loading...
تور ترکیه
arezu بازدید : 50 یکشنبه 19 مرداد 1393 نظرات (0)

 

هتل چاریسما دی لاکس كوش آداسي

هتل چاریسما دی لاکس کوش آداسی

این هتل چاریسما دی لاکس كوش آداسي بسیار زیبا و مجلل می باشد . کارکنان مسئولیت پذیر هتل بسیار مهربان و با دقت هستند و  آماده ارائه خدمات می باشند.امکانات خدماتی و رفاهی هتل چاریسما دی لاکس كوش آداسي مانند : سونا ، ماساژ ،  مرکز سلامت و آبگرم ، استخر سرپوشیده (فصلی) ،  استخر سرباز (تمام فصول) ، حمام ترکی ،  ساحل اختصاصی ، ایوان مخصوص حمام آفتاب ، ساحل اختصاصی ، امکانات ورزشهای آبی در هتل چاریسما دی لاکس كوش آداسي ارائه می شود. وجود زمین بازی مخصوص کودکان و خدمات نگهداری از اطفال سفری به یاد ماندنی را برای شما خواهد شد .هتل چاریسما دی لاکس كوش آداسي با داشتن فروشگاه هاي مختلف و متعدد موجب آسایش مسافران و میهمانان می شود. صرافي هم در هتل چاریسما دی لاکس كوش آداسي وجود دارد. ميهمانان و مسافران مي توانند در فعاليت هايي مانند: بيليارد، پينگ پنگ، ميني گلف شرکت کنند. خدمات آرایشگاه هم در هتل چاریسما دی لاکس كوش آداسي وجود دارد که در صورت لزوم میتوانید استفاده کنید.

 

مطالب مرتبط :

 

هتل کوستور کلوب هالیدی كوش آداسي

هتل کوستور کلوب هالیدی کوش آداسی

هتل کوستور کلوب هالیدی كوش آداسي تفریحی و  در ساحل شنی بوستانی زیبا و اختصاصی خود در كوش آداسي قرار گرفته است و خدمات و امکانات بسیار متنوع و با کیفیتی را با برنامه تفریحی متنوع مانند : ورزشهای آبی و باشگاه برای کودکان برای مسافران و میهمانان تدارک دیده است .هتل کوستور کلوب هالیدی كوش آداسي انتخابی مناسب برای خانواده هایی که به دنبال یک تعطیلات آرام هستند، می باشند . اتاقها به سیستم تهویه مطبوع , تلویزیون ماهواره ای، تجهیز شده اند . بعضی از اتاقها نیز 2 اتاق خواب دارند.کودکان از بازی کردن در استخر روباز و بزرگ هتل و سرسره های آبی لذت خواهند برد. استخر دیگری هم در هتل وجود دارد که میهمانان و مسافران میتوانند در آن شنا کرده  و از آفتاب لذت ببرند. عصرها خانواده ها می توانند با قایق پدالی تفریح کنند. رستوران هتل کوستور کلوب هالیدی كوش آداسي بوفه خوراکهای خوشمزه و متنوع را سرو میکند و تدارک می بیند . میهمانان و مسافران می توانند میزی در یکی از 3 رستوران هتل کوستور کلوب هالیدی كوش آداسي رزرو کنند و خوراکهای ترکی و یا سوشی خوشمزه و متنوع را امتحان کنند .پس از یک روز چهره نگاری , فعالیتهای آبی، و یا برنزه کردن،  میهمانان می توانند زمانی را به استراحت در حمام بخار و سونای هتل بپردازند .آمفی تئاتر بزرگ هتل کوستور کلوب هالیدی كوش آداسي ، تفریحات شبانه مختلف و متنوع را برای همه اعضای خانواده ارائه می دهد. پنج تریای متفاوت هم در برای علاقه مندان با سلیق های مختلف قرار دارد .

 

 

 

مطالب مرتبط :

 

هتل کرومار دیلوکس كوش آداسي

هتل کرومار دیلوکس کوش آداسی

هتل کرومار دیلوکس كوش آداسي 5 ستاره و مجلل ، با موقعیت عالی و چشم انداز زیبای دریای خود، اقامت شیکی را به میهمانان ارائه و میهمان نوازی فوق العاده ای را از آنان به عمل می آورد. هتل کرومار دیلوکس كوش آداسي از چشم انداز بی مانندی نسبت جزیره Pigeon و کوشي آداسی برخوردار بوده و استخر آن، یکی از بزرگترین استخرهای روباز منطقه Aegean به شمار میرود. میهمان میتوانند در یکی از 2 ساحل اختصاصی هتل کرومار دیلوکس كوش آداسي و زیر آفتاب، به استراحت پرداخته و یا در خلیج شنی خصوصی آن، آفتاب بگیرند. رستوران تراس هتل کرومار دیلوکس كوش آداسي، با ارائه چشم انداز تماشایی غروب آفتاب و محیطی خودمانی از میهمانان پذیرایی کرده در حالیکه رستوران داخل هتل کرومار دیلوکس كوش آداسي، از محیطی تشریفاتی تر برخوردار میباشد. رستوران ها، گزینه ای از بهترین خوراکهای بین المللی را سرو میکنند. هتل، 6 سالن اجتماعات را در اختیار مسافرین کاری قرار داده که همگی از چشم انداز دریا برخوردار بوده و گزینه مناسبی جهت برگزاری کنفرانس ها، سمینارها و نشست های بین المللی به شمار میروند.

 

 

مطالب مرتبط :

هتل پنج ستاره سورملی كوش آداسي

هتل پنج ستاره سورملی کوش آداسی 

هتل در نزدیكی شهر معروف كوش آداسي در ساحل افسوس آنتیك در سلكوك واقع شده است . هتل پنج ستاره سورملی كوش آداسي در کنار پاموكك كه هم سطح دریا است واقع شده است می باشد. هتل دارای 436 اتاق با امكانات مدرن و مناسب خانواده ها زوجها می باشد. مسافران و میهمانان هتل می توانند از سواحل زیبا و دیدنی هتل لذت ببرند و با دهكده های زیبا و دیدنی با میهمان نوازی معروف و گرم آشنا شوید. هتل در نزدیكی بسیاری از مراكز دیدنی مانند شهر قدیمی افسوس ،‌ موزه باستان شناسی،  ‌خانه مریم مقدس،‌ شهر سلكوك و مركز شهر كوش آداسي واقع شده است . هتل پنج ستاره سورملی كوش آداسي با فرودگاه ادنان مندرس در ازمیر 70 كلیومتر فاصله دارد.

 

 

 

مطالب مرتبط :

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
تور ترکیه , بهترین تور های ترکیه , نرخ ویژه تور ترکیه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 415
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 66
  • بازدید ماه : 52
  • بازدید سال : 831
  • بازدید کلی : 18,984
  • کدهای اختصاصی
    تور ترکیه , بهترین تور های ترکیه , نرخ ویژه تور ترکیه