loading...
تور ترکیه
arezu بازدید : 25 چهارشنبه 08 بهمن 1393 نظرات (0)
 

 

آرامگاه نادرشاه بنایی است در مجموعه باغ موزه نادری در شهر مشهد که به یادبود نادرشاه افشار در سال ۱۳۴۲ خورشیدی توسط هوشنگ سیحون طراحی و ساخته شده‌است . ساختمان آرامگاه نادر شاه از قسمت مرکزی که محل تدفین نادرشاه می باشد و دو تالار موزه تشکیل شده است که یکی از آنها موزه اسلحه دوره‌های مختلف تاریخ ایران و دیگری موزه اسلحه و آثار مربوط به دوران نادرشاه را نمایش میدهد . مسافران هتل های مشهد می توانند از این مکان زیبا دیدن نمایند .

موزه آرامگاه نادری مشهد

آرامگاه کنونی نادرشاه واقع در ضلع شمال غربی چهارراه شهدا (نادری سابق) که پس از آرامگاه امام رضا ، مهم‌ترین مکان گردشگری و تاریخی داخل شهر مشهد به شمار می رود . این بنا در باغی به مساحت ۱۴۴۰۰ متر مربع ساخته شده‌است . آرامگاه شامل سکویی دوازده پله‌ای ، محل گور ، پوششی خیمه مانند بر روی قبر ، سکویی مرتفع در مجاورت قبر با مجسمه نادرشاه سوار بر اسب و سه تن دیگر در پی او ، یک غرفه فروش کتاب و دو تالار برای موزه‌است .

موزه آرامگاه نادری مشهد

 موزه نادری در قسمت اصلی بنا در ۲ تالار معرفی آثار تاریخی این دوره را نشان می دهد :

تالار شماره 1 : به‌ نمایش اشیاء مختلفی به‌منظور معرفی آثار تاریخی دوره افشار پرداخته است که شامل انواع سلاح‌ها ، البسه و پوشاک رزمی نظامیان دوره افشار ، تابلوهای نقاشی از نادر و صحنه‌های جنگ مانند تابلویی از جنگ کرنال ، وسایل سوارکاری مانند زین و برگ اسب از دوره افشار تا قاجار ، چند نسخه خطی نفیس از جمله تاریخ جهانگشای نادری و دو شمشیر متعلق به نادر می باشد .

موزه آرامگاه نادری مشهد

 تالار شماره 2 : در حال حاضر به نمایش برخی تصاویر و نیز پاره ای اطلاعات تاریخی در ارتباط با زندگی نادرشاه افشار و همچنین کلنل محمدتقی خان پسیان اختصاص یافته است . همچنین در گوشه شمالی آرامگاه نادر ، آرامگاه محمد تقی خان پسیان سردار خراسان قرار دارد .

 

arezu بازدید : 26 چهارشنبه 08 بهمن 1393 نظرات (0)
 

 

پیشنهاد می کنیم گردشگران تور مشهد 94 حتما از این مکان دیدن نمایند .این غار در 75 کیلومتری شهر مشهد و جنوب روستای مغان قرار دارد . این غار دارای دو دهنه می باشد یکی رو به شمال و دیگری رو به شرق و در ارتفاع 2910 متری از سطح دریا واقع شده است . این غار دارای پنج تالار مختلف می باشد . کف این غار مرمرین بوده و به دوره دوم زمین شناسی یعنی حدود صد میلیون سال پیش تعلق دارد و در آن نمونه ای از سنگ های آرگونیت و کربنات کلسیم به چشم می خورد و سقف آن دارای ستون های آهکی زیبا می باشد که به سقف آویزان هستند و زیبایی خاصی به این غار بخشیده است . در مسیر این غار چشمه های متعددی وجود دارد .مسافران تور مشهد عید 94 همه ساله از این مکان دیدن می نمایند .مسیر این غار پر پیچ و خم و دارای دهلیزهای متعدد است و دارای پرتگاه های مختلف می باشد که ورود به آن نیازمند راهنما و تجهیزات خاص می باشد .

بازدید از این غار زیبا برای مسافران تور مشهد نوروز 94 خالی از لطف نیست .

 

مطالب مرتبط :

غار مغان مشهد

روستای مج مشهد

سد کارده مشهد

 

arezu بازدید : 27 چهارشنبه 08 بهمن 1393 نظرات (0)
 

 

این پارک آبی یکی از بزرگترین و جذاب ترین پارک های آبی مشهد می باشد . شرکت کانادایی White Water Park که بزرگترین طراح پارک های آبی در دنیا می باشد در سمت مشاور پارک آبیی SIAM PARK را در اسپانیا به عنوان الگو انتخاب کرده است . در این پارک آبی می توانید موج سواری یر روی تخته در استخر موج را تجربه کنید . وسعت این مجموعه به بزرگی 14 زمین فوتبال می باشد . این پارک آبی شامل دو بخش مجزا برای بانوان و آقایان می باشد و در زمستان هم قابل استفاده می باشد . این پارک آبی از پستی و بلندی های طبیعی کوهپایه به عنوان ابزاری برای خلق سرسره ها و تونل های پیچیده متعدد استفاده کرده است . پیشنهاد می کنیم گردشگران تور مشهد 94 حتما از این مکان دیدن نمایند .

 

پارک آبی ایرانیان مشهد

این پارک دارای بازی های متنوع تری نسبت به پارک های آبی در سایر نقاط ایران می باشد . از جمله بازی های این مجموعه می توان به : رودخانه خروشان ، اسکی روی آب ، سرسره های پیچی به طول ۲۵ متر ، چاله فضای ، سرسره های آهسته ، سرسره های سرعتی ، سر سره های رنگین کمان ، استخر موج ، سونا خشک و بخار ، سرسره کودک ، جکوزی ، حوضچه آب سرد . این مجموعه همچنین دارای رستوران ، کافی شاپ ، سالن بدنسازی ، اتاق ماساژ ، سینما 5 بعدی ، حمام ترکی و ... نیز می باشد .مسافران تور مشهد عید 94 همه ساله از این مکان دیدن می نمایند .

 

پارک آبی ایرانیان مشهد

 مسافران تور مشهد نوروز 94 می توانند لحظات شادی را در این پارک زیبا سپری کنند .

 

مطالب مرتبط :

پارک آبی ایرانیان مشهد

پارک کوهسنگی مشهد

arezu بازدید : 32 چهارشنبه 08 بهمن 1393 نظرات (0)
 

این باغ وحش در کنار باغ وکیل آباد مشهد واقع شده است و تنها باغ وحش مشهد می باشد . این باغ وحش در زمینی به مساحت چهر هکتار و در سال 1339 تاسیس شده است که بزرگترین باغ وحش ایران نیز به شمار می رود و انواع گوناگونی از حیوانات را در خود جا داده است .

باغ وحش وکیل آباد مشهد

پیشنهاد می کنیم گردشگران تور مشهد 94 حتما از این مکان دیدن نمایند . در این باغ وحش علاوه بر حیوانات مختلف مانند ببر بنگال ، ببر اندونزی ، اوریکس سفید ، قوچ و میش آئوراد ، تمساح ، لاما ، پلنگ آفریقا ، سیاه گوش و ... گونه های در حال انقراض و گونه های کمیاب مانند تایگون ها نیز وجود دارد . این مجموعه شامل ۱۲۵ گونه جانوری ، ۴۹ گونه از پرندگان ، ۶۱ گونه از پستانداران و جوندگان ، ۵ گونه از خزندگان و ۱۰ گونه از آبزیان می باشد که جمعاً تعداد آنها به ۸۱۲ عدد می‌رسد و همچنین تکثیر گونه‌های درحال انقراض نیز یکی دیگر از فعالیت‌های مهم در این باغ وحش به شمار می‌شود .مسافران تور مشهد عید 94 همه ساله از این مکان دیدن می نمایند .

باغ وحش وکیل آباد مشهد

مسافران تور مشهد نوروز 94 می توانند از این باغ وحش زیبا دیدن نمایند و با انواع حیوانات بی نظیر آن آشنا شوند .

 

مطالب مرتبط :

باغ وحش وکیل آباد مشهد

باغ موزه نادری مشهد

arezu بازدید : 28 یکشنبه 14 دی 1393 نظرات (0)
 

هتل عرش سه ستاره

هتل عرش مشهد به جاذبه های گردشگری و حرم مطهر امام رضا علیه الاسلام نزدیک می باشد. هتل عرش مشهد یکی از هتل های سه ستاره مشهد می باشد که به حرم مطهر امام رضا به راحتی امکان پذیر می باشد.گنبد خشتی, مقبره پیرپالان دوز، مدرسه پریزاد به هتل عرش مشهد نزدیک می باشد. هتل عرش مشهد با موقعیت مکانی مناسب و قیمتی مناسب در خیابان کامیاب واقع شده است و کمتر از 20 km فرودگاه قرار گرفته است. هتل عرش مشهد با رعایت زیباسازی  , اصول امنیتی، و کاربردی تلاش نموده است تا محیطی مطلوب و دلنشین برای تور مشهد فراهم نماید.

منبع :هتل های مشهد

 

 

 

هتل جواهری مشهد  سه ستاره

هتل جواهری مشهد

هتل جواهری مشهد مرتب و تمییز می باشد که دارای 54 اتاق و 193 است. هتل جواهری مشهد به حرم امام رضا (ع) بسیار نزدیک است و فقط چند دقیقه با حرم مطهر فاصله دارد و مسافران عزیز تور مشهد می توانند در کمترین زمان به حرم مطهر امام رضا علیه السلام برسند. هتل جواهری مشهد به مراکز خرید نزدیک می باشد و در مرکز شهر مقدس و دیدنی مشهد قرار گرفته است.از امکانات هتل جواهری مشهد لابی هتل, کافی شاپ , رستوران با منوی باز و متنوع غذا , آسانسور و همچنین دارای صندوق امانت و نمازخانه هم می باشد. اقامت در هتل جواهری مشهد برای خانواده های عزیز بسیار مناسب است.

آدرس هتل جواهری مشهد : خیابان امام رضا , نبش امام رضا ششم

منبع : هتل های مشهد

 

مطالب مرتبط :

 


arezu بازدید : 27 یکشنبه 14 دی 1393 نظرات (0)
 

بازار جنت مشهد

بازار جنت مشهد در زمان قدیم بخشی از محله های بزرگ محسوب می شد و از محله های اعیانی بخش چهار باغ به شمار می آمد.  شهر مقدس مشهد با بهتر شدن وضع اقتصادیش باعث شده تا منازل این منطقه نیز به مراکز تجاری و خرید تبدیل شود .بازار جنت مشهد در حال حاضر از مهمترین مراکز خرید پوشاک در شهر مشهد می باشد . بازار جنت مشهد به هتل ها و مرکزهای اقامتی بسیار نزدیک می باشد . هتل های زیتون , آسیا , جم , پردیس مشهد از هتل هایی است که به بازار جنت مشهد نزدیک هستند. در این بازار مسافران عزیز تور مشهد می توانند پوشاک شیک و مجلسی خریداری نمایند. در این بازار رستورانهایی هم وجود دارد که می توانید از این رستورانها استفاده نمایید و از غذاهای متنوع رستورانها لذت ببرید و استراحت نمایید.

 

مطالب مرتبط :

بازار جنت مشهد

arezu بازدید : 26 یکشنبه 14 دی 1393 نظرات (0)
 

 

مجتمع تجاری الماس شرق مشهد

مجتمع تجاری الماس شرق مشهد با موقعیت مکانی بسیار عالی و دسترسی به شهر بسیار راحت می باشد که در 100 متری کمربندی شهر مقدس مشهد می باشد. مجتمع تجاری الماس شرق مشهد دارای شش طبقه می باشد . این مجتمع تجاری از لحاظ فنی و مهندسی در ایران رتبه برتر را دارد. مجتمع تجاری الماس شرق مشهد از معماری مدرن و سنتی بسیار خاص تلفیق شده است. مجتمع تجاری دارای گنبد بزرگی با قطر پنجاه متر مانند الماس تراش خورده می باشد . این مجتمع دارای آسانسورهای متعددی می باشد که دسترسی به طبقات دیگر را راحت و آسان کرده است. ایجاد آبنمای دیدنی و جالب با جدیدترین تکنولوژی و همچنین امکانات رفاهی و خدماتی که برای مشتریان و غرفه داران مهیا کرده است. مسافران تور مشهد از جمله بازدید کنندگان این مرکز خرید می باشند. از دیگر امکانات مجتمع تجاری الماس شرق مشهد رستوران با غذاهای متنوع و فست فود ,  پارکینگ طبقاتی , سرزمین عجایب , اورژانس و مرکز پزشکی , مرکزهای اطلاع رسانی و بانک می باشد. همچنین در طبقات غرفه های لوازم خانگی , رایانه , موبایل , بلور و چینی و کریستال و لوازم صوتی و تصویری وجود دارد که در دسترس برای مسافران تور مشهد می باشد.

مجتمع تجاری الماس شرق مشهد

 

منبع : مراکز خرید مشهد

 

مطالب مرتبط :

مجتمع تجاری الماس شرق مشهد

arezu بازدید : 23 دوشنبه 10 آذر 1393 نظرات (0)
 

 

مرکز خرید آلتون مشهد با مدیریت بخش خصوصی در مساحت ۱۷۲۴ متر مربع در بیست طبقه و در مدت زمان ۳۶ ماه ساخته شد و در سال ۱۳۸۸ در تیر ماه افتتاح شد. مرکز خرید آلتون مشهد چند منظوره مجهز کاربردهای اداری و تجاری دارد و همچنین پارکینگی برای خود طراحی نموده است و بلندترین پارکینگ طبقاتی با ارتفاع 80 متر در ایران دارد. مرکز خرید آلتون مشهد توانسته برترین برج تجاری چند منظوره کشورمان در سال 1390 و همچنین برترین سازه بتنی کشورمان در سال 1388 می باشد. 4 طبقه از برج برای واحدهای تجاری 3 طبقه برای واحدهای اداری و دیگر طبقات اختصاص به پارکینگ دارد. باند فرود هلیکوپتر در مواقع امداد رسانی و اضطراری بر بالای برج وجود دارد. مرکز خرید آلتون مشهد دارای امکانات پیشرفته و منحصر بفردی می باشد از جمله: معماری و طراحی مدرن و لوکس و بسیار زیبا , چشم انداز زیبا از حرم مطهر امام رضا علیه السلام , چشم انداز 360 درجه از شهر مقدس مشهد, آسانسور پانورامیک از همکف تا طبقات بالاتر برای پارکینگ و بخش اداری, دارای مجهز ترین امکانات و تاسیسات مکانیکی و الکتریکی , وجود برندهای مشهور روز دنیا برای لوازم صوتی تصویری , لوازم خانگی , کیف و کفش و پوشاک و غیره می باشد , داشتن ایستگاه تاکسی بیسیم ویژه مرکز خرید آلتون مشهد و وجود سه شعبه از رستوران معروف مشهد  پسران کریم در طبقه چهارم مرکز خرید آلتون مشهد . 

منبع : مراکز خرید مشهد


arezu بازدید : 28 دوشنبه 10 آذر 1393 نظرات (0)
 

 

بازار جنت مشهد

بازار جنت مشهد در زمان قدیم بخشی از محله های بزرگ محسوب می شد و از محله های اعیانی بخش چهار باغ به شمار می آمد.  شهر مقدس مشهد با بهتر شدن وضع اقتصادیش باعث شده تا منازل این منطقه نیز به مراکز تجاری و خرید تبدیل شود .بازار جنت مشهد در حال حاضر از مهمترین مراکز خرید پوشاک در شهر مشهد می باشد . بازار جنت مشهد به هتل ها و مرکزهای اقامتی بسیار نزدیک می باشد . هتل های زیتون , آسیا , جم , پردیس مشهد از هتل هایی است که به بازار جنت مشهد نزدیک هستند. در این بازار مسافران عزیز تور مشهد می توانند پوشاک شیک و مجلسی خریداری نمایند. در این بازار رستورانهایی هم وجود دارد که می توانید از این رستورانها استفاده نمایید و از غذاهای متنوع رستورانها لذت ببرید و استراحت نمایید.

 


arezu بازدید : 28 شنبه 17 آبان 1393 نظرات (0)
 

هتل عرش سه ستاره

هتل عرش مشهد به جاذبه های گردشگری و حرم مطهر امام رضا علیه الاسلام نزدیک می باشد. هتل عرش مشهد یکی از هتل های سه ستاره مشهد می باشد که به حرم مطهر امام رضا به راحتی امکان پذیر می باشد.گنبد خشتی, مقبره پیرپالان دوز، مدرسه پریزاد به هتل عرش مشهد نزدیک می باشد. هتل عرش مشهد با موقعیت مکانی مناسب و قیمتی مناسب در خیابان کامیاب واقع شده است و کمتر از 20 km فرودگاه قرار گرفته است. هتل عرش مشهد با رعایت زیباسازی  , اصول امنیتی، و کاربردی تلاش نموده است تا محیطی مطلوب و دلنشین برای تور مشهد فراهم نماید.

منبع :هتل های مشهد

 

 

هتل جهان مشهد

هتل جهان مشهد

هتل جهان مشهد هتلی سه ستاره و تمییز می باشد که دارای 101 اتاق مرتب و راحت و 193 می باشد. هتل جهان مشهد تا حرم مطهر امام رضا علیه السلام فقط 12 دقیقه فاصله دارد. امکانات و خدمات هتل جهان مشهد شامل: لابی , رستوران با انواع غذاهای خوشمزه , کافی شاپ , استخر , جکوزی ,  سونا , مرکز خرید , سالن ورزش ,  اینترنت و دیگر امکانات می باشد. هتل جهان مشهد برای اقامت خانوادگی بسیار راحت و مناسب می باشد.

آدرس هتل جهان مشهد: خیابان امام رضا (ع) , فلکه آب , پشت پارکینگ رضا , کوچه حوض نهم

منبع : هتل های مشهد


 

هتل جواهری مشهد  سه ستاره

هتل جواهری مشهد

هتل جواهری مشهد مرتب و تمییز می باشد که دارای 54 اتاق و 193 است. هتل جواهری مشهد به حرم امام رضا (ع) بسیار نزدیک است و فقط چند دقیقه با حرم مطهر فاصله دارد و مسافران عزیز تور مشهد می توانند در کمترین زمان به حرم مطهر امام رضا علیه السلام برسند. هتل جواهری مشهد به مراکز خرید نزدیک می باشد و در مرکز شهر مقدس و دیدنی مشهد قرار گرفته است.از امکانات هتل جواهری مشهد لابی هتل, کافی شاپ , رستوران با منوی باز و متنوع غذا , آسانسور و همچنین دارای صندوق امانت و نمازخانه هم می باشد. اقامت در هتل جواهری مشهد برای خانواده های عزیز بسیار مناسب است.

آدرس هتل جواهری مشهد : خیابان امام رضا , نبش امام رضا ششم

منبع : هتل های مشهد


 

 

هتل اعیان مشهد

در نزدیکی حرم امام رضا (ع) هتل اعیان مشهد قرار گرفته است و فقط پنج دقیقه با حرم مطهر امام رضا فاصله دارد. تاسیس هتل اعیان مشهد در سال 1380 بوده است و تنها 2 دقیقه با بازار بزرگ امام رضا فاصله دارد.هتل اعیان مشهد دارای رستوران و کافی شاپ می باشد که در طول 24 ساعته برای مسافران عزیز تور مشهد آماده ارائه خدمات می باشد. در داخل اتاقهای هتل اعیان مشهد تلفن وجود دارد که مسافران تور مشهد می توانند در صورت نیاز مستقیما از خط تلفن هتل اعیان مشهد استفاده نمایند. هتل اعیان مشهد دارای امکاناتی مانند چایخانه سنتی , تلویزیون با با اتصال به شبکه های ماهواره ای و سالن بیلیارد و دیگر امکاناتی که برای آسایش مسافران خود مهیا کرده است.

آدرس هتل اعیان مشهد : میدان بیت المقدس , خیابان رضا (ع) دوم

هتل اعیان مشهد

هتل اعیان مشهد

منبع : هتل های مشهد

 

 

 

هتل پارمیدا مشهد

هتل پارمیدا مشهد در مجاور بازارهای اصلی و بارگاه ثامن الحجج واقع شده است. هتل پارمیدا مشهد دارای دکوراسیونی زیبا و مبلمانی مدرن زیبای هتل را چند برابر کرده است .هتل پارمیدا مشهد دارای فضایی دل نشین و آرامبخش می باشد و داخل هتل پارمیدا مشهد آکواریومی وجود دارد که به زیبایی و آرامش هتل پارمیدا مشهد اضافه شده است. هتل پارمیدا مشهد دارای اتاق های بسیار زیبا به شکل دوبلکس است. کافی شاپ هتل پارمیدا مشهد با دسرهای متنوع و لذیذ و نوشیدنی های گرم و سرد آماده ارائه خدمات برای مسافران تور مشهد می باشد. دیگر امکانات هتل پارمیدا مشهد اینترنت و ایرلس , پارکینگ , سونا , استخر , جکوزی و...

آدرس هتل پارمیدا مشهد : خیابان امام رضا , امام رضا بیست و چهارم

منبع : هتل های مشهد


 

arezu بازدید : 24 یکشنبه 04 آبان 1393 نظرات (0)
 

رستوران بابا قدرت مشهد

رستوران بابا قدرت مشهد

رستوران بابا قدرت مشهد بنائی مربوط به دوران قاجار و با قدمتی بیشتر از دو قرن که بوسیله استادان معمار و هنرمند ایران زمین ساخته شد. این بنای زیبا و ارزشمند توسط سازمان میراث فرهنگی در سال 1380 از جمله آثار ملی ثبت شده است که دارای مشخصات زیر می باشد:

رستوران بابا قدرت مشهد دارای مساحت 8000 متر مربع می باشد که دارای چایخانه سنتی با مساحت 1000 متر مربع و فضایی بسیار دلنشین و سنتی همراه با قلیان و چای و تنقلات دیگر آماده پذیرایی از میهمانان است. رستوران بابا قدرت مشهد دارای یک رستوران سنتی هم با مساحت 200 متر مربع با محیطی سنتی و گنجایش 500 نفر و با غذاهای متنوع سنتی و غذاهای متنوع دیگر از میهمانان و مسافران پذیرایی می کند و رستوران بابا قدرت مشهد بازارچه سنتی هم در این مجموعه وجود دارد در مساحت1100 متر مربع با 22 غرفه اجناس و کالا و کارهای هنرهای سنتی ایران که بوسیله هنرمندانی این منطقه عرضه شده است.

مطالب مرتبط :

رستوران های مشهد

تور لحظه آخری مشهد


arezu بازدید : 21 یکشنبه 04 آبان 1393 نظرات (0)
 

 

رستوران ییلاقی دیلمون شاندیز مشهد

مجموعه گردشگری توریستی دیلمون شاندیز مشهدمجموعه ای بسیار مناسب برای پذیرایی می باشد بزرگترین و جذاب ترین رستوران ییلاقی در شاندیز مشهد قرار دارد و تجربه یک روز به یادماندنی و شبی پر خاطره  با صرف شیشلیک مخصوص، ماهیچه و کباب های متنوع و غذاهای بسیار لذیذ شاندیز مشهد می باشد. رستوران ییلاقی دیلمون شاندیز مشهد دارای منوی مخصوص و با غذای مخصوص رستوران دیلمون می باشد دارای میز اردو , حضور بازیگران در دیلمون شاندیز مشهد , افتتاح مجموعه سنتی دیلمون شاندیز مشهد از برنامه ها و امکانات رستوران ییلاقی دیلمون شاندیز مشهد می باشد.

مطالب مرتبط :

رستوران ییلاقی دیلمون شاندیز مشهد

تور لحظه آخری مشهد



arezu بازدید : 26 شنبه 26 مهر 1393 نظرات (0)
 

 

دریاچه چالیدره مشهد

دریاچه چالیدره مشهد شهر طرقبه از آبادی های بزرگ طوس قدیم می باشد و در بین رشته کوه های بینالود واقع شده است. دارای مراکز مختلف گردشگری و توریستی و از جمله مناطق با اب وهوای خوب مشهد محسوب می شود  . دریاچه چالیدره مشهد هم از مرکزهای توریستی شهر طرقبه مشهد می باشد و در سال میزبان افراد زیادی از کشور های اطراف خلیج فارس و دیگر کشور ها که به مشهد سفر می کنند می باشد و از لحاظ ارزی نقش مهمی در منطقه دارد.

 

 

 

موزه آرامگاه نادری مشهد

 

 موزه آرامگاه نادری مشهد


باغ موزه نادری مشهد آرامگاه کنونی نادرشاه می باشد که در قسمت شمال غربی چهارراه شهدا (نادری قدیم) که بعد از آرامگاه امام رضا، از مکانهای دیدنی گردشگری شهر مشهد محسوب می‌شود. این موزه در یک باغ به وسعت ۱۴۴۰۰ متر مربع بنا شده است.  آرامگاه دارای بخش های مختلفی از جمله : سکوی با دوازده پله‌، مکان گور، پوشش خیمه ای بر روی قبر، سکویی بلند در نزدیک قبر با مجسمه نادرشاه سوار بر اسب می باشد که سه نفر دیگر به دنبالش می روند و غرفه فروش کتاب و 2 تالار برای موزه‌ وجود دارد . مجسمه نادر شاه سوار بر اسب توسط مجسمه ساز بزرگ ابولحسن صدیقی تراشیده شده است .  سنگهای مجسمه از کوهسنگی  مشهد می باشد. پوشش آرامگاه مانند چادر عشایری می باشد ، که نادر شاه در آن متولد و در آن هم کشته شده‌ . پوشش دیوارهای درونی آرامگاه هم از سنگهای مرمر به رنگ اُخرایی مراغه استفاده شده تا قتل نادرشاه در درون چادر را بیشتر به یاد بیاورد.

 


 

منطقه ییلاق شاندیز مشهد

 منطقه ییلاق شاندیز مشهد

 

منطقه شاندیز در ۳۸ کیلومتری غرب شهر مشهد قرار دارد که از گذشته به عنوان یکی از منطقه های ییلاقی دشت توس شناخته شده و مورد توجه قرار داشته و همچنین راه کاروانروی تابستانی مسیر شاندیز به توس از پستی و بلندی‌های همین منطقه گذر میکند . امروزه محور گردشگری ییلاق شاندیز علاوه بر خرابه هایی که جنبه تاریخی نیز دارد دارای مزار و رباطی کهن و فدیمی می‌باشد روستاهای سرآسیاب ، ارچنگ ، خادر ، شاندیز ، ابرده پایین ، ابرده بالا و زشک تشکیل میدهد . رودخانه‌ها و دره‌های زیاد شاندیز اقلیم متنوع و منظره های زیبایی از طبیعت را به بیننده عرضه می‌کند.

 

مطالب مرتبط :

 

 

arezu بازدید : 20 شنبه 26 مهر 1393 نظرات (0)

 

 

 

رستوران ییلاقی دیلمون شاندیز مشهد

مجموعه گردشگری توریستی دیلمون شاندیز مشهدمجموعه ای بسیار مناسب برای پذیرایی می باشد بزرگترین و جذاب ترین رستوران ییلاقی در شاندیز مشهد قرار دارد و تجربه یک روز به یادماندنی و شبی پر خاطره  با صرف شیشلیک مخصوص، ماهیچه و کباب های متنوع و غذاهای بسیار لذیذ شاندیز مشهد می باشد. رستوران ییلاقی دیلمون شاندیز مشهد دارای منوی مخصوص و با غذای مخصوص رستوران دیلمون می باشد دارای میز اردو , حضور بازیگران در دیلمون شاندیز مشهد , افتتاح مجموعه سنتی دیلمون شاندیز مشهد از برنامه ها و امکانات رستوران ییلاقی دیلمون شاندیز مشهد می باشد.

 

 

 

رستوران بابا قدرت مشهد

رستوران بابا قدرت مشهد

رستوران بابا قدرت مشهد بنائی مربوط به دوران قاجار و با قدمتی بیشتر از دو قرن که بوسیله استادان معمار و هنرمند ایران زمین ساخته شد. این بنای زیبا و ارزشمند توسط سازمان میراث فرهنگی در سال 1380 از جمله آثار ملی ثبت شده است که دارای مشخصات زیر می باشد:

رستوران بابا قدرت مشهد دارای مساحت 8000 متر مربع می باشد که دارای چایخانه سنتی با مساحت 1000 متر مربع و فضایی بسیار دلنشین و سنتی همراه با قلیان و چای و تنقلات دیگر آماده پذیرایی از میهمانان است. رستوران بابا قدرت مشهد دارای یک رستوران سنتی هم با مساحت 200 متر مربع با محیطی سنتی و گنجایش 500 نفر و با غذاهای متنوع سنتی و غذاهای متنوع دیگر از میهمانان و مسافران پذیرایی می کند و رستوران بابا قدرت مشهد بازارچه سنتی هم در این مجموعه وجود دارد در مساحت1100 متر مربع با 22 غرفه اجناس و کالا و کارهای هنرهای سنتی ایران که بوسیله هنرمندانی این منطقه عرضه شده است.

 

 

 

 

رستوران پسران کریم مشهد

 

رستوران پسران کریم مشهد در سال  1359 در خیابان طالقانی افتتاح شد . و تا سال 1375 در همان مکان به فعالیت خود ادامه داد . یکی از معروفترین رستورانهای مشهد می باشد که باقالی پلو با گوشت این رستوران بسیار معروف است . رستوران بسیار تمییز و شیک می باشد . شعبه دوم رستوران پسران کریم مشهد در انتهای خیابان خیام شمالی در مجتمع مروارید می باشد . ساعت کاری 12: 15 و عصرها از ساعت 20 تا 24 می باشد . رستوران پسران کریم مشهد در زمینه چلو گوشت و ماهیچه در مشهد فرمانروایی می کند.

شعب رستوران پسران کریم مشهد :

شعبه 1 : مشهد بلوار سجاد , خیابان فرهاد , فرهاد 22 , انتهای کوچه سمت راست

شعبه 2 : مشهد انتهای خیابان خیام شمالی , مجتمع مروارید

 


 

 

رستوران ارم شاندیز مشهد

 

رستوران ارم شاندیز مشهد

رستوران ارم شاندیز مشهد رستورانی است که غذای شیشلیک آن بسیار معروف می باشد و در اصل پدرخوانده منو می باشد . کسی به رستوران ارم شاندیز مشهد برود بعید است که غذای دیگری سفارش دهد رستوران ارم شاندیز مشهد اگر قدیمی‌ترین شیشلیک‌پزی نباشد ولی از طرفدارترین ها می باشد به خاطر سرویس دهی سریع و مدرن بودن رستوران ارم شاندیز مشهد این رستوران را از بقیه رستورانها متمایز کرده است.

آدرس رستوران ارم شاندیز مشهدمشهد , شاندیز , نرسیده به میدان دوم

 

مطالب مرتبط :

 

 

 

رستوران معین درباری مشهد

 

رستوران معین درباری مشهد

رستوران معین درباری مشهد درسال ۱۲۸۰ هجری شمسی هم زمان با دوره سلطنت مظفرالدین شاه قاجار بود .  در محله چهارسوی نوغان حاج اصغر معین درباری اولین رستوران معین درباری را افتتاح کرد. ادامه فعالیت رستوران معین درباری توسط حاج حسین معین درباری در سال 1327 به فعالیت خود ادامه داد که این دوره از زمان سلطنت محمد رضا شاه پهلوی تا انقلاب ادامه داشت . بعد از حاج حسین معین درباری پسرش علیرضا مسیر اجدادش که حدود یک قرن قدمت داشت ادامه داد و در سال 1375 دومین شعبه خود را در خیابان جم مشهد افتتاح کرد. رستوران معین درباری رستورانی با انواع غذاهای ایرانی می باشد و در همه زمان آماده پذیرایی از میهمانان می باشد.

آدرس رستوران معین درباری مشهد : خیابان پاسداران (جم ) , بین 2 و 4 , رو به روی هتل باختر

رستوران معین درباری مشهد

 


arezu بازدید : 23 پنجشنبه 10 مهر 1393 نظرات (0)
 

پارک جنگلی وکیل آباد مشهد

پارک جنگلی وکیل آباد مشهد

پارک جنگلی وکیل آباد یک منطقه ییلاقی زیبا با آب و هوایی فوق العاده است. این پارک جنگلی یک مکان تفریحی قدیمی در شهر مقدس مشهد است که از استراحتگاهی برای گردشگران و مسافران عزیز برخوردار است , همچنین دارای یک رودخانه فصلی است که با صدای دل نشین آب آرامش خاصی را به شما منتقل می کند. در سال گذشته این پارک جنگلی با مصالح طبیعی بازسازی شده. همچنین آب نما و شصت سرویس بهداشتی در اینجا ساخته شده است و استخرهای آن هم نیز بازسازی شده است. باغ وحشی دقیقا در کنار این پارک است که به آن باغ وحش وکیل آباد گفته می شود که دارای انواع حیوانات آبزی , پرنده , خزنده , گوشتخوار و علف خوار و... است.

آدرس: هشت کیلومتری مشهد (شمال غربی) , انتهای بلوار وکیل آباد مشهد

پارک جنگلی وکیل آباد مشهد

مطالب مرتبط:

arezu بازدید : 28 پنجشنبه 10 مهر 1393 نظرات (0)

 

 

شهربازی سرزمین خورشید مشهد

 

شهربازی سرزمین آفتاب

 

شهربازی سرزمین خورشید مشهد تقریبا 17000 متر مربع مساحت دارد. در این شهربازی امنیت کودکان و شادی و نشاط آن ها مورد توجه قرار گرفته است. در شهربازی خورشید مشهد تقریبا 20 عدد دستگاه برای بازی کودکان وجود دارد. از امکانات این شهربازی می توان به پارکینگ اختصاصی , پیست اتومبیل رانی , سینمای تابستانی و... اشاره کرد.


پارک ساحلی آفتاب

 

مطالب مرتبط:

 

arezu بازدید : 23 پنجشنبه 10 مهر 1393 نظرات (0)

باغ شاهنامه مشهد

 

باغ شاهنامه مشهد

 

باغ شاهنامه مشهد

باغ شاهنامه مشهد توسط  آقای موسوی و با ذوق و علاقه شخصی او ساخته شده است. این منطقه از مشهد محیط مناسبی برای برنامه های آموزشی است و به نظر می رسد که باغ شاهنامه مشهد با توجه به شاهنامه فردوسی فضای آن طراحی و ساخته شده است. در حقیقت می توان گفت این باغ حکم موزه را دارد. داخل این باغ شاهنامه نگار خانه , آلاچیق , چادر هایی با طراحی داخلی ترکمنی , سالن غذاخوری و... نیز وجود دارد.

آدرس: مشهد , انتهای بلوار توس


باغ شاهنامه مشهد

 

مطالب مرتبط:

 

arezu بازدید : 24 پنجشنبه 10 مهر 1393 نظرات (0)

اخلومد مشهد

 

اخلومد مشهد

اخلومد مشهد در 84 کیلومتری مشهد و در جاده مشهد _ قوچان قرار گرفته است که دارای دو آبشار بسیار زیبا و پر آب می باشد. روستای اخلومد (اخلمد) تا آبشار سه کیلومتر فاصله دارد که این مسافت را باید پیاده طی کنید. یکی از آبشارهای اخلومد مشهد 23 متر ارتفاع دارد. فاصله جاده فرعی تا آسیایی آن تقریبا شانزده کیلومتر است. باغ های زیاد و میوه های فراوانی که در اخلومد مشهد است به ویژه سیب اخلومد بسیار معروف است.


آبشار اخلومد در فصل زمستان

 

مطالب مرتبط:

arezu بازدید : 38 پنجشنبه 10 مهر 1393 نظرات (0)
 

 

هتل خیام مشهد

 

هتل خیام مشهد

هتل خیام مشهد یک هتل قدیمی است که جدیدا بازسازی شده است. واحدهای این هتل دارای دو سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی است. از امکانات هتل خاتم مشهد  لابی , رستوران , کافی شاپ , ماهواره و... است.

آدرس: بین میدان شهدا و چهار راه شهدا

مطالب مرتبط:

 

 

 

هتل زیتون مشهد

 

هتل زیتون مشهد

هتل زیتون مشهد از 177 اتاق تشکیل شده است. این هتل دارای رستوران , کافی شاپ , اینترنت در لابی , تاکسی سرویس و... می باشد. هتل زیتون مشهد پنج دقیقه با ماشین تا حرم فاصله دارد.

آدرس: خیابان پاسداران , جنب سینما قدس

 

مطالب مرتبط:

 

 

 

هتل رضویه مشهد

 

هتل رضویه مشهد

هتل رضویه مشهد از 14 طبقه و 94 اتاق تشکیل شده است. اتاق های این هتل سه ستاره رو به حرم امام رضا (ع) است و منظره آرامش بخشی را به تصویر می کشد. علاوه بر این مسافران عزیز می توانند با 5 دقیقه پیاده روی به حرم برسند. از امکانات هتل رضویه مشهد رستوران , کافی شاپ , فضای سبز , آرایشگاه و... می باشد.

آدرس: میدان بیت المقدس , روبروی بازار رضا

 

مطالب مرتبط:

 

 

 

هتل رضا مشهد

 

هتل رضا مشهد

هتل رضا مشهد یک هتل سه ستاره بسیار با تجربه است که در فاصله کمی از حرم قرار دارد که می توان با چهار دقیقه پیاده روی به حرم مطهر امام رضا (ع) رسید. این هتل مجهز به اینترنت در لابی و اتاق ها می باشد. از امکانات دیگر هتل رضا مشهد رستوران , کافی شاپ , پارکینگ , آسانسور , تاکسی سرویس و... می باشد.

آدرس: بین میدان طبرسی و چهار راه مقدم

 

مطالب مرتبط:

 

 

 

هتل خانه سبز مشهد

 

هتل خانه سبز مشهد

هتل خانه سبز مشهد در نزدیکی حرم و در فاصله 20 دقیقه ای ازآن قرار دارد. این هتل در منطقه ای آرام و دنج واقع شده است. واحدهای هتل خانه سبز مشهد دارای دو سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی می باشد. رستوران هتل خانه سبز مشهد با غذاهای ایرانی متنوع و خوش مزه آماده پذیرایی از مسافران عزیز است. یکی از امکانات خوب این هتل سه ستاره این است که هر نیم ساعت یکبار سرویسی از مقابل هتل به سمت حرم حرکت می کند. لابی این هتل نیز مجهز به اینترنت می باشد.

آدرس: مشهد , میدان توحید

 

مطالب مرتبط:

arezu بازدید : 25 چهارشنبه 09 مهر 1393 نظرات (0)

هتل لوتوس کیش

هتل لوتوس کیش



هتل لوتوس کیش  در قدیم نام آن هتل لاله بوده است. هتل لوتوس بازسازی شده و در زمستان 1390 بازگشایی شده است. هتل لوتوس کیش امکانات رفاهی از قبیل صبحانه, استقبال فرودگاهی و تخفیفات پارک دلفین ها و پرندگان را به مسافران خود ارائه می دهد.

عکس هتل لوتوس کیش


عکس هتل لوتوس کیش


عکس هتل لوتوس کیش


آدرس:جزيره كيش ، ميدان امير كبير (روبروي پاساژ مرواريد )-هتل لوتوس کیش

 

 

arezu بازدید : 27 چهارشنبه 09 مهر 1393 نظرات (0)

روستای جاغرق ییلاقی زیبا

روستای جاغرق ییلاقی و زیبا

 

روستای جاغرق در فاصله21 کيلومتري از منطقه جنوب غربي شهرمشهد و بافاصله حدودا 7 کيلومتري جنوب غربي شهر طرقبه واقع شده است. و به ده های کردينه، طرقدر،تغاره، عنبران و شانديز قرار گرفته است.

منطقه  جاغرق  یکی ازمناطق گردشگری مشهد مقدس به شمار می اید و دارای آب و هواي معتدل کوهستاني است در فصل  تابستان هوای معتدلی داردو در فصل زمستان بسیار سرد می باشد رستوران ها ومکانهای اقامتی  موقت در حاشيه رودخانه و يا به صورت جزيره در مناطق مختلف روستا ساخته شده است که در تابستان مکان خوبی براي استراحت و تفريح مسافران وافرادی که عاشق طبیعت هستند می باشد.این روستا یکی از روستاهای مشهد می باشد که بسیارزیبا و باصفا است  باغ های میوه و دره های سرسبز و پرآب در این روستا وجود دارد که این منطقه را بسیار زیبا کرده است

تور مشهد مهر 93

 

arezu بازدید : 26 چهارشنبه 09 مهر 1393 نظرات (0)

باغ وحش وکیل اباد مشهد

باغ وحش وکیل اباد مشهد

 


باغ وحش وکیل اباد مشهد در نزدیکی کوهستان پارک مشهد واقع شده است. در این باغ وحش انواع پرندگان و حیوانات به دید عموم گذاشته شده اند. از این حیوانات می توان به انواع شیر, پلنگ, مرغابی, طاووس ,  جغد , عقاب ,  اهو , اسب , جغد , عقاب , اهو , شتر , گوزن , کبوتر ,  میمون , قرقاول , سیاه گوش , گربه جنگلی ,  شغال , روباه , شیر افریقایی , اردک , گراز , قوچ , بز وحشی , پلیکان سفید , ببر , تمساح ,  انواع مارها ,  لاک پشت و غیره اشاره کرد. همچنین در این باغ وحش موزه ای نیز از انواع پرندگان خشک شده نگهداری می کنند.
این باغ وحش در جنوب غربی مشهد و در کنار پارک جنگلی وکیل آبادمی باشد. در حال حاضر این باغ وحش , تنها باغ وحش مشهد می باشد.

 

شاندیز مشهد

شاندیز مشهد

شاندیز یکی  از شهرهای زیبای ایران در استان خراسان است  و در فاصله  پانزده کیلومتری غرب مشهد واقع شده است. شهر ییلاقی و زیبای شاندیز۱۴۰۰ متر از سطح دریا ارتفاع دارد و در طول جغرافیایی پنجاه ونه درجه و عرض  سی و شش درجه قرار دارد. از جنوب به شهرستان نیشابور از شمال به میدان ولایت و  از غرب با چناران و  گلمکان از مشرق با طرقبه همسایه  است و  و دارای وسعتی حدود ۳۷۸۲۵ کیلومتر مربع است و شامل هفده روستا استمهمترین محصول تولیدی این شهر گیلاس است

 

 

 

 

مقبره پیر پالان دوز مشهد

 

 

 

مقبره پیر پالان دوز مشهد

 

 

 


مقبره پیر پالان دوز مشهد, مقبره ای می باشد تاریخی که در صحن مطهر امامم رضا(ع) واقع شده است . پیرپالان دوز يكي از عفرفاي شيعه مذهبف « ذَهَبيه » به نام شيخ محمد المفقتدي كارندهي می باشد.مردم مشهد اعتقاد دارند که شيخ محمد با اين كه از افراد پاک و نزدیک به خدا بوده است ولی خرج زندگی خودش را از سوی پالان دوزي يا پاره دوزي می چرخانده است, چون او دارای کرامات اخلاقی بوده است تمامی مردم مشهد به مقبره او احترام زیادی قائل هستند. به گفته افراد محلی قبل از ایشاان يكي از عرفاي مشهور توس به نام ابونصر سرّاج در اوايل سده پنجم در آن جا مدفون شده بوده.

 

 تور مشهد مهر 93

 

 

پارکهای جنگلی مشهد

 

 

 

پارکهای جنگلی مشهد

از مهمترین پارکهای جنگلی شهر مشهد بوستان بزرگ انقلاب و پارگ جنگلی وکیل آباد است.پارک بزرگ انقلاب که در حاشیه شهر مشهد است که در سال چهل تاسیس شد و دارای دویست و ده هکتار زمین تفریحی ،ورزشی،فرهنگی ،تفریحی و جنگلی است و پارک جنگلی وکیل آباد در شمال شرق مشهد است و با هفتاد هکتار و دارای رودخانه فصلی است

 

 

 

 

 

arezu بازدید : 20 یکشنبه 30 شهریور 1393 نظرات (0)
 

 

مجتمع تجاری ویلاژ توریست مشهد

مجتمع تفریحی و توریستی ویلاژتوریست مشهد در موقعیت بسیار مناسب گردشگری و اقتصادی شهر مقدس و توریستی مشهد و در ابتدای جاده ییلاقی طرقبه , انتهای بلوار وکیل آباد واقع شده است. دسترسی راحت و سریع به اصلی ترین بزرگراه،  یکی از ممتاز ترین پروژه های تجاری و توریستی کشور از لحاظ موقعیت مطرح می باشد. به ایستگاه اصلی قطار شهری مشهد 800 متر می باشد، کوهستان پارک شادی، منطقه گردشگری سرزمین تمدن ها، پارک جنگلی وکیل آباد،  سد چالیدره، بند گلستان و جاذبه های دیگر طرقبه، جایگاه خاصی را از لحاظ سرمایه گذاری مطمئن و مطمئن برای این فراهم کرده است .

مطالب مرتبط :

arezu بازدید : 28 یکشنبه 30 شهریور 1393 نظرات (0)
 

 

آرامگاه خواجه مراد مشهد

مسافرین تور مشهد که به زیارت سایر زیارتگاههای مشهد علاقه مند هستند سر بزنند آرامگاه ابوحبیب هرثمه بن اعین معروف  به خواجه مراد از اصحاب حضرت علی بن موسی الرضا(ع) در ۱۲ km شرق شهر مشهد از سمت راست جاده فریمان در دامنه کوه قرار گرفته است . با توجه به کتابهای معتبر شیعه مانند تحفه المجالس، سفینه البحار ،معاجن الائمه (باب هشتم)،  تحفه الاحباب،  نور الابصار و… این چنین درک شده است ، هرثمه بن اعین از اخلاص و محبت کامل شایسته‌ای به امام هشتم(ع) داشته اند و آرامگاه ایشان از مکان های زیارتی مشهد می باشد .بنای قبلی آرامگاه دارای گنبد خانه‌ای به طول و عرض 30×4×4 متر با گلدسته‌هایی با ارتفاع کم تزئین شده و دارای کاشی‌کاری و ایوان بوده است که در تغییرات امروزی ساختمانی جدید جای آن می باشد و امکاناتی مانند: اتا‌ق‌های زائرسرا و اقامت ،فضای اداری،  رستوران،  پارکینگ و بازارچه برای زائرین و اطرافیان آرامگاه تدارک دیده شده است.

مطالب مرتبط :

arezu بازدید : 114 یکشنبه 30 شهریور 1393 نظرات (0)
 

 

دریاچه چالیدره مشهد

دریاچه چالیدره مشهد شهر طرقبه از آبادی های بزرگ طوس قدیم می باشد و در بین رشته کوه های بینالود واقع شده است. دارای مراکز مختلف گردشگری و توریستی و از جمله مناطق با اب وهوای خوب مشهد محسوب می شود  . دریاچه چالیدره مشهد هم از مرکزهای توریستی شهر طرقبه مشهد می باشد و در سال میزبان افراد زیادی از کشور های اطراف خلیج فارس و دیگر کشور ها که به مشهد سفر می کنند می باشد و از لحاظ ارزی نقش مهمی در منطقه دارد.

مطالب مرتبط :

 

arezu بازدید : 21 یکشنبه 30 شهریور 1393 نظرات (0)
 

موزه آرامگاه نادری مشهد

 

 موزه آرامگاه نادری مشهد


باغ موزه نادری مشهد آرامگاه کنونی نادرشاه می باشد که در قسمت شمال غربی چهارراه شهدا (نادری قدیم) که بعد از آرامگاه امام رضا، از مکانهای دیدنی گردشگری شهر مشهد محسوب می‌شود. این موزه در یک باغ به وسعت ۱۴۴۰۰ متر مربع بنا شده است.  آرامگاه دارای بخش های مختلفی از جمله : سکوی با دوازده پله‌، مکان گور، پوشش خیمه ای بر روی قبر، سکویی بلند در نزدیک قبر با مجسمه نادرشاه سوار بر اسب می باشد که سه نفر دیگر به دنبالش می روند و غرفه فروش کتاب و 2 تالار برای موزه‌ وجود دارد . مجسمه نادر شاه سوار بر اسب توسط مجسمه ساز بزرگ ابولحسن صدیقی تراشیده شده است .  سنگهای مجسمه از کوهسنگی  مشهد می باشد. پوشش آرامگاه مانند چادر عشایری می باشد ، که نادر شاه در آن متولد و در آن هم کشته شده‌ . پوشش دیوارهای درونی آرامگاه هم از سنگهای مرمر به رنگ اُخرایی مراغه استفاده شده تا قتل نادرشاه در درون چادر را بیشتر به یاد بیاورد.

 

مطالب مرتبط :

 

arezu بازدید : 27 یکشنبه 30 شهریور 1393 نظرات (0)
 

روستای کنگ مشهد

 روستای کنگ مشهد

 

کنگ در لغت دو معنی دارد اولی به معنی پرنده‌ای قوی پنجه که در مناطق کوهستانی زندگی می‌کند و دیگری به معنی دژ مستحکم میباشد . روستای کنگ در 28KM غرب مشهد قرار دارد . ارتباط این روستا از طریق یک جاده آسفالت در محور مشهد طرقبه نغندر است . روستای کنگ به دلیل وجود کوه‌های مرتفع درختان فراوان و  نوزیدن بادهای خشک دارای آب و هوای معتدلی میباشد . نحوه استقرار خانه‌ها با توجه اقلیم و جهت باد و جهت تابش خورشید در راستای شمال شرقی جنوب غربی است که بیشترین بهره‌گیری از انرژی و صرفه‌جویی در مصرف آن میباشد . این روستا در ارتفاع ۱۸۰۰ متری از دریا قرار دارد .  شیب عمومی جنوب غربی و شمال شرقی و میانگین شیب آن حدود ۷ درصد است. کوه‌ها و ارتفاعات و چشم‌اندازهای زیبا کنگ یکی از جاذبه‌های طبیعی و دیدنی حومه مشهد به شمار رفته و برای فعالیت‌های تفریحی و ورزشی بسیار مناسب است .

 

 

مطالب مرتبط :

 

 

 

arezu بازدید : 23 چهارشنبه 26 شهریور 1393 نظرات (0)

هتل کیانا مشهد

این هتل یکی از هتل های 4 ستاره مشهد است که در سال 91 تاسیس گردیدهتل دارای سالن بزرگ با 110 واحد است که 61 اتاق دو تخته و 44 اتاق سه تخته و 5 آپارتمان است.هتل دارای مجموعه آبی است و هتل آماده پذیرایی از میهمانان است.

 

arezu بازدید : 28 چهارشنبه 26 شهریور 1393 نظرات (0)

بازار رضا مشهد

بازار رضا مشهد

بازار رضا مشهد

این بازار بزرگ که از مهمترین مراکز خرید مشهد است در قسمت شرق میدان بیت المقدس قرار گرفته است این بازار همزمان با تخریب حرم مطهر و بازار بزرگ تاسیس گردید.بازار رضا از این میدان شروع میشود و به میدان هفده شهریور می رسد.بازار شامل بیش از هزار واحد تجاری است که در دو طبقه است این بازار بزرگ دارای نمازخانه،آبخوری،انتظامات،سرویس های بهداشتی و تاسیسات است.به تعداد صد باب مغازه در طبقه ی اول و 120 مغازه در طبقه ی دوم است شما می توانید انواع سوغاتی ها از قبیل انواع عقیق،زعفران،عطریات،مهر و سجاده ،پوشاک و شیرینی جات تهیه کنید.

 

 تورمشهد

arezu بازدید : 27 چهارشنبه 26 شهریور 1393 نظرات (0)

هتل قصر طلایی مشهد


این هتل پنج ستاره دارای بیست طبقه و در مساحتی به اندازه شصت هزار متر مربع واقع شده است.دارای ششصد واحد که چهارصد اتاق دبل رویال،بیست اتاق سینگل ,صد واحد سوئیت ,شصت پرنسس روم است.شامل 3 رستوران سنتی ,بین المللی و دریایی است.هتل دارای مکان های ورزشی و تفریحی است و امکانات دیگر از قبیل سونا،استخر،مکانهای تفریح و بازی کودکان است.در این هتل مکانی برای نگهداری کودکان وجود دارد

 عکسها و تصاویر هتل قصر طلایی مشهد

 هتل قصر طلایی مشهد

 

هتل قصر طلایی مشهد

 هتل قصر طلایی مشهد

arezu بازدید : 21 چهارشنبه 26 شهریور 1393 نظرات (0)

هتل مجلل درویشی مشهد

هتل مجلل درویشی مشهد

این هتل پنج ستاره که در کنار خیابان امام رضا که خیابان اصلی است و به حرم میرسد واقع شده است هتل تا حرم مطهر مشهدهزار و چهار صد متر نیز فاصله دارد به طوریکه فقط 10 دقیقه تا حرم پیاده میتوان رفت.این هتل شامل 25 طبقه است که در بهمن سال 90 افتتاح گردید.و بلند ترین و بزرگترین  ساختمان اقامتی با نمای شیشه ای است. هزینه کودکان زیر سه سال رایگان و کودکان 3 تا 6 سال نیم بها  و بالای 6 سال تمام بها نیز می باشد هتل دارای مجموعه آبی مانند حمام ترکی ،سونا بخار و خشک،جکوزی ماساژ،اسپا و سالن بدنسازی نیز هست.هتل با زیر بنای هشتصد متر و طراحی  مدرن و زیبا از هتلهای منحصر به فرد محسوب می شود.

 عکسها و تصاویر هتل مجلل درویشی مشهد

هتل مجلل درویشی

 

هتل مجلل درویشی

هتل مجلل درویشی

 

arezu بازدید : 28 شنبه 08 شهریور 1393 نظرات (0)
 

هتل هما 2 مشهد پنج ستاره

هتل هما 2 مشهد

هتل هما 2 مشهد هتلی پنج ستاره و مجلل و زیبا می باشد و  وابسته به خطوط هواپیمایی ایران است . هتل هما 2 مشهد با هدف ارائه خدمات و سرویس دهی عالی با 202 اتاق مجهیز شده است و امکانات ورزشی و تفریحی و سرگرمی برای مسافران مهیا کرده است. اتاق‌های هتل هما 2 مشهد دارای امکانات : بوفه و صبحانه , تهویه مطبوع و سیستم گرمایشی مناسب، روم سرویس ۲۴ ساعته، تلویزیون همراه با کانال‌های ماهواره‌ای، کانال‌های ویدئویی، صندوق امانات خصوصی، اینترنت بی‌سیم، مینی بار، در داخل اتاق امکان تهیه چای و قهوه ، چایخانه و سه رستوران ، مركز خرید ، تالار‌ چند منظوره، زمین تنیس، سالن بدنسازی ،  پارک بازی ویژه کودک، لاندری، آرایشگاه، خدمات كامپیوتری و فاکس و فتوکپی از امكانات دیگر خدماتی و رفاهی هتل هما 2 مشهد می باشد. هتل هما 2 مشهد , اولین هتل 5 ستاره ای می باشد که در غرب مشهد و سر سبز و آرام قرار گرفته است .

 

 

 

 

مطالب مرتبط :

 

arezu بازدید : 20 شنبه 08 شهریور 1393 نظرات (0)
 

بازار پروما مشهد

بازار پروما مشهد

بازار پروما مشهد در کنار میدان جانباز قرار گرفته است و با مساحت پنج هزار مترمربع فضای فروشگاه و تقریبا بیست هزار مترمربع فضای تجاری می باشد که در پنج طبقه بنا شده است. از امکانات بازار پروما مشهد  300 واحد تجاری، پارکینگ و چهار هزار مترمربع فضای سبز و امکانات تفریحی بیشتر از 7000 میهمان در طول روز می باشد.در بازار پروما مشهد کالاهای سوپر مارکت , سبزیجات و میوه , شکلات , شیرینی , لوازم آرایشی , اسباب بازی , زیور آلات , لوازم خانگی , لوازم التحریر , پوشاک و فست فود می باشد.

 

 

 

مطالب مرتبط :

 

arezu بازدید : 45 شنبه 08 شهریور 1393 نظرات (0)

 

 

هتل ثامن الائمه مشهد چهار ستاره

هتل ثامن الائمه مشهد

هتل ثامن الائمه مشهد هتلی چهار ستاره می باشد که در منطقه بسیار زیبا و ییلاقی و دارای آب و هوای خوب شهر مقدس مشهد می باشد هتل ثامن الائمه مشهد بامناظر زیبا و نزدیک به کوهستان پارک شادی و جنگل زیبای وکیل آباد درابتدای محدوده جاده طرقبه قرار گرفته است . رستوران هتل ثامن الائمه مشهد تمییز و مرتب و زیبا می باشد و با انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه آماده پذیرایی از میهمانان و مسافران می باشد.

 

 

مطالب مرتبط :

 

arezu بازدید : 36 شنبه 08 شهریور 1393 نظرات (0)
 

هتل هما 1 مشهد پنج ستاره

هتل هما 1 مشهد

هتل هما 1 مشهد هتلی پنج ستاره می باشد. بهره برداری رستورانها و تالارهای هتل هما 1 مشهد در عید غدیر خم صورت گرفت ، بیشتر از یک دهه است که هتل هما 1 مشهد آماده پذیرائی از مسافران و زائران حضرت امام رضا (ع) می باشند . هتل هما 1 مشهد با قدمتی چهل ساله در صنعت هتلداری مشهد مقدس به عنوان نماد تاریخی محسوب می شود و تجربه اقامتی دلنشین را برای مسافران عزیز به همراه دارد. هتل هما 1 مشهد دارای سالن های غذاخوری ، 7 تالار مجلل و بسیار زیبا ،  کافی شاپ و باغی سبز و زیبا در محیطی مفرح و آرامش بخش، لحظات بیاد ماندنی را برای مسافران و میهمانان به همراه دارد. هتل هما 1 مشهد دارای پارکینگ , خدمات پزشکی , زمین تنیس , سالن کنفرانس , اینترنت در اتاقها و همچنین در لابی هتل هما 1 مشهد رایگان و بدون هزینه می باشد.

 

 

مطالب مرتبط :

 

arezu بازدید : 21 شنبه 08 شهریور 1393 نظرات (0)

 

 

 

هتل صدر مشهد

هتل صدر مشهد دارای دو فاز و  148 واحد است که دارای 16 سوئیت می باشد و واحد‌های دیگر به صورت اتاقهای سه و چهار تخته می باشد. دو فاز دارای دو تالار می باشد که هم اکنون به عنوان رستوران مورد استفاده قرار گرفته است و در مجموع ظرفیت آنها 250 نفر می باشد. فاز 1 هتل صدر مشهد در سال 1357 و فاز 2 آن حدود 7سال قبل مورد بهره‌برداری قرار گرفته است .  هتل صدر مشهد زمانی که به بنیاد تعاون ناجا تحویل داده شد برای رفاه کارکنان بازسازی شد و با سیستم اجرایی متفاوتی شروع به کار کرد که مد نظر بنیاد تعاون ناجا بود. هتل صدر مشهد هر روز شش دستگاه مینی بوس خدمات حمل و نقل برای میهمانان مهیا کرده است. کارکنان را در شیفت صبح به حرم مطهر امام رضا(ع) منتقل می‌کنند و در شیفت بعدازظهر هم برای بازدید به مکانهای دیدنی و تفریحی مشهد می‌برند.

 

مطالب مرتبط :

arezu بازدید : 26 شنبه 08 شهریور 1393 نظرات (0)
 

هتل خانه سبز مشهد

هتل خانه سبز مشهد دو لوح برتر از نمایشگاه بین المللی ایرانگردی و جهانگردی دریافت کرده است ، دارای گواهینامه ایزو ۹۰۰۱ و ۱۴۰۰۱،گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت در صنایع غذائی  و گواهینامه سیستم امنیت و سلامت شغلی ۱۸۰۰۱  از کانادا می باشد. هتل خانه سبز مشهد زیبا و شیک می باشد و از میهمانان خود پذیرایی می کند.

 

 

 

مطالب مرتبط :

 

arezu بازدید : 29 شنبه 08 شهریور 1393 نظرات (0)
 

هتل فانوس دریا مشهد

هتل فانوس دریا مشهد در بهترین منطقه از شهر مقدس مشهد قرار گرفته است که در بلوار امام رضا (ع) در نزدیکی حرم مطهر رضوی و مراکز تجاری می باشد. پذیرش هتل فانوس دریا مشهد با پرسنلی دوره دیده و فعال به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات می باشند . لابی هتل دارای محیطی وسیع و دلپذیر می باشد . رستوران هتل فانوس دریا مشهد بزرگ و مجهز می باشد که با لذیذترین غذاهای خوشمزه ایرانی با گنجایش 250 نفر علاوه بر پذیرائی زائران هتل فانوس دریا مشهد آماده ارئه خدمات و پذیرایی از میهمانی ها و جشن ها می باشد . هتل فانوس دریا مشهد در 10 طبقه و 105 واحد ساخته شده که دارای اتاق های هتل ، سوئیت رویال و آپارتمان یک و دو خوابه است . همه واحدهای هتل فانوس دریا مشهد از معماری مدرن با طراحی مهندسان با تجربه و مبلمان شیک  ، مجهز به سیستم تهویه مطبوع ، پارکینگ اختصاصی ، لاندری و شبکه های ویدئویی است  آماده پذیرایی از میهمانان و مسافران عزیز می باشد .

 

مطالب مرتبط :

 

arezu بازدید : 23 شنبه 08 شهریور 1393 نظرات (0)
 

هتل فردوسی مشهد

هتل فردوسی مشهد

 

هتل فردوسی مشهد هتلی چهار ستاره و تازه تاسيس می باشد که در بهترين منطقه شهر مقدس مشهد و در نزديكی حرم مطهر حضرت رضا قرار گرفته است. رستوران هتل فردوسی مشهد دربام هتل فردوسی مشهد در طبقه 14 با گنجایش پذيرايي تقریبا ششصد نفر با غذاهاي متنوع و لذیذ ايراني و فرنگي در سالن طوس رستوران و سالن پذيرايي با گنجایش حدودا  پانصد نفر سالن صدف ویژه صرف صبحانه و سالن كنفرانس آماده برگزاری همايشهای مختلف می باشد .  كافي شاپ هتل فردوسی مشهد به صورت 24 ساعته آماده پذيرايي از میهمانان و مسافران عزیز می باشد. همچنین هتل فردوسی مشهد دارای استخر سرپوشیده و مرکز بدنسازی هم  می باشد.

هتل فردوسی مشهد

 

 

تعداد صفحات : 2

درباره ما
تور ترکیه , بهترین تور های ترکیه , نرخ ویژه تور ترکیه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 415
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 54
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 57
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 104
  • بازدید ماه : 90
  • بازدید سال : 869
  • بازدید کلی : 19,022
  • کدهای اختصاصی
    تور ترکیه , بهترین تور های ترکیه , نرخ ویژه تور ترکیه