loading...
تور ترکیه
arezu بازدید : 31 یکشنبه 26 بهمن 1393 نظرات (0)

هتل لانسون پلاس کوالالامپور مالزی


این هتل با موقعیت جغرافیایی استثنایی خود سفری خاطره انگیز را برای مسافران تور مالزی 94 به ارمغان می آورد. هتل لانسون پلاس کوالالامپور مالزی دارای امکانات رفاهی از قبیل :ماساژ , استخر روباز , سونا می باشد و مسافران تور مالزی 94 می توانند از این امکانات به صورت رایگان استفاده کنند. این هتل به فکر خانواده ها هم بوده است اتاق های خانوادگی تعبیه کرده است تا خانواده ها ساعاتی را بدون استرس و با آرامش به تفریح و گردش بگذرانند.

ورزش دوستان نیز می توانند از امکانات وزشی این هتل استفاده کنند از این امکانات می تو ان به مرکز بدنسازی - پینگ پنگ اشاره کرد. قسمت پذیرش هتل به صورت بیست و چهار ساعته از مسافران پذیرش می کند. همچنین گردشگران تور مالزی 94 می توانند پس از یک روز خسته کنند از خوراک های خوشمزه رستوران هتل لذت ببرند. از دیگر خدمات هتل می توان به اتاق جلسه و ضیافت ; خشکشویی ; صرافی ; کرایه ماشین ; فکس و کپی; اتاقهای پاک و بدون سیگار , گاوصندوق اشاره کرد.

 

هتل تریدرز کوالالامپور مالزی


این هتل با موقعیت جغرافیایی استثنایی خود سفری خاطره انگیز را برای مسافران تور مالزی 94 به ارمغان می آورد. هتل تریدرز کوالالامپور مالزی دارای امکانات رفاهی از قبیل :ماساژ , جکوزی , استخر روباز , سونا , مرکز سلامت و آبگرم , حمام ترکی و بخار می باشد و مسافران می توانند از این امکانات به صورت رایگان استفاده کنند. اتاق های با امکانات ویژه و مجهز مخصوص معلولین نیز در این هتل تعبیه شده است. این هتل به فکر خانواده ها هم بوده است سرویس برای نگهداری از کودکان تعبیه کرده است تا خانواده ها ساعاتی را بدون استرس و با آرامش به تفریح و گردش بگذرانند.

ورزش دوستان نیز می توانند از امکانات وزشی این هتل استفاده کنند از این امکانات می تو ان به مرکز بدنسازی اشاره کرد. قسمت پذیرش هتل به صورت بیست و چهار ساعته از مسافران پذیرش می کند. همچنین گردشگران تور مالزی 94 می توانند پس از یک روز خسته کنند از خوراک های خوشمزه رستوران هتل لذت ببرند. از دیگر خدمات این هتل می توان به صرافی ; خدمات کفش و واکس ; کرایه ماشین; فکس و کپی ; مراکز تجاری ; اتاقهای پاک و بدون سیگار ; انبار بار و چمدان , بار , منطقه بدون سیگار اشاره کرد.

 

مطالب مرتبط :

arezu بازدید : 25 یکشنبه 26 بهمن 1393 نظرات (0)

سرزمين عجايب مالزی

سرزمین عجایب مالزی یک پارک تفریحی در اطراف يك معدن قديمي می باشد كه دارای انوع ورزش هاي آبي مختلف، سواري هاي سرگرم كننده ، خانه زمستاني با برف و انواع رستوران های گوناگون و دیگر امكانات است. این پارک زیبایی منحصر به فردی نیز دارد، بر روي درياچه تلائلو درخشش صفحه نمايش ليزري بزرگ در هنگام شب بازديدكنندگان تور مالزی 94 را به خود جذب میکند . اين محل تفرجگاهي بسيار جذاب و سرگرم کننده براي كليه سنين و همچنین گردشگران تور مالزی میباشد. این تفریحگاه شامل یک باغ وحش نیز هست و با ماشین حدود 35 دقیقه از کوالالامپور فاصله دارد.

سرزمين عجايب مالزی

 

 مطالب مرتبط :

arezu بازدید : 24 یکشنبه 26 بهمن 1393 نظرات (0)

بلندیهای کامرون مالزی

بلندی های کامرون مالزی منطقه ایست کوهستانی که در ارتفاع حدود 1500 متر بالاتر از سطح دریا قرار گرفته است و از بزرگترین تفریحگاه های کوهستانی مالزی به شمار می رود و تا پایتخت مالزی (شهر کوالالامپور) تنها 4 ساعت فاصله دارد. این منطقه با هکتارها وسعت و داشتن کشتزارهای چای ، باغچه های پلکانی گل ،  شکوفه های رنگارنگ ، باغهای میوه و مزارع سبزیجات ، گردشگران را به خود علاقه مند ساخته و از گوشه و کنار جهان به سوی خود میکشد. این مکان کوهستانی هوایی خنک و محیطی پر از آرامش را شامل می شود ، گردشگران تور مالزی می توانند از کارخانه های چای و مراحل فرآوری برگهای چای دیدن نمایند و یا به تماشای مزارع توت فرنگی بروند و میوه های تازه و آبدار را بخرند، اقامت در ویلاها و کلبه های ییلاقی این ناحیه که یادآور دوره استعمار انگلیس ها است نیز برای گردشگران تور مالزی تجربه ای منحصر به فرد می باشد.

بلندیهای کامرون مالزی

 

مطالب مرتبط :

arezu بازدید : 23 یکشنبه 26 بهمن 1393 نظرات (0)

هتل هیلتون کوالالامپور مالزی

هتل پنج ستاره هیلتون که درموقعیتی عالی قرار گرفته است و فاصله ی کمی با ایستگاه KL و مراکز تفریحی و باغ دیدنی لاک گاردنز دارد.اتاقهای این هتل تور مالزی 94 مجهز به پنجره های قدی با نمای زیبا ،تلویزیون ال سی دی،تلویزیون داخل آینه حمام امکانات برای معلولین نیز هست.همچنین هتل دارای استخر با آبشار ،سونا،باشگاه بدنسازی ،کلاسهای کیک بوکس،استخر کودکان،شش رستوران مجهز نیز برای میهمانان تور مالزی می باشد.

 

هتل کران پلازا موتیارا کوالالامپور مالزی

هتل پنج ستاره ی کرون پلازا موتیارا در منطقه ی تجاری قرار گرفته است و تا پارک معروف سوریا و  برجهای دوقلوی پتروناس پنج دقیقه فاصله دارد.اتاقهای هتل بزرگ و راحت بوده و دارای حمام مدرن،تلویزیون و سایر امکانات دیگر می باشد.هتل دارای پنج رستوران و تریا ،زمینهای ورزشی اسکواش و تنیس،باشگاه بدنسازی،مرکز آب گرم،سالن زیبایی،مرکز اداری است رستوران موجود در هتل انواع غذاهای تایلندی،هندی و بین المللی را برای میهمانان تورمالزی سرو میکند هتل تا ایستگاه مترو یک دقیقه فاصله دارد.

 

مطالب مرتبط :

 

arezu بازدید : 26 یکشنبه 26 بهمن 1393 نظرات (0)

مرکز خرید مید ولی مالزی

این مرکز خرید یکی از بزرگترین مراکز خرید مالزی است.مگا مال مید ولی مالزی به مساحت بیش از یک میلیون فوت مربع در پنج طبقه بنا شده است.بین کوالالامپور مالزی و پتالینگ جایا مالزی واقع شده است.از مهمترین فروشگاههای این مرکز خرید مالزی ، فروشگاه زنجیره ای کارفور،جاسکو و متروجایا است.همچنین فرووشگاههای لباس،وسایا الکتریکی،کتاب فروشی،سینما،سالن بولینگ،سالن بدنسازی و رستورانهای متنوع در این مرکز خرید مالزی  برای آسایش و راحتی شما میهمانان  تور مالزی قرار گرفته است.

 

مرکز خرید گاردن مالزی

 این مرکز خرید در کوالالامپور و کنار مرکز خرید مید ولی قرار گرفته است و انواع کالاها با برندهای معروف از قبیل پوشاک،کیف و کفش در این مرکز برای شما مسافران تور مالزی 94 عرضه می گردد.

 

مطالب مرتبط :

arezu بازدید : 24 یکشنبه 26 بهمن 1393 نظرات (0)

 

 

هتل سری پاسیفیک کوالالامپور مالزی

هتل سری پاسیفیک مالزی تا مرکز تجاری شهر کوالالامپور مالزی ده دقیقه فاصله دارد. این هتل تور مالزی 94 مجاور مرکز تجاری پوترا مالزی و مقابل مرکز خرید پوترا مالزی واقع شده است.این هتل نزدیک ایستگاه مترو اتوبوس مالزی است که حمل و نقل را بسیار آسوده کرده است.اتاقهای هتل مجهز به تلویزیون ال سی دی با گیرنده ماهواره ،مینی بار،میز کار و دارای چشم انداز برجهای دوقلوی پتروناسمالزی می باشند.و هتل دارای امکانات رفاهی از قبیل باشگاه بدنسازی،استخر روباز،سونا،خدمات ماساژ،جکوزی برای مسافران تور مالزی می باشد رستوران هتل انواع غذاهای ژاپنی،چینی،غذاهای محلی و کانتونیایی را سرو میکند.

 

 

هتل اینترکنتیننتال نیکو کوالالامپور مالزی

این هتل پنج ستاره و عالی در یک موقعیت و مکان عالی مالزی قرار گرفته است و تا برجهای دوقلوی پتروناس مالزی ده دقیقه فاصله دارد.هتل نیکو در شهر کوالالامپور مالزی و در منطقه ی گلدن تریانگل مالزی واقع شده است.این هتل تور مالزی 94 دارای رستوران ،سالن همایش مجهز ،یک بازار بزرگ و سالن بدنسازی است.این هتل به صورت اختصاصی است و دارای امکانات تفریحی و یک استخر بزرگ است که با باغهای سرسبز پوشیده شده است.

 

مطالب مرتبط :

arezu بازدید : 30 شنبه 27 دی 1393 نظرات (0)

مسجد سلیمانیه استانبول

مسجد سلیمانیه استانبول جزو مساجد جامع شهر استانبول به شمار می رود ، در سال 1550 تا 1557 ، به دستوربزرگترین ثروتمندترین و قدرتمندترین سلطان عثمانی، سلیمان اول ، توسط معمار زبردست ، سنیان که از معروف ترین معماران آن زمان بوده ساخته شده است و چهارمین مسجد اشرافی استانبول لقب گرفت. سبک معماری این مسجد مانند سایر کارهای او ترکیبی از شیوه معماری اسلامی و بیزانسی می باشد . این مسجد باشکوه از چهار مناره یا گل دسته ساخته شده است که در سنت عثمانی ها ، نماد مساجدی بود که به دستور شاهان احداث می شد. او مسجد سلیمانیه را برای آرامگاهش انتخاب كرد. شاید یکی از دلایلش این باشد که می‌دانست این مسجد جایی خواهد شد كه نامش را بیشتر جاودان می‌كند. آرامگاه او درست بیرون باغ مسجد و نزدیك ساختمان مدرسه واقع شده است.

مسجد سلیمانیه استانبول

مسجد سلیمانیه استانبول دارای ساختمان هایی نظیر مدرسه ، کتابخانه ، حمام ، کاروانسرا ، بیمارستان و آشپزخانه عمومی بوده است. در قسمت داخلی مسجد محراب و منبری از سنگ قرمز کنده کاری شده و پنجره‌ها به شیشه های رنگی مزین است. در باغهای این مجموعه، نزدیك دیوارهای ضلع جنوب شرقی، آرامگاه سلیمان و همسرش خرم سلطان قرار دارد كه كاشیكاری‌های بسیار زیبایی دارند. گردشگران تور استانبول 94 برای بازدید از این مسجد تاریخی و عظیم و همچنین این مقبره ها ، به این مکان مراجعه می کنند .

اگر پله‌های نگارخانه در ضلع شمال‌شرقی، روبروی شاخ طلایی، در هنگام بازدیدتان باز بودند، حتماً بالا بروید و از تراس، شاهد یكی از زیباترین منظره‌ها باشید.

مطالب مرتبط :

 

arezu بازدید : 26 شنبه 27 دی 1393 نظرات (0)
 

هتل شانگری لاس راسا سایانگ پنانگ مالزی

یکی از شیک ترین هتل های مالزی هتل هتل شانگری لاس راسا سایانگ مالزی است که در رده هتل های 5 ستاره مالزی قرار دارد. این هتل در مقابل ساحل Batu Feringgi قرار گرفته و علاوه بر اتاق های وسیع، 122 هزار مترمربع باغ های سرسبز گرمسیری اطراف آن را پوشش داده اند. سرویس رایگان شاتل به مرکز George Town فراهم است که حدود 20 دقیقه طول می کشد. در صورت درخواست، ترانسفر فرودگاهی با لیموزین نیز در دسترس مسافران محترم تور مالزی قرار خواهد گرفت.

هتل شانگری لاس راسا سایانگ پنانگ مالزی
تمامی اتاق ها منظره ای رو به دریا یا تپه های پنانگ دارند. اتاق های وسیع با دکوراسیون چوبی و پارچه های نخی زیبا با بالکن خصوصی، حمام خصوصی و اینترنت رایگان تکمیل شده اند.

رستوران های این هتل تور مالزی برنده ی جایزه شده و با 4 استخر و زمین تنیس تکمیل شده است. رستوران Feringgi Grill ارائه دهنده ی مناظر زیبا از باغ های اطراف می باشد و می توانید انواع نوشیدنی ها را در آن امتحان کنید. در کافه Spice Market و کافه ی مجاور استخر نیز انواع نوشیدنی های خارجی سرو می شوند.

هتل شانگری لاس راسا سایانگ پنانگ مالزی

مهمانان تور مالزی می توانند در سالن ورزشی  این هتل فعالیت کنند یا از سرویس ماساژ استفاده نمایند.. فعالیت های ورزشی مانند موج سواری و شیرجه نیز در دسترس است. زمین بازی گلف و سایر تفریحات در داخل سالن نیز برای سرگرمی مهمانان تدارک دیده شده است. برای علاقه مندان به سکوت و آرامش نیز کتابخانه ای فراهم گردیده است تا تمامی مسافران تور مالزی بتوانند اقامتی راحت و دوست داشتنی را در این هتل تجربه کنند.

هتل شانگری لاس راسا سایانگ پنانگ مالزی

 

مطالب مرتبط :

arezu بازدید : 27 شنبه 27 دی 1393 نظرات (0)
 

معبد بهشت و جهنم چینی ها کوآلالامپور مالزی

معبد بهشت و جهنم و یا معبد چین سو یک معبد بزرگ بر روی کوه با یک مجسمه بودای بزرگ از مهمترین جاذبه های گردشگری تور مالزی به شمار می آید. در بخش پشت آن با مجسمه هایی بسیار زیبا بهشت و جهنم را به تصویر کشیدند و اسم گناهان مخصوص هر عذاب هم در کنار آن نوشته شده است. شستن و غسل های تطهیر و سجده های عجیب و نیز پیشکش کردن های از گل و میوه تا پول و شمع و عود، در سراسر این معبد وجود دارد. تمامی افراد از کوچک و بزرگ در مقابل این خدایان سنگی احترام می گذارند.

معبد بهشت و جهنم چینی ها کوآلالامپور مالزی

این معبد در مالزی به عنوان یکی از عبادتگاه های چینی ها مطرح است و به دلیل نقاشی ها و مجسمه های خاص به بهشت و جهنم چینی ها مشهور گردیده است. این معابد پر از زوج های جوانی است که برای آغاز زندگی مشترک به آنجا رجوع کرده اند و یکی از دیدنیهای تور مالزی به شمار می آید.  

معبد بهشت و جهنم چینی ها کوآلالامپور مالزی

معبد بهشت و جهنم چینی ها کوآلالامپور مالزی

 

مطالب مرتبط :

arezu بازدید : 23 شنبه 27 دی 1393 نظرات (0)

مجتمع برجایا کوالالامپور مالزی

این مجموعه یکی از بزرگترین مراکز خرید جهان است  و دارای یک شهر بازی سرپوشیده است و به دنیای کیهان معروف است.و مساحتی به اندازه چهار میلیون متر مربع دارد و بلندترین مجتمع تجاری محسوب می شود.در این مرکز تفریحی و تجاری استخر،زمین اسکیت و مکان مخصوص بازی کودکان برای گردشگران تور مالزی وجود دارد.این مرکز تجاری دارای هزار مغازه شصت و پنج تریا و رستوران است و فروشگاه این مرکز بهترین لباسهای زنانه را عرضه میکند و نخستین سینمای دو و سه بعدی در این مکان تاسیس گردیده است

 

مطالب مرتبط :

arezu بازدید : 25 شنبه 27 دی 1393 نظرات (0)

هتل سیتروس کوالالامپور مالزی

هتل سیتروس کوالالامپور در یکی از مناطق تجاری در مرکز شهر قرار دارد و تا ایستگاه منوریل Sultan Ismail تنها هشت دقیقه پیاده روی دارد. با ده دقیقه رانندگی نیز می توان به Suria و بوکیت بینتانگ رسید، از این رو دسترسی آسانی به کلیه مناطق شهر دارد. این هتل اتاقها و سوئیت هایی با امکانات و خدماتی سطح بالا و دکوراسیونی مدرن و مناسب برای اقامت مسافرین تور مالزی را دارد، اتاق های هتل چشم اندازی زیبا از برج های دو قلوی پتروناس را به میهمانان خود تقدیم می کند یک گاوصندوق شخصی و همچنین یک دستگاه چای ساز از تجهیزاتی است که در اتاق های این هتل وجود دارد. میهمانان میتوانند در استخر روباز هتل ، به شنا و در مرکز بدنسازی آن به ورزش های خود بپردازند

هتل سیتروس کوالالامپور مالزی

کافه سیتروس با غذاهای بین المللی و محلی خود در تمامی طول روز آماده خدمت رسانی به میهمانان تور مالزی می باشد. شما همچنین می توانید در صورت تمایل غذای خود را در اتاق خود میل نمایید.

این هتل برای کودکان زیر 12 سال در صورتی که به تخت اضافی در اتاق نیاز نداشته باشند و برای یک کودک زیر 2 سال در صورتی که از تخت کودک استفاده کند رایگان می باشد.

 هتل سیتروس کوالالامپور مالزی

 

مطالب مرتبط :

arezu بازدید : 32 چهارشنبه 26 آذر 1393 نظرات (0)

پارک پروانه کوالالامپور مالزی

این مجموعه حیرت انگیز بیشتر از 6 هزار پروانه از 120 گونه متفاوت را در خود جای داده است. این پارک تور مالزی پر از پروانه همچنین بیش از 15 هزار گیاه و گونه‌های گیاهی گوناگون را داراست و در فاصله ده دقیقه ای بخش مرکزی کوالالامپور و در کناره باغ های آبی کوالالامپور واقع شده است. سکونتگاه های بومی  مربوط به جنگل های بارانی با مسیرهایی پر پیچ و خم و زیبا که از کنار گیاهان آبی عبور می کنند، پل های کوچکی در بالای برکه ها و تالاب های آن احداث شده اند، و آبشارها و تالاب خرچنگ آن، همه ی این ها دلایلی هستند که دیدن پروانه ها را تبدیل به امتیاز ویژه ای می کنند که در کنار همه این ها به شما عرضه می شود. یک سری از پروانه‌های رنگین کمانی که در قفس‌ها پرواز می‌کنند هیولاوار بزرگ هستند.

پارک پروانه کوالالامپور مالزی

 این مجموعه شامل گالری حشرات نیز می باشد هشراتی همچون هزارپاها و عنکبوت‌های مالزیایی که قطعا تا کنون با آن ها جایی مواجه نشده اید اگر علاقه دارید این حشرات و پروانه های زیبا را برای همیشه نزد خود نگه دارید  در این تور مالزی می توانید از فروشگاه موجود در این پارک، پروانه‌ها و سایر حشرات خشک‌شده را تهییه فرمایید

پارک پروانه کوالالامپور مالزی

arezu بازدید : 33 چهارشنبه 26 آذر 1393 نظرات (0)

 ارتفاعات گنتینگ در مالزی

گنتینگ هایلند ، که ترجمه آن به فارسی بلندی های گنتینگ می شود  مجموعه تفریحی  و تجاری است و از مکان های دیدنی تور مالزی محسوب می شود که بالای کوه های تی‌تی وانسگا در ۴۵ کیلومتری کوالالامپور در ارتفاعی بیش از 1800 متر از سطح دریا قرار دارد. در این ناحیه، گردشگرها می توانند خستگی زندگی شهری را در آرامش طبیعتاز بین ببرند. این گردشگاه، آب و هوای خنک و کوهستانی و امکانات تفریحی متعددی مانند پارک های آبی دارد، به دلیل همین امکانات تفریحی، گاهی اوقات شنیده شده که آنرا لاس وگاس مالزی بنامند.. از کوالالامپور تا بلندی های گنتینگ با ماشین فقط یک ساعت راه است.

سری لیم گوه تونگ شخصیست که برای اولین باردر سال ۱۹۶۴،برنامه ریزی برای پیدایش یک مجموعه تفریحی در بلندی های گنتینگ را انجام داد. وی با توجه به آب و هوای گرمسیری و استوایی کشور مالزی پیش بینی کرد که ساخت چنین مجموعه هایی که امکان اقامت و تفریح را برای گردشگران فراهم بیاورد، طبیعتا بسیار مفید واقع می شود.

وی با همکاری عده ای دیگر و بعدها با همکاری دولت مالزی و سرمایه گزاری تمام اموال شخصی خود در این پروژه توانست در سال ۱۹۷۱ اولین هتل مجموعه ی گنتینگ را با نام هتل گنتینگ افتتاح کند.  بزرگ ترین هتل جهان به نام «نخستین هتل دنیا» در مجموعه تفریحی گنتینگ نام دارد و نام آن در رکوردهای گینس ثبت شده است.

ارتفاعات گنتینگ در مالزی

این هتل ششصد و یک اتاق با امکانات کامل دارد و اتاق ها در دو ساختمان برج مانند قدیمی و جدیدواقع شده اند. گنتینگ با پنج هتل متفاوت از یک مجموعه با بیش از ده هزار اتاق یکی از بزرگترین مجموعه هتل های جهان است. در این مجموعه پارک بازی در فضای باز و همچنین پارک بازی در فضای بسته وجود دارد. همچنین شما گردشگران تور مالزی می توانید هیجان زیادی برای رسیدن به ارتفاعات گنتینگ را با استفاده از تله کابین تجربه کنید این تله کابین حدود ۳٫۳۸ کیلومتر طول دارد و بلند ترین و سریع ترین تله کابین آسیای جنوب شرقی می باشد..  شهربازی ، زمین گلف ، رستورانهای متنوع و برگزاری کنسرت های موسیقی ، نمایش ها و شعبده بازی ، گنتینگ را به یکی از پرطرفدارترین مناطق توریستی در تور مالزی و حتی آسیای جنوب شرقی تبدیل کرده است.


مطالب مرتبط :
 
arezu بازدید : 29 چهارشنبه 26 آذر 1393 نظرات (0)

معبد آرولمیگو‌سری‌را جاکالیامان در مالزی
این معبد یکی از دیدنی ترین جاذبه های گردشگری تور مالزی می باشد. در معبد« آرولمیگو سری را جاکالیامان» تا چشم کار می کند همه جا از کف زمین تا ستون ها، دیوارها و سقف ها از شیشه پوشیده شده است. شیشه های رنگی که در نگاه اول بازتاب نور در آنها چشم را می زند اما وقتی چشم به این نورها عادت می کند تازه آن هنگام انسان متوجه زیبایی و هنری که درایجاد معبد به کار رفته می شود.ساخت معبد آرولمیگو یک میلیون دلار هزینه در برداشت. این بنای تاریخی در شهر جوهر بهرو در نزدیکی مرز مشترک سنگاپور و مالزی واقع شده است. که یکی از معبدهای قدیمی جوهور به شمار می رود.

معبد آرولمیگو‌سری‌را جاکالیامان در مالزی

نخستین بار این معبد سال 1923 ساخته شد و در طول گذر زمان کامل شد تا در سال 1991 راهب سری سیناتامبی مسئولیت معبد را از پدر خود گرفت. او تصمیم گرفت این معبد را به زیباترین شکل ممکن بسازد تا هندی هایی که برای عبادت به آنجا می آیند لذت ببرند. اگرچه کامل کردن معبد کار بسیار سختی بود اما راهب در مدت پنج سال این کار را به اتمام رساند و سال 1996 درهای معبد به روی همگان باز شد.مدتی گذشت تا زمانی که راهب سیناتامبی به تایلند سفر کرد، آنجا بود که او به فکر افتاد تا معبد را به درخشنده ترین و جذاب ترین  شکل ممکن تزئین کند. او در طی این سفر معبدی را دید که از دور می درخشد و وقتی به معبد نزدیک شد متوجه شد که سردر آن را با شیشه تزئین کرده اند، آن زمان بود که تصمیم گرفت معبد خود را با شیشه تزئین کند.از این رو این معبد تبدیل به یک معبد شیشه ای شد که 90 درصد آن از موزائیک های شیشه ای رنگارنگ ساخته شده است که حتما نظر شما میهمانان تور مالزی را جلب می کند.در تزئین این معبد از 300 هزار قطعه شیشه قرمز، آبی، زرد، سبز، بنفش و سفید استفاده شده است.

arezu بازدید : 28 چهارشنبه 26 آذر 1393 نظرات (0)

هتل بای ویو پنانگ مالزی

هتل بای ویو تور مالزی یکی از مدرن ترین هتل های 4 ستاره پنانگ می باشد این ریزورت در راستای ساحل Batu Ferringhi واقع شده و می توانید نظاره گر منظره ای از دریا یا تپه های سرسبز  باشید این مجموعه شامل یک استخر فضای باز، سالن ورزشی ، سالن زیبایی و ماساژ نیز می باشد از هتل تا شهر Georgetown که در لیست میراث جهانی ثبت شده با ماشین حدود 20 دقیقه و تا فرودگاه بین المللی پنانگ نیز حدود 45 دقیقه  فاصله می باشد.

هتل بای ویو پنانگ مالزی

 

اتاق های این هتل دارای اتاق نشیمن جداگانه می باشند و از تجهیزاتی مانند حمام خصوصی، تلویزیون، یخچال کوچک، چای و قهوه ساز و امکانات اتوی لباس بهره مندند. یک کتابخانه، زمین تنیس و فعالیت های تفریحی ورزشی مانند دوچرخه سواری، شیرجه زنی و ماهیگیری هم در آن برای گردشگران تور مالزی فراهم گردیده است.

مطالب مرتبط :

 

arezu بازدید : 29 چهارشنبه 26 آذر 1393 نظرات (0)

هتل کاپتورن ارکید پنانگ مالزی

هتل کاپتورن ارکید پنانگ مالزی هتلی 4 ستاره به شمار می رود که از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار است این هتل حدود 15 دقیقه از مرکز شهر و حدود 19 کیلومتر با فرودگاه بین المللی پنانگ فاصله دارد.

هتل کاپتورن ارکید پنانگ مالزی

هتل کاپتورن ارکید در خط ساحلی Tanjung Bungah  قرار گرفته و ساختمان آن عمود به دریا می باشد. از بالکن اتاق های هتل گردشگران تور مالزی می توانند نظاره گر دریا باشند. سیستم تهویه هوا، حمام خصوصی، تلویزیون، فیلم های رایگان، ماهواره، خط تلفن مستقیم، چای/قهوه ساز و سرویس 24 ساعته برای تمام اتاق ها فراهم است.

هتل کاپتورن ارکید پنانگ مالزی

این هتل تور مالزی شامل استخر نیز می باشد که سیستم وای فای رایگان هم در کنار این استخر در دسترس است. مهمانان می توانند از سالن ورزشی استفاده نمایند یا در سونا به استراحت بپردازند و در اتاق مخصوص خوانندگی سرگرم خوانندگی شوند همچنین رستورانی با سرویس دهی 24 ساعته انتظار شما را می کشد،  رستوران اصلی این هتل انواع غذاهای محلی و بین المللی را به همراه نوشیدنی های حلال و حتی غذاهایی برای گیاه خواران سرو می کند.

هتل کاپتورن ارکید پنانگ مالزی

arezu بازدید : 27 یکشنبه 04 آبان 1393 نظرات (0)

باغ پرندگان مالزی

 

 

کوالالامپور صاحب بزرگترین باغ پرندگان سرپوشیده دنیاست که 8.1 هکتار مساحت دارد و نزدیک به 3000 پرنده از 20 گونه متفاوت که یا بومی کشور مالزی یا متعلق به دیگر کشورهاست را در خود جای داده است. طوطی های بزرگ و کوچک با رنگ هایی که هوش از سر آدم می رباید طاووس های زیبای هندی و پرندگان زیبایی که جثه های کوچک دارند باعث حیرت و شگفتی بازدید کنندگان خواهد شد.

مطالب مرتبط :

 

arezu بازدید : 22 چهارشنبه 09 مهر 1393 نظرات (0)
 

مراکز خرید و فروشگاههای مالزی

مراکز خرید و فروشگاههای مالزی

 مالزی یکی از مهمترین مکانها برای مراکز خرید است که در جنوب شرق آسیا قرار گرفته است.این بازارها انواع کیف،کفش،پوشاک،لوازم خانگی،لوازم الکترونیکی،لوازم آرایشی و غیره را عرضه میکند.مهمترین مراکز خرید مالزی عبارتند از:مرکز خرید جانیت،مرکز خرید استار هیل،مید ولی مگامال،سوریا در شهر کوالالامپور مالزی،کارفور،مرکز خرید بی بی پلازا مالزی،سوکو و جایا جاسکو است.از سوغاتی کشور مالزی صنایع دستی،پارچه ی معروف باتیک،روغن نخل و لوازم دیگر مانند لوازم الکترونیکی،آرایشی و بهداشتی و نساجی است

 

 

 

 

 

 

درباره کوالالامپور مالزی

 

درباره کوالالامپور مالزی

این شهر کوالالامپور به معنای بین النهرین نیز می باشد و در زمان هزار و هشتصد میلادی یکی از مناطق تجاری کوچک نیز بوده است و امروزه به عنوان مرکز فعالیت های تجاری تفریحی و سیاسی است یکی از مناطق دیدنی و تاریخی این شهر ساختمان سلطان عبدالصمد و میدان استقلال نیز هست.پرچم مالزی در سال 57 میلادی در این شهر بالا رفت شهر .کوالالامپور مالزی بلندترین برجها و ساختمانها را به خود اختصاص داده است.برجهای دوقلوی پتروناس مالزی با ارتفاع بیش از چهار صد متر است که چهارمین ساختمان بلند جهان نیز هست

 

 

 

 

 

 

نکات لازم و ضروری برای سفر به مالزی

 

 

برای مواردی مانند دست دادن و خوردن از دست سمت راست استفاده می شود.سلام و احوالپرسی سنتی با دو دست اما آرام وبعد از دست دادن دستها به سمت سینه میرود و طرف مقابل هم مانند او جواب میدهند.خانم های مسلمان با لبخند وسر تکان دادن آشنایی خود را نشان میدهند و دست نمیدهند. پذیرفتن تعارف طرف مقابل نشانه ادب او است و در هنگام ورود به خانه باید کفشهای خود را درآورید.در هنگام بازدید ازمکانهای مذهبی  باید کاملا پوشیده باشید.و عکس  گرفتن در مکانهای  مذهبی با اجازه قبلی منع  ندارد بیشترین جمعیت در مالزی مسسلمانان هستنند.

آب و هوای مالزی

این کشور مالزی به دلیل مجاور بودن با دریاها و خط استوا باعث شده بخش شرقی و غربی این کشور هوایی مرطوب و بارانی و گرم داشته باشد.و میانگین دمای هوای مالزی در طول سال تا سی و دو درجه سانتی گراد میرسد و در مناطق پست ساحلی میانگین هوا بیست و شش درجه سانتی گراد نیز هسترطوبت در این کشور 80 در صد نیز هست

درباره لنکاوی مالزی

جزیره لنکاوی شامل نود و نه جزیره است.و این جزایر در جنوب تایلند و کنار پرلیس است .جزیره لنکاوی مالزی به دلیل منظره های زیبا به جزیره ی افسانه ای مشهور است.سواحل و مناظر زیبای دیدنی دارد.توسط کشتی میتوانید از کوالا قدح به مدت هفتاد و پنج دقیقه و از کوالا پرلیس به مدت چهل و پنج دقیقه به این جزیره زیبا برسید.پرواز از کوالالامپور مالزی به لنکاوی همه روزه وجود دارد.از این جزایر نود و نه گانه مالزی فقط چهار جزیره ی آن مسکونی است.این جزایر عبارتند از ولاودایانگبونتینگ،پولاوسینگا،پولاو لنکاوی،پولاوتوبا است.

 

arezu بازدید : 28 چهارشنبه 09 مهر 1393 نظرات (0)

هتل رنسانس کوالالامپور مالزی

هتل رنسانس کوالالامپور مالزی

این هتل پنج ستاره که در کوالالامپور مالزی است حدود پانصد متر تا برجهای دوقلو مالزی فاصله دارد.اتاقهای هتل دو قسمت هستند بسیار مدرن و مجهز می باشند دارای حمام مجهز و اتاق کار هستند.هتل دارای خدمات لباسشویی و خشکشویی،سونا،استخر ، زمین تنیس ،رستوران ممتاز با غذاهای ژاپنی و متنوع و تریا است.

 

هتل کنکورد کوالالامپور مالزی

هتل کنکورد کوالالامپور مالزی

هتل چهار ستاره کنکورد مالزی که در منطقه ی گلدن تریانگل کوالالامپور واقع شده است و تا برجهای دوقلو ده دقیقه فاصله دارد اتاقهای هتل مجهز به حمام مجهز،سیستم تهویه ،گاو صندوق شخصی و چای ساز و قهوه ساز است.هتل دارای چهار رستوران ،استخر روباز،باشگاه بدنسازی،مراکز اداری و ماساژ درمانی نیز هست.هتل تا مرکز تجاری ده دقیقه و تا فرودگاه یک ساعت فاصله دارد

هتل هیلتون کوالالامپور مالزی

هتل هیلتون کوالالامپور مالزی

هتل پنج ستاره هیلتون که درموقعیتی عالی قرار گرفته است و فاصله ی کمی با ایستگاه KL و مراکز تفریحی و باغ دیدنی لاک گاردنز دارد.اتاقهای هتل مجهز به پنجره های قدی با نمای زیبا ،تلویزیون ال سی دی،تلویزیون داخل آینه حمام امکانات برای معلولین نیز هست.همچنین هتل دارای استخر با آبشار ،سونا،باشگاه بدنسازی ،کلاسهای کیک بوکس،استخر کودکان،شش رستوران مجهز نیز می باشد.

هتل اینترکنتیننتال نیکو کوالالامپور مالزی

هتل اینترکنتیننتال نیکو کوالالامپور مالزی

این هتل پنج ستاره و عالی در یک موقعیت و مکان عالی مالزی قرار گرفته است و تا برجهای دوقلوی پتروناس مالزی ده دقیقه فاصله دارد.هتل نیکو در شهر کوالالامپور مالزی و در منطقه ی گلدن تریانگل مالزی واقع شده است.هتل دارای رستوران ،سالن همایش مجهز ،یک بازار بزرگ و سالن بدنسازی است.این هتل به صورت اختصاصی است و دارای امکانات تفریحی و یک استخر بزرگ است که با باغهای سرسبز پوشیده شده است.

arezu بازدید : 28 پنجشنبه 30 مرداد 1393 نظرات (0)
 

هتل اکواتوریال مالزی

هتل اکواتوریال مالزی

این هتل 5 ستاره در مرکز تجاری و تفریحی سیتی سنتر در مرکز شهر کوالالامپور قرار داردو دسترسی به تمام شهر پیاده امکانپذیر است.رستوران هتل انواع غذاهای گوناگون از قبیل غذاهای ژاپنی و چینی و سوئیسی را سرو میکند.هتل دارای خدمات ماساژ،مرکز زیبایی و آرایشگاه است

مطالب مرتبط با تور مالزی :

 

 

هتل وان ورد کوالالامپور مالزی

این هتل خدمات ویژه به میهمانان ارائه میدهد و دارای امکاناتی از قبیل اینترنت پرسرعت،حمام بخار،دوش مجزا،تلویزیون ال سی دی با ماهواره،محافظت از کودکان،اتوشویی،آرایشگاه مردانه وزنانه،

مطالب مرتبط با تور مالزی :

 

هتل سانوی ریزورت کوالالامپور مالزی

 هتل سانوی ریزورت کوالالامپور مالزی

هتل 5 ستاره سانوی ریزورت مالزی دارای محیط مجلل و مدرن است و در محیطی عالی واقع شده است.همه ی اتاقهای این هتل بسیار تمیز و راحت است.هتل دارای امکاناتی مانندمرکز آب گرم ،ماساژ درمانی ،استخر ،خدمات نگهداری از کودکان و زمین بازی کودکان هتل شامل چهار صد و سی و نه اتاق است و چندین فروشگاه و یک صرافی در هتل وجود دارد.هتل دارای امکانات ورزشی مانند تنیس و بولینگ است

مطالب مرتبط با تور مالزی :

 

هتل نووتل کوالالامپور سیتی سنتر مالزی

هتل نووتل کوالالامپور سیتی سنتر مالزی

این هتل 4 ستاره که در مرکز شهر کوالالامپور واقع شده است و تا فروشگاهها ،مراکز تفریحی و رستورانها فاصله ی کمی دارد هتل بین مرکز خرید بوکیت بینتانگ و برجهای دوقلو واقع شده است.هتل نزدیک ایستگاه مترو و مرکز همایش است.هتل دارای استخر روباز ،خدمات آب گرم و اتاقهای مدرن و زیبا است.رستوران هتل انواع غذاهای بین المللی و آسیایی را سرو میکند

مطالب مرتبط با تور مالزی :

 

هتل پرینس رزیدنس کوالالامپور مالزی

هتل پرینس رزیدنس کوالالامپور مالزی

این هتل 5 ستاره که در منطقه ی گلدن تریانگل واقع شده است و فاصله ی کمی تا فروشگاهها ،رستورانها و برجهای دوقلوی پتروناس دارد و تا بازار معروف پاویلون فقط دو دقیقه فاصله دارد.اتاقها رو به چشم انداز برجهای دوقلو هستند.

مطالب مرتبط با تور مالزی :

 

هتل گراند میلینیوم کوالالامپور مالزی

هتل گراند میلینیوم کوالالامپور مالزی

این هتل پنج ستاره که در کنار تفریحگاه بینتانگ و در کنار بازار پاویلون واقع شده است.هتل دارای امکاناتی از قبیل رستوران،استخر روباز،تلویزیون ال سی دی و پارکینگ رایگان است.اتاقها مجهز به سیستم چای ساز و قهوه ساز،حمام اختصاصی،سونا،ماساژ درمانی،سالن اسکواش،مرکز آب گرم و صرافی است رستوران موجود در هتل انواع غذاهای مدیترانه ایی و آسیایی را ارئه میکند.کلوپ و تریای هتل با برگزاری موسیقی زنده از میهمانان پذیرایی میکند و تا  فرودگاه هتل پنجاه کیلومتر فاصله دارد.

مطالب مرتبط با تور مالزی :

 

هتل تانجانگ سانکتاری لنکاوی مالزی

هتل تانجانگ سانکتاری لنکاوی مالزی

این هتل پنج ستاره در قسمت غرب شهر تانجانگ بلیکت قرار گرفته است و تا اسکله کوا بیست و پنج کیلومتر فاصله دارد هتل تانجانگ دارای چشم انداز زیبای خلیج بنگال، ساحل اختصاصی  با ویلاهایی در فضای سبز و جنگل رو به دریا و ساحل است اتاقها مجهز به تلویزیون ال سی دی،چای ساز و قهوه ساز می باشند. فعالیت های ورزشی والیبال ساحلی،قایقرانی و سالن بدنسازی است.رستوران موجود در هتل انواع غذاهای بین المللی ،دریایی و محلی را سرو می کند.


مطالب مرتبط با تور مالزی :

 

arezu بازدید : 20 دوشنبه 08 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

جاذبه های دیدنی مالزی

 

جزیره پورت دیکسون مالزی

 

جزیره پورت دیکسون مالزی

معروفترین ساحل مجمع الجزایر مالزی در سواحل غربی است . نزدیکی به پایتخت کشور و امکانات اقامتی وسیع آن را محلی برای میزبان کاری و تفریحی تبدیل کرده است . پورت دیکسون دارای خط ساحلی تقریبا صافی است که تا 18 کیلومتر امتداد یافته است . سواحل آفتابی آن که با درختان نخل بلند و درختهای کاسواریان سایه دار احاطه شده است . تلوک کمانگ که در 9 مایلی جاده ساحلی واقع شده است یکی از طولانی ترین سواحل در پورت دیکسون است. مجموعه ای از اقامتگاههای پنج ستاره کلبه های ییلاقی خصوصی خط ساحلی پورت دیکسون را احاطه کرده است.

 

مطالب مرتبط : تور مالزی , تور مالزی 93 , تور مالزی اردیبهشت 93 , تور مالزی لحظه آخری , تور مالزی اردیبهشت 93

 

جزایر جوهور مالزی

 

جزایر جوهور مالزی

جوهور جنوبی ترین ایالت شبه جزیره مالزی , دارای تاریخی غنی است و مکانی امن برای عاشقان طبیعت می باشد. این ایالت دارای خط ساحلی بکر و دست نخورده ای است که در کنار دریای چین جنوبی از سوی شرق واقع شده است. امتداد سواحل آن از جنوبی ترین نقطه به سوی غرب چشم اندازهای تنگه مالاکا را دارد. جوهور بارو مرکز ایالت محل ساختمانهای تاریخی بسیار و وقایع برجسته تاریخی است . فعالیتهای ورزشی آبی مانند غواصی سطحی , موج سواری , قایق سواری و دریا نوردی و کایاک سواری وجود دارد . این جزیره نقطه آغاز ایده آلی در مناطق استوایی است که به خاطر درختان نخل بلندش , شنهای سفید و پناهگاههای خلوت و دنجش مشهور می باشد.

 مطالب مرتبط : تور مالزی , تور مالزی 93 , تور مالزی اردیبهشت 93 , تور مالزی لحظه آخری , تور مالزی اردیبهشت 93

 

 

جزیره دیسارو مالزی



این مکان ساحلی محبوب در جوهور محل مناسبی برای گذراندن تعطیلات خانوادگی است. میدان گلف 18 حفره ای آن مشرف به منظره با شکوه دریای چین جنوب شرقی است . دیسارو شامل 25 کیلومتر ساحل و پوشیده از نخل است . این مکان در گوشه جنوب شرقی جوهور در فاصله 98 کیلومتری جوهور بارو واقع شده است. آبهای این منطقه برای شنا کردن , اسکی روی آب , قایقرانی و دریانوردی با قایقهای تند رو مناسب است . در دیسارو می توانید پرواز با هواپیماهای فوق سبک را بیاموزید و یا در مسابقات ماشین سواری شرکت کنید . فعالیتهای تفریحی دیگری مانند: جنگل پیمایی , اسب سواری , تیرو کمان و ماشین سواری در جاده های خاکی را نیز شامل می شود. اقامت در این محل که دارای هتل ها و کلبه های ییلاقی است , خوابگاه های کم هزینه و زمینهای مخصوص چادر زنی نیز در دسترس است.


 مطالب مرتبط : تور مالزی , تور مالزی 93 , تور مالزی اردیبهشت 93 , تور مالزی لحظه آخری , تور مالزی اردیبهشت 93

 

جزیره لنکاوی مالزی

 

 جزیره لنکاوی مالزی

لنکاوی سرزمینی است که به خاطر سواحل آب گرم , آسمان آبی روشن و شگفتی های طبیعی اش شهرت یافته است . لنکاوی بزرگترین جزیره از مجمع الجزایری است که اندکی دور از ساحل در ایالت قدح , در شمال خاور دور شبه جزیره مالزی قرار گرفته است . این جزیره در میان 99 جزیره مجمع الجزایر همچون گوهری می درخشد . لنکاوی مقصدی برای گذراندن تعطیلات متنوع با امکانات و زیر سازی در سطح جهانی است . این جزیره دارای یک فرودگاه مدرن بین المللی , راههای عالی , تفرجگاههای باشکوه , هتلهای اقتصادی , اقامتگاههای بسیار لوکس میزبان فعالیتهای تفریحی می باشد. بر طبق فرهنگ مردم محلی , لنکاوی اسمش را از عقاب یا هلانگ گرفته است . این ساحل ماسه ای پهناور آرامش بکر و بی نظیری را عرضه می دارد و محلی ایده آل برای پیک نیک است .


 مطالب مرتبط : تور مالزی , تور مالزی 93 , تور مالزی اردیبهشت 93 , تور مالزی لحظه آخری , تور مالزی اردیبهشت 93

 

 

جزیره پنانگ مالزی



جزیره پنانگ مالزی

جزیره ای بهشتی سرشار از گل و شکوفه است که به مروارید شرق مشهور شده است . پنانگ یکی از مشهورترین تفریحگاههای اقامتی مالزی است . این ایالت شامل جزیره پنانگ و باریکه ای از سرزمین اصلی است . مرکز آن جرج تاون است که یکی از شهرهای عمده مجذوب کننده با بناهای تاریخی و سوابق فرهنگی می باشد. خط ساحلی شمالی پنانگ با گسترده ای از شنهای طلایی و آبهای پر تلالو , مکان شناخته شده ای برای خارجیان و دیدار کنندگان محلی جهت گذراندن تعطیلات می باشد. باتر فرینقی که در امتداد جاده ساحلی شمال غربی جرج تاون واقع شده است . یکی از محبوبترین سواحل پنانگ می باشد. که در آن هتلها و اقامتگاههایی با استاندارد های بین المللی واقع شده است . هنگام غروب خورشید , باتو فرینقی با بازارهای رو باز خود که در آن همه نوع اجناس دریایی تا اجناس کادویی برای فروش عرضه می شود.


 مطالب مرتبط : تور مالزی , تور مالزی 93 , تور مالزی اردیبهشت 93 , تور مالزی لحظه آخری , تور مالزی اردیبهشت 93


 

جزیره پانگکور مالزی

 

جزیره پانگکور مالزی

جزیره پانگکور در منتهی الیه پیراک در ساحل غربی شبه جزیره مالزی , مکانی است آرامش بخش با سواحل ماسه ای سفید و دهکده های صیادی می باشد . نام پانگو احتمالا از کلمه تایلندی پانگ کو به معنی (جزیره زیبا) گرفته شده است . جاذبه های اصلی پانگور ,  شگفتی های سواحل طبیعی و دست نخورده آن در خط ساحل غربی است . ساحل ماسه ای طلایی با داشتن 1/5 km  امتداد به آبهای گرم فیروزه ای رنگ خود و حاشیه ای از درختان نارگیل بلند می باشد . در پانگکور از غذاخوردن در بیرون به خاطر وجود رستورانهایی که هم غذاهای محلی و هم غذاهای بین المللی سرو می کنند لذت ببرید.



 مطالب مرتبط : تور مالزی , تور مالزی 93 , تور مالزی اردیبهشت 93 , تور مالزی لحظه آخری , تور مالزی اردیبهشت 93

درباره ما
تور ترکیه , بهترین تور های ترکیه , نرخ ویژه تور ترکیه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 415
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 29
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 76
  • بازدید ماه : 62
  • بازدید سال : 841
  • بازدید کلی : 18,994
  • کدهای اختصاصی
    تور ترکیه , بهترین تور های ترکیه , نرخ ویژه تور ترکیه