loading...
تور ترکیه
arezu بازدید : 31 یکشنبه 26 بهمن 1393 نظرات (0)
 

مرکز خرید مارمارا فروم استانبول در زمینی به مساحت 375 هزار متر مربع در قلب منطقه باکرکوی استانبول در سال 2011 افتتاح گردیده است. این مرکز خرید شیک و مدرن 300 مارک ملی و بین المللی را ارائه می دهد. برندهای معروف زارا ، ماسیمو دوتی ، اسپنسر ، مارکس ، ناوتیکا و … ، در این مرکز خرید تور استانبول 94 دارای شعبه هستند . در مرکز خرید مارمارا فروم انواع پوشاکهای زنانه ، مردانه و بچه گانه، لوازم خانگی، کیف و کفش ، لوازم الکترونیکی، موسیقی، کتاب ، اسباب بازی، لوازم  آرایشی و بهداشتی  و … به فروش می رسد. همچنین این مرکز خرید ۱۶ سالن سینما و تئاتر ، سالن بولینگ و شهر بازی و یک هایپرمارکت دارد. برای صرف غذا و استراحت نیز یک طبقه مخصوص اختصاص داده شده است که رستوران و فست فود این مجموعه در آن طبقه وجود دارد که از تراس بزرگ آن می توانید نظاره گر چشم انداز فوق العاده جذاب و تماشایی از دریای مرمره باشید. از دیگر امکانات مرکز خرید مارمارا فروم می توان به سالن مراقبت زیبایی ، چشم پزشک ، اتاق کودک ، پاسیو و … اشاره کرد . این مرکز خرید همه روزه از ساعت 10 صبح تا 11 شب به روی مردم و مسافران توراستانبول باز و آماده ارایه خدمات می باشد.

مرکز خرید مارمارا فروم استانبول

 

مطالب مرتبط :

arezu بازدید : 36 یکشنبه 26 بهمن 1393 نظرات (0)
 

هتل اورینت مینتور استانبول

هتل اورینت مینتور استانبول از جمله هتل های سه ستاره استانبول می باشد که در مرکز شهر استانبول و در مجاورت بیشتر مناطق تاریخی آن واقع گردیده و اقامتی خوب را به همراه اینترنت و بوفه صبحانه رایگان به میهمانان توراستانبول ارائه میدهد. مسافران میتوانند به دلخواه خود در یکی از اتاقهای استاندارد و یا سوئیتهای بزرگ هتل اورینت مینتور استانبول  که به زیبایی آراسته شده و حال بزرگی را شامل می باشند، اقامت نمایند. همه اتاقها به سیستم تهویه مطبوع مجهز هستند.

اگر به دنبال هتلی با کیفیت خوب و هزینه مناسب می باشید این هتل نسبت به هتلهای دیگر مناسب تر میباشد.رستوران زیبای هتل با سرو خوراکهای سنتی ترکی و بین المللی از مسافران تور استانبول 94 پذیرایی میکند. میهمانان میتوانند به استراحت در سونای بزرگ و یا جکوزی آرامش بخش این هتل بپردازند. همچنین هتل برای آسایش و راحتی میهمانانی که در سفر کاری به سر میبرند نیز امکاناتی فراهم کرده، آن ها میتوانند از خدمات متنوع اداری هتل از قبیل منشی، اینترنت رایگان و اتاقهای کاملا مجهز همایشات استفاده کنند.

کادر پذیرش هتل، به گرمی و مهربانی در خدمت گردشگران توراستانبول بوده و شبانه روز پاسخگوی مراجعه آنان میباشند. میهمانان تور استانبول 94 میتوانند با کمک و راهنمایی آنان، گردشهای خود را برنامه ریزی کرده و اقدام به رزرو تور نمایند. با ررزو قبلی نیز می توانید از پارکینگ رایگان هتل استفاده نمایید. کارکنان هتل میتوانند در صورت تمایل برای علاقه مندان اتومبیل کرایه نیز فراهم نمایند.

هتل اورینت مینتور استانبول

 

مطالب مرتبط :

arezu بازدید : 16 یکشنبه 26 بهمن 1393 نظرات (0)
 

هتل گرند اس استانبول

هتل گرند اس استانبول از جمله هتل های چهار ستاره در شهر استانبول به شمار می رود.این هتل شامل اتاق های بزرگ با مبلمان مدرن و تلویزیون و حمام می باشد و همچنین استفاده از اینترنت برای مسافران ازاد است. هتل گرند اس دارای استخر با آبگرم و سونا و سالن ماساژ نیز می باشد. رستوران این هتل  با انواع غذاهای بین المللی آماده پذیرایی از شما میهمانان گرامی تور استانبول 94 می باشد که علاوه بر غذاهای خوشمزه سرو نوشیدنی های گرم و سرد را نیز شامل می شود.فاصله هتل تا ایستگاه مترو تنها 5 دقیقه می باشد و مسافران توراستانبول می توانند با کمی پیاده روی از مسجد کبود و مسجد ایاصوفیه استانبول دیدن نمایند.

هتل گرند اس استانبول

 

مطالب مرتبط :

arezu بازدید : 29 یکشنبه 26 بهمن 1393 نظرات (0)
 

پارک دلفین استانبول

این پارک آبی مجهز شهری آبی است که در منطقه شهیر استانبول است دارای انواع استخرها و امکانات آبی از قبیل استخر بچه،استخر مواج ،استخر المپیک و تونل های ابی مرتفع و سر سره ها است در این استخر دلفین زیبایی با نام یونس است که تماشاگران توراستانبول از ساعت 14 به بعد به تماشای این دلفین مینشینند و لذت می برند در این حوضچه ها یازده دلفین ،4 کوسه و 3 فک وجود دارندو انواع ماهی ها در اکواریوم به چشم میخورند.

 

برج گالاتا استانبول
این برج که ارتفاعی به اندازه شصت و دومتر دارد در سال چهل و هشت ساخته شده است.این برج دارای رستوران و کلوبهای شبانه برای گردشگران تور استانبول 94 است در هنگام غروب آفتاب منظره ای دیدنی از تنگه بسفر به چشم می خورد که با تماشای آن لذت میبرید. بکیز کولسی یا برج دختر که در قسمت ورودی خلیج استانبول واقع شده است از رمانتیک ترین مکانهای استانبول است که در قرن 12 ساخته شده است و مربوط به قرن هجدهم میلادی است.
 
مطالب مرتبط :
arezu بازدید : 44 شنبه 27 دی 1393 نظرات (0)

این بازار از بهترین مراکز خرید در استانبول ترکیه است و حدود 256 مغازه دازد و همچنین دارای آبخوری،آرامگاه،کیوسک های توزیع آب آشامیدنی استاین بازار تاریخی بین بازار بزرگ و امینونو واقع شده است و مغازه های گوناگون کوچکی در دو سمت خیابان اصلی است مسجد مجاور آن مسجد محمود پاشا است که به وسیله وزیر اعظم محمود پاشا ساخته شده است در تور استانبول 94 برای خرید های خود می توانیید سری هم به این بازار بزنید.

بازار محمود پاشا استانبول

 

 مطالب مرتبط :

arezu بازدید : 32 شنبه 27 دی 1393 نظرات (0)

هتل گرند مادرید استانبول

هتل گرند مادرید استانبول از جمله هتل های 4 ستاره استانبول به شمار می آید این هتل نمونه ای از تمدن عصر حاظر در دل منطقه ی قدیمی استانبول می باشد و از بام آن می توانید نظاره گر منظره ای از پل بوغاز باشید. فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی آتاتورک با ماشین حدود 30 دقیقه می باشد

در این هتل سیستم وای فای و پارکینگ رایگان وجود خواهد داشت. اتاق های باشکوه این هتل کاملا ضد صدا می باشند و امکاناتی مانند تلویزیون صفحه تخت و سیستم تهویه هوا نیز در اتاق ها وجود دارد. تعدادی از اتاق ها نیز برای افراد حساس در نظر گرفته شده است.

در رستوران این هتل غذاهای سنتی ترکیه ای به همراه گلچینی از غذاهای بین المللی سرو می شوند. میهمانان تور استانبول 94 می توانند در کافه ی پشت بام نوشیدنی میل کنند و شاهد منظره ی زیبای پل بوغاز باشند. هتل گرند مادرید در نزدیکی پردیس دانشگاه و بازار بزرگ استانبول واقع شده است.

هتل گرند مادرید استانبول

هتل گرند مادرید استانبول

 

مطالب مرتبط :

arezu بازدید : 34 شنبه 27 دی 1393 نظرات (0)

 

هتل گرند جواهر کانونشن سنتر استانبول

هتل گرند جواهر کانونشن سنتر استانبول

هتل Grand Cevahir ، در فاصله ی کمی از میدان "تقسیم" و "مجیدیک لی" واقع شده که است. از سرویس ها و خدمات عرضه شده توسط هتل تور استانبول 94 میتوان به سرویس رایگان اینترنت ، پارکینگ اختصاصی و انبوهی از امکانات دیگر که موجب تسهیل و تسریع گردهمایی های شغلی از قبیل ملاقات ها و کنفرانس ها میشوند ؛ اشاره کرد. 

اتاق های هتل بزرگ بوده و به سبک سنتی مبله و دیزاین شده اند ؛ همچنین هر اتاق مجهز به یک حمام مدرن ، تلویزیون با گیرنده ماهواره و دسترسی به اینترنت میباشد. 
اقامت در هتل شامل صبحانه است که هر روز صبح به صورت سلف سرویس سرو میشود. 2 رستوران هتل نیز به طبخ و سرو انواع و اقسام غذاهای سنتی ترکی می پردازند. 2 تریا و یک قنادی هم در هتل موجود میباشند. 
هتل Grand Cevahir ، در حد فاصل 18 کیلومتری فرودگاه آتاتورک قرار گرفته است

 

 

هتل کرون پلازای استانبول

این هتل 5 ستاره بزرگ و مجلل در یکی از مناطق تاریخی واقع شده است. و دسترسی به مناطق تاریخی این شهر از هتل بسیار راحت است این مناطق تاریخی عبارتند از مسجد ایا صوفیه،مسجد کبود و بازار بزرگ است هتل نزدیک ایستگاه تراموا است رستوران لاله هتل صبحانه را به صورت سلف سرویس ارائه میکند و تا 11 شب سرویس ارائه میدهد.هتل دارای امکاناتی از قبیل حمام ،استخر سرپوشیده ،سالن بدنسازی و استخر آب گرم است.

هتل هیلتون استانبول

این هتل 5 ستاره رو به تنگه بسفر است و در قسمت اروپایی است .اتاقهای هتل بالکن دار ،حمام سنتی،استخر روباز با مکان آفتابگیری است رو به چشم انداز زیبای باغ و تنگه بسفر است.در رستوران هتل انواع غذاهای بین المللی و ترکی در رستوران بسفر سرو می شود.و رستوران اژدها انواع غذاهای بین المللی را ارئه میکند.دارای مراکز ورزشی از قبیل  تنیس ،اسکواش و کلاس ایروبیک است. حمام ترکی با دو اتاق بخار و دو سونا و ماساژ درمانی است.کاخ توپکاپی حدود سه نیم کیلومتر با هتل فاصله دارد و تا مترو حدود ده دقیقه فاصله است و تا فرودگاه سی دقیقه نیز فاصله است.

 

هتل سورملی استانبول

این هتل پنج ستاره در منطقه تفریحی و تجاری شهر استانبول واقع شده است.هتل تور استانبول 94 اقامتی مجلل را در کنار پل بسفر و مرکز خرید مترو سیتی ارائه میدهد.هتل با شاهراهای اصلی به مرکز شهر استانبول متصل می گردد و رستوران هتل انواع غذاهای بین المللی و ترکی را ارائه میکند.
 

هتل آک آگون استانبول

این هتل 5 ستاره در نزدیک منطقه توپکاپی و در مرکز شهر استانبول واقع شده است این هتل تا فرودگاه ده کیلومتر فاصله دارد.هتل دارای امکاناتی از قبیل استخر سرپوشیده،سونا و جکوزی،سالن کنفرانس،استخر روباز ،ماساژ ،حمام ترکی،صرافی،پارکینگ،فروشگاه،سیستم تهویه مطبوع است

 این هتل تا فرودگاه آتاتورک استانبول چهار کیلومتر فاصله دارد و به مراکز خرید باقرکوی،کاروسل و کاپاسیتی نزدیک است.دارای مرکز ورزشی مدرن است اتاقها رو به دریای مرمر هستند و بسای بزرگ و لوکس هستند.اتاقها با صنایع تزیین شده اند و هر کدام داری حمام لوکس و مجهز هستند.

 

سوییس هتل استانبول

این هتل 5 ستاره در منطقه بشیکتاش واقع شده است و تا میدان تقسیم ده دقیقه فاصله دارد.و تا فرودگاه هفده کیلومتر فاصله دارد. این هتل تور استانبول 94 دارای امکاناتی از قبیل سونا ،جکوزی،استخر روباز،سالن بدنسازی،استخر سرپوشیده حمام ترکیفسالن کنفرانس،خدمات پرینت،میز پینگ پنگ ،گلف،زمین تنیس،میز بیلیارد است و اتاقها دارای امکاناتی از قبیل تلویزیون ال سی دی با ماهواره،مینی بار،تلفن،صندوق امانات،سیستم تهویه مطبوع ،گاو صندوق است

 

مطالب مرتبط :

 

arezu بازدید : 30 یکشنبه 14 دی 1393 نظرات (0)

 

بازار آراستا استانبول

بازار آراستا استانبول نزدیک موزه موزائیک و پشت مسجد آبی می باشد این بازار از جمله بازارهای خوب استانبول محسوب می شود و در بخش قدیمی شهر زیبای استانبول قرار گرفته است . در قرن هفدهم میلادی و در دوره حکومت عثمانی بازار آراستا استانبول ساخته شده است . این بازار از ابتدا برای نگهداری و مراقبت از اسب بوده است . بازار آراستا استانبول مرکز خریدی ارزان در ترکیه می باشد. این بازار قدیمی صنایع دستی مختلفی دارد . بازار آراستا استانبول تقریبا چهل باب مغازه در مجاور خیابان دارد. در این محل دست فروشان نیز وجود دارد و صنایع سنتی و دستی را برای مسافران تور استانبول برای ارائه گذاشته اند.

بازار آراستا استانبول

بازار آراستا استانبول

بازار آراستا استانبول

 منبع : مراکز خرید استانبول

 

 

مرکز خرید نشان تاشی استانبول

مرکز خرید نشان تاشی استانبول در منطقه نشان تاشی و نزدیک به محدوده منطقه تکسیم قرار گرفته است . منطقه نشان تاشی استانبول از بافت شهری قدیمی و تاریخی می باشد . برای اقامت از جمله منطقه های گران و لوکس استانبول می باشد و  بوتیک های مارک و با قیمت بالا و معروف مانند:  لویی ویتان ، گوچی ،  شانل و دیگر مارکهای معروف در منطقه نشان تاشیاستانبول شعبه برای فروش دارند. این منطقه رستوران و کافه زیاد دارد که می توانید بعد از خرید در مرکز خرید نشان تاشی استانبولاز این رستورانهای و کافه ها استفاده کنید و استراحت نمایید.

مرکز خرید نشان تاشی استانبول

 

منبع : مراکز خرید استانبول

 

مطالب مرتبط :

 

 

arezu بازدید : 31 یکشنبه 14 دی 1393 نظرات (0)

هتل آوانگارد استانبول  پنج ستاره

هتل آوانگارد استانبول

هتل آوانگارد استانبول هتلی پنج ستاره زیبا می باشد که فروشگاه های مختلف و متعددی برای خود دارد. هتل آوانگارد استانبول دارای هشتاد و چهار اتاق می باشد. اتاق های این هتل آوانگارد استانبول دارای عایق صوتی می باشد. هتل آوانگارد استانبول مجهز به اتاق جلسه می باشد. در این هتل خدمات نگهداری و مراقبت از کودکان وجود دارد. امکانات هتل آوانگارد استانبول رستورانی زیبا با غذاهای متنوع و لذیذ , پذیرش 24 ساعته , مجهز به سیستم تهویه , آسانسور , فروشگاه برای خریداری لوازم مایحتاج , انبار برای تحویل بار و چمدان , لباسشویی و خشکشویی و اتوشویی , اتاق مجهز برای جلسات , صرافی که بتوانید در کوتاه ترین زمان مبادلات ارزی خود را انجام دهید , سرو صبحانه در اتاق , کرایه اتومبیل , کپی و فکس , سالن بدنسازی , استخر سرپوشیده , اتاق ماساژ , جکوزی , سونا , حمام ترکی و حمام بخار و....می باشد که مسافران تور استانبول اقامتی به یادماندنی را در هتل آوانگارد استانبول تجربه خواهند کرد.

هتل آوانگارد استانبول

هتل آوانگارد استانبول

هتل آوانگارد استانبول

منبع : هتلهای پنج ستاره استانبول

 

 

هتل فر سیزنز استانبول پنج ستاره

هتل فر سیزنز استانبول

هتل فر سیزنز استانبول هتلی پنج ستاره‌ زیبا و آرام می باشد که به دور از شلوغی های استانبول می باشد و محیطی با آرامش کامل برای مسافران تور استانبول مهیا کرده است. اتاق‌های زیبای هتل فر سیزنز استانبول با دکوراسیون زیبای اتاقها و لاوی هتل و امکاناتی که برای هتل پنج ستاره لازم می باشد که هتل را در سطح استانداردهای یک هتل مطلوب و مناسب برساند که مسافران در اقامت خود آرامش و خاطره خوشی را تجربه نمایند. هتل فر سیزنز استانبول دارای چند استخر بزرگ و تمییز و مجهز می باشد, صرافی که بتوانید در کمترین زمان مبادلات ارزی خود را انجام دهید، کرایه و فروشگاه دوچرخه که بتوانید به ورزش مورد علاقه خود بپردازید . هتل فر سیزنز استانبول از مسجد آبی و مسجد ایاصوفیا و گرند بازار نسبتا دور می باشد اما با اتومبیلی و تاکسی که هتل در اختیارتان قرار می دهد می توانید به قسمت های مختلف شهر زیبای استانبول بروید. امکانات دیگر هتل فر سیزنز استانبول سالن ورزشی مجهز , سالن ویژه کنفرانس، رستوران با انواع غذاهای متنوع و لذیذ ، حتی می توانید سرو غذا در اتاق خودتان هم داشته باشید . اقامت در هتل فر سیزنز استانبول لحظات خوش و دلنشینی را برای مسافران تور استانبول به همراه دارد. هتل زیبای فر سیزنز استانبول نزدیک تنگه زیبای بسفر می باشد که منظره و چشم انداز بی نظیری را در طول شبانه روز دارد. هتل خدمات خود را در طول 24 ساعت شبانه روز برای مسافران و میهمانان تور استانبول خود ارائه می دهد.

هتل فر سیزنز استانبول

 

هتل فر سیزنز استانبول

هتل فر سیزنز استانبول

منبع : هتلهای پنج ستاره استانبول

 

مطالب مرتبط :

 

هتل سلطانیه استانبول پنج ستاره

هتل سلطانیه استانبول

هتل سلطانیه استانبول هتلی تازه ساز و با طراحی زیبا می باشد. برای معماری هتل سلطانیه استانبول سعی شده از معماری زمان عثمانی استفاده شود. صبحانه‌ هتل سلطانیه استانبول دارای کیفیتی بسیار عالی می باشد . خوراکی های محلی تازه مانند: پنیر، قهوه‌ی ترک، میوه‌ تازه رسیده و آب‌میوه‌ طبیعی از بوفه صبحانه‌ معروف هتل سلطانیه استانبول می باشد. پرسنل هتل سلطانیه استانبول رفتار بسیار محترمانه و صمیمی دارند . هتل سلطانیه استانبول در مرکز شهر واقع شده است .اکثر اتاق‌های دارای تلویزیون صفحه‌ بزرگ و تخت می باشد. رستوران هتل با انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه آماده پذیرایی از مسافران تور استانبول می باشد . دیگر امکانات هتل سلطانیه استانبول عبارتند: اتاق جلسه مجهز برای برگزاری کنفرانس، سالن ورزش، اینترنت با سرعت بالا، پارکینگ رایگان، سوییت، حتی سرو غذا زا می توانید در اتاق و استخر داشته باشید.

هتل سلطانیه استانبول

هتل سلطانیه استانبول

هتل سلطانیه استانبول

منبع : هتلهای پنج ستاره استانبول

 

 

مطالب مرتبط :

 

 

arezu بازدید : 30 یکشنبه 14 دی 1393 نظرات (0)

 

مرکز خرید آک استانبول ترکیه

 

مرکز خرید آک استانبول ترکیه در سال 1994 در ماه مارس افتتاح شد . این مرکز خرید از جمله مراکز خرید پر طرفدار در دنیا می باشد که دارای مساحتی زیاد و پر جمعیت و پر بازدید در استانبول ترکیه می باشد . مرکز خرید آک استانبول ترکیه مرکز خرید تجاری دارای رستوران تعداد بسیاری کافه و تعداد بسیار زیادی مغازه بزرگ و پارکینگ اتومبیل می باشد که مسافران تور ترکیه زیادی از این مرکز خرید دیدن می کنند . در روزهای عادی در طول یک هفته بین 40 تا 45 هزار نفر از مرکز خرید آک استانبول ترکیه بازدید و برای خرید می روند که در روزهای تعطیل و در آخر هفته این میانگین از 70 هزار نفر هم بیشتر می شود. مرکز خرید آک استانبول ترکیه مرکز خرید تفریحی و تجاری در منطقه اتیلر با وسعت 180 هزار متر مربع فضای سرپوشیده برای خود دارد. در این مرکز خرید دو  آسانسور پانارومیک و  تعدا زیادی پله برقی و  آسانسور برای آسایش در رفت و آمد همه مردم و مسافران تور ترکیه ایجاد شده است. مرکز خرید آک استانبول ترکیه در اکثر روزها از ساعت 10 صبح الی 10 شب برای بازدید خریداران و ارائه خدمات آماده می باشد.

آدرس مرکز خرید آک استانبول ترکیه: منطقه اتیلر استانبول ترکیه

مرکز خرید آک استانبول ترکیه

 

مرکز خرید آک استانبول ترکیه

منبع : مراکز خرید ترکیه

مطالب مرتبط :

 

 


arezu بازدید : 33 یکشنبه 14 دی 1393 نظرات (0)

 

مرکز خرید فروم استانبول ترکیه

مرکز خرید فروم استانبول ترکیه از بزرگترین و جدیدترین مراکز خرید استانبول ترکیه می باشد. اگر از مسافران تور ترکیه می باشید می توانید به این مرکز خرید سری بزنید و بازدید نمایید . در سال 2009 میلادی مرکز خرید فروم استانبول ترکیه دارای مساحت زیادی می باشد که بزرگترین و اولین آکواریوم ترکیه و همچنین موزه یخ در مرکز خرید فروم استانبول ترکیه قرار گرفته است. شعبه فروشگاه لوازم خانگی با برند های معروف در مرکز خرید فروم استانبول ترکیه می باشد . در این مرکز خرید فروشگاه لوازم ورزشی ، انواع بوتیک ، رستوران با انواع غذاهای متنوع و لذیذ و انواع فست فود ها و کافه تریا که بتوانید بعد از یک گردش و خرید طولانی استراحت نمایید در این مرکز خرید وجود دارد.

مرکز خرید فروم استانبول ترکیه

 

مرکز خرید فروم استانبول ترکیه

منبع : مراکز خرید ترکیه

 

مطالب مرتبط :

 

 

 

arezu بازدید : 33 یکشنبه 14 دی 1393 نظرات (0)

 

هتل رادیسون بلو پرا استانبول ترکیه پنج ستاره

هتل رادیسون بلو پرا استانبول ترکیه

 

هتل رادیسون بلو پرا استانبول ترکیه در منطقه زیبای پرا واقع شده است و دارای مرکز فرهنگی، هنری  است . سالن ناهارخوری و غذاخوری زیبا و متنوع دارد که می توانید از این فضاها استفاده نمایید و لذت ببرید . هتل رادیسون بلو پرا استانبول ترکیه رستورانی با چشم انداز فوق العاده از شاخ طلایی و مرکز قدیمی شهر استانبول ترکیه دارد. خیابان پر رفت و آمد و جذاب استقلال تنها چند دقیقه با هتل رادیسون بلو پرا استانبول ترکیه فاصله دارد. مسافران تور ترکیه تنها با کمی پیاده روی می توانید به مراکز دیدنی و مراکز خرید و مترو و اتوبوس برسید. اتاق های زیبا و بسیار تمییز هتل رادیسون بلو پرا استانبول ترکیه دارای بوفه ای که شامل قهوه و چای و نوشیدنی و تنقلات می باشد دارد. همچنین اتاقها دارای مینی بار و لب تاپ و  صندوق الکترونیکی دارند . مجهز به سیستم تهویه مطبوع ، اینترنت رایگان در تمامی نقاط هتل و تلویزیون صفحه تخت برای اتاقها با دکوراسیون زیبا طراحی و چیدمان شده است. بوفه صبحانه با سلیقه ها و ذائقه های متفاوت مهیا می باشد حتی می توانید صبحانه مورد نظر خود را سفارش دهید و لذت ببرید . سالن زیبای ناهار خوری رستوران در طبقه همکف در کنار لابی می باشد. سالن ویژه بدنسازی و تناسب اندام بوتانیکا و حمام آب گرم ,حمام بخار، سونا ،  حمام ترکی که برای آرامش اعصاب بسیار مفید است, استخر سرپوشیده که زمانی را برای آرامش و استراحت می توانید در استخر بگذرانید . با پیاده روی در کوتاه ترین زمان به موزه پرا بروید، منطقه گالاتا و برج گالاتا و شهر قدیمی استانبول را بازدید نمایید. فرودگاه آتاتورک 18 km از هتل رادیسون بلو پرا استانبول ترکیه فاصله دارد. هتل رادیسون بلو پرا استانبول ترکیه در منطقه پرا قرار گرفته است . هتل رادیسون بلو پرا استانبول ترکیه هتلی مناسب ویژه اقامت خانوادگی مسافران و گردشگران تور ترکیه می باشد.

هتل رادیسون بلو پرا استانبول ترکیه

هتل رادیسون بلو پرا استانبول ترکیه

هتل رادیسون بلو پرا استانبول ترکیه

 

منبع : هتل های ترکیه

 

 

مطالب مرتبط :

arezu بازدید : 29 چهارشنبه 26 آذر 1393 نظرات (0)

موزه یخی استانبول

موزه یخی استانبول اولین موزه یخی اروپا و اولین موزه یخی دنیا در اقلیم معتدل و گرم استانبول است

یکی از معماران این موزه یخی  آقای اد رود السون می باشد به گفته ایشان این موزه یک موزه یخی معمولی نیست و تماشای آن شگفت انگیز خواهد بود . یخهای این موزه از کشور سوئد و مگاپول استانبول جمع آوری شده و دارای دمای 5 درجه زیر صفرمی باشد و 365 روز سال باز است . در این موزه یخی 34 هیکل جالب و کشتیهای ویکینگ به طول 7 متر و یک خانه ویکینگ نیز طراحی شده است اما تم آن هر 6 ماه تغییر میکند.

 موزه یخی استانبول

جالب اینجاست که این موزه جذاب تور استانبول شما را به دیدن و لذت بردن در فصل بهار از زمستان دعوت میکند. همچنین دیدن تصاویر زیبا از جانداران، تجربه قطب شمال ، نوشیدن کافه و آب میوه در ظروف یخی و عبور از تونلهای یخی زیبا و بررسی وقایع ورود ویکینگها به استانبول را امکان میدهد.

 این موزه مساحتی بالغ بر 1400 م.م داشته و برای دیدن آن لباسهای اسکیمویی رایگان در اختیار شما قرار می گیرد

موزه یخی استانبول

 
مطالب مرتبط :

arezu بازدید : 36 چهارشنبه 26 آذر 1393 نظرات (0)

مسجد سلیمانیه استانبول

مسجد سلیمانیه استانبول جزو مساجد جامع شهر استانبول به شمار می رود ، در سال 1550 تا 1557 ، به دستوربزرگترین ثروتمندترین و قدرتمندترین سلطان عثمانی، سلیمان اول ، توسط معمار زبردست ، سنیان که از معروف ترین معماران آن زمان بوده ساخته شده است و چهارمین مسجد اشرافی استانبول لقب گرفت. سبک معماری این مسجد مانند سایر کارهای او ترکیبی از شیوه معماری اسلامی و بیزانسی می باشد . این مسجد باشکوه از چهار مناره یا گل دسته ساخته شده است که در سنت عثمانی ها ، نماد مساجدی بود که به دستور شاهان احداث می شد. او مسجد سلیمانیه را برای آرامگاهش انتخاب كرد. شاید یکی از دلایلش این باشد که می‌دانست این مسجد جایی خواهد شد كه نامش را بیشتر جاودان می‌كند. آرامگاه او درست بیرون باغ مسجد و نزدیك ساختمان مدرسه واقع شده است. گردشگران تور استانبول می توانند از آرامگاه ایشان نیز بازدید کنند.

مسجد سلیمانیه استانبول

مسجد سلیمانیه استانبول دارای ساختمان هایی نظیر مدرسه ، کتابخانه ، حمام ، کاروانسرا ، بیمارستان و آشپزخانه عمومی بوده است. در قسمت داخلی مسجد محراب و منبری از سنگ قرمز کنده کاری شده و پنجره‌ها به شیشه های رنگی مزین است. در باغهای این مجموعه، نزدیك دیوارهای ضلع جنوب شرقی، آرامگاه سلیمان و همسرش خرم سلطان قرار دارد كه كاشیكاری‌های بسیار زیبایی دارند. گردشگران تور استانبول برای بازدید از این مسجد تاریخی و عظیم و همچنین این مقبره ها ، به این مکان مراجعه می کنند .

اگر پله‌های نگارخانه در ضلع شمال‌شرقی، روبروی شاخ طلایی، در هنگام بازدیدتان باز بودند، حتماً بالا بروید و از تراس، شاهد یكی از زیباترین منظره‌ها باشید.

مطالب مرتبط :

arezu بازدید : 23 چهارشنبه 26 آذر 1393 نظرات (0)

جزایر پرینسس دریای مرمر در تور استانبول

 بیشتر افرادی که تور استانبول را برای تفریح انتخاب می کنند یکی از مواردی که برایشان زیبا جلوه می کند جزایر پرینسس دریای مرمر می باشد که همچون مرواریدی بر دریای مرمر خودنمایی می کنند.

 وقتی که شما در منطقه اورآسیایی شهر استانبول هستید، یعنی همان قسمتی که محل جدا شدن سرزمینهای آسیایی و اروپایی می باشد. از هر سمت و سو که به دریای مرمر نگاه کنید مجموعه جزایری را می بینید که به جزایر پرنسس شهرت دارند.

یکی از نکات جالب جزایر پرینسس این است که در این جزیره ها خودرو و ماشین وجود ندارند و همه ساکنان آنجا برای رفت و آمدهایشان از درشکه و اسب و گاری استفاده می کنند . حتی توریست ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

 جزایر پرینسس دریای مرمر در تور استانبول

جزایر دریای مرمره که از 4 جزیره به نامهای : کئنالی آدا–بوئرگازآدا– حئیبلی آدا – و بئیوک آدا تشکیل شده است را می توان از زیباترین مناظر طبیعی استانبول و همچنین از با جذبه ترین مناظر دنیا دانست .هر ساله هزاران هزار توریست و گردشگر با تور استانبول از این جزایر دیدن می کنند . مطمئنا برای شما نیز این مناطق می تواند از مکان های دیدنی استانبول باشد.

مصالب مرتبط :

arezu بازدید : 32 چهارشنبه 26 آذر 1393 نظرات (0)

پارک متانیک استانبول

پارک متانیک که در منطقه بایرام اوغلو داریجا واقع شده است یکی دیگر از مکانهای تفریحی و زیبای تور استانبول است که فضای آرام و دلنشینی دارد. این پارک با شهر استانبول سی و هشت کیلومتر فاصله دارد. دارای باغ با پرندگان گوناگون و زیبا و گیاهان متنوع نیز می باشد که از سراسر جهان در این پارک وجود دارد. به علاوه دارای رستورانها و گردشگاههای گوناگون نیز هست.

مطالب مرتبط :

 

arezu بازدید : 25 چهارشنبه 26 آذر 1393 نظرات (0)

پارک آبی مارینه در استانبول

پارک آبی مارینه در استانبول در منطقه بیوک چکمه استانبول قرار گرفته است . منطقه بیوک چکمه استانبول که  جزو منطق نوساز استانبول می باشد در بخش اروپایی استانبول واقع شده و از مرکز  شهر  حدود یک ساعت فاصله دارد . این پارک آبی استانبول شامل استخر بزرگ و سرسره های متعدد می باشد ، علاوه بر آن استخر ویژه کودکان و  رستوران جهت صرف غذا نیز وجود دارد. می توانید در این تور استانبول یک روز کامل از صبح تا بعد از ظهر در آکوا پارک مارینه وقت بگذرانید و اطمینان داشته باشید این تور استانبول برای شما بسیار خاطره انگیز خواهد بود .

arezu بازدید : 31 چهارشنبه 26 آذر 1393 نظرات (0)

هتل کارتون استانبول

هتل 4 ستاره کارتون استانبول در میدان معروف، پر رفت و آمد و جذاب تقسیم واقع گردیده است و نزدیک به ناحیه سنتی بیلو می باشد که به دلیل داشتن فعالیت های فرهنگی مانند: برگزاری اپرا، کنسرتها، تئاتر و نمایشگاهها به شهرت فراوان رسیده است. این هتل تور استانبول امکانات رفاهی متنوع و رفاهی شیک را به همراه دکوراسیونی از شخصیتهای کارتونی معروف برای میهمانان طراحی کرده است . این شخصیت های کارتونی سراسر قسمت های عمومی هتل را تزئین کرده اند .در طبقه آخر رستوران شیشه ای The Moon ، با دیوارهای شیشه ای، سقف شیشه ای و حتی یک آسانسور شیشه با چشم اندازیی زیبا قرار گرفته که با  تراس پذیرایی خود، آماده ارائه خدمات و پذیرایی از شما میهمانان گرامی میباشد.

در این هتل صرافی هم وجود دارد که می توانید مبادلات ارزی خود را در کمترین زمان ممکن انجام دهید. در اتاق های هتل کارتون استانبول همان گونه که از اسمش پیداست دیوارهای اتاق ها با تصاویر و تابلو های انیمیششن های بی نظیر تزئین شده اند اتاق ها راحت و مدرن هستند و امکانات خوبی مانند : تلویزیون های Wi-Fi ,کانال های ماهواره ای رایگان, تهویه مطبوع , حمام مدرن با دوش ,تلویزیون ماهواره‌ای، سشوار، سیستم اطفاء حریق، گاوصندوق دیجیتال و سیستم پخش موسیقی را برای پذیرایی از مهمانان هتل اماده کرده اند همچنین یک مرکز جکوزی برای آرامش و تمدد اعصاب نیز برای گردشگران تور استانبول فراهم گردیده است.

هتل کارتون استانبول

هتل کارتون استانبول

هتل کارتون استانبول

 
مطالب مرتبط :

تور لحظه آخری استانبول

قیمت تور استانبول

arezu بازدید : 26 چهارشنبه 26 آذر 1393 نظرات (0)

هتل ۵ ستاره لارس پارک در استانبول

هتل ۵ ستاره لارس پارک در تور استانبول در یکی از بهترین مناطق شهر استانبول واقع شده و تنها ۵ دقیقه با مرکز خرید و مرکز تفریحی میدان تاکسیم که مرکز شهر استانبول می باشد، فاصله دارد.

محیط این هتل بسیار شیک و مجلل طراحی شده و شامل یک باغ بسیار زیباست که حتی در فصل زمستان هم سبز است. شما میتوانید در این باغ زیبای هتل لارس پارک استراحت کنید و از انواع غذا ها و نوشیدنی های مستقر در این محوطه لذت ببرید

هتل ۵ ستاره لارس پارک در استانبول

هتل ۵ ستاره لارس پارک دارای یک سالن بدن سازی بسیار مجهز است و شما می توانید به تمرینات ورزشی خود دراین سالن بدنسازی بپردازید و از چشمه آب معدنی، سونا وحمام های ترکی این مجموعه استفاده کنید و از یک ماساژ آرامش بخش لذت ببرید و اگر تمایل به یک شنای حسابی دارید حتما از استخر این مجموعه بهره ببرید. هتل لارس پارک دسترسی رایگان به اینترنت را برای مسافران تور استانبول فراهم نموده است، همچنین هتل داری یک مرکز خدمات زیبایی و یک آرایشگاه مجهز است.

این هتل حتی به فکر ملاقات ها و مسائل کاری شما نیزبوده و بدین منظور فضایی 900 متر مربعی برای انجام چنین فعالیت هایی برای شما فراهم کرده است. بعد ازانجام کار و تفریحات ، غذاهای رستوران های ترکی یا ایتالیایی و نوشیدنی های مناسب در کنار استخر منتظر شماست.

هتل ۵ ستاره لارس پارک در استانبول

arezu بازدید : 25 چهارشنبه 26 آذر 1393 نظرات (0)

هتل رامادا پلازا استانبول

هتل رامادا پلازا کمتر از 2 کیلومتر تا میدان تکسیم و تقریبا 21 کیلومتر با فرودگاه آتاتورک استانبول فاصله دارد. دسترسی فوق العاده به مترو نیر از دیگر فواید آن برای مسافران تور استانبول به شمار می آید یعنی از درب هتل که خارج شوید بعد از 11 الی 12 قدم به پله های مترو خواهید رسید . این هتل 5 ستاره که از هتل های شیک و مدرن استانبول می باشد در سال 2005 ساخته شد و حدود 170 اتاق کاملا مجهز دارد.

هتل رامادا پلازا استانبول

همچنین در قسمت بام این هتل مجلل استخری زیبا ساخته شده که یک کافی شاپ نیز در مجاورت آن قرار دارد. میهمانان تور استانبول در این هتل میتوانند آرامش مطلق را در اتاق بخار سنگ مرمر و یا سونا، و با  ماساژدرمانی توسط افراد متخصص  تجربه کنند به علاوه سالن ورزش در هتل برای تمرینات شما تهییه گردیده و استخر کودکان، بوفه و صندلی‌های حمام آفتاب و چترهای آفتابی کنار استخر روی سقف برای مهمانان فراهم شده هتل به یک حمام ترکی نیز مجهز است.

هتل رامادا پلازا استانبول

قسمت ناهارخوری هتل نیز به سبک عثمانیان تزئین شده  و می توانید غذاهای ترکیه ای و بین المللی را در رستوران فاخر پانچالدی میل کنید.

مطالب مرتبط :

arezu بازدید : 35 دوشنبه 10 آذر 1393 نظرات (0)

 

بازار آراستا استانبول

بازار آراستا استانبول نزدیک موزه موزائیک و پشت مسجد آبی می باشد این بازار از جمله بازارهای خوب استانبول محسوب می شود و در بخش قدیمی شهر زیبای استانبول قرار گرفته است . در قرن هفدهم میلادی و در دوره حکومت عثمانی بازار آراستا استانبول ساخته شده است . این بازار از ابتدا برای نگهداری و مراقبت از اسب بوده است . بازار آراستا استانبول مرکز خریدی ارزان در ترکیه می باشد. این بازار قدیمی صنایع دستی مختلفی دارد . بازار آراستا استانبول تقریبا چهل باب مغازه در مجاور خیابان دارد. در این محل دست فروشان نیز وجود دارد و صنایع سنتی و دستی را برای مسافران تور استانبول برای ارائه گذاشته اند.

بازار آراستا استانبول

بازار آراستا استانبول

بازار آراستا استانبول

 منبع : مراکز خرید استانبول

 

arezu بازدید : 25 دوشنبه 10 آذر 1393 نظرات (0)

 

مسجد ارتاکوی استانبول

مسجد ارتاکوی استانبول در منطقه بشیکتاش استانبول و در مجاور آب ساخته شده است. پل بسفر در این منطقه وجود دارد، و از مناطق شهری معروف استانبول محسوب می شود. مسجد ارتاکوی استانبول و پل بسفر برای گردشگران تور استانبول معانی متفاوتی را در ذهن ایجاد می کند و  تداعی کننده ارتباط گرم و معنوی میان سمت آسیایی و اروپایی شهر استانبول است . مسجد ارتاکوی استانبول از جاذبه های گردشگری و دیدنی خوب استانبول می باشد. رفت و آمد به این مسجد زیبا بسار آسان می باشد و از موقعیت مکانی بسیار خوبی برخوردار می باشد. به راحتی از میدان تقسیم با اتوبوس می توانید به مسجد ارتاکوی استانبول بروید. چشم انداز تنگه بسفر با ساختمان مسجد ارتاکوی استانبول بسیار زیبا و دیدنی می باشد.

مسجد ارتاکوی استانبول

مسجد ارتاکوی استانبول

مسجد ارتاکوی استانبول

 

منبع : جاذبه های گردشگری استانبول

 

arezu بازدید : 29 دوشنبه 10 آذر 1393 نظرات (0)

آشوب و چاقوکشی در لیگ بسکتبال اروپا در استانبول

شنبه, ۱ آذر ۱۳۹۳، ۱۱:۳۵ ب.ظ

ترکیه آنلاین: دیدار تیم‌های بسکتبال گالاتاسرای ترکیه و نماینده صربستان در لیگ اروپا با چاقوکشی و آشوب همراه بود.

به گزارش خبرگزاری فارس، دیدار تیم‌های بسکتبال گالاتاسرای ترکیه و ستاره سرخ بلگراد در لیگ اروپا در حالی برگزار شد که این بازی با اتفاق‌هایی زیادی همراه بود.

پس از پایان بازی که با حساب 110 بر 103 به سود گالاتاسرای به پایان رسید تماشاگران دو تیم با یکدیگر درگیر شدند که در این بین ضربه چاقویی به یکی از تماشاگران طرفدار ستاره سرخ اصابت کرد که پزشکان بلافاصله وی را مداوا کردند.

 


این اتفاقات در حالی رخ داد که بازی تنها 300 تماشاگر داشت كه برخی از تماشاگران نيز مسافران تور استانبول بودند .

arezu بازدید : 28 دوشنبه 10 آذر 1393 نظرات (0)

جشنواره فیلم‌های مقاومت ایران در استانبول

يكشنبه, ۲ آذر ۱۳۹۳، ۱۱:۴۵ ب.ظ
ترکیه آنلاین: دانشگاه صنعتی استانبول، بغازیچی، استانبول و مرمره میزبان فیلمهای ایرانی در طول زمان برگزاری این جشنواره خواهند بود.



به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از ترکیه، جشنواره فیلم مقاومت به همت «انجمن سینمایی آسمان» از روز دوشنبه 24 نوامبر در استانبول آغاز به کار خواهد کرد.

این جشنواره از روز دوشنبه به مدت 5 روز با نمایش فیلمهای ایرانی با موضوع مقاومت و دفاع مقدس برای بازديد عموم و همچنين مسافران تور استانبول برگزار خواهد شد.

دانشگاه صنعتی استانبول، بغازیچی، استانبول و مرمره میزبان فیلمهای ایرانی در طول زمان برگزاری این جشنواره خواهند بود.

گفتنی است در این جشنواره فیلمهای «چ» به کارگردانی «ابراهیم حاتمی‌کیا»، «روزهای زندگی» به کارگردانی «پرویز شیخ‌طادی»، «خاک و مرجان» به کارگردانی «سیدمسعود اطیابی»، «استرداد» به کارگردانی «علی غفاری» و «تابستان طولانی» به کارگردانی «علی خزاعی‌فر» برخی از فیلم‌هایی هستند که در این جشنواره نمایش داده خواهند شد.
arezu بازدید : 23 دوشنبه 10 آذر 1393 نظرات (0)

نیایش پاپ فرانسیس در مسجد سلطان احمد استانبول 

يكشنبه, ۹ آذر ۱۳۹۳، ۱۲:۳۰ ق.ظ
ترکیه آنلاین: رهبر مسیحیان کاتولیک جهان در جریان سفر سه روزه خود به ترکیه به شهر استانبول رفت و در مسجد آبی این شهر مراسم دعا برگزار کرد.

به گزارش ایسنا ، به نقل از روزنامه تودی زمان، مقامات ترکیه هنگام ورود پاپ به استانبول در امروز (شنبه) در فرودگاه آتاتورک به استقبال وی رفتند.

یکی از استقبال کنندگان از پاپ، برتولومیوی اول اسقف اعظم از کلیسای ارتودکس یونانی بود.

در جریان این سفر پاپ فرانسیس، رهبر مسیحیان کاتولیک جهان همراه با مسافران تور استانبول از مسجد شاه احمد که به مسجد آبی مشهور است و یکی از بزرگترین شاهکارهای معماری امپراطوری عثمانی است، بازدید کرد.

هنگامی که پاپ بندیکت شانزدهم در سال 2006 از این مسجد بازدید کرد، رو به کعبه اقدام به خواندن نماز به شیوه مسلمانان کرد. این اقدام از دید بسیاری یک اقدام آشتی جویانه تلقی شد. با این حال واتیکان چندی بعد اعلام کرد که پاپ در این مسجد نماز نخوانده بلکه تنها مراقبه به جا آورده است.

در جریان بازدید پاپ فرانسیس از این مسجد مفتی اعظم استانبول ابتدا به شرح تاریخی این مسجد برای وی پرداخته و آیاتی از قرآن را درباره زندگی مریم مقدس قرائت کرد و پس از آن پاپ فرانسیس از وی پرسید که آیا می‌تواند به سبک پاپ بندیکت شانزدهم در این مسجد نماز بخواند. وی همراه با مفتی استانبول در کنار یکدیگر نیایش به جا آوردند.

رحمی یاران، مفتی اعظم استانبول به پاپ گفت که ما به نماز نیاز مبرم داریم و سپس یک کاشی منقش به گل لاله که زینت دهنده مسجد آبی بوده و یکی از سنبل‌های مهم ترک‌ها و مسلمانان است به وی اعطا کرد.

پاپ فرانسیس با یک خودروی معمولی که پلاک نداشت به این مسجد رفت باعث شگفتی خبرنگارانی که جلوی مسجد منتظرش بودند شد.

پیشتر مقامات ترکیه درخواست پاپ برای اینکه با خودرویی عادی و محقر به این مسجد برود به دلیل نگرانی‌های امنیتی موافقت نکرده بودند پاپ پس از بازدید از مسجد آبی به موزه ایاصوفیه رفت. این موزه در ابتدا به عنوان یک کلیسای ارتدکس شرقی در قرن ششم بنا شده و در سال 1453 به مسجد تبدیل شد.

پاپ فرانسیس پس از نوشتن یادگاری در کتاب این موزه، ایاصوفیه را هنگامی که نماز پخش می‌شد و بدون خواندن نماز ترک کرد.

پاپ فرانسیس براساس برنامه اولیه خود قصد داشت ابتدا از موزه ایاصوفیه دیدار کند اما در آخرین دقیقه برنامه خود را تغییر داد.

وی همچنین اواخر امروز در کلیسای کاتولیک شهر استانبول عشاء ربانی به جا می‌آورد و پس از آن در کلیسای ارتدکس سنت جورج مراسم دعا به جا خواهد آورد.

پاپ فرانسیس فردا یکشنبه همچنین یک مراسم عشاء ربانی خصوصی انجام داده و سپس با برتولومیو اول، اسقف اعظم کلیسای ارتدوکس یونانی یک اعلامیه مشترک امضا خواهد کرد.

پاپ فرانسیس و برتولومیو که روابط گرمی‌دارند به دنبال آن هستند تا اختلافات میان دو کلیسای کاتولیک و ارتودوکس یونانی را که به سال 1054 باز می‌گردد، کمرنگ کند. 
arezu بازدید : 34 شنبه 17 آبان 1393 نظرات (0)

هتل بیاز کوگو استانبول سه ستاره

هتل بیاز کوگو استانبول

هتل بیاز کوگو استانبول هتلی سه ستاره می باشد که به بازار بزرگ بسیار نزدیک می باشد . اتاق های هتل بیاز کوگو استانبولدارای امکاناتی مانند : اتاقهای مجهز به سیستم تهویه مطبوع با تلویزیون صفحه تخت و رستوران ترکی با غذاهای متنوع و لذیذ که آماده پذیرایی از میهمانان تور استانبول می باشد. هتل بیاز کوگو استانبول دارای اتاقهایی با مبلمان چوبی و کف پارکت شده می باشد و پنجره های بزرگی که نمایی از شهر زیبای استانبول دیده می شود دارد. اتاقها دارای حمام و سشوار می باشد . در هتل بیاز کوگو استانبول در هر روز برای صبحانه می توانید از بوفه صبحانه که کامل می باشد و چای و شیرینی استفاده نمایید همچنین هتل دارای رستورانی است که دارای غذاهای متنوعی می باشد و آماده سرو برای میهمانان و مسافران تور استانبول می باشد . هتل بیاز کوگو استانبول امکانات و خدمات اینترنت رایگان و خشکشویی و اتوشویی نیز دارد و امکان کرایه گرفتن اتومبیل برای بازدید از مناطق گردشگری شهر استانبول در هتل بیاز کوگو استانبول وجود دارد. هتل بیاز کوگو استانبول با فرودگاه آتاتورک فقط 15 دقیقه فاصله دارد. 

هتل بیاز کوگو استانبول

منبع : هتلهای سه ستاره استانبول

 

 

هتل توپکاپی سابنا استانبول سه ستاره

هتل توپکاپی سابنا استانبول

هتل توپکاپی سابنا استانبول هتلی زیبا و بسیار مناسب برای گردشگران و مسافران تور استانبول می باشد. هتل توپکاپی سابنا استانبول به فاصله چهارصد متر از دیوار شهر باستانی که قدمت آن مربوط به ابتدای دوره بیزانس می باشد. همه اتاق های هتل توپکاپی سابنا استانبول دارای تجهیزاتی از جمله تلویزیون ال سی دی و مینی بار و حمام و سشوار می باشد . بوفه صبحانه از ساعت 7 صبح تا 10:30 آماده ارائه خدمات به میهمانان و گردشگران تور استانبول می باشد. و انواع غذاهای ترکیه ای و بین المللی در رستوران هتل توپکاپی سابنا استانبول مهیا و برای سرو آماده می باشد. لابی هتل مکان بسیار مناسبی برای نوشیدن انواع مختلف نوشیدنی های گرم و سرد و استراحت و کسب آرامش بسیار مناسب است. هتل توپکاپی سابنا استانبول از ایستگاه تراموا فقط 100 متر فاصله دارد که مسافران تور استانبول می توانند با استفاده از تراموا به مسجد کبود , مسجد ایاصوفیه و بازار بزرگ و جاذبه های دیدنی و تاریخی شهر استانبول دیدن کنند. هتل توپکاپی سابنا استانبول تا فرودگاه آتاتورک استانبول 15 کیلومتر فاصله دارد.

 منبع : هتلهای سه ستاره استانبول

 

هتل سمینال استانبول  چهار ستاره

هتل سمینال استانبول

هتل سمینال استانبول هتلی چهار ستاره می باشد. هتل سمینال استانبول با میدان تقسیم فقط 350 متر فاصله دارد و همه اتاق‌های هتل دارای اینترنت رایگان و تلویزیون صفحه تخت می باشند. منظره‌ای پانوراما از بسفر  از تراس هتل سمینال استانبولچشم انداز زیبایی دارد و همینطور هتل دارای استخر سرپوشیده می باشد. اتاقها دارای حمام و کتری برقی و مینی بار می باشند. اتاق های هتل سمینال استانبول با مبلمان چوبی و با رنگهای گرم چیدمان شده است. هتل سمینال استانبول دارای رستورانی زیبا و با غذاهای متنوع ترکیه ای و بین المللی می باشد که برای میهمانان تور استانبول خود تدارک دیده است و میتوانید از تنقلات و نوشیدنی های رستوران هم استفاده نمایید. میهمانان تور استانبول هتل سمینال استانبول از سونا و حمام ترکی و ماساژ لذت ببرند. هتل سمینال استانبول خدمات خود را در طول 24 ساعت شبانه روز ارائه می دهد. علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی می توانند از کتابخانه هتل سمینال استانبول نیز استفاده کنند. چهار کیلومتر هتل سمینال استانبول با مرکز تاریخی و زیبای شهر استانبولفاصله دارد . کافه و رستوران و مغازه های زیادی در نزدیکی هتل سمینال استانبول قرار گرفته است.

هتل سمینال استانبول

منبع : هتلهای چهار ستاره استانبول

 

هتل رادیسون بلو پرا استانبول  پنج ستاره

هتل رادیسون بلو پرا استانبول


هتل رادیسون بلو پرا استانبول در منطقه پرا قرار گرفته است و مرکز فرهنگی، هنری ،  شب زنده داری و دارای ناهارخوری و سالن های غذاخوری مختلف و زیبا می باشد هتل رادیسون بلو پرا استانبول یک رستوران با نمایش دیدنی از شاخ طلایی و بخش قدیمی شهر استانبول . خیابان استقلال فقط چند متر دورتر از رستوران های مختلف ، کافه ها، مغازه ها و گالری های هنری بسیار زیبا به چشم می خورد. اتاق های هتل رادیسون بلو پرا استانبول دارای چای  و قهوه که برای اتاقها سرو می شود و همچنین مینی بار و لپ تاپ و  صندوق های الکترونیکی می باشد . تهویه مطبوع ، اینترنت رایگان و تلویزیون صفحه تخت در اتاقها با تزئین و دکوراسیون زیبا می باشد. می توانید روز خود را با بوفه صبحانه که با انواع سلیقه ها و ذائقه ها تدارک دیده شده لذت ببرید شروع کنید .سالن ناهار خوری رستوران در طبقه لابی قرار گرفته است. تناسب اندام بوتانیکا و آبگرم و سالن بدنسازی، حمام بخار، سونا ، حمام آبگرم، حمام ترکی برای آرامش اعصاب , استخر سرپوشیده می باشد که می توانید اوقاتی را برای کسب آرامش و استراحت سپری کنید. با پیاده روی کوتاه مدت می توانید به موزه پرا ، منطقه گالاتا و برج گالاتا و شهر قدیمی برسید. فرودگاه آتاتورک 18 کیلومتر از هتل فاصله دارد. هتل رادیسون بلو پرا استانبول در منطقه پرا واقع شده است . هتل رادیسون بلو پرا استانبول هتلی بسیار مناسب برای اقامت مسافران و گردشگران تور استانبول می باشد.

هتل رادیسون بلو پرا استانبول

منبع : هتلهای پنج ستاره استانبول

 

 

 

arezu بازدید : 28 یکشنبه 04 آبان 1393 نظرات (0)
 

کاخ دلمه باغچه استانبول

کاخ دلمه باغچه استانبول در نزدیکی تنگه بسفر واقع شده است و دارای اهمیت تاریخی و جذابیت زیادی می باشد. کاخ دلمه باغچه استانبول در قرن نوزده ساخته شد، و آخرین پادشاهان عثمانی از ساختمان کاخ برای مکان و محل اقامت و حکومت استفاده می کرد . معماری داخلی و خارجی کاخ دلمه باغچه استانبول با معماری اروپایی و عربی ساخته شده است که میان این دو قاره به چشم میخورد . کاخ دلمه باغچه استانبول بیشتر روزها به جز روزهای دوشنبه از ساعت 9 تا چهار بعد از ظهر برای بازدید مسافران تور استانبول باز می باشد. 

کاخ دلمه باغچه استانبول

 مطالب مرتبط :

تور لحظه آخری استانبول

کاخ دلمه باغچه استانبول

arezu بازدید : 38 یکشنبه 04 آبان 1393 نظرات (0)
 

 

موزه باستان شناسی استانبول

موزه باستان شناسی استانبول موزه ای بسیار دیدنی است که اشیاء عتیقه بسیاری در موزه باستان شناسی استانبول جمع اوری و نگهداری می شود. در سال 1891 موزه باستان شناسی استانبول برای بازدید مسافران تور استانبول افتتاح شد و از سه ساختمان مستقل تشکیل شده است که شامل موزه شرق باستان می شود. موزه باستان شناسی استانبول در نزدیکی کاخ توپکاپی واقع شده است. هزینه بلیت بخش ورودی موزه حدودا هشت دلار می باشد و بیشتر روزها به غیر از دوشنبه ها از ساعت 9:30 صبح تا 5 بعد از ظهر برای بازدید مسافران تور استانبول باز می باشد.

مطالب مرتبط :

تور استانبول لحظه آخری
موزه باستان شناسی استانبول

arezu بازدید : 23 یکشنبه 04 آبان 1393 نظرات (0)

هتل توپکاپی سابنا استانبول سه ستاره

هتل توپکاپی سابنا استانبول

هتل توپکاپی سابنا استانبول هتلی زیبا و بسیار مناسب برای گردشگران و مسافران تور استانبول می باشد. هتل توپکاپی سابنا استانبول به فاصله چهارصد متر از دیوار شهر باستانی که قدمت آن مربوط به ابتدای دوره بیزانس می باشد. همه اتاق های هتل توپکاپی سابنا استانبول دارای تجهیزاتی از جمله تلویزیون ال سی دی و مینی بار و حمام و سشوار می باشد . بوفه صبحانه از ساعت 7 صبح تا 10:30 آماده ارائه خدمات به میهمانان و گردشگران تور استانبول می باشد. و انواع غذاهای ترکیه ای و بین المللی در رستوران هتل توپکاپی سابنا استانبول مهیا و برای سرو آماده می باشد. لابی هتل مکان بسیار مناسبی برای نوشیدن انواع مختلف نوشیدنی های گرم و سرد و استراحت و کسب آرامش بسیار مناسب است. هتل توپکاپی سابنا استانبول از ایستگاه تراموا فقط 100 متر فاصله دارد که مسافران تور استانبول می توانند با استفاده از تراموا به مسجد کبود , مسجد ایاصوفیه و بازار بزرگ و جاذبه های دیدنی و تاریخی شهر استانبول دیدن کنند. هتل توپکاپی سابنا استانبول تا فرودگاه آتاتورک استانبول 15 کیلومتر فاصله دارد.

 منبع : هتلهای سه ستاره استانبول

arezu بازدید : 30 یکشنبه 04 آبان 1393 نظرات (0)

هتل رادیسون بلو پرا استانبول  پنج ستاره

هتل رادیسون بلو پرا استانبول


هتل رادیسون بلو پرا استانبول در منطقه پرا قرار گرفته است و مرکز فرهنگی، هنری ،  شب زنده داری و دارای ناهارخوری و سالن های غذاخوری مختلف و زیبا می باشد هتل رادیسون بلو پرا استانبول یک رستوران با نمایش دیدنی از شاخ طلایی و بخش قدیمی شهر استانبول . خیابان استقلال فقط چند متر دورتر از رستوران های مختلف ، کافه ها، مغازه ها و گالری های هنری بسیار زیبا به چشم می خورد. اتاق های هتل رادیسون بلو پرا استانبول دارای چای  و قهوه که برای اتاقها سرو می شود و همچنین مینی بار و لپ تاپ و  صندوق های الکترونیکی می باشد . تهویه مطبوع ، اینترنت رایگان و تلویزیون صفحه تخت در اتاقها با تزئین و دکوراسیون زیبا می باشد. می توانید روز خود را با بوفه صبحانه که با انواع سلیقه ها و ذائقه ها تدارک دیده شده لذت ببرید شروع کنید .سالن ناهار خوری رستوران در طبقه لابی قرار گرفته است. تناسب اندام بوتانیکا و آبگرم و سالن بدنسازی، حمام بخار، سونا ، حمام آبگرم، حمام ترکی برای آرامش اعصاب , استخر سرپوشیده می باشد که می توانید اوقاتی را برای کسب آرامش و استراحت سپری کنید. با پیاده روی کوتاه مدت می توانید به موزه پرا ، منطقه گالاتا و برج گالاتا و شهر قدیمی برسید. فرودگاه آتاتورک 18 کیلومتر از هتل فاصله دارد. هتل رادیسون بلو پرا استانبول در منطقه پرا واقع شده است . هتل رادیسون بلو پرا استانبول هتلی بسیار مناسب برای اقامت مسافران و گردشگران تور استانبول می باشد.

هتل رادیسون بلو پرا استانبول

منبع : هتلهای پنج ستاره استانبول

arezu بازدید : 27 شنبه 26 مهر 1393 نظرات (0)
 

 

کاخ دلمه باغچه استانبول

کاخ دلمه باغچه استانبول در نزدیکی تنگه بسفر واقع شده است و دارای اهمیت تاریخی و جذابیت زیادی می باشد. کاخ دلمه باغچه استانبول در قرن نوزده ساخته شد، و آخرین پادشاهان عثمانی از ساختمان کاخ برای مکان و محل اقامت و حکومت استفاده می کرد . معماری داخلی و خارجی کاخ دلمه باغچه استانبول با معماری اروپایی و عربی ساخته شده است که میان این دو قاره به چشم میخورد . کاخ دلمه باغچه استانبول بیشتر روزها به جز روزهای دوشنبه از ساعت 9 تا چهار بعد از ظهر برای بازدید مسافران تور استانبول باز می باشد. 

کاخ دلمه باغچه استانبول

 

 

 

 

موزه باستان شناسی استانبول

موزه باستان شناسی استانبول موزه ای بسیار دیدنی است که اشیاء عتیقه بسیاری در موزه باستان شناسی استانبول جمع اوری و نگهداری می شود. در سال 1891 موزه باستان شناسی استانبول برای بازدید مسافران تور استانبول افتتاح شد و از سه ساختمان مستقل تشکیل شده است که شامل موزه شرق باستان می شود. موزه باستان شناسی استانبول در نزدیکی کاخ توپکاپی واقع شده است. هزینه بلیت بخش ورودی موزه حدودا هشت دلار می باشد و بیشتر روزها به غیر از دوشنبه ها از ساعت 9:30 صبح تا 5 بعد از ظهر برای بازدید مسافران تور استانبول باز می باشد.

 

 

 

 

کاخ توپکاپی استانبول

محل زندگی سلطانهای عثمانی کاخ توپکاپی استانبول به مدت 391 سال بوده و جذابترین و پر بازدیدترین شهر استانبول است.  معماری بی نظیر و حیاط های خیلی زیبا دارد. عمارت کاخ توپکاپی استانبول در سال 1924 مدتی بعد از دوره عثمانی به موزه تبدیل گردید.حرم سلطنتی نیز در کاخ توپکاپی استانبول بود . بازدید کنندگان تور استانبول به صورت مستقل می توانند از حرم بازدید نمایند و به غیر از هزینه ورودی که 13 دلار می باشد 10 دلار هم اضافه پرداخت نمایند. بازدید کاخ توپکاپی استانبول از ساعت 9 صبح تا 7 بعد از ظهر در بیشتر روزها به جز سه شنبه ها باز است.

 

 

 

 

 مسجد سلطان احمد استانبول

مسجد زیبای آبی در منطقه سلطان احمد استانبول واقع شده است . این مسجد در بیشتر روزها از ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر باز است . ورودی برای بازدید رایگان می باشد ،  در روزهای جمعه در ساعات نماز  ، ورود ممنوع می باشد .شخص سلطان احمد تمایل داشت مسجدی به دستور او ساخته شود که با مسجد ایاصوفیا استانبول در رقابت باشد و تقریبا توانسته در این کار موفق باشد. مسجد سلطان احمد استانبول از جاذبه های گردشگری مهم استانبول می باشد . برای بازدید از مسجد سلطان احمد استانبول و مکانهای مذهبی به یاد داشته باشید لباس پوشیده به تن داشته باشید و خانمها روسری سرشان باشند که از رسومات این منطقه است. در صورت فراموش کردن می توانید از مسجد امانت بگیرید. مسجد سلطان احمد استانبول از شاهکارهای معماری اسلامی است. شاید این مسجد مهمترین مسجد استانبول باشد و البته استانبول شهر هزار مسجد نیز نامیده شده است که تنها در شهر قسطنطنیه ده ها مسجد بسیار زیبا وجود دارد که در داخل مسجدها از معماری و طراحی بی نظیری استفاده شده است.

 

 

 

 

مسجد ایا صوفیه استانبول ترکیه

مسجد ایا صوفیا یا کلیسای حاجیا صوفیا استانبول که معنی آن کلیسای معرفت الهی است ، از دیدنی های زیبای استانبول و با معماری خیلی جالب بیزانس می باشد. ارتفاع و بلندی گنبد بزرگ مسجد ۵۶ متر است و به گونه ای طراحی شده که نماد و سنبل بهشت محسوب می شود و به انگار در فضا معلق است. آثار هنری زیبای مسجد ایا صوفیه استانبول ترکیه به سپرهای دایره ای شکل عثمانی که روی این سپر ها آیه های قرآنی نوشته شده و موزاییک های بیزانسی می باشد. بعدادر چهار طرف مسجد چار مناره اضافه و ساخته شد و با فتح استانبول به وسیله سلطان محمد فاتح در سال 1453 کلیسا به مسجد تبدیل شد. البته قبل از تبدیل شدن به کلیسا از معبدهای رومی بود. در سال  1935 این مسجد ایا صوفیه استانبول به موزه تبدیل شد.  امپراطور تصمیم داشت از کلیسا زیباترین و بزرگ ترین کلیسا را بسازد کلیسای ایا صوفیا در اصل در سال 325 میلادی ساخته شد. دو معمار و ده هزار کارگر و  و با حجمی از طلا شروع به کار کردند. کلیسا در سال 537 افتتاح شد. کلیسا بعد از فتح استانبول بوسیله عثمانیان به مسجد تغییر کرد و مناره هایی اضافه شد .  در سال 1935  آتاتورک تصمیم گرفت به موزه ای فرهنگی تبدیل نماید. ارتفاع و بلندی گنبدهای مسجد از سطح زمین 54 متر می باشد و در کل 107 ستون در قسمت داخلی ساختمان مسجد ایجاد شد .

مسجد ایا صوفیه استانبول ترکیه

 

مطالب مرتبط :

arezu بازدید : 24 شنبه 26 مهر 1393 نظرات (0)

bazare fatih istanbul

بازار فاتیح استانبول از بزرگترین و جذاب ترین مراکز خرید استانبول است که این بازار با فضای باز می باشد. مردم محلی و بومی از تمام منطقه برای خرید به این بازار می روند و در همه ترکیه معروفیت خود را دارد . بازار فاتیح استانبول دارای ۴۸۱۱ مغازه می باشد که در این بازار هر کالایی مانند: محصولات تازه، لباس، گل، سرامیک و … را برای خرید وجود دارد.

 

 

مطالب مرتبط :

arezu بازدید : 31 شنبه 26 مهر 1393 نظرات (0)

tange besfer istanbul

تنگه بسفر استانبول مکانی است که محیطی مناسب برای قایق رانی آن هم با قایق های سنتی و قدیمی می باشد و در طول سفر میتوانید از این تفریح لذت ببرید. تنگه بسفر استانبول قاره آسیا را از قاره اروپا جدا کرده است. سواحل تنگه بسفر از زمانهای گذشته و حال به گونه ای شکوه امروزی و زیبائی و سادگی گذشته را نشان می دهد. هتل های مدرن و زیبا و ویلاهای چوبی در کنار ساحل با کاخهای زیبا و مرمرین که در نزدیکی دهکده های کوچک ماهیگیری و قلعه های سنگی روستائی قرار دارد به جذابیت این منطقه اضافه کرده است. برای تماشای تنگه بسفر و اطراف آن تنها راه فقط گردش با قایق های سنتی می باشد.
با گردش در تنگه بسفر استانبول با قایق که به شکل زیگزاگ حرکت می کنند شما میتوانید بیشتر ساحلهای اطراف تنگه بسفر را از نزدیک ببینید. می توانید برای گردش با قایق در این منطقه از ایستگاه امین انو سوار کشتی بشوید. هزینه گردش با کشتی در این ناحیه زمان 6 شش ساعته آن خیلی مناسب می باشد. میتوانید با استفاده از قایقهای مخصوص برای گردش ، در کنار منطقه خلیج آژانسهای مخصوص برای گشت و سیاحت وجود دارد . تورهای نصف روز شبانه یا روزانه در آژانس وجود دارد.

tange besfer istanbul

 

 

mantaghe polonzkoi istanbul

منطقه پولونزکوی استانبول در فاصله بیست و پنج km استانبول و در قسمت آسیائی واقع شده است. منطقه پولونز کوی استانبول در واقع اولین بار در قرن نوزده و بوسیله مهاجران لهستانی کشف شده است. مردم شهر استانبول معمولاً برای قدم زدن و سوارکاری خوردن غذاهای سنتی لهستانی به این منطقه می روند.

 

hamame jenifer istanbul

مالک حمام جنیفر استانبول یک فرد کانادایی به نام جنیفر گادت است. در این مکان همه لوازم حمام مانند : لباس حمام , حوله و بسته های وسایل حمام که اکثرا دست بافت می باشند و یا دستبافت و ماشینی هر دو بافته شده اند به فروش می رسند. در این حمام کیسه حمام , صابون های طبیعی و دیگر ترکیبات از گل سرخ تهیه شده است به فروش می رسد.

 

مطالب مرتبط :

 

arezu بازدید : 24 پنجشنبه 10 مهر 1393 نظرات (0)

هتل 5 ستاره گرند جواهر کانونشن سنتر ترکیه استانبول

تور ترکیه هتل 5 ستاره گرند جواهر کانونشن سنتر استانبول

 هتل 5 ستاره گرند جواهر کانونشن سنتر ترکیه استانبول یکی از بهترین هتل های 5 ستاره استانبول ترکیه است. این هتل 5 ستاره بسیار شیک و زیبا ساخته شده است به طوری که نمای بیرونی و درونی آن برای مسافران و گردشگران بسیار جالب است و توجه آن ها را جلب می کند. هتل گرند جواهر کانونشن سنتر ترکیه استانبول در منطقه جدید استانبول یعنی شیشلی قرار گرفته است و از 13 طبقه و 320 اتاق تشکیل شده است. همچنین این هتل برای معلولین اتاق های ویژه ای دارد تا آن ها هم بتوانند از سفر خود لذت ببرند. امکانات هتل ستاره گرند جواهر کانونشن سنتر ترکیه استانبول بسیار زیاد است که می توان به برخی از آن ها اشاره کرد: اتاق های بالکن دار , استخر , سونا , جکوزی , سیستم برودتی خوب , تهویه مناسب , اینترنت رایگان , پذیرایی لابی به صورت 24 ساعته , دو رستوران متفاوت با انواع غذاهای محلی وترکی و... . علاوه بر این ها یک قنادی هم در این هتل است که با شیرینی های محلی خود توجه مسافران را به خود جلب می کند و اکثر مسافران از هتل 5 ستاره گرند جواهر کانونشن سنتر ترکیه استانبول احساس رضایت می کنند.

تور ترکیه هتل 5 ستاره گرند جواهر کانونشن سنتر استانبول

مطالب مرتبط:

arezu بازدید : 19 پنجشنبه 10 مهر 1393 نظرات (0)

هتل 5 ستاره کرون پلازای ترکیه استانبول

تور ترکیه هتل 5 ستاره کرون پلازای استانبول

هتل 5 ستاره کرون پلازای ترکیه استانبول در منطقه قدیمی استانبول قرار دارد و متشکل از 4 ساختمان جدا می باشد. این هتل دارای 265 اتاق می باشد. از امکانات هتل کرون پلازای ترکیه استانبول می توان به  رستوران های کباب ترکی و کباب سلطانی , رستوران های بین المللی , کافه , آرایشگاه , اینترنت وایرلس , استخر سونا , جکوزی , ماساژ , سالن بدنسازی , حمام ترکی و... اشاره کرد. مسافرین  تور ترکیه استانبول می توانند از این امکانات به صورت رایگان بهره مند شوند.

مطالب مرتبط:|


arezu بازدید : 26 پنجشنبه 10 مهر 1393 نظرات (0)

هتل 4 ستاره لیون ترکیه استانبول

تور ترکیه هتل لیون استانبول

 

هتل 4 ستاره لیون ترکیه استانبول در مرکز شهر زیبا و امن استانبولواقع شده است. این هتل تقریبا 450 متر با میدان مشهور شهر استانبول یعنی میدان تقسیم فاصله دارد.این هتل دارای فضایی زیبا و آرام می باشد که می تواند به خوبی رضایت گردشگران و مسافران عزیز را فراهم کند. هتل لیون ترکیه استانبول از اتاق های بزرگی تشکیل شده است که هیچگونه صدای آزار دهنده ای در آن شنیده نمی شود و مسافران تور ترکیه می توانند در این هتل و اتاق های آرام و بدون سر و صدای آن در محیطی دنج و آرامش بخش سفرخوشی را تجربه کنند و لذت ببرند.از امکانات رفاهی هتل لیون استانبول می توان به استخر , سالن ورزشی ,  تخت های آفتابگیری , حمام ترکی , ماساژ و... اشاره کرد. مبلمان اتاق های این هتل با چوب های مرغوب ساخته شده اند و امکانات فوق العاده آن زبانزد خاص و عام است. علاوه بر این هتل لیون ترکیه استانبول دارای رستورانی به نام رستوران گلکسی است که صبحانه اش بی نظیر است, به شما گردشگران عزیز توصیه می کنم که در سفر خود به استانبولو اقامت در این هتل , صبحانه لذیذ رستوران آن را از دست ندهید. در کنار صبحانه بی نظیر رستوران هتل لیون استانبولمیزی با ترکیبات آب میوه های لذیذ و خوش مزه قرار دارد که باعث می شود شما صبحانه کامل و لذیذی را تجربه کنید.

تور ترکیه رستوران گلکسی هتل لیون استانبول

 

مطالب مرتبط:

 

تعداد صفحات : 2

درباره ما
تور ترکیه , بهترین تور های ترکیه , نرخ ویژه تور ترکیه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 415
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 33
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 80
  • بازدید ماه : 66
  • بازدید سال : 845
  • بازدید کلی : 18,998
  • کدهای اختصاصی
    تور ترکیه , بهترین تور های ترکیه , نرخ ویژه تور ترکیه