loading...
تور ترکیه
arezu بازدید : 27 یکشنبه 26 بهمن 1393 نظرات (0)

کالیسی (شهر قدیمی آنتالیا)

کالیسی نام شهری قدیمی و تاریخی در مرکز شهر مدرن آنتالیا می باشد. شهر کالیسی در قدیم به عنوان یکی از شهرهای ساحلی مهم عثمانی ها به شمار می رفته، که بعد از جنگ جهانی دوم به شکل و شمایل امروزی در آمد. سبک ساخت و ساز خانه های چوبی کالیسی، و رستوران ها و هتل های ساخته شده به سبک عثمانی و خیابان های باریک و سنگی آن باعث شده که توریست ها تورآنتالیا جذب این مناطق تاریخی و زیبا شوند.

 

آنتالیا ساید

آنتالیا ساید (Antalya Side) یکی از معروفترین جاذبه های ترکیه به شمار می آید. نامی که بر این منطقه گذاشته اند به معنای انار می باشد. از این جهت آنتالیا ساید مورد توجه گردشگران تور آنتالیا 94 قرار گرفته است زیرا در این منطقه علاوه بر زیبایی طبیعت، دریا و سرسبزی جذاب دارای آثار تاریخی و باستانی می باشد. همچنین معبد آپولو و گورستان هم در این منطقه قرار دارند که از جمله مناطق تاریخی آنتالیا ساید به شمار می آیند. با مراجعه فراوان گردشگران تورآنتالیا، این منطقه رونق بسیاری پیدا کرده و مغازه های بی شمار و رستوران های شکیل و زیبا جذابیت رو دوچندان کرده. یکی از زیباترین و بزرگترین تئاترهای منطقه هم در اینجا واقع شده است.

 

مطالب مرتبط :

arezu بازدید : 33 یکشنبه 26 بهمن 1393 نظرات (0)

هتل مجیک آنتالیا

هتل مجیک آنتالیا یکی از هتل های 4 ستاره شهر آنتالیا است. هتل مجیک آنتالیا یک هتل ساده ولی جذاب است که برای میهمانان تورآنتالیا خود امکانات خوبی را فراهم کرده. هتل مجیک آنتالیا دارای دو نوع استخر سرپوشیده و روباز برای تنوع های مختلف میهمانان تور آنتالیا 94 فراهم شده است و برای کودکان نیز زمین بازی در هتل مجیک آنتالیا تعبیه شده که نیاز کودکان را برآورده میکند.

 

هتل لارا دینک آنتالیا

هتل لارا دینک آنتالیا یک هتل 4 ستاره است که در فاصله ی 300 متری از دریا واقع شده است. هتل لارا دینک آنتالیا دارای 48 اتاق است و امکانات رفاهی مناسبی را برای میهمانان تورآنتالیا فراهم میکند. هتل لارا دینک آنتالیا برای تفریح میهمانان تور آنتالیا 94 خود مرکز بدنسازی، استخر روباز و سرپوشیده و سونا را در اختیار آنها قرار داده است.

 

هتل کلاب فالکون آنتالیا

هتل کلاب فالکون (Club Hotel Falcon) هتلی 4 ستاره در شهر آنتالیا می باشد. که در 5 کیلومتری از منطقه تاریخی کالیچی و 17 کیلومتری از فرودگاه آنتالیا واقع شده است. این هتل تورآنتالیا دارای ساحلی اختصاصی در کنار دریای نیلگون مدیترانه است و فضای سرسبز اطراف هتل زیبایی خاصی به هتل کلاب فالکون آنتالیا بخشیده است. اتاق های هتل کلاب فالکون آنتالیا همگی کف پارکت شده هستند و همه ی آنها دارای بالکن اختصاصی و همچنین امکانات رفاهی نظیر یخچال، تلویزیون، ماهواره، تهویه هوا و حمام اختصاصی می باشند. هتل کلاب فالکون آنتالیا سرگرمی های جذابی را برای میهمانان فراهم کرده است. میهمانان تور آنتالیا 94 میتوانند برای گذراندن اوقات فراغت خود از استخر های سرپوشیده، استخر رو باز، سونا، شیرجه و حمام ترکی استفاده کنند و لذت ببرند. آن دسته از میهمانان هم که اهل ورزش هستند می توانند از امکانات ورزشی تنیس ، بدنسازی ، پینگ پنگ و دارت استفاده کنند.

 

مطالب مرتبط :

arezu بازدید : 31 چهارشنبه 08 بهمن 1393 نظرات (0)
 

 

شهر قدیمی آنتالیا

این شهر توسط رومی ها ساخته شده است و دارای دیوار های بلندی می باشد که به دریا ختم می شوند و تحت حفاظت بوده است و به همین دلیل امروزه بنام قلعه محله کاله ایچی معروف می باشد . این شهر در دوره سلجوقی توسعه یافت و به بندرگاهی تبدیل شد که از آثار مهم تاریخی به شمار می رود . طرح و ساختارهای باستانی قلعه باز گوی شیوه زندگی ، آداب و رسوم و روابط اجتماعی مردم آن زمان می باشد . خیابان های بندر تنگ و باریک است . پیشنهاد می کنیم گردشگران تور آنتالیا عید 94 حتما از این شهر تاریخی دیدن نمایند

شهر قدیمی آنتالیا

 

شهر قدیمی آنتالیا

 

مسافران تور آنتالیا 94 همه ساله از این مکان دیدن می نمایند .داخل قلعه از خانه های متعددی تشکیل شده است که همگی آنها از سنگ و چوب ساخته شده اند . تمام این خانه ها دارای دو وجه می باشند یکی رو به خیابان با پنجره های کم و دیگری رو به باغ با پنجره های زیاد . در طبقه پایین آشپزخانه و انبار قرار داشته و صاحب خانه در طبقه بالا سکونت داشته است . بندرگاه پایین قلعه دومین بندرگاه مهم ترکیه به شمار می رود که امروزه فقط لنگرگاه قایقهای تفریحی است و بیشترین بعنوان گردشگاه از آن استفاده می شود . گردشگران تور آنتالیا نوروز 94 می توانند از این شهر و بندر زیبا دیدن نمایند .

 

مطالب مرتبط :

شهر قدیمی آنتالیا

شهر باستانی پرگا آنتالیا

غار دامالاش آنتالیا

arezu بازدید : 27 چهارشنبه 08 بهمن 1393 نظرات (0)
 

 

دره عمیق پلدار یا کورپولو کانیون آنتالیا در 92 کیلومتری شمال شرق آنتالیا قرار گرفته است . این منطقه که در طول رودخانه ای کوهستانی واقع شده است دارای گونه های زیبا و متنوعی از گیاهان می باشد . در ادامه این پارک می توانید از دو منطقه دیگر یازدید کنید یک منطقه که به سمت شهر باستانی سلگه منتهی می شود و دیگری مرتفع ترین قله کوهستان دده گول .

پیشنهاد می کنیم گردشگران تور آنتالیا عید 94 حتما از این شهر تاریخی دیدن نمایند .

 

دره عمیق پلدار آنتالیا

در شمال شرقی آنتالیا وقتی به طرف تاشاگیل و بش کوناک می روید یک مسیر زیبا به پارک ملی دره پلدار منتهی می شود . مسافران تور آنتالیا 94 همه ساله از این مکان دیدن می نمایند .
این پارک دارای دو پل می باشد که بر روی رودخانه واقع شده اند این جاده در مسیر خود از میان جنگل های زیبا با آب های خروشان عبور می کند . هنگامی که به پارک می رسید به دره زیبایی برخورد می کنید که دارای گونه های گیاهی و جانوری مختلفی می باشد . این دره تا 14 کیلومتر در امتداد رودخانه پلدار امتداد پیدا می کند و عمق آن در بعضی مناطق به 400 متر می رسد .

در این پارک مکان هایی با لذیذترین ماهی های رودخانه ای آماده پذیرایی از مسافران تور آنتالیا نوروز 94 می باشند .

 

مطالب مرتبط :

دره عمیق پلدار آنتالیا

پاموک کاله (پاموک قلعه)

حمام روميها آنتالیا

arezu بازدید : 28 چهارشنبه 08 بهمن 1393 نظرات (0)
 

این منطقه در 38 کیلومتری جنوب غربی آنتالیا و 15 کیلومتری شهر کمر واقع شده است و یکی از تفریح گاه های آنتالیا به شمار می رود که هر ساله بسیاری از گردشگران تور آنتالیا نوروز 94 را به سمت خود جلب می کند . این منطقه دارای مناظر زیبای کوهستانی و مناظر طبیعی زیبا می باشد که شامل درخت های نارنج و کاج است و مکان مناسبی برای پیاده روی به شمار می رود . مسافران تور آنتالیا 94 همه ساله از این مکان دیدن می نمایند .

بلدیبی آنتالیا

 

بلدیبی آنتالیا

این منطقه جزو یکی از بهترین تفریح گاه های ترکیه نیز به شمار می رود . علاقه مندان به پیاده روی می توانند به این مکان زیبا مراجعه کرده و از طبیعت خوب آنجا لذت ببرند .

پیشنهاد می کنیم گردشگران تور آنتالیا عید 94 حتما از این مکان زیبا دیدن نمایند .

 

مطالب مرتبط :

شهر قدیمی آنتالیا

شهر باستانی پرگا آنتالیا

آسپندوس آنتالیا

arezu بازدید : 30 چهارشنبه 08 بهمن 1393 نظرات (0)
 

شهر تاریخی میسیس آنتالیا

این شهر در حوالی شهر اسکندرون و در نزدیکی یاکاپینار وقع شده است . شهر تاریخی میسیس از جمله جاذبه های آنتالیا به شمار می رود و همه ساله عده زیادی از گردشگران تور آنتالیا نوروز 94 را به سمت خود می کشد . این شهر در سر راه جاده ابریشم واقع شده است و یکی از ویژگی های آن به شمار می رود .پیشنهاد می کنیم گردشگران تور آنتالیا عید 94 حتما از این شهر تاریخی دیدن نمایند .

در داخل شهر و اطراف آن ویرانه هایی از دوران رومیان و سنگ فرش های آن زمان به چشم می خورد که مربوط به قرن چهارم میلادی می باشد . در این سنگفرش ها تصاویری از کشتی نوح و حیوانات آن به چشم می خورد . در امتداد جاده ویرانه های ییلان کاله و کاخ شاهمران بر فراز کوه سنگی بر بالای رودخانه جیحان به چشم می خورد . مسافران تور آنتالیا 94 همه ساله از این مکان دیدن می نمایند .

 

مطالب مرتبط :
شهر تاریخی میسیس آنتالیا

بلدیبی آنتالیا

دره عمیق پلدار آنتالیا

 

 

arezu بازدید : 26 یکشنبه 14 دی 1393 نظرات (0)

 

این هتل سه ستاره که در دویست متری ساحل است با میهمان نوازی سنتی خود پذیرای میهمانان است .هتل دارای استخر روباز بزرگ با امکانات مدرن ،تهویه مطبوع،حمام اختصاصی ،تلویزیون ال سی دی ،مینی تریا نیز هست .رستوران هتل با فضای باز و زیبا انواع غذاهای خوشمزه سرو می کند. هتل دارای پارکینگ اختصاصی سرویس رایگان اینترنت در اتاقها و مکانهای عمومی است. هتل پامیرا آنتالیا هتلی مناسب برای اقامت خانوادگی مسافران تور آنتالیا می باشد.


مطالب مرتبط :

 

arezu بازدید : 27 یکشنبه 14 دی 1393 نظرات (0)

هتل مجیک آنتالیا چهار ستاره



هتل مجیک آنتالیا دارای امکاناتی شامل استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، استخر سر پوشیده در هتل است و همچنین گفتنی است که مسافران تور آنتالیا می توانند از امکانات این هتل به صورت رایگان بهره ببرند . از دیگر خدمات این هتل برای خانواده های عزیز زمین بازی کودکان میباشد تا خانواده ها بدون استرس از سفر خود لذت ببرند. همچنین پذیرش این هتل به صورت 24 ساعته میباشد و در هر ساعتی از شبانه روز خدمات رسانی به مسافران تور آنتالیا میباشد.

 

مطالب مرتبط :

 

arezu بازدید : 33 یکشنبه 14 دی 1393 نظرات (0)

هتل کلوب سرا آنتالیا  پنج ستاره

هتل کلوب سرا آنتالیا

هتل کلوب سرا آنتالیا دارای امکانات رفاهی تفریحی شامل ماساژ ، جکوزی ، استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار و استخر سر پوشیده در هتل است که مسافران تور آنتالیا می توانند از این امکانات متنوع بصورت رایگان بهره ببرند . این هتل شامل اتاقهای ویژه و مجهز برای راحتی معلولین عزیر میباشد . از دیگر خدمات هتل کلوب سرا آنتالیا برای رفاه خانواده های عزیز اتاق نگهداری از کودکان است . همچنین این هتل برای علاقه مندان به ورزش نیز امکانات وزشی را فراهم کرده که این امکانات شامل تنیس ، مرکز بدنسازی ، بیلیارد ، پینگ پنگ و بولینگ می باشد .مسافران تور آنتالیا این هتل زیبا را برای اقامت خود بسیار مناسب میدانند و از اولیتهای انتخابشان می باشد.

هتل کلوب سرا آنتالیا

 

هتل کلوب سرا آنتالیا

هتل کلوب سرا آنتالیا

 

مطالب مرتبط :

 

arezu بازدید : 23 یکشنبه 14 دی 1393 نظرات (0)

هتل وو کرملین پالاس آنتالیا  پنج ستاره

هتل وو کرملین پالاس آنتالیا

هتل ووکرملین پالاس آنتالیا هتلی لوکس و با مجهز ترین امکانات هتل که در 6 طبقه ساخته شده است هتل زیبای هتل ووکرملین پالاس آنتالیا تقریبا 850 اتاق دارد. هتل دارای همه امکانات برای اقامت میهمانان و مسافران تور آنتالیا می باشد. امکانات هتل شامل پذیرش به صورت شبانه روزی , مجهز به تهویه مطبوع , کلوب , صرافی که بتوانید مبادلات ارزی خود را در کوتاه ترین زمان انجام دهید. روزنامه فروشی , رخت کن , آرایشگاه که در طول اقامت نیز آراسته و مرتب باشید , اتاق بازی , صندوق ویژه امانات , تئاتر , رستورانهای متعدد که دارای بخش غیر سیگاری نیز می باشند. اتاق مجهز کنفرانس , زمین بازی ویژه کودکان و پارکینگ . شما می توانید با پرداخت کمی هزینه بیشتر از سرو غذا در اتاق و خدمات پزشکی و امکانات خشکشویی نیز استفاده نمایید. اتاق های هتل دارای موکت هستند و اکثر هتل ها دارای بالکن با منظره زیبا و دیدنی می باشند. اتاقها دارای تلویزیون با شبکه های ماهواره ای , دارای اینترنت وایرلس با هزینه ای مجزا , حمام با لوازم سشوار و حوله مخصوص , مجهز به سیستم تهویه مطبوع برای میهمانان و مسافران تور آنتالیا مهیا کرده است. هتل دارای امکانات ماساژ , سونا و حمام ترکی و ورزشهایی برای سلامت و تندرستی مانند ایروبیک , تنیس روی میز , بسکتبال , اسکواش , بیلیارد , بولینگ , تیراندازی با تیرو کمان , دریانوردی , غواصی و قایق رانی و موج سواری برای میهمانان تور آنتالیا تدارک دیده است. هتل ووکرملین پالاس آنتالیا دارای سه استخر و پارک آبی ویژه کودکان و شش استخر ویژه بزرگسالان دارد. نزدیک هتل غارهایی وجود دارد که می توانید از این غارهای نیز دیدن نمایید. هتل ووکرملین پالاس آنتالیا 30 km  حدود 30 دقیقه از آنتالیا فاصله دارد.

هتل وو کرملین پالاس آنتالیا

هتل وو کرملین پالاس آنتالیا

هتل وو کرملین پالاس آنتالیا

منبع : هتل های آنتالیا

 

مطالب مرتبط :

 

arezu بازدید : 23 شنبه 08 شهریور 1393 نظرات (0)

 

 

ساحل سیده آنتالیا

 

ساحل سیده آنتالیا ساحلی آرام و زیبا در فاصله 65 km از شهر دیدنی آنتالیا قرار گرفته است و این منطقه از ویژگیهای طبیعی برخوردار می باشد که آثار تاریخی بر جای مانده از زمان روم باستان است .این ناحیه با دو ساحل شنی زیبا که به ساحل غربی و شرقی معروف می باشد احاطه شده است این دو ساحل در مجاور هم قرار گرفته است ولی ساحل غربی به دلیل داشتن آبهای کم عمق مورد توجه مسافران و گردشگران می باشد. ساحل سیده آنتالیا به علت داشتن ساحلی زیبا و آرام و شنهای سفید آماده پذیرایی و ارائه خدمات به گردشگران خارجی و داخلی ترک است که کافه های ساحل و رستورانهای دیدنی با غذاهای متنوع اروپائی وسنتی و دریایی از میهمانان خود پذیرایی می کند. در هر ساحل با مجموعه تفریحهای آبی و ساحلی مانند چترهای کششی با قایق اسکی روی آب ,  قایق سواری و کایاک سواری و جت اسکی و دیگر امکانات مهیا می باشد تا سفری به یادماندنی را تجربه کنید. وسایل حمل و نقل نیز وجود دارد که مسافران را از مرکز شهر زیبای آنتالیا به ساحل سیده آنتالیا منتقل نمایند.

 

 

 

مطالب مرتبط :

 

 

 

 

ساحل بلک آنتالیا

ساحل بلک آنتالیا ساحلی معروف در شهر زیبای بلک می باشد محدوده بلک آنتالیا در ساحل زیبا و دیدنی آک دنیز و در ۳۰ km شهر آنتالیا قرار گرفته است و مملو ازهتلهای لوکس و از پر ستاره تا کم ستاره که منطقه بلک آنتالیا را به محلی خیلی لوکس برای جویندگان سواحل شیک و زیبا تبدیل کرده است. ساحل بلک آنتالیا ساحلی شنی و طلایی رنگ می باشد به طول 16 km  با آبهای امن و آرام و منطقه ای خیلی مناسب ویژه بازی بچه های عزیز و همچنین برای بزرگترهای محترم فضایی برای تفریح مهیا شده است.از تفریحات آبی متنوع مانند : جت اسکی , قایق سواری , گلایدر , غواصی استفاده کنید و لذت ببرید. در شهر بلک آنتالیا بهترین مراکز توریسم زیبایی و سلامت وجود دارد که بهترین مراکز زیبایی و سلامت در ترکیه شناخته شده است.

 

 

مطالب مرتبط :

 

 

 

ساحل کمر در آنتالیا

 

ساحل کمر در آنتالیا به فاصله 42 km شهر آنتالیا واقع شده است. در اين مسير 42 km چشم اندازهاي بسيار زيبا برای تماشا می باشد. در شهر زیبای كمر اقامتگاهی وجود دارد با منظره های بی نظیر و زيبا طراحي شده است كه محيط بسیار مناسبی را براي سپری کردن تعطيلات گردشگران مهیا کرده اند. تفريحگاه ساحلي زیبای كمر به علاقمند به ورزش هاي آبي مانند: دريانوردي و قایقرانی اين امكان را دارد تا به خليج ها و ساحل های بكر و دست نخورده در منطقه جنوب شهر بروید و از منظرهای بسیار ديدني آن لذت ببرند. در بخش شمالي اين تفريحگاه زیبا پله كانی طراحی شده است كه گردشگران را مستقيم به ساحل هدایت مي كند. ساحل بخش كمر ساحلي با پرچم آبي می باشد. معنی پرچم آبي از طرف اتحاديه اروپا گرفته شده است و به معني منطقه هایی است كه داراي ساحلهای تمیيز و پاک می باشد. بهترین جذابيت شهر زیبای كمر ، زيباييهاي طبيعي می باشد و دروازه هادیران ديوار شهر و دروازه هادريان ، بقاياي تاريخي به سبك رومي هاست كه در اين شهر برجاي مانده و مورد توجه و علاقه گردشگران است.

 

مطالب مرتبط :

 

 

 

 

ساحل کنیالتی آنتالیا

ساحل کنیالتی آنتالیا دومین ساحل آنتالیا می باشد، در منطقه غربی آنتالیا این ساحل زیبا قرار گرفته و به اسم پلاژ کنیالتی هم در بین مردم معروف می باشد. کف ساحل از سنگریزه های بلند و سفت پوشیده  شده. در اطراف ساحل کنیالتی چند هتل، رستوران و منطقه مسکونی وجود دارد. از میان دو ساحل کنی آلتی و ساحل لارا، ساحل کنیالتی فاصله خیلی کمی تا مرکز شهر آنتالیا دارد. فاصله ساحل کنیالتی آنتالیا تا بندر آنتالیا تقریبا سه کیلومتر می باشد. کنیالتی به گونه ای ساخته شده که از بزرگ کوچک و پیر و جوان  می توانند لحظات خوشی را تجربه نمایند . پارک آبی بسیار هیجان انگیز،استخر دلفین ، یک شهر خیلی کوچک  که ماکت مینیاتوری کشور ترکیه می باشد و می شود همه جاذبه ها و دیدنیهای ترکیه را با سایز ٢٥ برابر کوچکتر در آن ساخته شده است، پارک جنگلی زیبا و فضای بازی در مجاور ساحل صخرها و ساحل شنی و با رستورانها و کافه های روباز می توانید ساعتها اوقات خوشی را سپری کنید .منطقه ای از هتل فالز آغاز می شود و به هتل پروتوبلو ختم میشود.استفاده از ساحل به صورت اختصاصی امکان پذیر می باشد.

مطالب مرتبط :

 

 

 

ساحل لارا در آنتالیا

ساحل لارا در آنتالیا بخش شرقی می باشد که  لارا  نام دارد و اول این بخش ساحل زیبای صخره ای و  ساحل  شنی می باشد و هتل های تایتانیک ، کلاب سرا ، رویال وینگز در این  بخش واقع شده اند در   شهر زیبای آنتالیا بهترین هتل های آنتالیا در این قسمت قرار گرفته است . منطقه غربی اسن سواحل کونیالتی  نامیده می شود ساحل به صورت سنگریزه ای می باشد و هتل ها در این بخش با ساحل زیبا فقط یک خیابان  فاصله دارند و در این بخش هتلی  که نزدیک ساحل قرار گرفته باشد نداریم . هتلهای زیبای سی لایف و پورتوبلو در این بخش قرار گرفته اند. در نواحی غربی عمق دریای سواحل آنتالیا به علت شیب تند کوه های مجاور به این قسمت بیشتر است. در ساحل های قاش ،فینیکه ،  کوملوجا ، دمره ، کوملوجا ، تکیراوا و کمر پلاژهای طبیعی بسیار عالی دارد ، به جز اینها در ساحلهای گوینوک ، تکیراوا ، کمر ، اولمپیوس و از کارهکولین دنیا تا کستانتوس و پلاژهای بل دیبی از عناصر طبیعی برخوردار می باشد. برای خرید در شهر آنتالیا دبه خیابان آتاترک در مرکز شهر میتوانید بروید و از فروشگاه های ترکیه دیدن نمایید مرکز خرید دپو هم در نزدیکی فرودگاه قرار گرفته است مرکز خرید دپو از مرکز شهر دور می باشد ولی کالاها و اجناس خوب با قیمت مناسب موجب شده این مرکز خرید مورد توجه گردشگران و مسافران قرار بگیرد.


arezu بازدید : 23 شنبه 08 شهریور 1393 نظرات (0)

 

 

هتل پریما آنتالیا سه ستاره

هتل پریما آنتالیا

هتل پریما آنتالیا هتل تمییز و مرتب می باشد و امکانات رفاهی هتل پریما آنتالیا : ماساژ ، حمام ترکی ، سونا ،  استخر سرباز است .صرافي در هتل پریما آنتالیا است که می توانید مبادلات ارزی خود را در زمان کوتاهی انجام دهید. به درخواست ميهمانان عزیز اتومبیل کرایه هم برای مسافران مهیا می باشد. در هتل پریما آنتالیا لباسشویی و خشکشویی و اتوشویی وجود دارد که می توانید در طول سفر نیز آراسته و مرتب باشید. اتاقهای  هتل پریما آنتالیا بسیار تمییز و مجهز به سیستم تهویه هوای مطبوع می باشد.

 

مطالب مرتبط :

 

 

 

هتل لارا هادریاناس آنتالیا

هتل لارا هادریاناس آنتالیا دارای امکانات رفاهی مانند : ماساژ ، حمام ترکی ، استخر روباز است. دارای زمین بازی ویژه کودکان، موجب شده مسافران عزیز از اقامتشان خاطره ای به یادماندنی داشته باشند. صرافي در هتل می باشد که می توانند مبادلات ارزی خود را انجام دهید. در باغ زیبای هتل می توانید لذت ببرید و استراحت کنید. ميهمانان و مسافران هتل لارا هادریاناس آنتالیا مي توانند در فعاليتهایی مانند بيليارد شرکت داشته باشند.

 

مطالب مرتبط :

 

 

 

 

هتل ددمان آنتالیا سه ستاره

hotel dedman antalya

هتل ددمان آنتالیا موقعیت جغرافیایی ممتاز هتل ددمان ، اقامتگاه و مرکز همایش ، در سواحل آنتالیا باعث شده تا بیشتر اتاق ها بالکنی رو به دریا و یا کوه تاروس داشته باشند. هتل ددمان آنتالیا دارای ساحل مخصوص و یک پارک آبی برای خود دارد. از ویژگی های دیگر اتاق های هتل ددمان آنتالیا تهویه هوای مطبوع ، تلویزیون با گیرنده ماهواره , اینترنت رایگان می باشد. هتل ددمان آنتالیا، به میهمانان و مسافران خود استخر آب گرم ، مرکز تناسب اندام بسیار مجهز ، استخر بزرگ و باشگاه ویژه کودکان را هم تدارک دیده است. میهمانان و مسافران می توانند غذای خود را در یکی از شش تریا و رستوران زیبای هتل صرف کنند و از انواع متنوع غذاهای لذیذ ترکی و بین المللی لذت ببرند. هتل در 3 km مرکز شهر آنتالیا قرار گرفته است و تا فرودگاه بین المللی آنتالیا 15 km فاصله دارد. همچنین هتل ددمان آنتالیا پارکینگی رایگان برای رفاه حال مسافرین در نظر گرفته است.

 

مطالب مرتبط :

 

 

 

 

هتل پاریس آنتالیا سه ستاره

hotel paris antalya

هتل پاریس آنتالیا، در چهارصد متری دریای مدیترانه و 3 km فرودگاه بین المللی آنتالیا , واقع شده است. هتل پاریس آنتالیا امکاناتی را مانند استخر روباز، ورزشهای آبی و سالن ماساژ برای میهمانان تدارک دیده است. اتاقها دارای امکانات بالکن ، سیستم تهویه مطبوع , اینترنت رایگان، و تلویزیون می باشند. بعضی از اتاقها هم اتاق نشیمن مجزا دارند.میهمانان و مسافران عزیز از غذاهای سنتی شهر زیبای آنتالیا لذت ببرید. تریای زیبای هتل هم تا پایان شب با سرو آشامیدنی و نوشیدنی های لذیذ محلی برای میهمانان تدارک دیده اند.از جاذبه های توریستی و دیدنی میتوان به ساحل معروف و زیبای لارا نزدیک هتل می باشد و اماکن دیدنی مرکز شهر آنتالیا تا هتل بیست دقیقه فاصله دارند، در محوطه هتل پارکینگ رایگان وجود دارد.

 

 

مطالب مرتبط :

 

 

 

hotel royal city antalya

هتل رویال سیتی آنتالیا بر فراز صخره های فالز ، و در منطقه لارای شهر زیبای آنتالیا واقع شده است. هتل رویال سیتی آنتالیا ، اتاقهای زیبایی که بالکن دارد و مکانی برای تماشای چشم اندازهای اطراف می باشد. همچنین اتاقها دارای را اینترنت رایگان و چشم انداز زیبای دریای مدیترانه می باشد که برای میهمانان تدارک دیده است. از امکانات خوب و رفاهی هتل : استخر ویژه کودکان، استخر روباز، حمام ترکی و سونا می باشد. هتل پارکینگ اختصاصی و رایگان نیز دارد . آن عده از میهمانانی که بیشتر از شش روز در هتل اقامت داشته باشند، می توانند از ترانسفر ویژه و رایگان برای فرودگاه را داشته باشند.

 

 

مطالب مرتبط :

 

 

 

 

 hotel santa marina antalya

هتل سانتا مارینا آنتالیا هتلی تمییز و زیبا می باشد که میهمانان و مسافران عزیز می توانند در استخر روباز هتل شنا کنند و لذت ببرند. خدمات نگهداری از کودکان و زمین بازی ویژه کودکان، اقماتی خوش و به یادماندنی را تجربه می کنید . همینطور برای علاقه مندان به بازیهای کامپیوتری اتاق بازی مخصوصی وجود دارد که می توانند بازی کنند. يک صرافي نيز در هتل وجود دارد. اتاق جلسه کاملا تجهیز شده در هتل وجود دارد. باغ هتل مکان مناسبی برای استراحت مسافران عزیز می باشد . همچنین هتل سانتا مارینا آنتالیا برنامه گردش را برای مسافران عزیز تدارک دیده است .هتل امکان اجاره دوچرخه به ميهمانان و مسافران فراهم کرده است. رستوران هتل سانتا مارینا آنتالیا مکانی مناسب برای تجربه انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه در طول اقامت میتوانید استفاده کنید.

 

 

مطالب مرتبط :

 

arezu بازدید : 21 شنبه 08 شهریور 1393 نظرات (0)
 

هتل لتانیا سیتی آنتالیا چهار ستاره

هتل لتانیا سیتی آنتالیا

هتل لتانیا سیتی آنتالیا در مرکز شهر آنتالیا و در منطقه ای معروف به ریویرا کشور ترکیه واقع شده است و به راحتی به منطقه های شهر امکان دسترسی وجود دارد. هتل لتانیا سیتی آنتالیا با هدف جذب مسافران و گردشگران با سلیقه های مختلف، امکانات متنوع و رفاهی را فراهم آورده است که از آن جمله می توان به تریا، مرکز آب گرم، رستوران، جکوزی، سونا،  اتاق بخار، استخرهای روباز و سرپوشیده می باشد. هتل لتانیا سیتی آنتالیا مجهز به امکانات برای مسافران عزیز معلول می باشد که این مسافران هم در طول اقامت خود از سفر خود لذت ببرند و در آسایش باشند. هتل لتانیا سیتی آنتالیا دارای خشکشویی و لباسشویی و  امکانات واکس کفش نیز تدارک دیده است تا در طول اقامت نیز آراسته و مرتب باشید.

 

 

مطالب مرتبط :

 

 

 

هتل بست وسترن خان آنتالیا   چهارستاره

هتل بست وسترن خان آنتالیا

هتل بست وسترن خان آنتالیا هتل چهار ستاره ای در مرکز شهر زیبای آنتالیا قرار گرفته است و امکاناتی مانند اتاقهای زیبا و بزرگ تراس دار و استخر روباز و رو به شهر برای میهمانان تدارک دیده اند. دسترسی به اینترنت و پارکینگ رایگان در اختیار میهمانان قرار گرفته است.اتاقهای هتل بست وسترن خان آنتالیا مجهز به سیستم تهویه مطبوع، چشم انداز زیبای دریای مدیترانه و رشته کوههای دیدنی خلیجی، تلویزیون با شبکه های ماهواره و حمام با لوازم حمام تجهیز می باشد. رستوران فالز هتل بست وسترن خان آنتالیا با سرو بوفه لذیذ صبحانه و خوراک های خوشمزه ترکی در همه روزها از میهمانان خود پذیرایی می کند. تریای هتل بست وسترن خان آنتالیا از چشم انداز بی نظیر شهر و دریا، نوشیدنی و اسنک بسیار لذیذ تهیه کرده است .میهمانان هتل بست وسترن خان آنتالیا می توانند در حمام سنتی ترکی و یا سونا به استراحت کنند. باشگاه بدنسازی سیلیون سنتر، دستگاههای ورزشی مختلفی را برای میهمانان عزیز تدارک دیده است. در هتل بست وسترن خان آنتالیا خدمات ماساژ نیز ارائه می شود.هتل بست وسترن خان آنتالیا به ساحل کنیالتی ترانسفر رایگان را مهیا کرده است و تا فرودگاه حدود 10 دقیقه سواره می توان رسید.

 

 

مطالب مرتبط :

 

 

 

 

Tourist Hotel & Resort Cappadocia

هتل توریست اند ریزورت کاپپادسیا آنتالیا بسیار زیبا و طراحی جالبی دارد و خدماتی عالی برای میهمانان و مسافران مهیا کرده است . موقعیت خوب هتل، امکان دسترسی راحت به مکانهای توریستی فراهم کرده است. امکانات خوب رفاهی هتل:  استخر روباز ، ماساژ ، مرکز سلامت و آبگرم ، سونا ،  حمام ترکی و بخار است .  زمین بازی ویژه بچه ها نیز در هتل وجود دارد و علاقه مندان به بازیهای کامپیوتری در اتاق بازی می توانند، به  بازیهای کامپیوتری مختلف سرگرم شوند. همچنین هتل توریست اند ریزورت کاپپادسیا آنتالیا صرافي دارد که می توانید مبادلات ارزی خود را در این صرافی انجام دهید.اتاق جلسه بسیار مجهز در هتل وجود دارد . باغ زیبای هتل مکان و فضای بسیار مناسبی برای استراحت و کسب آرامش می باشد. هتل فعاليت هايي مانند: اسب سواري , پينگ پنگ را مهیا کرده است. همچنین هتل امکان اجاره دوچرخه برای علاقه مندان را نیز فراهم کرده است. این هتل مکان مناسبی برای اقامت می باشد و خاطره و تجربه ای به یادماندنی برای مسافران و میهمانان  هتل توریست اند ریزورت کاپپادسیا آنتالیا می باشد.

 

 

مطالب مرتبط :

 

 

 

هتل بیلم های کلاس آنتالیا چهار ستاره

هتل بیلم های کلاس آنتالیا

هتل بیلم های کلاس آنتالیا ، نزدیک به سواحل زیبای آنتالیا می باشد و امکانات هتل بیلم های کلاس آنتالیا مانند :استخرهای روباز، اینترنت رایگان،  گیرنده ماهواره، سرپوشیده و مرکز آب گرم برای میهمانان و مسافران خود تدارک دیده است. بیشتر اتاقهای زیبا و شیک هتل به تلویزیون LCD، تراس، سیستم تهویه مطبوع، مینی بار و چشم اندازی بسیار زیبا و دیدنی دریای مدیترانه تجهیز شده است. میهمانان و مسافران می توانند در سونا، حمام ترکی و مرکز آب گرم استراحت کنند و ماساژ درمانی داشته داشته باشند. از امکانات دیگر هتل بیلم های کلاس آنتالیا میتوان ورزشگاه و جکوزی هتل را نام برد . دروازه باستانی هادیران فقط 10 دقیقه با اتومبیل تا فرودگاه آنتالیا و 10 km تا هتل بیلم های کلاس آنتالیا فاصله دارند. چهار تریا، که شامل تریای کنار استخر و تریای ایوان، نوشیدنی سرو می کنند. رستوران اصلی هتل هم با منو ویژه انواع خوراکهای محلی و بین المللی را سرو می شود.

 

 

 

مطالب مرتبط :

 

 

 

 

هتل سندر آنتالیا چهار ستاره

hotel cender antalya

هتل سندر آنتالیا هتی زیبا می باشد که بر بالای صخره در خليج آنتاليا قرار گرفته است. هتل سندر آنتالیا اقامتی آرامش بخش در مرکز شهر با ساحلي زيباو دلنشین در مجاورت آبهاي آبي درياي مديترانه برای مسافرین و میهمانان فراهم کرده است . هتل سندر آنتالیا داراي 156 اتاق، يك سوئيت و يك سوئيت لوكس و زیبا است. هتل ادنیس آنتالیا تا فرودگاه 11 km فاصله دارد. هتل دارای مرکز بدنسازی , بیلیارد و میز پینگ پونگ می باشد. همچنین هتل دارای اتاق ماساژ , حمام ترکی , استخر روباز و سونا می باشد و اقامتی به یادماندنی را مسافران عزیز تجربه میکنند.

 

 

 

مطالب مرتبط :

 

 


arezu بازدید : 26 شنبه 08 شهریور 1393 نظرات (0)

 

 

هتل پرلا مری آنتالیا چهار ستاره

هتل پرلا مری آنتالیا

هتل پرلا مری آنتالیا ، در ساحل زیبای کنیالتی قرار گرفته است و دارای چشم انداز فوق العاده زیبای دریای مدیترانه می باشد. هتل پرلا مری آنتالیا، برای میهمانان و مسافران امکانات رفاهی و متنوع را تدارک دیده است. اتاقهای هتل پرلا مری آنتالیا دارای چشم انداز زیبای دریا می باشند. هتل پرلا مری آنتالیا دارای امکانات رفاهی دیگری مانند استخر روباز بزرگ و سالن مجهز ورزشی می باشد. هتل پرلا مری آنتالیا دارای اینترنت رایگان و در مرکز اسپای هتل پرلا مری آنتالیا از ماساژ و حمام سنتی میتوانید لذت ببرید. هتل پرلا مری آنتالیا با مرکز شهر فقط پنج km قرار گرفته است و اتومیبل و وسایل نقلیه بسیاری به راحتی مسافران را به مراکز گردشگری و تجاری آنتالیا انتقال می دهند. هتل پرلا مری آنتالیا دارای آرایشگاه و خشکشویی و لباسشویی نیز می باشد که مسافران عزیز می توانند در طول اقامت خود نیز مرتب و آراسته باشند. اتاقهای هتل پرلا مری آنتالیا ضد صدا و گاو صندوق , آسانسور , امکانات باربیکیو و فکس و کپی نیز دارد.

 

 

مطالب مرتبط :

 

arezu بازدید : 27 شنبه 08 شهریور 1393 نظرات (0)
 

هتل فالز آنتالیا

هتل فالز آنتالیا

هتل فالز آنتالیا مشرف به درياي مديترانه در يكي از منطقه های شيك آنتالیا قرار گرفته است.  هتل فالز آنتالیا پنج ستاره با امكانات درجه يك در محيطي شیک و مدرن بسیار مناسب برای همه افراد خانواده است. هتل فالز در سیزده طبقه، دارای 22 سوئيت و چهار صد اتاق آماده پذيرابي از ميهمانان و مسافران است. در نزدیکی هتل و شهر زیبای آنتالیا موزه معروف باستان شناسي در 1 km واقع شده است . وسايل نقليه عمومي و ایستگاه اتوبوس فقط  50 متر از هتل فالز آنتالیا فاصله دارد. هتل فالز آنتالیا دارای امكانات تفريحي زیادی مانند :  4 زمين تنيس،‌ پينگ پونگ ,  واليبال و بيليارد است. هتل فالز آنتالیا تا فرودگاه تقریبا 14 km فاصله دارد.

 

 

مطالب مرتبط :

 

arezu بازدید : 27 شنبه 08 شهریور 1393 نظرات (0)
 

هتل کالیستا آنتالیا  پنج ستاره

هتل کالیستا آنتالیا

هتل کالیستا آنتالیا از زیباترین مراکز آبی تفریحی ترکیه می باشد و در فضایی به مساحت صد و بیست هزار متر مربع در میان دریا و  درختان سرو قرار گرفته است. ساخت هتل کالیستا آنتالیا در سال 2005 توسط شركت اوزكار شروع شد. مانند دیگر پروژه هاي اين شركت تاكيد بر روي كيفيت قيمت هتل کالیستا آنتالیا را به يكي از زيباترين و خاطره انگيزترين هتل هاي تركيه تبديل شده است. هتل کالیستا آنتالیا داراي ساحل ویژه ،يك اسكله تشريفاتي برای خود دارد. هتل کالیستا آنتالیا دارای 502 اتاق استاندارد ، یک اتاق لوکس بزرگ ، شصت و دو اتاق خانوادگی و هجده سوئیت است که اکثر اتاق ها ویو فضای سبز و دریا دارند . هتل کالیستا آنتالیا در منطقه بلک واقع شده است و هتل کالیستا آنتالیا شهر آنتالیا 37 کیلومتر و تا فرودگاه 27 کیلومتر فاصله دارد.

 

 

مطالب مرتبط :

 

 

 

arezu بازدید : 22 شنبه 08 شهریور 1393 نظرات (0)

 

 

هتل ساحلی لارا آنتالیا

هتل ساحلی لارا آنتالیا

هتل ساحلی لارا آنتالیا در قسمت زیبا و ساحلی واقع شده است و اقامت دلپذیری را همراه با فعالیت های مختلف رفاهی برای همه اعضای خانواده تدارک دیده است. هتل ساحلی لارا آنتالیا، اتاق های بسیار راحت و مختلف خود را به همراه امکانات پیشرفته برای گردشگران مهیا کرده است. میهمانان می توانند در مرکز آب گرم هتل ساحلی لارا آنتالیا به استراحت کنند و از سونا و استخر های روباز  و سرپوشیده آن استفاده نمایند. هتل ساحلی لارا آنتالیا دارای پنج رستوران می باشد که 4  رستوران هتل ساحلی لارا آنتالیا با ارائه منو متنوع از میهمانان خود پذیرایی می کنند. شش تریای هم سرو نوشیدنی های مختلف دارد و با اجرای نمایش های شبانه برای میهمانان سرگرمی تدارک دیده اند . هتل ساحلی لارا آنتالیا هفده km تا مرکز شهر زیبای آنتالیا و دوازده km تا فرودگاه بین المللی آنتالیا فاصله دارد. هتل ساحلی لارا آنتالیا دارای مرکز بدنسازی , بیلیارد , پینگ پنگ و ماهیگیری می باشد که علاقه مندان می توانند ورزش مورد علاقه خود را داشته باشند. همچنین هتل ساحلی لارا آنتالیا برای میهمانان و مسافران عزیز معلول نیز امکاناتی را برای آسایش این عزیزان تدارک دیده است. هتل ساحلی لارا آنتالیا دارای زمین بازی برای کودکان نیز می باشد تا کودکان عزیز هم از اقامتشان در هتل ساحلی لارا آنتالیا لذت ببرند. 

 

مطالب مرتبط :

 

arezu بازدید : 22 شنبه 08 شهریور 1393 نظرات (0)
 

هتل آی سی گرین پالاس آنتالیا

هتل آی سی گرین پالاس آنتالیا

هتل آی سی گرین پالاس آنتالیا در میان درختهای نخل و باغهای زیبا سواحل مدیترانه قرار گرفته است و اقامت دلپذیری را همراه با امکانات رفاهی عالی برای میهمانان و مسافران عزیز تدارک دیده است. هتل آی سی گرین پالاس آنتالیا انتخاب مناسبی از رستوران های بین المللی، تریاهای مختلف، هفت استخر شنا، مرکز آب گرم همراه با امکانات تفریح شبانه روز برای سطوح مختلف سنی برای میهمانان مهیا کرده است.  صبحانه، نهار و شام و  انواع نوشیدنی ها همراه با هزینه اتاق می باشد. مسافران عزیز می توانند از امکاناتی مانند حمام ترکی در مرکز آب گرم و ماساژ استفاده بهره مند شوند،  کودکان هم می توانند با سرسره بازی آبی و فعالیتها در باشگاه کودکان در مدت زمان اقامتشان از سفر خود لذت ببرند. اکثر میهمانان هتل آی سی گرین پالاس آنتالیا از ساحل و ورزشهای مختلف آبی لذت می برند. در آمفی تئاتر امکان تماشای نمایش برای مسافران وجود دارد . هتل آی سی گرین پالاس آنتالیا مرکز بدنسازی , بیلیارد , پینگ پونگ , بولینگ , اسکواش و ورزشهای دیگر را نیز دارد که علاقه مندان می توانند از ورزشهای مورد علاقه خودشان لذت ببرند.

 

 

مطالب مرتبط :

 

arezu بازدید : 27 شنبه 08 شهریور 1393 نظرات (0)
 

هتل سیلایف فامیلی آنتالیا پنج ستاره

هتل سیلایف فامیلی آنتالیا

هتل سیلایف فامیلی آنتالیا ، در سواحل زیبای کنیالتی قرا گرفته و امکانات رفاهی مانند: استخر روباز و سرپوشیده ، اتاق با تراس زیبا و اینترنت رایگان برای میهمانان خود مهیا کرده اند. اتاق های هتل سیلایف فامیلی آنتالیا مجهز به سستم تهویه مطبوع می باشد با تلویزیون همراه با گیرنده شبکه های ماهواره ای و با منظره زیبای دریا از تراس می باشد که بسیار دیدنی است. هتل سیلایف فامیلی آنتالیا دارای هفت رستوران می باشد، که هر کدام از زستورانها غذاهای متنوع و لذیذ بین المللی را برای میهمانان و مسافران خود سرو می کنند. هتل سیلایف فامیلی آنتالیا 9 تریا دارد که همراه با نوشیدنی ،غذا هم برای میهمانان خود تدارک دیده است. هتل سیلایف فامیلی آنتالیا دارای استخرهای روباز با سرسره های آبی برای خود دارد . علاقه مندان به تیر اندازی و تنیس میتوانند به فعالیت مورد علاقه خود بپردازند. هتل سیلایف فامیلی آنتالیا دارای حمام ترکی و سونا هم می باشد که می توانید به استراحت بپردازید. هتل سیلایف فامیلی آنتالیا دارای امکانات رفاهی برای میهمانان و مسافران معلول عزیز نیز فراهم کرده است تا این عزیزان نیز اقامت راحت و سفر خوشی را تجربه کنند. هتل سیلایف فامیلی آنتالیا دارای آرایشگاه خشکشویی و لباسشویی می باشد که می توانید در طول اقامت خود آراسته و مرتب باشید. 

 

 

مطالب مرتبط :

 

arezu بازدید : 23 شنبه 08 شهریور 1393 نظرات (0)
 

هتل بایا آنتالیا  پنج ستاره

هتل بایا آنتالیا

هتل بایا آنتالیا هتلی پنج ستاره و مجلل و زیبا می باشد که فضای باغ با درختان در تفریحگاه هتل بایا آنتالیا بسیار دیدنی می باشد . هتل بایا آنتالیا با طراحي بسیار زيبا و مدرن و فضایی آرام بخش همراه با فعالیت های ورزشی و تفریحی ‌براي خانواده ها و زوج های جوان اقامتی به یادماندنی را مهیا کرده است . تفريحگاه هتل بایا آنتالیا در نزدیکی ساحل بسیار زيباي مديترانه با تجهيزات عالی قرار گرفته است و امكاناتي مانند: ورزشهاي متنوع آبي،‌ رستورانها و تريا هاي مختلف،‌ مركز بسیار خوب آبگرم و ديگر امکانات براي آرامش و استراحت مهیا شده است. پرسنل هتل بایا آنتالیا با استقبال گرمی از میهمانان و مسافران لحظات به یادماندنی را تدارک دیده اند.  هتل بایا آنتالیا با فرودگاه آنتالیا فقط پانزده km فاصله دارد.

 

مطالب مرتبط :

 

arezu بازدید : 27 پنجشنبه 30 مرداد 1393 نظرات (0)

دروازه هادریان آنتالیا

دروازه هادریان آنتالیا

این دروازه هادریانوس یا اوکاپیلار به معنای 3 دروازه است و به وسیله هادریانوس امپراطور روم در سال صد و سی بنا نهاده شد.و سه طاق دارد برج شمالی این دروازه به دوره سقلجوقیان نیز باز میگردد.

مطالب تور آنتالیا:

منطقه ساید آنتالیا

منطقه ساید آنتالیا

این منطقه یکی از جاذبه های گردشگری ترکیه محسوب می شود این منطقه بندری مانند منطقه ای تاریخی و باستانی است و به معنی درخت انار است.این منطقه دارای ساحل ماسه ای و مغازه های گوناگون است .و یک منطقه توریستی است دارای تعداد زیادی کافه و رستوران است .مغازه های جواهر فروشی و سایل چرمی در اطراف این خیابان قرار گرفته اند.تالار تئاتر تزیینی با بزرگترین ستونها و بازار معبد آپولو در کنار دریا واقع شده اند و از مکانها تاریخی این منطقه هستند.

مطالب تور آنتالیا:

تورآنتالیا
تورآنتالیا

غار کارائین آنتالیا

غار کارائین آنتالیا

این غار کارائین یکی از جاذبه های دیدنی آنتالیا محسوب میشود.این مکان تفریحی در شرق کوه چان و سی کیلومتر از شهر آنتالیا فاصله دارد.از ویژگی های منحصر به فرد این مکان متعلق بودن به دوران پارینه سنگی است. این غار کارائین از قدیمی ترین مکانهای سکونت در کشور آنتالیا ترکیه است.این غار یک ورودی جدا دارد که با نور خورشید روشن می شود بعضی از آثار باستانب به صد و شصت هزار سال قبل از مسیح بر میگردد.

مطالب تور آنتالیا:

شهر باستانی الیمپس آنتالیا

شهر باستانی الیمپس

این شهر باستانی در سمت جنوب آنتالیا واقع شده است.این شهر پر از برگ مو گل خرزهره است.در سال 180 میلادی در دوره مارکوس یک دروازه معبدی ساخته شده است .از دیگر بناهای تاریخی این منطقه بخشی از پل تئاتر رومی است

مطالب تور آنتالیا:

 حمام رومیها آنتالیا


 
حمام رومیها آنتالیا امروزه به یک موزه تبدیل شده است کلکسیونی از بهترین و زیباترین آثار باستانی را در خود قرار داده است . این موزه در بین جنگلهای کاج واقع شده است که به دلیل  ساحل ماسه ای و دریای آرام و آبی خود بسیاری از گردشگران تور آنتالیا را به سمت خود می کشد   .

مطالب تور آنتالیا:

 

تورآنتالیا
تورآنتالیا


arezu بازدید : 23 پنجشنبه 30 مرداد 1393 نظرات (0)

هتل مردان پالاس آنتالیا

هتل مردان پالاس آنتالیا

هتل مردان پالاس آنتالیا
 
این هتل 5 ستاره به فاصله بیست کیلومتر از مرکز شهر آنتالیا فاصله دارد. هتل در ساحل لارا و روبه دریای زیبای مدیترانه است هتل بهترین تزیین ها را در نما و اتاقها به کار برده است از قبیل لوسترهای بلوری و رنگ آمیزی مدرن است میهمانان میتوانند از اسپا هتل و سینما هتل استفاده کنند.هتل دارای یازده رستوران است که انواع غذاهای بین المللی را ارائه میکند
  مطالب تور آنتالیا:

هتل کلاب فالکن آنتالیا

هتل کلاب فالکن آنتالیا

هتل کلاب فالکن آنتالیا

هتل 4 ستاره کلاب فالکن آنتالیا دارای بهترین امکانات از قبیل حمام ترکی ، استخر سر پوشیده ، استخر سرباز ,ساحل اختصاصی ، خدمات نگهداری از کودکان و زمین بازی مخصوص کودکان است همچنین دارای چندین فروشگاه گوناگون و یک صرافی است هتل درای فعالیت های ورزشی از قبیل پرتاب دارت و پینگ پنگ است  مطالب تور آنتالیا:

هتل هرینگتون پارک ریزورت آنتالیا

 

 

هتل هرینگتون پارک ریزورت آنتالیا

 

هتل هرینگتون پارک ریزورت آنتالیا

 

اینهتل 5 ستاره که در منطقه کنیالتی آنتالیا واقع شده است دارای امکانات مدرن است از قبیل استخر روباز،مرکز سلامت و آبگرم،حمام ترکی،استخر سرپوشیده و روباز است.هتل داری 334 اتاق و خدمات نگهداری از کودکان نیز هست.همچنین اتاق جلسه مجهز و اتومبیل کرایه در اختیار میهمانان قرار می گیرد.هتل دارای کتابخانه و فعالیت های ورزشی مانند پرتاب دارت ،پینگ پنگ و غیره است مطالب تور آنتالیا:

هتل تفریحی سیلایف فامیلی آنتالیا

هتل تفریحی سیلایف فامیلی آنتالیا

هتل تفریحی سیلایف فامیلی آنتالیا

این هتل 5 ستاره که در سواحل نیلگون کنیالتی قرار گرفته است و دارای امکانات رفاهی از قبیل استخر روباز و سر پوشیده اینترنت رایگان است اتاقهای هتل مجهز به تلویزیون با گینده ماهواره و سیستم تهویه است هتل دارای 7 رستوران است که انواع غذاهای بین المللی را سرو میکند همچنین 9 تریا دارد با نوشیدنی های متنوع .هتل دارای امکانات ورزشی از قبیل زمین تنیس ،تیر اندازی و استخر ابگرم یا سونا و جکوزی می باشد.هتل دارای ترانسفر رایگان به به فرودگاه و شهر قدیمی آنتالیا است مطالب تور آنتالیا:

هتل سانتا مارینا آنتالیا

هتل سانتا مارینا آنتالیا

هتل سانتا مارینا آنتالیا

این هتل 3 ستاره آنتالیا در منطقه کنیالتی آنتالیا واقع شده است هتل دارای خدمات نگهداری از کودکان است همچننین دارای اتاق بازی کامپیوتری مخصوص کودکان است.اتاق جلسه مجهز و یک صرای در هتل موجود است.رستوران هتل انواع خوراکها و غذاها را سرو میکند

arezu بازدید : 18 چهارشنبه 29 مرداد 1393 نظرات (0)

 

 

هتل رویال سیتی آنتالیا

هتل رویال سیتی آنتالیا هتلی 3 ستاره بر فراز صخره های Falez، و در منطقه لارای شهر آنتالیا قرار گرفته است. هتل رویال سیتی آنتالیا در فاصله ی 3 کیلومتری از آبشارهای زیبای دودن و 15 دقیقه ای از فرودگاه قرار دارد. اتاق های هتل رویال سیتی آنتالیا دارای سیستم تهویه هوا، تلویزیون، بالکن خصوصی، یخچال کوچک، سیستم تهویه هوا و امکانات بهداشتی مناسبی می باشند. چشم انداز اتاق های هتل رویال سیتی آنتالیا به سمت دریای مدیترانه است که لذت استراحت در اتاق را برای میهمانان چند برابر می کند. اینترنت رایگان در هتل رویال سیتی آنتالیا موجود است و دیگر امکانات هتل رویال سیتی آنتالیا میتوان به استخر روباز ، استخر کودکان ، سونا و حمام ترکی اشاره کرد.

   


 

هتل 5 ستاره گرند پارک لارا (Grand Park Lara Hotel) هتلی مجلل و زیبا در منطقه ی لارا شهر آنتالیا می باشد. هتل گرند پارک لاراآنتالیا از مرکز این شهر حدود 16 کیلومتر و از فرودگاه آنتالیا حدود 14 کیلومتر فاصله دارد. این هتل دارای 472 اتاق می باشد که در 4 ساختمان هتل جای گرفته اند. هتل گرند پارک لارا آنتالیا دارای ساحل اختصاصی میباشد که با ساختمان هتل حدود 200 متر فاصله دارد. اتاق های هتل گرند پارک لارا دارای امکانات مناسبی برای راحتی و آسایش میهمانان هستند که از این امکانات می توان به تلویزیون LCD ، تهویه متبوع و حمام اختصاصی با وان اشاره کرد. هتل گرند پارک لارا آنتالیا از استخر بزرگ و آب گرم بهره میبرد و علاوه بر این میهمانان میتوانند از حمام ترکی، سونا، سالن بدنسازی و سایر تجهیزات ورزشی استفاده کنند.

   


 

هتل ساحلی لارا آنتالیا

هتل ساحلی لارا (Antalya Lara Beach Hotel) از جمله هتل های 5 ستاره ای آنتالیا می باشد. فاصله هتل ساحلی لارا آنتالیا تا مرکز شهر آنتالیا حدود 17 کیلومتر و از فرودگاه بین المللی حدود 12 کیلومتر است. فضای زیبای هتل ساحلی لارا آنتالیا و امکانات آن اوقات بسیار خوب و خاطره انگیزی را برای میهمانان فراهم میکند. هتل ساحلی لارا آنتالیا از امکانات ورزشی بسیاری نظیر موج سواری، ماهیگیری، کانو، بیلیارد، پینگ پنگ ، تنیس و مرکز بدنسازی بهره میبرد. و همچنین علاقه مندان به شنا هم میتوانند از استخرهای روباز و سرپوشیده هتل ساحلی لارا آنتالیا استفاده کنند. هتل ساحلی لارا آنتالیا دارای سونا، جکوزی، حمام ترکی ، ماساژ و همچنین غواصی هم است. میهمانان میتوانند برای لذت فرزندان خود آنها را به زمین بازی که مخصوص آنها طراحی شده ببرند و یا آنها را به سرویس نگهداری کودکان بسپارند. هتل ساحلی لارا آنتالیا داری اتاق های متنوعی برای سلیقه های مختلف فراهم کرده که عبارتند از : اتاق و امکانات برای معلولین، سوئیت مخصوص تازه عروس،  اتاقهای VIP و اتاق های خانوادگی

   

 

هتل کلاب فالکون آنتالیا

هتل کلاب فالکون (Club Hotel Falcon) هتلی 4 ستاره در شهر آنتالیا می باشد. که در 5 کیلومتری از منطقه تاریخی کالیچی و 17 کیلومتری از فرودگاه آنتالیا واقع شده است. این هتل دارای ساحلی اختصاصی در کنار دریای نیلگون مدیترانه است و فضای سرسبز اطراف هتل زیبایی خاصی به هتل کلاب فالکون آنتالیا بخشیده است. اتاق های هتل کلاب فالکون آنتالیا همگی کف پارکت شده هستند و همه ی آنها دارای بالکن اختصاصی و همچنین امکانات رفاهی نظیر یخچال، تلویزیون، ماهواره، تهویه هوا و حمام اختصاصی می باشند. هتل کلاب فالکون آنتالیا سرگرمی های جذابی را برای میهمانان فراهم کرده است. میهمانان میتوانند برای گذراندن اوقات فراغت خود از استخر های سرپوشیده، استخر رو باز، سونا، شیرجه و حمام ترکی استفاده کنند و لذت ببرند. آن دسته از میهمانان هم که اهل ورزش هستند می توانند از امکانات ورزشی تنیس ، بدنسازی ، پینگ پنگ و دارت استفاده کنند.

arezu بازدید : 21 چهارشنبه 29 مرداد 1393 نظرات (0)

 

 

کمر آنتالیا

کمر آنتالیا

شهر کمر (Kemer Antalya) منطقه ای است در 40 کیلومتری آنتالیا که که مخصوصا برای تورسیت ها ساخته شده است و قدمت چندانی ندارد. نام گذاری این شهر به علت دیوار بلندی که برای جلوگیری از ورود سیل به داخل روستا ساخته شده است بر آن نهاده شده است. ساختار شکل گیری شهر کمر آنتالیا و رستوران ها، هتل های شکیل و مجلل، بازارهای جذاب، سواحل زیبا و ویرانه های تاریخی بر جذابیت این شهر افزوده و توریست های قابل توجهی را به خود جذب میکند. مناظر طبیعی فوق العاده و دریای زلال و نسبتا شیرین در کمر باعث شده تا توریست های علاقه مند به غواصی و گشت زدن در دریا با کشتی و همچنین ورزشهای آبی از جمله قایقرانی و دریانوردی بتوانند از این امکان بهره مند شوند. ساحل منطقه کمر آنتالیا ساحلی پاک و تمیز است از این جهت از سوی اتحادیه اروپا واژه ی « پرچم آبی » به آن اعطا گردیده است و این مساله مهم را تایید میکند.

کمر آنتالیا

     


     

    لارا آنتالیا

    لارا (Lara Antalya) یکی از معروف ترین و محبوب ترین مناطق گردشگری و اقامتگاه های آنتالیا می باشد که خیلی مورد توجه توریست ها قرار گرفته و همین امر باعث توسعه صنعت گردشگری در لارا شده است. منطقه لارا نزدیک ترین منطقه تفریحی و گردشی به آنتالیا می باشد که در فاصله 6 کیلومتری از شرق شهر آنتالیا واقع شده است. در بخش هایی از ساحل لارا برای استراحت و تفریح گردشگران امکاناتی مانند رستوران ها ، مراکز تفریحی، پلاژها، صندلی های ساحلی همراه با چتر و همچنین قایق فراهم شده است تا لحظاتی به یاد ماندنی برای توریست ها به وجود بیاید. طول ساحل زیبای لارا از شرق صخره های آنتالیا تا قسمت پایین آبشار Düden می باشد که در این مسافت چند کیلومتری انواع امکانات تفریحی و گردشگری از قبیل هتل ها، انواع رستورانها، کافه ها و انواع امکانات ورزشی برای استفاده گردشگران قرار گرفته اند. 

    لارا آنتالیا

       

     

    آنتالیا ساید

    آنتالیا ساید

    آنتالیا ساید (Antalya Side) یکی از معروفترین جاذبه های ترکیه به شمار می آید. نامی که بر این منطقه گذاشته اند به معنای انار می باشد. از این جهت آنتالیا ساید مورد توجه گردشگران قرار گرفته است زیرا در این منطقه علاوه بر زیبایی طبیعت، دریا و سرسبزی جذاب دارای آثار تاریخی و باستانی می باشد. همچنین معبد آپولو و گورستان هم در این منطقه قرار دارند که از جمله مناطق تاریخی آنتالیا ساید به شمار می آیند. با مراجعه فراوان گردشگران، این منطقه رونق بسیاری پیدا کرده و مغازه های بی شمار و رستوران های شکیل و زیبا جذابیت رو دوچندان کرده. یکی از زیباترین و بزرگترین تئاترهای منطقه هم در اینجا واقع شده است.

    arezu بازدید : 26 چهارشنبه 29 مرداد 1393 نظرات (0)

     

     

    هتل رویال پالم ریزورت آنتالیا

    هتل 5 ستاره رویال پالم ریزورت (Royal Palm Resort Hotel) یکی از بهترین هتل های آنتالیا است که در منطقه کوهستانی کمر و در حاشیه ی دریای مدیترانه واقع شده است. فاصله هتل رویال پالم ریزورت از مرکز شهر آنتالیا 35 متر و از فرودگاه بین المللی این شهر 50 کیلومتر می باشد. هتل رویال پالم ریزورت آنتالیا دارای 212 اتاق از انواع استاندارد، خانوادگی، ویلا و سوئیت مجهز می باشد. اتاق های این هتل مجهز به سیستم الکترونیکی کیکارد، تلویزیون LCD با کانال ماهواره ای ، یخچال ، مینی بار، قفل الکترونیکی، سرویس بهداشتی اختصاصی  و اینترنت رایگان می باشند. از دیگر امکانات تفریحی در هتل رویال پالم ریزورت آنتالیا که برای لذت میهمانان در نظر گرفته شده میتوان به سالن بدنسازی، استخر روباز، استخر سرپوشیده همراه با سرسره های مهیج، سونا و جکوزی، حمام ترکی و ماساژ اشاره کرد.

       


     

    هتل رامادا ریزورت لارا آنتالیا

    هتل 5 ستاره رامادا ریزورت لارا (Ramada Resort Lara Hotel) در منطقه آکسو واقع در لارای آنتالیا می باشد. موقعیت مکانی این هتل به صورتی است که با مرکز شهر و همچنین فرودگاه 15 دقیقه فاصله دارد که برای سهولت در رفت و آمد میهمانان بسیار امر مهمی است. هتل رامادا ریزورت لارا دارای 380 اتاق است که چشم انداز اتاق های آن به دریای مدیترانه و درختان سبز و زیبای اطراف هتل است. اتاق های هتل رامادا ریزورت لارا آنتالیا  همگی مجهز به تلویزیون، ماهواره، مینی بار ، اینترنت رایگان و امکانات بهداشتی مناسب هستند. در هتل لابی بزرگ، دیسکو، بار، رستوران تعبیه شده است و برای تفریحات میهمانان هم امکاناتی مانند سونا، جکوزی، استخر، مرکز ژیمناستیک، پارک آبی، امکانات ورزشی آبی و کافی نت فراهم شده است.

       


     

    هتل هرینگتون پارک ریزورت آنتالیا

    هتل هرینگتون پارک ریزورت آنتالیا

    هتل هرینگتون پارک ریزورت (Harrington Park Resort) هتلی 5 ستاره واقع در منطقه کونیالیتی در مرکز شهر آنتالیا می باشد. این هتل دارای 334 اتاق از انواع اتاق های یک تخته ، دو تخته ، اتاق های ویژه معلولین و اتاق های VIP را دارا می باشد. اتاق ها همگی از بالکن اختصاصی و پنجره های قدی که لذت تماشای طبیعت زیبا اطراف هتل را فراهم می کنند بهره میبرند. همچنین اتاق ها دارای امکاناتی نظیر تلویزیون LCD ، ماهواره، تلفن مستقیم، یخچال ، مینی بار، کلید الکترونیکی، سرویس بهداشتی کامل و حمام اختصاصی، روم سرویس 24 ساعته و اینترنت پر سرعت رایگان هستند. هتل هرینگتون پارک ریزورت آنتالیا امکانات ورزشی و تفریحی متنوعی نظیر  استخر روباز، استخر سر پوشیده، سالن بدنسازی، سونا، جکوزی، شیرجه، پینگ پنگ و پرتاب دارت را در اختیار میهمانان قرار می دهد تا رضایت کامل آنها را بدست آورد. خدماتی که هتل هرینگتون پارک ریزورت آنتالیا آنها را بر عهده گرفته نیز وسیع می باشد که به تعدادی از آنها اشاره میکنیم. این خدمات عبارتند از: ترانسفر رایگان فرودگاهی، کافی شاپ، روستوران های مجلل و لوکس، نماز خانه، آرایشگاه، خدمات شستشوی لباس، صرافی، لاندری، خدمات کپی و فکس و بسیاری از خدمات دیگر که توسط پرسنلی مجرب انجام می شود.

       


     

    هتل کلاب سرا آنتالیا

    هتل کلوب سرا آنتالیا

    هتل 5 ستاره کلاب سرا (Club Sera Hotel) یک هتل زیبا در شهر آنتالیا و در فاصله چند قدمی از ساحل زیبای لارا قرار دارد. فاصله این هتل تا فرودگاه آنتالیا با ماشین در حدود 15 دقیقه  می باشد. در هتل کلاب سرا آنتالیا خدمات زیبایی بدن و صورت ارائه می شود و باشگاه تناسب اندام موجود در هتل نیز از امکانات و تجهیزات مدرن و مربیان کارآزموده بهره مند می باشد. هتل کلوب سرا دارای استخرهای روباز و سرپوشیده است و سونا، جکوزی، حمام ترکی و بخار، ماساژ و مرکز سلامت آبگرم را نیز در مجموعه خود گنجانده است. امکانات ورزشی هتل کلاب سرا آنتالیا بولینگ، بیلیارد، پینگ پنگ و تنیس می باشد و با خدماتی نظیر لباسشویی، خشکشویی، آرایشگاه، پذیرش شبانه روزی، گاو صندوق، رستوران و فروشگاه پذیرای میهمانان می باشد.

       

     

    هتل ماردن پالاس آنتالیا

    هتل ماردن پالاس آنتالیا

    هتل ماردن پالاس (Mardan Palace Hotel) هتلی 5 ستاره در کنار ساحل زیبای لارا و در 20 کیلومتری مرکز شهر آنتالیا واقع شده است. در هتل ماردن پالاس آنتالیا برای میهمانان سینما فراهم شده تا میهمانان وقت خود را با تماشای فیلم در آنجا سپری کنند و از تماشای فیلم لذت ببرند. همچنین مرکز اسپا در طی روز آماده خدمات رسانی به میهمان می باشد. آن دسته از علاقه مندان به ورزش نیز میتوانند در باشگاه هتل ماردن پالاس آنتالیا به ورزش مورد علاقه خود بپردازند. ورزش هایی که معمولا در این هتل انجام میشود اسکواش، تنیس، بیلیارد، بولینگ، بازی دارت و ورزش بدنسازی هستند. هتل ماردن پالاس آنتالیا در مجموعه خود استخر روباز، استخر سرپوشیده، سولاریوم، سونا، جکوزی، حمام ترکی و بخارو مرکز سلامت و آبگرم را گنجانده است تا رضایت کامل میهمانان خود را بدست آورد.

    هتل ماردن پالاس آنتالیا

       

    arezu بازدید : 33 یکشنبه 19 مرداد 1393 نظرات (0)

     

     

     

    مرکز خرید تانزاس آنتالیا

    یکی از بزرگترین فروشگاههای مواد غذایی ترکیه مرکز خرید تانزاس آنتالیا می باشد. در طبقه اول با فضای وسیعی از غذاهای بین المللی  و محلی با کیفیت عالی ، تدارک دیده شده است. در طبقه دوم مرکز خرید تانزاس آنتالیا محصولات زیادی مانند لوازم الکترونیکی , لباس , لوازم تزئینی از برندهای معروف و ترکی و بین المللی می توان دید. مرکز خرید تانزاس آنتالیا دارای پله برقی با عرض زیاد می باشد که مشتریان می توانند خرید و لوازم خود  را به طبقه دوم ببرند. همچنین برای راحتی خانواده ها اتومیبل ویژه خرید در زمان خرید در فروشگاه وجود دارد که می توانید استفاده کنید. 

    مطالب مرتبط :

     

     

    مرکز خرید شی مال آنتالیا

    در ترکیه برای خرید بازارهای زیادی وجود دارد که مورد رضایت مشتریان می باشد . از بهترین مرکز خرید در کشور ترکیه ، مرکز خرید شی مال آنتالیا می باشد. مرکز خرید شی مال آنتالیا از مراکز خرید آنتالیا  می باشد . مرکز خرید شی مال آنتالیا در کنار چهارراهی که از ساحل زیبای لارا آنتالیا را به 4 قسمت تقسیم می شود قرار گرفته است و  از مراکز جدید خرید انواع متنوع کالاهای مورد نیاز گردشگران کشور ترکیه می باشد. در سال 2008 در ماه می مرکز خرید شی مال آنتالیا تاسیس شد و بزرگترین و اولین مرکز مد و خرید در آنتالیا گردید. انواع مارکهای معروف در این فروشگاه وجود دارد. این مرکز خرید دارای امکانات تفریحی و رفاهی مانند سینما , تئاتر , رستوران , سالن ورزشی , مرکز تفریحی ویژه کودکان , کافه تریا و دیگر امکانات تفریحی می باشد.

     

     

    مطالب مرتبط :

     

    مرکز خرید میگروس آنتالیا

    مرکز خرید میگروس آنتالیا

    مرکز خرید میگروس آنتالیا از فروشگاههای زنجیره ای معروف و بین المللی سوئیسی می باشد که در کشور ترکیه فعالیت خوبی دارند. از این مجموعه حدود چهارصد و هفتاد فروشگاه در ترکیه وجود دارد  و محیطی برای برندهای معروف و بین المللی، عطرها، محصولات کامپیوتری، کفش و البسه و دیگر محصولات است. در شهر آنتالیا از این مرکز خرید شعبه های زیادی وجود دارد اما در ابتدای محدوده کنیالتی یکی از شعبه های بزرگ  مرکز خرید میگروس قرار گرفته است و مورد علاقه مسافرین قرار گرفته است . در مرکز خرید میگروس آنتالیا فروشگاههایی دیگری هم برای خرید وجود دارد.

     

    مطالب مرتبط :

     

     

     

    خیابان آتاتورک مرکز خرید آنتالیا

    خیابان آتاتورک مرکز خرید آنتالیا در مرکز شهر و منطقه قدیمی آنتالیا قرار دارد . سرتاسر این خیابان مراکز خرید می باشد و رستوران های محلی و مغازه های مختلف و زیادی در این خیابان می باشد . در خیابان قدیمی آتاتورک مراکز خرید ارزان قیمت و  همینطور بوتیک های گران قیمت در نزدیک هم می باشند و می توانید با هر سلیقه و بودجه ای خرید خود را انجام دهید. در سراسر خیابان آتاتورک چند رستوران های محلی و  کافه تریا وجود دارد که می توانید از این رستورانها و کافه تریا استفاده کرده و استراحت کنید.

     

     

     

    مطالب مرتبط :

     

     

    بازار آنتالیا

    بازار آنتالیا سر پوشیده می باشد و دارای محصولات متنوع و مختلفی مانند انواع جواهر آلات، صنایع دستی، خوراکهای ترکی، سوغاتی مخصوص ترکیه مانند حلوا، چای سیب، باقلوا، شیره کاج، ادویه جات و غیره می باشد. همینطور می توانید از فروشگاههای البسه و کفش کالاهای چرمی ترکیه ببینید. مغازه های خیاطهای محلی تعمیرات را قبول می کنند. در بازار آنتالیا کفشها و لباس دست دوخت با کیفیتی بسیار عالی تهیه و آماده فروش می باشد.

     

     

     

    مطالب مرتبط :

     

     

     

     

    arezu بازدید : 24 یکشنبه 19 مرداد 1393 نظرات (0)
     

    شهر باستانی پرگا آنتالیا

    شهر باستانی پرگا آنتالیا شهر باستانی یونانی در آنتولی که نام تاریخی منطقه باختری ترکیه می باشد. پرگا در جنوب غربی ترکیه در استان آنتالیا در ساحل دریای مدیترانه قرار گرفته است . در پانزده km شرق آنتالیا دشت ساحلی می باشد که سه قلعه که قدمت آن به عصر برنز یا عصر مفرغ است می باشد . در طول دوره هلنی پرگا از زیباترین و غنی ترین شهرهای روزگار باستان می باشد.  معبد آرتمیس و خانه ریاضیدان معروف یونان باستان به نام آپولونیوس هم در این منطقه می باشد. هزار سال پیش از میلاد پرگا در نزدیکی بیست km  کشور ساخته شده است . امروزه چیز زیادی از این سر زمین باستانی باقی نمانده است ولی مانند تخت جمشید کشور ایران دارای زیبایی ها و جذابیت های خاصی می باشد و همچنان از برج ها و ستونها و دروازه ها و استادیوم تخریب شده گردشگران و مسافران زیادی را به خود جذب می کند.

    شهر باستانی پرگا آنتالیا

     

     

    مطالب مرتبط :

     

     

     

    آبشارهای دودن آنتالیا

    در بیست و هشت کیلومتری جاده قدیم آنتالیا بوردور قرار گرفته است. آبشارها از رودخانه دودن از بزرگترین رودخانه ها در جنوب آنتالیا تشکیل شده است که در دوازده کیلومتری شمال شرق آنتالیا قرار گرفته است.از صخره های دودن این آب ها به پایین ریخته می شود و وارد دریای مدیترانه می شود و منظره فوق العاده زیبایی به هم پیوستن این آبشارها به وجود آورده است.دو چشمه جوشان به نام پینارباشی در ناحیه کیرک گوزلر سرچشمه این آبشار می باشد. و سر آنجام این آب این آبشار بعد از عبور 9 کیلومتر و عبور از آنتالیا وارد مدیترانه می شود.

     

     

    مطالب مرتبط :

     

     

    park meli antalya 

    در 92 km  شهر زیبای آنتالیا پارک ملی آنتالیا قرار گرفته است و از جذاب ترین و تاریخی ترین دیدنی های آنتالیا در کشور ترکیه است. اين پارك ملی دره اي با انواع متنوع گونه هاي جانوري و گياهي بسیار زیبا می باشد. در نزدیکی پارك تنگه اي 14 km  قرار دارد كه در امتداد رودخانه كوپرو می باشد. عمق تنگه در بعضي از قسمتها 400 متر هم مي باشد. رستورانهاي این پارک در اطراف تنگه با سرو غذاهاي متنوع دريايي زیبایی ویژه ای برای منطقه دارد. بر روی این تنگه پل - الوك كه ساخت آن متعلق به دوران روميان می باشد قرار دارد.

     

    مطالب مرتبط :

     

     

     

    moze bastan shenasi antalya
    موزه باستان شناسی آنتالیا از دیدنی های جذاب آنتالیا می باشد. در این موزه باستان شناسی آنتالیا اشیاء با دست درست شده است که این آثار متعلق به عصر پالئولیتیک تا دوره عثمانی می باشد. این موزه تاریخی از مکانهاهای دیدنی آنتالیا می باشد که همه ساله مورد استقبال و توجه توریست های آنتالیا می باشد . آثار این موزه تاریخ قدیمی و کهن این منطقه را نشان می دهد. اکتشاف اشیاء آنتیک در شهرهای قدیمی این ناحیه ،علت ایجاد این موزه می باشد و باعث تاسیس موزه باستان شناسی کنونی گردید ، قصد سفر به آنتالیا را دارید حتما از این موزه دیدن کنید و در این سفر گردشی جدید را تجربه کنید.

     

     

    مطالب مرتبط :

     

     

    darvaze haderian antalya
    دروازه هادریان آنتالیا یا اوچ کاپیلار (سه دروازه) یا هادریانوس ، یک طاق نصرت می باشد که به اسم امپراتور رومی، هادریان بنا شد.در افسانه ها آمده است، بلقیس، ملکه سبا از زیر این طاق نصرت عبور کرده است و راه ملاقات با پادشاه سلیمان نبی، روز خوشی را در کاخ آسپندوس سپری کرده است.

    darvaze haderian antalya

     

     

     

    مطالب مرتبط :

     

     


    arezu بازدید : 26 یکشنبه 19 مرداد 1393 نظرات (0)

     

     

    هتل پریما آنتالیا سه ستاره

    هتل پریما آنتالیا

    هتل پریما آنتالیا هتل تمییز و مرتب می باشد و امکانات رفاهی هتل پریما آنتالیا : ماساژ ، حمام ترکی ، سونا ،  استخر سرباز است .صرافي در هتل پریما آنتالیا است که می توانید مبادلات ارزی خود را در زمان کوتاهی انجام دهید. به درخواست ميهمانان عزیز اتومبیل کرایه هم برای مسافران مهیا می باشد. در هتل پریما آنتالیا لباسشویی و خشکشویی و اتوشویی وجود دارد که می توانید در طول سفر نیز آراسته و مرتب باشید. اتاقهای  هتل پریما آنتالیا بسیار تمییز و مجهز به سیستم تهویه هوای مطبوع می باشد.

     

    مطالب مرتبط :

     

    هتل لارا هادریاناس آنتالیا

    هتل لارا هادریاناس آنتالیا دارای امکانات رفاهی مانند : ماساژ ، حمام ترکی ، استخر روباز است. دارای زمین بازی ویژه کودکان، موجب شده مسافران عزیز از اقامتشان خاطره ای به یادماندنی داشته باشند. صرافي در هتل می باشد که می توانند مبادلات ارزی خود را انجام دهید. در باغ زیبای هتل می توانید لذت ببرید و استراحت کنید. ميهمانان و مسافران هتل لارا هادریاناس آنتالیا مي توانند در فعاليتهایی مانند بيليارد شرکت داشته باشند.

    مطالب مرتبط :

     

     

     

     

    هتل ددمان آنتالیا سه ستاره

    hotel dedman antalya

    هتل ددمان آنتالیا موقعیت جغرافیایی ممتاز هتل ددمان ، اقامتگاه و مرکز همایش ، در سواحل آنتالیا باعث شده تا بیشتر اتاق ها بالکنی رو به دریا و یا کوه تاروس داشته باشند. هتل ددمان آنتالیا دارای ساحل مخصوص و یک پارک آبی برای خود دارد. از ویژگی های دیگر اتاق های هتل ددمان آنتالیا تهویه هوای مطبوع ، تلویزیون با گیرنده ماهواره , اینترنت رایگان می باشد. هتل ددمان آنتالیا، به میهمانان و مسافران خود استخر آب گرم ، مرکز تناسب اندام بسیار مجهز ، استخر بزرگ و باشگاه ویژه کودکان را هم تدارک دیده است. میهمانان و مسافران می توانند غذای خود را در یکی از شش تریا و رستوران زیبای هتل صرف کنند و از انواع متنوع غذاهای لذیذ ترکی و بین المللی لذت ببرند. هتل در 3 km مرکز شهر آنتالیا قرار گرفته است و تا فرودگاه بین المللی آنتالیا 15 km فاصله دارد. همچنین هتل ددمان آنتالیا پارکینگی رایگان برای رفاه حال مسافرین در نظر گرفته است.

    مطالب مرتبط :

     

     

     

    هتل پاریس آنتالیا سه ستاره

    hotel paris antalya

    هتل پاریس آنتالیا، در چهارصد متری دریای مدیترانه و 3 km فرودگاه بین المللی آنتالیا , واقع شده است. هتل پاریس آنتالیا امکاناتی را مانند استخر روباز، ورزشهای آبی و سالن ماساژ برای میهمانان تدارک دیده است. اتاقها دارای امکانات بالکن ، سیستم تهویه مطبوع , اینترنت رایگان، و تلویزیون می باشند. بعضی از اتاقها هم اتاق نشیمن مجزا دارند.میهمانان و مسافران عزیز از غذاهای سنتی شهر زیبای آنتالیا لذت ببرید. تریای زیبای هتل هم تا پایان شب با سرو آشامیدنی و نوشیدنی های لذیذ محلی برای میهمانان تدارک دیده اند.از جاذبه های توریستی و دیدنی میتوان به ساحل معروف و زیبای لارا نزدیک هتل می باشد و اماکن دیدنی مرکز شهر آنتالیا تا هتل بیست دقیقه فاصله دارند، در محوطه هتل پارکینگ رایگان وجود دارد.

     

     

    مطالب مرتبط :

     

     

     

    hotel royal city antalya

    هتل رویال سیتی آنتالیا بر فراز صخره های فالز ، و در منطقه لارای شهر زیبای آنتالیا واقع شده است. هتل رویال سیتی آنتالیا ، اتاقهای زیبایی که بالکن دارد و مکانی برای تماشای چشم اندازهای اطراف می باشد. همچنین اتاقها دارای را اینترنت رایگان و چشم انداز زیبای دریای مدیترانه می باشد که برای میهمانان تدارک دیده است. از امکانات خوب و رفاهی هتل : استخر ویژه کودکان، استخر روباز، حمام ترکی و سونا می باشد. هتل پارکینگ اختصاصی و رایگان نیز دارد . آن عده از میهمانانی که بیشتر از شش روز در هتل اقامت داشته باشند، می توانند از ترانسفر ویژه و رایگان برای فرودگاه را داشته باشند.

     

    مطالب مرتبط :

     

     


    arezu بازدید : 30 یکشنبه 19 مرداد 1393 نظرات (0)

     

     

     

    هتل پرلا مری آنتالیا چهار ستاره

    هتل پرلا مری آنتالیا

    هتل پرلا مری آنتالیا ، در ساحل زیبای کنیالتی قرار گرفته است و دارای چشم انداز فوق العاده زیبای دریای مدیترانه می باشد. هتل پرلا مری آنتالیا، برای میهمانان و مسافران امکانات رفاهی و متنوع را تدارک دیده است. اتاقهای هتل پرلا مری آنتالیا دارای چشم انداز زیبای دریا می باشند. هتل پرلا مری آنتالیا دارای امکانات رفاهی دیگری مانند استخر روباز بزرگ و سالن مجهز ورزشی می باشد. هتل پرلا مری آنتالیا دارای اینترنت رایگان و در مرکز اسپای هتل پرلا مری آنتالیا از ماساژ و حمام سنتی میتوانید لذت ببرید. هتل پرلا مری آنتالیا با مرکز شهر فقط پنج km قرار گرفته است و اتومیبل و وسایل نقلیه بسیاری به راحتی مسافران را به مراکز گردشگری و تجاری آنتالیا انتقال می دهند. هتل پرلا مری آنتالیا دارای آرایشگاه و خشکشویی و لباسشویی نیز می باشد که مسافران عزیز می توانند در طول اقامت خود نیز مرتب و آراسته باشند. اتاقهای هتل پرلا مری آنتالیا ضد صدا و گاو صندوق , آسانسور , امکانات باربیکیو و فکس و کپی نیز دارد.

     

     

    مطالب مرتبط :

     

     

     

    هتل لتانیا سیتی آنتالیا چهار ستاره

    هتل لتانیا سیتی آنتالیا

    هتل لتانیا سیتی آنتالیا در مرکز شهر آنتالیا و در منطقه ای معروف به ریویرا کشور ترکیه واقع شده است و به راحتی به منطقه های شهر امکان دسترسی وجود دارد. هتل لتانیا سیتی آنتالیا با هدف جذب مسافران و گردشگران با سلیقه های مختلف، امکانات متنوع و رفاهی را فراهم آورده است که از آن جمله می توان به تریا، مرکز آب گرم، رستوران، جکوزی، سونا،  اتاق بخار، استخرهای روباز و سرپوشیده می باشد. هتل لتانیا سیتی آنتالیا مجهز به امکانات برای مسافران عزیز معلول می باشد که این مسافران هم در طول اقامت خود از سفر خود لذت ببرند و در آسایش باشند. هتل لتانیا سیتی آنتالیا دارای خشکشویی و لباسشویی و  امکانات واکس کفش نیز تدارک دیده است تا در طول اقامت نیز آراسته و مرتب باشید.

    مطالب مرتبط :

     

     

    هتل بست وسترن خان آنتالیا   چهارستاره

    هتل بست وسترن خان آنتالیا

    هتل بست وسترن خان آنتالیا هتل چهار ستاره ای در مرکز شهر زیبای آنتالیا قرار گرفته است و امکاناتی مانند اتاقهای زیبا و بزرگ تراس دار و استخر روباز و رو به شهر برای میهمانان تدارک دیده اند. دسترسی به اینترنت و پارکینگ رایگان در اختیار میهمانان قرار گرفته است.اتاقهای هتل بست وسترن خان آنتالیا مجهز به سیستم تهویه مطبوع، چشم انداز زیبای دریای مدیترانه و رشته کوههای دیدنی خلیجی، تلویزیون با شبکه های ماهواره و حمام با لوازم حمام تجهیز می باشد. رستوران فالز هتل بست وسترن خان آنتالیا با سرو بوفه لذیذ صبحانه و خوراک های خوشمزه ترکی در همه روزها از میهمانان خود پذیرایی می کند. تریای هتل بست وسترن خان آنتالیا از چشم انداز بی نظیر شهر و دریا، نوشیدنی و اسنک بسیار لذیذ تهیه کرده است .میهمانان هتل بست وسترن خان آنتالیا می توانند در حمام سنتی ترکی و یا سونا به استراحت کنند. باشگاه بدنسازی سیلیون سنتر، دستگاههای ورزشی مختلفی را برای میهمانان عزیز تدارک دیده است. در هتل بست وسترن خان آنتالیا خدمات ماساژ نیز ارائه می شود.هتل بست وسترن خان آنتالیا به ساحل کنیالتی ترانسفر رایگان را مهیا کرده است و تا فرودگاه حدود 10 دقیقه سواره می توان رسید.

     

    مطالب مرتبط :

     

     

     

    Tourist Hotel & Resort Cappadocia

    هتل توریست اند ریزورت کاپپادسیا آنتالیا بسیار زیبا و طراحی جالبی دارد و خدماتی عالی برای میهمانان و مسافران مهیا کرده است . موقعیت خوب هتل، امکان دسترسی راحت به مکانهای توریستی فراهم کرده است. امکانات خوب رفاهی هتل:  استخر روباز ، ماساژ ، مرکز سلامت و آبگرم ، سونا ،  حمام ترکی و بخار است .  زمین بازی ویژه بچه ها نیز در هتل وجود دارد و علاقه مندان به بازیهای کامپیوتری در اتاق بازی می توانند، به  بازیهای کامپیوتری مختلف سرگرم شوند. همچنین هتل توریست اند ریزورت کاپپادسیا آنتالیا صرافي دارد که می توانید مبادلات ارزی خود را در این صرافی انجام دهید.اتاق جلسه بسیار مجهز در هتل وجود دارد . باغ زیبای هتل مکان و فضای بسیار مناسبی برای استراحت و کسب آرامش می باشد. هتل فعاليت هايي مانند: اسب سواري , پينگ پنگ را مهیا کرده است. همچنین هتل امکان اجاره دوچرخه برای علاقه مندان را نیز فراهم کرده است. این هتل مکان مناسبی برای اقامت می باشد و خاطره و تجربه ای به یادماندنی برای مسافران و میهمانان  هتل توریست اند ریزورت کاپپادسیا آنتالیا می باشد.

     

     

    مطالب مرتبط :

     

     

    هتل بیلم های کلاس آنتالیا چهار ستاره

    هتل بیلم های کلاس آنتالیا

    هتل بیلم های کلاس آنتالیا ، نزدیک به سواحل زیبای آنتالیا می باشد و امکانات هتل بیلم های کلاس آنتالیا مانند :استخرهای روباز، اینترنت رایگان،  گیرنده ماهواره، سرپوشیده و مرکز آب گرم برای میهمانان و مسافران خود تدارک دیده است. بیشتر اتاقهای زیبا و شیک هتل به تلویزیون LCD، تراس، سیستم تهویه مطبوع، مینی بار و چشم اندازی بسیار زیبا و دیدنی دریای مدیترانه تجهیز شده است. میهمانان و مسافران می توانند در سونا، حمام ترکی و مرکز آب گرم استراحت کنند و ماساژ درمانی داشته داشته باشند. از امکانات دیگر هتل بیلم های کلاس آنتالیا میتوان ورزشگاه و جکوزی هتل را نام برد . دروازه باستانی هادیران فقط 10 دقیقه با اتومبیل تا فرودگاه آنتالیا و 10 km تا هتل بیلم های کلاس آنتالیا فاصله دارند. چهار تریا، که شامل تریای کنار استخر و تریای ایوان، نوشیدنی سرو می کنند. رستوران اصلی هتل هم با منو ویژه انواع خوراکهای محلی و بین المللی را سرو می شود.

     

    مطالب مرتبط :

     


    arezu بازدید : 34 یکشنبه 19 مرداد 1393 نظرات (0)
     

    هتل سیلایف فامیلی آنتالیا پنج ستاره

    هتل سیلایف فامیلی آنتالیا

    هتل سیلایف فامیلی آنتالیا ، در سواحل زیبای کنیالتی قرا گرفته و امکانات رفاهی مانند: استخر روباز و سرپوشیده ، اتاق با تراس زیبا و اینترنت رایگان برای میهمانان خود مهیا کرده اند. اتاق های هتل سیلایف فامیلی آنتالیا مجهز به سستم تهویه مطبوع می باشد با تلویزیون همراه با گیرنده شبکه های ماهواره ای و با منظره زیبای دریا از تراس می باشد که بسیار دیدنی است. هتل سیلایف فامیلی آنتالیا دارای هفت رستوران می باشد، که هر کدام از زستورانها غذاهای متنوع و لذیذ بین المللی را برای میهمانان و مسافران خود سرو می کنند. هتل سیلایف فامیلی آنتالیا 9 تریا دارد که همراه با نوشیدنی ،غذا هم برای میهمانان خود تدارک دیده است. هتل سیلایف فامیلی آنتالیا دارای استخرهای روباز با سرسره های آبی برای خود دارد . علاقه مندان به تیر اندازی و تنیس میتوانند به فعالیت مورد علاقه خود بپردازند. هتل سیلایف فامیلی آنتالیا دارای حمام ترکی و سونا هم می باشد که می توانید به استراحت بپردازید. هتل سیلایف فامیلی آنتالیا دارای امکانات رفاهی برای میهمانان و مسافران معلول عزیز نیز فراهم کرده است تا این عزیزان نیز اقامت راحت و سفر خوشی را تجربه کنند. هتل سیلایف فامیلی آنتالیا دارای آرایشگاه خشکشویی و لباسشویی می باشد که می توانید در طول اقامت خود آراسته و مرتب باشید.  

    مطالب مرتبط :

     

     

    هتل آی سی گرین پالاس آنتالیا

    هتل آی سی گرین پالاس آنتالیا

    هتل آی سی گرین پالاس آنتالیا در میان درختهای نخل و باغهای زیبا سواحل مدیترانه قرار گرفته است و اقامت دلپذیری را همراه با امکانات رفاهی عالی برای میهمانان و مسافران عزیز تدارک دیده است. هتل آی سی گرین پالاس آنتالیا انتخاب مناسبی از رستوران های بین المللی، تریاهای مختلف، هفت استخر شنا، مرکز آب گرم همراه با امکانات تفریح شبانه روز برای سطوح مختلف سنی برای میهمانان مهیا کرده است.  صبحانه، نهار و شام و  انواع نوشیدنی ها همراه با هزینه اتاق می باشد. مسافران عزیز می توانند از امکاناتی مانند حمام ترکی در مرکز آب گرم و ماساژ استفاده بهره مند شوند،  کودکان هم می توانند با سرسره بازی آبی و فعالیتها در باشگاه کودکان در مدت زمان اقامتشان از سفر خود لذت ببرند. اکثر میهمانان هتل آی سی گرین پالاس آنتالیا از ساحل و ورزشهای مختلف آبی لذت می برند. در آمفی تئاتر امکان تماشای نمایش برای مسافران وجود دارد . هتل آی سی گرین پالاس آنتالیا مرکز بدنسازی , بیلیارد , پینگ پونگ , بولینگ , اسکواش و ورزشهای دیگر را نیز دارد که علاقه مندان می توانند از ورزشهای مورد علاقه خودشان لذت ببرند.

     

     

    مطالب مرتبط :

     

     

    هتل ساحلی لارا آنتالیا

    هتل ساحلی لارا آنتالیا

    هتل ساحلی لارا آنتالیا در قسمت زیبا و ساحلی واقع شده است و اقامت دلپذیری را همراه با فعالیت های مختلف رفاهی برای همه اعضای خانواده تدارک دیده است. هتل ساحلی لارا آنتالیا، اتاق های بسیار راحت و مختلف خود را به همراه امکانات پیشرفته برای گردشگران مهیا کرده است. میهمانان می توانند در مرکز آب گرم هتل ساحلی لارا آنتالیا به استراحت کنند و از سونا و استخر های روباز  و سرپوشیده آن استفاده نمایند. هتل ساحلی لارا آنتالیا دارای پنج رستوران می باشد که 4  رستوران هتل ساحلی لارا آنتالیا با ارائه منو متنوع از میهمانان خود پذیرایی می کنند. شش تریای هم سرو نوشیدنی های مختلف دارد و با اجرای نمایش های شبانه برای میهمانان سرگرمی تدارک دیده اند . هتل ساحلی لارا آنتالیا هفده km تا مرکز شهر زیبای آنتالیا و دوازده km تا فرودگاه بین المللی آنتالیا فاصله دارد. هتل ساحلی لارا آنتالیا دارای مرکز بدنسازی , بیلیارد , پینگ پنگ و ماهیگیری می باشد که علاقه مندان می توانند ورزش مورد علاقه خود را داشته باشند. همچنین هتل ساحلی لارا آنتالیا برای میهمانان و مسافران عزیز معلول نیز امکاناتی را برای آسایش این عزیزان تدارک دیده است. هتل ساحلی لارا آنتالیا دارای زمین بازی برای کودکان نیز می باشد تا کودکان عزیز هم از اقامتشان در هتل ساحلی لارا آنتالیا لذت ببرند. 

     

    مطالب مرتبط :

     

     

     

    هتل کالیستا آنتالیا  پنج ستاره

    هتل کالیستا آنتالیا

    هتل کالیستا آنتالیا از زیباترین مراکز آبی تفریحی ترکیه می باشد و در فضایی به مساحت صد و بیست هزار متر مربع در میان دریا و  درختان سرو قرار گرفته است. ساخت هتل کالیستا آنتالیا در سال 2005 توسط شركت اوزكار شروع شد. مانند دیگر پروژه هاي اين شركت تاكيد بر روي كيفيت قيمت هتل کالیستا آنتالیا را به يكي از زيباترين و خاطره انگيزترين هتل هاي تركيه تبديل شده است. هتل کالیستا آنتالیا داراي ساحل ویژه ،يك اسكله تشريفاتي برای خود دارد. هتل کالیستا آنتالیا دارای 502 اتاق استاندارد ، یک اتاق لوکس بزرگ ، شصت و دو اتاق خانوادگی و هجده سوئیت است که اکثر اتاق ها ویو فضای سبز و دریا دارند . هتل کالیستا آنتالیا در منطقه بلک واقع شده است و هتل کالیستا آنتالیا شهر آنتالیا 37 کیلومتر و تا فرودگاه 27 کیلومتر فاصله دارد.

     

    مطالب مرتبط :

     

     

     

    هتل فالز آنتالیا

    هتل فالز آنتالیا

    هتل فالز آنتالیا مشرف به درياي مديترانه در يكي از منطقه های شيك آنتالیا قرار گرفته است.  هتل فالز آنتالیا پنج ستاره با امكانات درجه يك در محيطي شیک و مدرن بسیار مناسب برای همه افراد خانواده است. هتل فالز در سیزده طبقه، دارای 22 سوئيت و چهار صد اتاق آماده پذيرابي از ميهمانان و مسافران است. در نزدیکی هتل و شهر زیبای آنتالیا موزه معروف باستان شناسي در 1 km واقع شده است . وسايل نقليه عمومي و ایستگاه اتوبوس فقط  50 متر از هتل فالز آنتالیا فاصله دارد. هتل فالز آنتالیا دارای امكانات تفريحي زیادی مانند :  4 زمين تنيس،‌ پينگ پونگ ,  واليبال و بيليارد است. هتل فالز آنتالیا تا فرودگاه تقریبا 14 km فاصله دارد.

     

    مطالب مرتبط :

     


    arezu بازدید : 22 شنبه 11 مرداد 1393 نظرات (0)

    هتل کروانسارای لارا آنتالیا

     

    هتل کروانسارای لارا آنتالیا

    هتل کروانسارای لارا آنتالیا-

    این هتل 5 ستاره که درارای طراحی یو شکل است و همه ی اتاقهای هتل رو به چشم انداز زیبای دریا هستند هتل یازده هزار متر خط ساحلی دریا دارد این هتل مجلل توسط دریا احاطه شده است هتل دارای چند زمین ورزشی از قبیل دو زمین فوتبال،تنیس و والیبال و ورزشهای آبی است همچنین هتل دارای استخر آب گرم ،شهربازی،زمین بازی،سرسره های آبی و مرکز سلامت است.رستوران هتل انواع غذاهای ترکی و بین المللی را به صورت سلف سرویس ارائه میدهد.هتل تا فرودگاه ده کیلومتر و تا مرکز شهر آنتالیا دوازده کیلومتر فاصله دارد.





     

    هتل دلفین دیوا پرمیر آنتالیا

    هتل دلفین دیوا پرمیر آنتالیا

    هتل 5 ستاره دلفین دیوا پرمیر یکی دیگر از هتل های باشکوه آنتالیا میباشد که دارای امکانات تفریحی و رفاهی بسیار مناسبی برای میهمانان خود در نظر گرفته است. هتل دلفین دیوا پرمیر آنتالیا از فرودگاه این شهر فاصله ی 20 دقیقه ای با ماشین دارد و با مرکز شهر آنتالیا هم حدودا 15 کیلومتر فاصله دارد. برخی از اتاق های هتل دلفین دیوا پرمیر آنتالیا چشم انداز بسیار زیبایی به دریا و ساحل لارا دارند. هتل دلفین دیوا پرمیر آنتالیا از هر دو نوع استخر سرپوشیده و روباز بهره میبرد همچنین میهمانان میتوانند از سونا، حمام ترکی و بخار و ماساژ این هتل نیز استفاده کنند. انواع امکانات ورزشی نیز برای میهمانان در هتل دلفین دیوا پرمیر آنتالیا تعبیه شده است تا میهمانان بتوانند به ورزشهای بیلیارد، تنیس، بدنسازی، بولینگ، پینگ پنگ ، کانو و بدنسازی بپردازند و روزهای رویایی و خاطره انگیزی را برای خود به ثبت برسانند. هتل دلفین دیوا پرمیر آنتالیا خدمات خوبی را نظیر آرایشگاه، صرافی، فروشگاه هدایا و سوغات، کرایه ماشین، فکس و کپی و دستگاه خودپرداز برای رضایت میهمانان خود در نظر گرفته است تا میهمانان بدون نگرانی از کارهای خدماتی با خیالی آسوده هتل دلفین دیوا پرمیر آنتالیا را برای خود انتخاب کنند.




     

    هتل لتونیا ریزورت آنتالیا

    هتل لتونیا ریزورت آنتالیا

    این هتل 5 ستاره در منطقه ی بلک آنتالیا واقع شده است همه ی امکانات را دارا می باشد از قبیل سالن کنفرانس،سونا جکوزی،استخر،سالن بدنسازی،حمام ترکی،زمین تنیس،خدمات پزشک،صرافی،لاندری،فروشگاه،کافی شاپ،میز گلف و پینگ پنگ،بوفه صبحانه و غیره است.

     

     

    هتل وو کرملین پالاس آنتالیا

    هتل وو کرملین پالاس آنتالیا

    این هتل 5 ستاره دارای بهترین امکانات رفاهی نیز می باشد و دارای تفریحات متنوع و سالن ورزشی است این هتل مساحتی به اندازه ی هفتاد و پنج هزار متر مربع دارد.


     

    آمفی تئاتر آسپندوس آنتالیا


    این شهر تاریخی در فاصله 40KM آنتالیا قرار دارد که با تئاتر باستانی خود یکی از جاذبه های تاریخی را برای گردشگران و مسافرانتور آنتالیا ساخته است . این آمفی تئاتر یکی از مهمترین آمفی تئاترهای روباز دنیا است .




     

    هتل آدورا گلف آنتالیا

    هتل آدورا گلف آنتالیا

    این هتل 5 ستاره که در منطقه ی بلک آنتالیا واقع شده است دارای اتاقهای 1 تخته ،دو تخته و سه تخته است هتل دارای امکاناتی از قبیل سالن بدنسازی،رستوران و بار و استخر سر پوشیده است

    اتاقهای هتل شامل تلفن،مینی بار،تلویزیون ،رادیو و یخچال است

     

     

     

    هتل لتونیا ریزورت آنتالیا

    هتل لتونیا ریزورت آنتالیا

    این هتل 5 ستاره در منطقه ی بلک آنتالیا واقع شده است همه ی امکانات را دارا می باشد از قبیل سالن کنفرانس،سونا جکوزی،استخر،سالن بدنسازی،حمام ترکی،زمین تنیس،خدمات پزشک،صرافی،لاندری،فروشگاه،کافی شاپ،میز گلف و پینگ پنگ،بوفه صبحانه و غیره است.





     

    هتل آیدین بی فیمس ریزورت آنتالیا

    هتل آیدین بی فیمس ریزورت آنتالیا

    این هتل 5 ستاره در منطقه بلک آنتالیا است دارای اتاقهای 2 تخته،3 تخته و اتاق خانواده است .هتل دارای امکاناتی از قبیل استخر سر پوشیده و روباز،سالن بدنسازی،سونا و جکوزی،سالن کنفرانس،آؤایشگاه،زمین تنیس ،صرافی،فروشگاه،پزشک،محل نگهداری کودکان،میز بیلیارد و پینگ پنگ و کافی شاپ است و اتاقها مجهز به همهی امکانات رفاهی نیز می باشند

     

    مسافران تورهاي آنتالیا بدانند :

    * مدارك مربوط به تور آنتالیا از قبيل بليط و واچر هتل به صورت الكترونيكي صادر ميگردد ، بنابراين آن دسته از مسافران تور آنتالیا كه از شهرهاي ديگر اقدام به رزرو هتل مينمايند و يا آن دسته از مسافران تور آنتالیا كه به دليل ضيق وقت قادر به مراجعه حضوري نيستند نيازي به مراجعه حضوري نداشته و پس از نام نویسی و انتقال وجه تور آنتالیا ، ميتوانند مدارك مر بوط به تور آنتالیا را به صورت ايميل و يا فاكس دريافت نمايند .

    * تورهاي آنتالیا ويژه نوروز 93 همه روزه در چند نوبت پروازي از 28 اسفند برقرار خواهد بود.

    * مقصد كليه پروازهاي داخلي براي تورهاي آنتالیا فرودگاه " اسپارتا " خواهد بود و مسافران از آنجا به صورت زمينی به هتل هاي خود ترانسفر ميشوند ، برای پروازهای ترك مقصد فرودگاه "قاضی انتب "خواهد بود .

    * تورهاي آنتالیا آژانس چهارفصل با تنوع پروازی مناسب و با پروازهای ماهان ، ايران اير ، تابان ، زاگرس ، اطلس جت و.. برگزار خواهد گرديد .

    * ساعت چك اين و چك اوت برای مسافران تور آنتالیا به ترتيب 13:00 و 12:00 به وقت محلی ميباشد بنابراين هنگام انتخاب ساعت پروازي به اين زمان دقت نماييد . در صورتيكه زمان پرواز شما خارج از زمان چك اين و چك اوت هتل است ميتوانيد چمدانهاي خود را به لابي هتل تحويل داده و از گشت شهري و يا امكانات لابي هتل استفاده نماييد .

    * برای دريافت ارز مسافرتی مسافران تور آنتالیا ميبايست بليط ، كارت ملی ، پاسپورت ، عوارض خروج از كشور را به يكي از شعب ارزي ملت و يا سامان ارائه داده و با حواله دريافتی در سالن ترانزيت فرودگاه ارز مسافرتی دريافت نمایید .

    * هتلها از نظر سرويس برای مسافران تور آنتالیا به گروه هاي زير تقسيم بندي ميشوند

    - هتلهاي با سرويس BB ( فقط صبحانه ، Bed and Breakfast )

    - هتل ها با سرويس HB ( صبحانه و ناهار ، يا صبحانه و شام Half Board )

    - هتل ها با سرويس FB ( صبحانه ، ناهار ، شام Full Board )

    - هتل ها با سرويس ALL ( صبحانه ، ناهار ، شام ، ميان وعده رايگان . رستوران رايگان از صبح الی 12 شب All Inclusive )

    - هتل ها با سرويس UALL ( صبحانه ، ناهار ، شام ، ميان وعده رايگان . رستوران رايگان 24 ساعته Ultra All Inclusive)

    بيشتر هتل هاي آنتالیا سرويس هاي ALL و يا UALL را به مسافران تور آنتالیا ارائه ميدهند .

    به تمامي مسافران تور آنتالیا پيشنهاد ميشود پيش از انتخاب هتل به نوع سرويس هتل دقت نماييد .

    * به تمامي مسافران تور آنتالیا پيشنهاد ميشود قبل از سفر اطلاعات مربوط به حمل و نقل در آنتالیا را مطالعه نمايند

    * نقشه آنتالیا در اختيار تمامي مسافران تور آنتالیا قرار ميگيرد

    * تمامي مسافران تور آنتالیا ميبايستي گذرنامه معتبر با حداقل 6 ماه اعتبار در اختيار داشته باشند

    * به تمامي مسافران تور آنتالیا توصيه ميگردد نكان ايمني را در طول سفر رعايت نمايند

    * به تمامي مسافران تور آنتالیا توصيه ميگردد در طول سفر مراقب اشيا قيمتي و پول خود باشند

     

    درباره آنتالیا

    درباره آنتالیا

    شهر آنتالیا از سمت کوههای توروس و پوشیده از درختان کاج انبوه به طرف دریای مدیترانه ادامه دارد.و خط ساحلی نا منظم با این دریا دارد.شهر آنتالیا مرکز توریستی و گردشگری ترکبه محسوب می شود و سی در صد گردشگران از کشورهای خارجی هستند.شهر آنتالیا با ششصد و پنجاه و هفت کیلومتر خط ساحلی مکانهای دیدنی زیادی از قبیل بندرها،پلاژها و شهرهای تاریخی در کنار خود دارد.یکی از این مکانهای باستانی آنتالیا شهر زانتوس است که در میراث جهانی به ثبت رسیده است.این شهر در منطقه دریای مدیترانه قرار گرفته است در قسمت غرب شهر آنتالیا شهر موغلا در شمال ،شهرهای قونیه،بوردور و اسپارتا در شرق کارامان و مرسین و در جنوب دریای مدیترانه واقع شده است.

    arezu بازدید : 29 شنبه 11 مرداد 1393 نظرات (0)
     

    هتل اورنج کانتی آنتالیا

    هتل اورنج کانتی آنتالیا

    این هتل 5 ستاره در منطقه ی کمر آنتالیا واقع شده است و تا فرودگاه 1 ساعت فاصله دارد.هتل دارای امکاناتی از قبیل جکوزی،حمام ترکی،سونا،ساحل اختصاصی و ماساژ است این هتل زیبا که با معماری آمستردان طراحی شده است و بهترین منظره از آبهای مدیترانه و ساحل های ماسه ای دارد.هتل دارای زمین بازی مخصوص کودکان و دارای چندین رستوران با انواع غذاهای دریایی ،هلندی و ترکی است.


    مسافران تورهاي آنتالیا بدانند :

    * مدارك مربوط به تور آنتالیا از قبيل بليط و واچر هتل به صورت الكترونيكي صادر ميگردد ، بنابراين آن دسته از مسافران تور آنتالیا كه از شهرهاي ديگر اقدام به رزرو هتل مينمايند و يا آن دسته از مسافران تور آنتالیا كه به دليل ضيق وقت قادر به مراجعه حضوري نيستند نيازي به مراجعه حضوري نداشته و پس از نام نویسی و انتقال وجه تور آنتالیا ، ميتوانند مدارك مر بوط به تور آنتالیا را به صورت ايميل و يا فاكس دريافت نمايند .

    * تورهاي آنتالیا ويژه نوروز 93 همه روزه در چند نوبت پروازي از 28 اسفند برقرار خواهد بود.

    * مقصد كليه پروازهاي داخلي براي تورهاي آنتالیا فرودگاه " اسپارتا " خواهد بود و مسافران از آنجا به صورت زمينی به هتل هاي خود ترانسفر ميشوند ، برای پروازهای ترك مقصد فرودگاه "قاضی انتب "خواهد بود .

    * تورهاي آنتالیا آژانس چهارفصل با تنوع پروازی مناسب و با پروازهای ماهان ، ايران اير ، تابان ، زاگرس ، اطلس جت و.. برگزار خواهد گرديد .

    * ساعت چك اين و چك اوت برای مسافران تور آنتالیا به ترتيب 13:00 و 12:00 به وقت محلی ميباشد بنابراين هنگام انتخاب ساعت پروازي به اين زمان دقت نماييد . در صورتيكه زمان پرواز شما خارج از زمان چك اين و چك اوت هتل است ميتوانيد چمدانهاي خود را به لابي هتل تحويل داده و از گشت شهري و يا امكانات لابي هتل استفاده نماييد .

    * برای دريافت ارز مسافرتی مسافران تور آنتالیا ميبايست بليط ، كارت ملی ، پاسپورت ، عوارض خروج از كشور را به يكي از شعب ارزي ملت و يا سامان ارائه داده و با حواله دريافتی در سالن ترانزيت فرودگاه ارز مسافرتی دريافت نمایید .

    * هتلها از نظر سرويس برای مسافران تور آنتالیا به گروه هاي زير تقسيم بندي ميشوند

    - هتلهاي با سرويس BB ( فقط صبحانه ، Bed and Breakfast )

    - هتل ها با سرويس HB ( صبحانه و ناهار ، يا صبحانه و شام Half Board )

    - هتل ها با سرويس FB ( صبحانه ، ناهار ، شام Full Board )

    - هتل ها با سرويس ALL ( صبحانه ، ناهار ، شام ، ميان وعده رايگان . رستوران رايگان از صبح الی 12 شب All Inclusive )

    - هتل ها با سرويس UALL ( صبحانه ، ناهار ، شام ، ميان وعده رايگان . رستوران رايگان 24 ساعته Ultra All Inclusive)

    بيشتر هتل هاي آنتالیا سرويس هاي ALL و يا UALL را به مسافران تور آنتالیا ارائه ميدهند .

    به تمامي مسافران تور آنتالیا پيشنهاد ميشود پيش از انتخاب هتل به نوع سرويس هتل دقت نماييد .

    * به تمامي مسافران تور آنتالیا پيشنهاد ميشود قبل از سفر اطلاعات مربوط به حمل و نقل در آنتالیا را مطالعه نمايند

    * نقشه آنتالیا در اختيار تمامي مسافران تور آنتالیا قرار ميگيرد

    * تمامي مسافران تور آنتالیا ميبايستي گذرنامه معتبر با حداقل 6 ماه اعتبار در اختيار داشته باشند

    * به تمامي مسافران تور آنتالیا توصيه ميگردد نكان ايمني را در طول سفر رعايت نمايند

    * به تمامي مسافران تور آنتالیا توصيه ميگردد در طول سفر مراقب اشيا قيمتي و پول خود باشند

     

    درباره آنتالیا

    درباره آنتالیا

    شهر آنتالیا از سمت کوههای توروس و پوشیده از درختان کاج انبوه به طرف دریای مدیترانه ادامه دارد.و خط ساحلی نا منظم با این دریا دارد.شهر آنتالیا مرکز توریستی و گردشگری ترکبه محسوب می شود و سی در صد گردشگران از کشورهای خارجی هستند.شهر آنتالیا با ششصد و پنجاه و هفت کیلومتر خط ساحلی مکانهای دیدنی زیادی از قبیل بندرها،پلاژها و شهرهای تاریخی در کنار خود دارد.یکی از این مکانهای باستانی آنتالیا شهر زانتوس است که در میراث جهانی به ثبت رسیده است.این شهر در منطقه دریای مدیترانه قرار گرفته است در قسمت غرب شهر آنتالیا شهر موغلا در شمال ،شهرهای قونیه،بوردور و اسپارتا در شرق کارامان و مرسین و در جنوب دریای مدیترانه واقع شده است.

    arezu بازدید : 21 شنبه 11 مرداد 1393 نظرات (0)
     

    هتل آتلانتیس لیماک آنتالیا

    هتل آتلانتیس لیماک آنتالیا

    این هتل هتلی زیبا و مناسب برای مسافران تور آنتالیا می باشد و در سواحل بلک آنتالیا واقع شده است که دارای اسکله تفریحی و پلاژ نیز می باشد هتل تا مراکز خرید 45 کیلومتر و تا فرودگاه 35 کیلومتر نیز فاصله دارد.هتل شامل 466 اتاق است اتاقها شامل امکانات رفاهی از قبیل سیستم تهویه،گاو صندوق،تلویزیون ال سی دی و حمام مجهز می باشد.هتل دارای امکاناتی رفاهی مانند استخر سرپوشیده و روباز،سالن کنفرانس،سر سره آبی،سالنهای ورزشی و رستورانهای متعدد است.رستوران هتل انواع غذاهای مکزیکی،ترکی و ایتالیایی را ارائه میدهد.

     

    مسافران تورهاي آنتالیا بدانند :

    * مدارك مربوط به تور آنتالیا از قبيل بليط و واچر هتل به صورت الكترونيكي صادر ميگردد ، بنابراين آن دسته از مسافران تور آنتالیا كه از شهرهاي ديگر اقدام به رزرو هتل مينمايند و يا آن دسته از مسافران تور آنتالیا كه به دليل ضيق وقت قادر به مراجعه حضوري نيستند نيازي به مراجعه حضوري نداشته و پس از نام نویسی و انتقال وجه تور آنتالیا ، ميتوانند مدارك مر بوط به تور آنتالیا را به صورت ايميل و يا فاكس دريافت نمايند .

    * تورهاي آنتالیا ويژه نوروز 93 همه روزه در چند نوبت پروازي از 28 اسفند برقرار خواهد بود.

    * مقصد كليه پروازهاي داخلي براي تورهاي آنتالیا فرودگاه " اسپارتا " خواهد بود و مسافران از آنجا به صورت زمينی به هتل هاي خود ترانسفر ميشوند ، برای پروازهای ترك مقصد فرودگاه "قاضی انتب "خواهد بود .

    * تورهاي آنتالیا آژانس چهارفصل با تنوع پروازی مناسب و با پروازهای ماهان ، ايران اير ، تابان ، زاگرس ، اطلس جت و.. برگزار خواهد گرديد .

    * ساعت چك اين و چك اوت برای مسافران تور آنتالیا به ترتيب 13:00 و 12:00 به وقت محلی ميباشد بنابراين هنگام انتخاب ساعت پروازي به اين زمان دقت نماييد . در صورتيكه زمان پرواز شما خارج از زمان چك اين و چك اوت هتل است ميتوانيد چمدانهاي خود را به لابي هتل تحويل داده و از گشت شهري و يا امكانات لابي هتل استفاده نماييد .

    * برای دريافت ارز مسافرتی مسافران تور آنتالیا ميبايست بليط ، كارت ملی ، پاسپورت ، عوارض خروج از كشور را به يكي از شعب ارزي ملت و يا سامان ارائه داده و با حواله دريافتی در سالن ترانزيت فرودگاه ارز مسافرتی دريافت نمایید .

    * هتلها از نظر سرويس برای مسافران تور آنتالیا به گروه هاي زير تقسيم بندي ميشوند

    - هتلهاي با سرويس BB ( فقط صبحانه ، Bed and Breakfast )

    - هتل ها با سرويس HB ( صبحانه و ناهار ، يا صبحانه و شام Half Board )

    - هتل ها با سرويس FB ( صبحانه ، ناهار ، شام Full Board )

    - هتل ها با سرويس ALL ( صبحانه ، ناهار ، شام ، ميان وعده رايگان . رستوران رايگان از صبح الی 12 شب All Inclusive )

    - هتل ها با سرويس UALL ( صبحانه ، ناهار ، شام ، ميان وعده رايگان . رستوران رايگان 24 ساعته Ultra All Inclusive)

    بيشتر هتل هاي آنتالیا سرويس هاي ALL و يا UALL را به مسافران تور آنتالیا ارائه ميدهند .

    به تمامي مسافران تور آنتالیا پيشنهاد ميشود پيش از انتخاب هتل به نوع سرويس هتل دقت نماييد .

    * به تمامي مسافران تور آنتالیا پيشنهاد ميشود قبل از سفر اطلاعات مربوط به حمل و نقل در آنتالیا را مطالعه نمايند

    * نقشه آنتالیا در اختيار تمامي مسافران تور آنتالیا قرار ميگيرد

    * تمامي مسافران تور آنتالیا ميبايستي گذرنامه معتبر با حداقل 6 ماه اعتبار در اختيار داشته باشند

    * به تمامي مسافران تور آنتالیا توصيه ميگردد نكان ايمني را در طول سفر رعايت نمايند

    * به تمامي مسافران تور آنتالیا توصيه ميگردد در طول سفر مراقب اشيا قيمتي و پول خود باشند

     

    درباره آنتالیا

    درباره آنتالیا

    شهر آنتالیا از سمت کوههای توروس و پوشیده از درختان کاج انبوه به طرف دریای مدیترانه ادامه دارد.و خط ساحلی نا منظم با این دریا دارد.شهر آنتالیا مرکز توریستی و گردشگری ترکبه محسوب می شود و سی در صد گردشگران از کشورهای خارجی هستند.شهر آنتالیا با ششصد و پنجاه و هفت کیلومتر خط ساحلی مکانهای دیدنی زیادی از قبیل بندرها،پلاژها و شهرهای تاریخی در کنار خود دارد.یکی از این مکانهای باستانی آنتالیا شهر زانتوس است که در میراث جهانی به ثبت رسیده است.این شهر در منطقه دریای مدیترانه قرار گرفته است در قسمت غرب شهر آنتالیا شهر موغلا در شمال ،شهرهای قونیه،بوردور و اسپارتا در شرق کارامان و مرسین و در جنوب دریای مدیترانه واقع شده است.

     

    arezu بازدید : 22 شنبه 11 مرداد 1393 نظرات (0)
     

    هتل رویال وینگس آنتالیا

    هتل رویال وینگس

    این هتل 5 ستاره بسیار مجلل می باشد و دارای دویست و سی متر ساحل اختصاصی است هتل دارای اتاقهای بزرگ ،استخر شنا،سالن بدنسازی است و اتاقهای هتل مجهز به تلویزیون با گیرنده ماهواره،پنجره های قدی با نمای زیبای ساحل دریای مدیترانه هستند.هتل تا مرکز شهر پانزده کیلومتر و تا فرودگاه کمتر بیست دقیقه با ماشین است.هتل رویال وینگس دارای چندین رستوران است که رستوران صبحانه را به صورت سلف سرو میکند.و انواع غذاهای ژاپنی ،ایتالیایی ،مکزیکی و ترکی را ارائه می دهند.هتل دارای چند زمین بازی است مانند زمین بسکتبال،بولینگ،تنیس و اتاق بازی است .

     

    مسافران تورهاي آنتالیا بدانند :

    * مدارك مربوط به تور آنتالیا از قبيل بليط و واچر هتل به صورت الكترونيكي صادر ميگردد ، بنابراين آن دسته از مسافران تور آنتالیا كه از شهرهاي ديگر اقدام به رزرو هتل مينمايند و يا آن دسته از مسافران تور آنتالیا كه به دليل ضيق وقت قادر به مراجعه حضوري نيستند نيازي به مراجعه حضوري نداشته و پس از نام نویسی و انتقال وجه تور آنتالیا ، ميتوانند مدارك مر بوط به تور آنتالیا را به صورت ايميل و يا فاكس دريافت نمايند .

    * تورهاي آنتالیا ويژه نوروز 93 همه روزه در چند نوبت پروازي از 28 اسفند برقرار خواهد بود.

    * مقصد كليه پروازهاي داخلي براي تورهاي آنتالیا فرودگاه " اسپارتا " خواهد بود و مسافران از آنجا به صورت زمينی به هتل هاي خود ترانسفر ميشوند ، برای پروازهای ترك مقصد فرودگاه "قاضی انتب "خواهد بود .

    * تورهاي آنتالیا آژانس چهارفصل با تنوع پروازی مناسب و با پروازهای ماهان ، ايران اير ، تابان ، زاگرس ، اطلس جت و.. برگزار خواهد گرديد .

    * ساعت چك اين و چك اوت برای مسافران تور آنتالیا به ترتيب 13:00 و 12:00 به وقت محلی ميباشد بنابراين هنگام انتخاب ساعت پروازي به اين زمان دقت نماييد . در صورتيكه زمان پرواز شما خارج از زمان چك اين و چك اوت هتل است ميتوانيد چمدانهاي خود را به لابي هتل تحويل داده و از گشت شهري و يا امكانات لابي هتل استفاده نماييد .

    * برای دريافت ارز مسافرتی مسافران تور آنتالیا ميبايست بليط ، كارت ملی ، پاسپورت ، عوارض خروج از كشور را به يكي از شعب ارزي ملت و يا سامان ارائه داده و با حواله دريافتی در سالن ترانزيت فرودگاه ارز مسافرتی دريافت نمایید .

    * هتلها از نظر سرويس برای مسافران تور آنتالیا به گروه هاي زير تقسيم بندي ميشوند

    - هتلهاي با سرويس BB ( فقط صبحانه ، Bed and Breakfast )

    - هتل ها با سرويس HB ( صبحانه و ناهار ، يا صبحانه و شام Half Board )

    - هتل ها با سرويس FB ( صبحانه ، ناهار ، شام Full Board )

    - هتل ها با سرويس ALL ( صبحانه ، ناهار ، شام ، ميان وعده رايگان . رستوران رايگان از صبح الی 12 شب All Inclusive )

    - هتل ها با سرويس UALL ( صبحانه ، ناهار ، شام ، ميان وعده رايگان . رستوران رايگان 24 ساعته Ultra All Inclusive)

    بيشتر هتل هاي آنتالیا سرويس هاي ALL و يا UALL را به مسافران تور آنتالیا ارائه ميدهند .

    به تمامي مسافران تور آنتالیا پيشنهاد ميشود پيش از انتخاب هتل به نوع سرويس هتل دقت نماييد .

    * به تمامي مسافران تور آنتالیا پيشنهاد ميشود قبل از سفر اطلاعات مربوط به حمل و نقل در آنتالیا را مطالعه نمايند

    * نقشه آنتالیا در اختيار تمامي مسافران تور آنتالیا قرار ميگيرد

    * تمامي مسافران تور آنتالیا ميبايستي گذرنامه معتبر با حداقل 6 ماه اعتبار در اختيار داشته باشند

    * به تمامي مسافران تور آنتالیا توصيه ميگردد نكان ايمني را در طول سفر رعايت نمايند

    * به تمامي مسافران تور آنتالیا توصيه ميگردد در طول سفر مراقب اشيا قيمتي و پول خود باشند

     

    درباره آنتالیا

    درباره آنتالیا

    شهر آنتالیا از سمت کوههای توروس و پوشیده از درختان کاج انبوه به طرف دریای مدیترانه ادامه دارد.و خط ساحلی نا منظم با این دریا دارد.شهر آنتالیا مرکز توریستی و گردشگری ترکبه محسوب می شود و سی در صد گردشگران از کشورهای خارجی هستند.شهر آنتالیا با ششصد و پنجاه و هفت کیلومتر خط ساحلی مکانهای دیدنی زیادی از قبیل بندرها،پلاژها و شهرهای تاریخی در کنار خود دارد.یکی از این مکانهای باستانی آنتالیا شهر زانتوس است که در میراث جهانی به ثبت رسیده است.این شهر در منطقه دریای مدیترانه قرار گرفته است در قسمت غرب شهر آنتالیا شهر موغلا در شمال ،شهرهای قونیه،بوردور و اسپارتا در شرق کارامان و مرسین و در جنوب دریای مدیترانه واقع شده است.

    arezu بازدید : 21 شنبه 11 مرداد 1393 نظرات (0)
     

    امتیاز کاربران

    PLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVE

    هتل پنج ستاره ریکسوس لارس آنتالیا

    هتل ریکسوس لاراس

    هتل مجلل و زیبای ریکسوس لارس ، در ساحلهای ماسه ای شهر لارا قرارگرفته و بزرگترین استخر روباز را برای خود دارد این هتل ریکسوس لارس با داشتن امکانات لوکس و رفاهی خود ، فقط هشت کیلومتر با فرودگاه آنتالیا فاصله دارد.
    اتاق ها درنزدیکی دریا و باغ هستند و از تمامی امکانات رفاهی و تلویزیون برخوردارند.سرویس رایگان اینترنت نیز درمکانهای عمومی هتل در دسترس میهمانان و مسافران می باشد. امکانات رفاهی هتل ریکسوس لارس ؛ شامل استخر آب گرم , حمام ، سالن ورزشی و مرکز زیبایی اندام میباشد. ونیز میهمانان می توانند در فعالیت هایی از قبیل اسب سواری وغواصی نیز شرکت کنند.
    هتل ریکسوس لارس در پنج کیلومتری شهر لارا قرارگرفته و فقط یک کیلومتر با نزدیک ترین مرکز خرید فاصله دارد.


    مسافران تورهاي آنتالیا بدانند :

    * مدارك مربوط به تور آنتالیا از قبيل بليط و واچر هتل به صورت الكترونيكي صادر ميگردد ، بنابراين آن دسته از مسافران تور آنتالیا كه از شهرهاي ديگر اقدام به رزرو هتل مينمايند و يا آن دسته از مسافران تور آنتالیا كه به دليل ضيق وقت قادر به مراجعه حضوري نيستند نيازي به مراجعه حضوري نداشته و پس از نام نویسی و انتقال وجه تور آنتالیا ، ميتوانند مدارك مر بوط به تور آنتالیا را به صورت ايميل و يا فاكس دريافت نمايند .

    * تورهاي آنتالیا ويژه نوروز 93 همه روزه در چند نوبت پروازي از 28 اسفند برقرار خواهد بود.

    * مقصد كليه پروازهاي داخلي براي تورهاي آنتالیا فرودگاه " اسپارتا " خواهد بود و مسافران از آنجا به صورت زمينی به هتل هاي خود ترانسفر ميشوند ، برای پروازهای ترك مقصد فرودگاه "قاضی انتب "خواهد بود .

    * تورهاي آنتالیا آژانس چهارفصل با تنوع پروازی مناسب و با پروازهای ماهان ، ايران اير ، تابان ، زاگرس ، اطلس جت و.. برگزار خواهد گرديد .

    * ساعت چك اين و چك اوت برای مسافران تور آنتالیا به ترتيب 13:00 و 12:00 به وقت محلی ميباشد بنابراين هنگام انتخاب ساعت پروازي به اين زمان دقت نماييد . در صورتيكه زمان پرواز شما خارج از زمان چك اين و چك اوت هتل است ميتوانيد چمدانهاي خود را به لابي هتل تحويل داده و از گشت شهري و يا امكانات لابي هتل استفاده نماييد .

    * برای دريافت ارز مسافرتی مسافران تور آنتالیا ميبايست بليط ، كارت ملی ، پاسپورت ، عوارض خروج از كشور را به يكي از شعب ارزي ملت و يا سامان ارائه داده و با حواله دريافتی در سالن ترانزيت فرودگاه ارز مسافرتی دريافت نمایید .

    * هتلها از نظر سرويس برای مسافران تور آنتالیا به گروه هاي زير تقسيم بندي ميشوند

    - هتلهاي با سرويس BB ( فقط صبحانه ، Bed and Breakfast )

    - هتل ها با سرويس HB ( صبحانه و ناهار ، يا صبحانه و شام Half Board )

    - هتل ها با سرويس FB ( صبحانه ، ناهار ، شام Full Board )

    - هتل ها با سرويس ALL ( صبحانه ، ناهار ، شام ، ميان وعده رايگان . رستوران رايگان از صبح الی 12 شب All Inclusive )

    - هتل ها با سرويس UALL ( صبحانه ، ناهار ، شام ، ميان وعده رايگان . رستوران رايگان 24 ساعته Ultra All Inclusive)

    بيشتر هتل هاي آنتالیا سرويس هاي ALL و يا UALL را به مسافران تور آنتالیا ارائه ميدهند .

    به تمامي مسافران تور آنتالیا پيشنهاد ميشود پيش از انتخاب هتل به نوع سرويس هتل دقت نماييد .

    * به تمامي مسافران تور آنتالیا پيشنهاد ميشود قبل از سفر اطلاعات مربوط به حمل و نقل در آنتالیا را مطالعه نمايند

    * نقشه آنتالیا در اختيار تمامي مسافران تور آنتالیا قرار ميگيرد

    * تمامي مسافران تور آنتالیا ميبايستي گذرنامه معتبر با حداقل 6 ماه اعتبار در اختيار داشته باشند

    * به تمامي مسافران تور آنتالیا توصيه ميگردد نكان ايمني را در طول سفر رعايت نمايند

    * به تمامي مسافران تور آنتالیا توصيه ميگردد در طول سفر مراقب اشيا قيمتي و پول خود باشند

     

    درباره آنتالیا

    درباره آنتالیا

    شهر آنتالیا از سمت کوههای توروس و پوشیده از درختان کاج انبوه به طرف دریای مدیترانه ادامه دارد.و خط ساحلی نا منظم با این دریا دارد.شهر آنتالیا مرکز توریستی و گردشگری ترکبه محسوب می شود و سی در صد گردشگران از کشورهای خارجی هستند.شهر آنتالیا با ششصد و پنجاه و هفت کیلومتر خط ساحلی مکانهای دیدنی زیادی از قبیل بندرها،پلاژها و شهرهای تاریخی در کنار خود دارد.یکی از این مکانهای باستانی آنتالیا شهر زانتوس است که در میراث جهانی به ثبت رسیده است.این شهر در منطقه دریای مدیترانه قرار گرفته است در قسمت غرب شهر آنتالیا شهر موغلا در شمال ،شهرهای قونیه،بوردور و اسپارتا در شرق کارامان و مرسین و در جنوب دریای مدیترانه واقع شده است

    arezu بازدید : 122 شنبه 11 مرداد 1393 نظرات (0)
     

    امتیاز کاربران

    PLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVE

    هتل پنج ستاره دلفین دیوا پرمیر آنتالیا

    هتل دلفین دیوا پرمیرآنتالیا

    هتل دلفین دیوا پرمیر آنتالیا، هتل بسیارمجلل وزیبایی می باشد که در شهر آنتالیا قرارگرفته است . هتل 230 متر ساحل اختصاصی برای خود دارد و امکاناتی را از جمله اتاق های بزرگ ، استخر و شنا , مرکز زیبایی اندام به میهمانان خود ارائه می کند.از ویژگی اتاق ها میتوان به محل نشیمن ,سیستم تهویه مطبوع ، ، تلویزیون با گیرنده ماهواره ، پنجره تمام قد می باشد. بعضی ازاتاقها به دریای مدیترانه مشرف هستند.هتل در چند قدمی ساحل لارا قرار گرفته و 15 کیلومتر با مرکز شهر آنتالیا فاصله دارد. هتل با فرودگاه بین المللی فقط کمتر از 20 دقیقه با ماشین می باشد .هتل دلفین دیوا پرمیر دارای چندین رستوران برای پذیرایی از میهمانان خود می باشد.رستوران "کهربا"، صبحانه را بصورت سلف سرویس سرو می کند؛ رستوران های دیگرنیز به سرو غذاهای متنوع ایتالیایی ، ژاپنی ، ترکی و مکزیکی می پردازند.امکانات تفریحی هتل دلفین دیوا پرمیر آنتالیا شامل زمین های بسکتبال ,تنیس, بولینگ و اتاق بازی می باشد. پارکینگ رایگان و خدمات اتومبیل نیز به میهمانان ارائه می شود.

    arezu بازدید : 23 شنبه 11 مرداد 1393 نظرات (0)
     

    امتیاز کاربران

    PLG_VOTE_STAR_INACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVE

    هتل پنج ستاره پورتو بلو آنتالیا

    هتل پورتو بلو آنتالیا


    هتل پورتو بلو آنتالیا بهترین انتخاب برای گذراندن تعطیلات میباشد. فضای هتل دلپذیر و زیبا است و تمام امکانات رفاهی فوق العاده در این هتل وجود دارد. ساحل کنیالت ، در دامنه کوه های بیدلر قرار گرفته واز طولانی ترین سواحل حاشیه دریای مدیترانه است .در این طبیعت زیبا آرامش و راحتی حکم فرماست و آفتاب شکوهمند سواحل ترکیه را تجربه کنید. در استخر آب گرم و مرکز سلامتی هتل خوش بگذرانید و یا کمی انرژی صرف کرده و فعالیت های آبی و ورزش در باشگاه هتل برای خود داشته باشید.
    برای عوض شدن حال و هوای خود به مرکز تفریحی آنتالیا که در 8 کیلومتری هتل واقع شده است بروید. میهمانان عزیز عصرها یادتان باشد ، غذای خوشمزه و متنوع رستوران های شیک هتل را امتحان کنید.

    arezu بازدید : 24 شنبه 11 مرداد 1393 نظرات (0)
     

    امتیاز کاربران

    PLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVE

    هتل وو کرملین پالاس آنتالیا

    hotel vov keremlin palas antalya

    با اقامت در هتل بین اللملی و مجلل وو کرملین پالاس و استفاده از امکانات از جمله سالن ورزش , استخر بزرگ آب گرم ، فعالیت ها و تفریحات منتوع ، از تعطیلات خود لذت ببرید.
    هتل وو کرملین پالاس آنتالیا ، با مساحتی به بزرگی 75000 متر مربع ، با علایق تمام میهمانان و مسافران سازگار می باشد. گروه حرفه ای تدارکات هتل ، در طی روز ، به برگزاری نمایش های فوق العاده شبانه وبازی بیلیارد می پردازند. باشگاه کودکان هتل با فراهم آوردن محیطی امن؛ تعطیلات کودکان و نوجوانان را به روزهای به یاد ماندنی تبدیل خواهد کرد.
    میهمانان ومسافران عزیزاز ورزشهای رایگان آبی متنوع و لذت می برند ؛ گشت وگذاری در غارهای اطراف و قایقرانی در ریزش آبشار را تجربه کنید.
    برای رفع خستگی به استخرهای آب گرم هتل سربزنید و حس طراوت و شادابی جوانی را تجربه کنید. حمام ترکی وسونا و استفاده از ماساژ درمانی ماساژورهای حرفه ای هتل را فراموش نکنید.هتل امکانات رفاهی برای مسافران معلول عزیز در نظر گرفته است.

    arezu بازدید : 28 شنبه 11 مرداد 1393 نظرات (0)

    هتل کویین الیزابت ترکیه آنتالیا

    هتل کویین الیزابت ترکیه آنتالیا

    این هتل 5 ستاره ترکیه به شکل کشتی کویین الیزابت است در کنار ساحل و در منطقه ی کمر آنتالیا ترکیه قرار گرفته است این هتل دارای 395 اتاق است و امکانات زیادی را دارا می باشد.هتل تا فرودگاه آنتالیا ترکیه چهل کیلومتر و تا مرکز شهر ترکیه سی کیلومتر فاصله دارد.هتل تا ساحل دریا صد و پنجاه متر فاصله دارد و دارای پلاژ اختصاصی نیز می باشد.

    تعداد صفحات : 2

    درباره ما
    تور ترکیه , بهترین تور های ترکیه , نرخ ویژه تور ترکیه
    اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 415
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 50
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 52
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 99
  • بازدید ماه : 85
  • بازدید سال : 864
  • بازدید کلی : 19,017
  • کدهای اختصاصی
    تور ترکیه , بهترین تور های ترکیه , نرخ ویژه تور ترکیه