loading...
تور ترکیه
arezu بازدید : 35 یکشنبه 26 بهمن 1393 نظرات (2)

هتل ایستانکوی بدروم ترکیه

 هتل ایستانکوی بدروم ترکیه

هتل به زیبایی طراحی شده است و مسافران و میهمانان تور ترکیه 94 از خدمات و امکانات ماساژ درمانی هتل استفاده کنند و به شنا و آبتنی در استخر روباز هتل تفریح کنند .اين هتل 70 اتاق برای خود دارد. صرافی در هتل وجود دارد که میتوانید در کمترین زمان به کارهای ارزی خود رسیدگی کنید. ترانسفر فرودگاهی در صورت درخواست مسافران تورترکیه در اختيارشان قرار می گیرد . باغ هتل مکان مناسبی برای استراحت و آرامش می باشد. ميهمانان و مسافران در فعاليت هايي مانند : پرتاب دارت , بيليارد، می توانند شرکت کنند.بعد از گردش در شهر و يک روز کاري به رستوران هتل بروید و از غذاي لذیذ و خوشمزه رستوران هتل ميل کنيد. این هتل تورترکیه امکاناتی مانند ماساژ , استخر روباز , کاریوکی تدارک دیده است . همچنین هتل برای رفاه حال مسافرین معلول امکاناتی را مهیا کرده است تا این افراد هم از سفر خود لذت ببرند.

 

هتل ساپرم مارماریس ترکیه

 هتل ساپرم مارماریس ترکیه

هتل  ساپرم مارماریس امکانات و خدمات رفاهی مانند : استخر روباز ، استخر سرباز (فصلی) ، سونا  ، ایوان مخصوص حمام آفتاب دارد. سيستم تهويه مطبوع برای اتاقها در نظر گرفته شده است .صرافی در هتل هست که میتوانید در کمترین زمان مبادلات ارزی خود را انجام دهید . اتاق جلسه مجهز برای برنامه های کاری شما طراحی شده است . به درخواست میهمانان و مسافران تور ترکیه نوروز 94 اتومیبل کرایه نیز برایشان مهیا می شود. هتل کتابخانه ای برای خود دارد که علاقه مندان به کتاب میتوانند استفاده کنند .ترانسفر فرودگاهی هم در صورت درخواست میهمانان در اختيارشان قرار می گیرد. ميهمانان و مسافران تور ترکیه 94 مي توانند در فعاليت هايي مانند: پرتاب دارت , پينگ پنگ شرکت کنند. همچنين علاقه مندان به دوچرخه سواری می توانند  از هتل دوچرخه اجاره کنند. هتل برای رفاه حال میهمانان معلول خود هم امکانات رفاهی در نظر گرفته است .

 

پانسیون صباح آنتالیا ترکیه

پانسیون صباح آنتالیا ترکیه

دسترسی به اماکن توریستی به خاطر موقعیت هتل راحت می باشد. کارکنان با دقت و مسئولیت پذیر و مهربان هتل، آماده پذیرایی و خدمت رسانی هستند .  زمین بازی ویژه کودکان، موجب شده بچه ها هم خاطره ایی به یادماندنی از هتل داشته باشند .  هتل 10 اتاق برای خود دارد .  سيستم تهويه مطبوع برای اتاقها در نظر گرفته شده است . در هتل صرافی وجود دارد که در کمترین زمان مبادلات ارزی خود را انجام دهید .با توجه به درخواست مسافران و میهمانان تور ترکیه 94 اتومبیل کرایه هم مهیا می باشد. هتل کتابخانه ای دارد که علاقه مندان میتوانند در ساعتهای مختلف بهره بگیرند . باغ زیبای هتل مکان مناسبی برای استراحت می باشد. رستوران هتل با انواع مختلف غذاهای لذیذ و خوشمزه آماده پذیرایی از میهمانان و مسافران  تور ترکیه نوروز 94 می باشد. 

 

مطالب مرتبط :

arezu بازدید : 41 یکشنبه 26 بهمن 1393 نظرات (0)

معبد آرتمیس در افوسوس ترکیه

 

این معبد ، یکی از عجایب هفتگانه جهان است. این معبد در سال پانصد و پنجاه قبل از میلاد در ترکیه امروزی بنا شد.این معبد در نزدیکی آثار تاریخی افسوس و شهر سلجوق واقع شده است.معبد آرتمیس در شهر افوسوس واقع شده است و پنجاه کیلومتر از شهر ازمیر ترکیه نیز فاصله دارد. و یکی از زیباترین بناهای تاریخی به شمار می آید که گردشگران تورترکیه از آن بازدید می نمایند . به همین سبب حدود پانصد و پنجاه سال قبل از میلاد یکی از  عجایب هفتگانه شد. انام دیگر این بنا  معبد بزرگ مرمرین است. معبد به وسیله ی  ماهرترین مجسمه سازان از جمله :هنرمندانی نظیر پلی‌کلیتوس ، کرسیلاس، فیدیاس و فرادمون بنا شد و با مجسمه‌های برنزی زیبا تزئین شد.

 

 شهر متروکه کایاکوی ترکیه

شهر کایاکوی در آناتولی کشور ترکیه واقع شده است  که در گذشته یکی از شهرهای پررونق ترکیه به شمار می آمده است. ساکنان این شهر به دلیل جنگ بین ترک ها و یونانی ها این شهر را رها کردند و به شهر های دیگر مهاجرت کردند،و بعد از پایان جنگ ساکنانش به خانه هایشان باز نگشتند به همین دلیل این شهر متروکه گشت. کایاکوی حدود یک قرن قدمت دارد. .و اکنون دولت ترکیه قصد دارد برای توسعه‌ صنعت گردشگری کشور ترکیه، کایاکوی را به شهر گردشگری جهانی تبدیل کند و این مکان رادر فهرست میراث جهانی سازمان یونسکو  ثبت کند این مکان هر ساله نظر گردشگران تورترکیه را به خود جلب می کند 

 

کاپادوکیا ترکیه

این شهر در نزدیکی شهر قونیه در داخل صخره بنا شده است ،سه شهر صخره ای در جهان وجود دارد که یکی از اونها کاپادوکیا است.. منطقه كاپادوكيا ، جذابترین و زيباترين منطقه دنیا از جهت تاریخ و طبیعت است و هرساله نظر گردشگران تورترکیه را به خود جلب می نماید . در اثر حوادث طبيعي دودكش هاي جن به مرور زمان به وجود آمده اند. و انسانها ی قدیم ، دردرون اين دودكش هاي جن ، خانه و كليسا تزیین شده با کاشی های چینی ساخته اند.منطقه کاپادوکیا از شمال به سواحل درياي سياه از جنوب به كوههاي توروس، از غرب به اكسراي و از شرق به مالاتيا محدود می شود.

 

این شهر یكی از بزرگترین استانهای تركیه و شهری مذهبی است که در شمال استان آنتالیا و جنوب آنکارا و در مرکز کشور ترکیه قرار گرفته است. جمعیت این شهر بیشتر از یک میلیون نفر است. در قرن سیزده میلادی، قونیه پایتخت کیقباد پادشاه سلجوقی روم بود و این شهر محل زندگی پدر مولانا بود به همین سبب مرکز تدریس علوم به شمار می آمد. مولانا بعد از مرگ پدرش به تدریس علوم دینی در مدارس قونیه و مساجد پرداخت . گردشگران تور ترکیه 94 می توانند از این بنای تاریخی دیدن نمایند 

 

موزه هنرهای اسلامی تركیه

ابراهیم پاشا یکی از دوستان نزدیك و و وزیر سلیمان بود، این شخص در کودکی در شهر یونان توسط ترکها به اسارت گرفته شد.و به امپراطوری به عنوان برده فروخته شد. ابراهیم پاشا در کاخ توپكاپی وظیفه ی پیام‌رسانی را داشت، وقتی که سلیمان هم سن او بود با هم دوست شدند، زمانیکه دوستش یعنی سلیمان به پادشاهی رسد ابراهیم به مقام صدر اعظم راه یافت. و پادشاه ،هنگامی که خواهرش با او ازدواج کرد قصر را به ابراهیم پاشا داد.اگرچه ای دوران زیاد دوام نداشت.زیرا قدرت ابراهیم بر سلطان زیاد شد که دیگران به او حسادت میکردند.به خصوص همسر سلیمان که سلیمان را متقاعد کرد که ابراهیم دشمن اصلی آنان است و سلیمان نیز بر این باور دستور قتل ابراهیم را داد.این بنا که در دوران پادشاهی عثمانی ساخته شد یکی از بزرگترین بناها بود که توسط صدر اعظم ساخته شد.این موزه شامل اثرها هنری از قرن 8 تا 19 میلادی بوده است.در این موزه قدیمیترین و گرانبها ترین فرش ها ،خوشنویسی،اشیای گرانبها فلزی و چوبی،سرامیکهای با ارزش،پارچه های تاریخی نگهداری میشود.در حیاط این موزه کافی شاپ با چشم انداز زیبا وجو د دارد.گردشگران تور ترکیه 94 می توانند از این بنای تاریخی دیدن نمایند 

 

مطالب مرتبط :

arezu بازدید : 30 یکشنبه 14 دی 1393 نظرات (0)

 

بازار آراستا استانبول

بازار آراستا استانبول نزدیک موزه موزائیک و پشت مسجد آبی می باشد این بازار از جمله بازارهای خوب استانبول محسوب می شود و در بخش قدیمی شهر زیبای استانبول قرار گرفته است . در قرن هفدهم میلادی و در دوره حکومت عثمانی بازار آراستا استانبول ساخته شده است . این بازار از ابتدا برای نگهداری و مراقبت از اسب بوده است . بازار آراستا استانبول مرکز خریدی ارزان در ترکیه می باشد. این بازار قدیمی صنایع دستی مختلفی دارد . بازار آراستا استانبول تقریبا چهل باب مغازه در مجاور خیابان دارد. در این محل دست فروشان نیز وجود دارد و صنایع سنتی و دستی را برای مسافران تور استانبول برای ارائه گذاشته اند.

بازار آراستا استانبول

بازار آراستا استانبول

بازار آراستا استانبول

 منبع : مراکز خرید استانبول

 

 

مرکز خرید نشان تاشی استانبول

مرکز خرید نشان تاشی استانبول در منطقه نشان تاشی و نزدیک به محدوده منطقه تکسیم قرار گرفته است . منطقه نشان تاشی استانبول از بافت شهری قدیمی و تاریخی می باشد . برای اقامت از جمله منطقه های گران و لوکس استانبول می باشد و  بوتیک های مارک و با قیمت بالا و معروف مانند:  لویی ویتان ، گوچی ،  شانل و دیگر مارکهای معروف در منطقه نشان تاشیاستانبول شعبه برای فروش دارند. این منطقه رستوران و کافه زیاد دارد که می توانید بعد از خرید در مرکز خرید نشان تاشی استانبولاز این رستورانهای و کافه ها استفاده کنید و استراحت نمایید.

مرکز خرید نشان تاشی استانبول

 

منبع : مراکز خرید استانبول

 

مطالب مرتبط :

 

 

arezu بازدید : 31 یکشنبه 14 دی 1393 نظرات (0)

هتل آوانگارد استانبول  پنج ستاره

هتل آوانگارد استانبول

هتل آوانگارد استانبول هتلی پنج ستاره زیبا می باشد که فروشگاه های مختلف و متعددی برای خود دارد. هتل آوانگارد استانبول دارای هشتاد و چهار اتاق می باشد. اتاق های این هتل آوانگارد استانبول دارای عایق صوتی می باشد. هتل آوانگارد استانبول مجهز به اتاق جلسه می باشد. در این هتل خدمات نگهداری و مراقبت از کودکان وجود دارد. امکانات هتل آوانگارد استانبول رستورانی زیبا با غذاهای متنوع و لذیذ , پذیرش 24 ساعته , مجهز به سیستم تهویه , آسانسور , فروشگاه برای خریداری لوازم مایحتاج , انبار برای تحویل بار و چمدان , لباسشویی و خشکشویی و اتوشویی , اتاق مجهز برای جلسات , صرافی که بتوانید در کوتاه ترین زمان مبادلات ارزی خود را انجام دهید , سرو صبحانه در اتاق , کرایه اتومبیل , کپی و فکس , سالن بدنسازی , استخر سرپوشیده , اتاق ماساژ , جکوزی , سونا , حمام ترکی و حمام بخار و....می باشد که مسافران تور استانبول اقامتی به یادماندنی را در هتل آوانگارد استانبول تجربه خواهند کرد.

هتل آوانگارد استانبول

هتل آوانگارد استانبول

هتل آوانگارد استانبول

منبع : هتلهای پنج ستاره استانبول

 

 

هتل فر سیزنز استانبول پنج ستاره

هتل فر سیزنز استانبول

هتل فر سیزنز استانبول هتلی پنج ستاره‌ زیبا و آرام می باشد که به دور از شلوغی های استانبول می باشد و محیطی با آرامش کامل برای مسافران تور استانبول مهیا کرده است. اتاق‌های زیبای هتل فر سیزنز استانبول با دکوراسیون زیبای اتاقها و لاوی هتل و امکاناتی که برای هتل پنج ستاره لازم می باشد که هتل را در سطح استانداردهای یک هتل مطلوب و مناسب برساند که مسافران در اقامت خود آرامش و خاطره خوشی را تجربه نمایند. هتل فر سیزنز استانبول دارای چند استخر بزرگ و تمییز و مجهز می باشد, صرافی که بتوانید در کمترین زمان مبادلات ارزی خود را انجام دهید، کرایه و فروشگاه دوچرخه که بتوانید به ورزش مورد علاقه خود بپردازید . هتل فر سیزنز استانبول از مسجد آبی و مسجد ایاصوفیا و گرند بازار نسبتا دور می باشد اما با اتومبیلی و تاکسی که هتل در اختیارتان قرار می دهد می توانید به قسمت های مختلف شهر زیبای استانبول بروید. امکانات دیگر هتل فر سیزنز استانبول سالن ورزشی مجهز , سالن ویژه کنفرانس، رستوران با انواع غذاهای متنوع و لذیذ ، حتی می توانید سرو غذا در اتاق خودتان هم داشته باشید . اقامت در هتل فر سیزنز استانبول لحظات خوش و دلنشینی را برای مسافران تور استانبول به همراه دارد. هتل زیبای فر سیزنز استانبول نزدیک تنگه زیبای بسفر می باشد که منظره و چشم انداز بی نظیری را در طول شبانه روز دارد. هتل خدمات خود را در طول 24 ساعت شبانه روز برای مسافران و میهمانان تور استانبول خود ارائه می دهد.

هتل فر سیزنز استانبول

 

هتل فر سیزنز استانبول

هتل فر سیزنز استانبول

منبع : هتلهای پنج ستاره استانبول

 

مطالب مرتبط :

 

هتل سلطانیه استانبول پنج ستاره

هتل سلطانیه استانبول

هتل سلطانیه استانبول هتلی تازه ساز و با طراحی زیبا می باشد. برای معماری هتل سلطانیه استانبول سعی شده از معماری زمان عثمانی استفاده شود. صبحانه‌ هتل سلطانیه استانبول دارای کیفیتی بسیار عالی می باشد . خوراکی های محلی تازه مانند: پنیر، قهوه‌ی ترک، میوه‌ تازه رسیده و آب‌میوه‌ طبیعی از بوفه صبحانه‌ معروف هتل سلطانیه استانبول می باشد. پرسنل هتل سلطانیه استانبول رفتار بسیار محترمانه و صمیمی دارند . هتل سلطانیه استانبول در مرکز شهر واقع شده است .اکثر اتاق‌های دارای تلویزیون صفحه‌ بزرگ و تخت می باشد. رستوران هتل با انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه آماده پذیرایی از مسافران تور استانبول می باشد . دیگر امکانات هتل سلطانیه استانبول عبارتند: اتاق جلسه مجهز برای برگزاری کنفرانس، سالن ورزش، اینترنت با سرعت بالا، پارکینگ رایگان، سوییت، حتی سرو غذا زا می توانید در اتاق و استخر داشته باشید.

هتل سلطانیه استانبول

هتل سلطانیه استانبول

هتل سلطانیه استانبول

منبع : هتلهای پنج ستاره استانبول

 

 

مطالب مرتبط :

 

 

arezu بازدید : 30 یکشنبه 14 دی 1393 نظرات (0)

 

مرکز خرید آک استانبول ترکیه

 

مرکز خرید آک استانبول ترکیه در سال 1994 در ماه مارس افتتاح شد . این مرکز خرید از جمله مراکز خرید پر طرفدار در دنیا می باشد که دارای مساحتی زیاد و پر جمعیت و پر بازدید در استانبول ترکیه می باشد . مرکز خرید آک استانبول ترکیه مرکز خرید تجاری دارای رستوران تعداد بسیاری کافه و تعداد بسیار زیادی مغازه بزرگ و پارکینگ اتومبیل می باشد که مسافران تور ترکیه زیادی از این مرکز خرید دیدن می کنند . در روزهای عادی در طول یک هفته بین 40 تا 45 هزار نفر از مرکز خرید آک استانبول ترکیه بازدید و برای خرید می روند که در روزهای تعطیل و در آخر هفته این میانگین از 70 هزار نفر هم بیشتر می شود. مرکز خرید آک استانبول ترکیه مرکز خرید تفریحی و تجاری در منطقه اتیلر با وسعت 180 هزار متر مربع فضای سرپوشیده برای خود دارد. در این مرکز خرید دو  آسانسور پانارومیک و  تعدا زیادی پله برقی و  آسانسور برای آسایش در رفت و آمد همه مردم و مسافران تور ترکیه ایجاد شده است. مرکز خرید آک استانبول ترکیه در اکثر روزها از ساعت 10 صبح الی 10 شب برای بازدید خریداران و ارائه خدمات آماده می باشد.

آدرس مرکز خرید آک استانبول ترکیه: منطقه اتیلر استانبول ترکیه

مرکز خرید آک استانبول ترکیه

 

مرکز خرید آک استانبول ترکیه

منبع : مراکز خرید ترکیه

مطالب مرتبط :

 

 


arezu بازدید : 33 یکشنبه 14 دی 1393 نظرات (0)

 

مرکز خرید فروم استانبول ترکیه

مرکز خرید فروم استانبول ترکیه از بزرگترین و جدیدترین مراکز خرید استانبول ترکیه می باشد. اگر از مسافران تور ترکیه می باشید می توانید به این مرکز خرید سری بزنید و بازدید نمایید . در سال 2009 میلادی مرکز خرید فروم استانبول ترکیه دارای مساحت زیادی می باشد که بزرگترین و اولین آکواریوم ترکیه و همچنین موزه یخ در مرکز خرید فروم استانبول ترکیه قرار گرفته است. شعبه فروشگاه لوازم خانگی با برند های معروف در مرکز خرید فروم استانبول ترکیه می باشد . در این مرکز خرید فروشگاه لوازم ورزشی ، انواع بوتیک ، رستوران با انواع غذاهای متنوع و لذیذ و انواع فست فود ها و کافه تریا که بتوانید بعد از یک گردش و خرید طولانی استراحت نمایید در این مرکز خرید وجود دارد.

مرکز خرید فروم استانبول ترکیه

 

مرکز خرید فروم استانبول ترکیه

منبع : مراکز خرید ترکیه

 

مطالب مرتبط :

 

 

 

arezu بازدید : 33 یکشنبه 14 دی 1393 نظرات (0)

 

هتل رادیسون بلو پرا استانبول ترکیه پنج ستاره

هتل رادیسون بلو پرا استانبول ترکیه

 

هتل رادیسون بلو پرا استانبول ترکیه در منطقه زیبای پرا واقع شده است و دارای مرکز فرهنگی، هنری  است . سالن ناهارخوری و غذاخوری زیبا و متنوع دارد که می توانید از این فضاها استفاده نمایید و لذت ببرید . هتل رادیسون بلو پرا استانبول ترکیه رستورانی با چشم انداز فوق العاده از شاخ طلایی و مرکز قدیمی شهر استانبول ترکیه دارد. خیابان پر رفت و آمد و جذاب استقلال تنها چند دقیقه با هتل رادیسون بلو پرا استانبول ترکیه فاصله دارد. مسافران تور ترکیه تنها با کمی پیاده روی می توانید به مراکز دیدنی و مراکز خرید و مترو و اتوبوس برسید. اتاق های زیبا و بسیار تمییز هتل رادیسون بلو پرا استانبول ترکیه دارای بوفه ای که شامل قهوه و چای و نوشیدنی و تنقلات می باشد دارد. همچنین اتاقها دارای مینی بار و لب تاپ و  صندوق الکترونیکی دارند . مجهز به سیستم تهویه مطبوع ، اینترنت رایگان در تمامی نقاط هتل و تلویزیون صفحه تخت برای اتاقها با دکوراسیون زیبا طراحی و چیدمان شده است. بوفه صبحانه با سلیقه ها و ذائقه های متفاوت مهیا می باشد حتی می توانید صبحانه مورد نظر خود را سفارش دهید و لذت ببرید . سالن زیبای ناهار خوری رستوران در طبقه همکف در کنار لابی می باشد. سالن ویژه بدنسازی و تناسب اندام بوتانیکا و حمام آب گرم ,حمام بخار، سونا ،  حمام ترکی که برای آرامش اعصاب بسیار مفید است, استخر سرپوشیده که زمانی را برای آرامش و استراحت می توانید در استخر بگذرانید . با پیاده روی در کوتاه ترین زمان به موزه پرا بروید، منطقه گالاتا و برج گالاتا و شهر قدیمی استانبول را بازدید نمایید. فرودگاه آتاتورک 18 km از هتل رادیسون بلو پرا استانبول ترکیه فاصله دارد. هتل رادیسون بلو پرا استانبول ترکیه در منطقه پرا قرار گرفته است . هتل رادیسون بلو پرا استانبول ترکیه هتلی مناسب ویژه اقامت خانوادگی مسافران و گردشگران تور ترکیه می باشد.

هتل رادیسون بلو پرا استانبول ترکیه

هتل رادیسون بلو پرا استانبول ترکیه

هتل رادیسون بلو پرا استانبول ترکیه

 

منبع : هتل های ترکیه

 

 

مطالب مرتبط :

arezu بازدید : 22 دوشنبه 10 آذر 1393 نظرات (0)

کدام جاذبه‌ها گردشگران را به ترکیه می‌کشاند؟

3میلیون و 760 هزار نفر فقط از کاخ توپکاپی دیدن کردند!

شنبه, ۱ آذر ۱۳۹۳، ۱۱:۱۵ ب.ظ
ترکیه آنلاین: حرمسرای سلاطین عثمانی یکی از بخش‌های مهم کاخ توپکاپی بود که کسی اذن دخول به این حریم ممنوعه را نداشت.



فضای نابسامان سیاسی خاورمیانه تاثیر منفی بسزایی بر تعداد مسافران تور استانبول داشته که کشورهای منطقه را به عنوان مقصد خود انتخاب می‌کنند؛ اما به نظر می‌رسد این حساب و کتاب‌ها در مورد ترکیه چندان درست از آب درنیامده است.



طبق آمارها، تا پایان سال جاری میلادی ۴۲ میلیون گردشگر راهی ترکیه خواهند شد. این رقم نسبت به ۱۰ میلیون گردشگری که در سال ۲۰۰۰ به ترکیه رفتند، رشد چشمگیری را نشان می‌دهد. استانبول هفتمین مقصد گردشگری جهان پایتخت فرهنگی و اقتصادی کشوری است که با موزه‌ها و جاذبه‌های فریبنده‌اش گردشگران نقاط مختلف جهان را به سوی خود فرا می‌خواند.(آنکارا پایتخت سیاسی ترکیه است.)

به گزارش ایسنا، وزارت فرهنگ ترکیه با بررسی آمارهای هشت ماه نخست سال ۲۰۱۴ اعلام کرده در این مدت ۲۰ میلیون و ۲۶۹ هزار بازدیدکننده از موزه‌های این کشور دیدن کرده‌اند. این رقم در سال گذشته به ۲۹ میلیون و ۴۸۱ هزار رسیده بود. در این گزارش ۱۰ موزه و مکان تاریخی که بیش از دیگر جاذبه‌های ترکیه مورد توجه گردشگران بوده‌اند را معرفی می‌کنیم:

۱-کاخ توپکاپی- استانبول (سه میلیون و ۷۶۰ هزار بازدیدکننده)

کاخ توپکاپی از قصرهای معروف امپراتوری عثمانی است که به مدت ۴۰۰ سال مرکز اداری این امپراطوری بود. «سلطان محمد فاتح» در ۱۴۵۹ دستور ساخت این قصر را داد و کار ساخت آن در سال ۱۴۶۵ به پایان رسید. این قصر بین شاخ طلایی و دریای مرمره در استانبول واقع شده و چشم‌اندازی بسیار عالی به تنگه بسفر دارد.

در سال ۱۸۵۳ «سلطان عبدالمجید» تصمیم گرفت محل اقامتش را به قصر تازه‌ساز دلمه باغچه منتقل کند که نخستین کاخ مدل اروپایی شهر بود. امروز قصر توپکاپی (توپقاپی) به موزه تبدیل شده و از جذاب‌ترین جاذبه‌های توریستی ترکیه ‌است. در این موزه بسیاری از آثار ادبی و هنری ایران نیز نگه داشته می‌شود. در این کاخ‌موزه آثاری همچون لباس پیامبر اسلام (ص)، شمشیرهای مختلف او، دندان، مو، کفش او و ... نگهداری می‌شود.

۲-مسجد ایاصوفیه - استانبول (سه میلیون و ۲۹۸ هزار نفر)

ایاصوفیه کلیسای مسیحیت شرق بود که در دوره امپراطوری بیزانس در سال ۵۳۲ میلادی به دستور «کنستانتین اول» ساخته شد و سپس در قرن ششم توسط «جاستنیانوس» مورد بازسازی و مرمت قرار گرفت. این کلیسا نخست، کلیسای بزرگ نام گرفت. پس از فتح استانبول، «سلطان محمد دوم» دستور داد کلیسای ایاصوفیه را به مسجد تبدیل کنند. بعدها آیاتی از قرآن به خط «مصطفی چلبی» در دیوارها و سقف ایاصوفیه نگاشته شد؛ علاوه بر این لوحه‌هایی دور تا دور سقف ایاصوفیه نصب شد که در آن نام الله، محمد، ابوبکر، عمر، عثمان، علی، حسن و حسین نوشته شده بود. پس از اعلام حکومت جمهوری در ترکیه و به قدرت رسیدن «آتاترک»، ایاصوفیه به موزه تبدیل شد و تا امروز به همین شکل باقی ‌مانده ‌است.

۳-موزه مولانا- قونیه (دو میلیون و ۴۶ هزار بازدیدکننده)

یکی از دیدنی‌های مهم شهر قونیه  براي مسافران تور استانبول موزه مولاناست. «سلطان العلما» پدر مولوی در سال ۱۲۳۱ میلادی در این مکان به خاک سپرده شد و بعد از مرگ وی عده‌ای از دوست‌داران به حضور مولانا می‌رسند و از ایشان می‌خواهند که بر روی قبر پدرش مقبره‌ای بسازند، اما او با گفتن این‌که «آیا غیر از گنبد آسمان مقبره دیگری نیز وجود دارد؟» پیشنهاد آن‌ها را رد میکند.

بعد از مرگ مولانا پسرش «سلطان ولد» اقدام به ساخت مقبره در این محل می‌کند. این مقبره چهار ستونی توسط معمار «بدرالدین تبریزی» در مقابل پرداخت ۱۳۰۰۰۰ درهم سلجوقی ساخته شد. این مقبره و درگاه در سال ۱۹۲۶ تحت عنوان موزه آثار عتیقه قونیه فعالیت خود را شروع کرد و در سال ۱۹۵۴ نام آن به موزه مولانا تغییر یافت. مساحت موزه و حیاط آن حدود ۶ هزار و ۵۰۰ مترمربع است که این میزان با اضافه شدن مجموعه گل باغچه به ۱۸ هزار مترمربع افزایش یافت. ورودی حیاط موزه از در درویشان است.

۴-حرمسرای قصر توپکاپی - استانبول (۶۲۱ هزار و ۶۶۷ بازدیدکننده)

حرمسرای سلاطین عثمانی یکی از بخش‌های مهم کاخ توپکاپی بود که کسی اذن دخول به این حریم ممنوعه را نداشت. این محوطه در اواخر قرن ۱۶ میلادی به صورت بنایی هزارخم متشکل از سراهایی با ۳۰۰ اتاق کاشیکاری‌شده و فضاهای سبز و باغ‌های فواره‌دار ساخته شد. در این حرم بالغ بر یک‌هزار زن و کودک و برده سیاه زندگی می‌کردند که در میان آنان دختران یهودی و مسیحی هم بودند که یا به کنیزی گرفته شده و یا از طرف مقامات دولتی کشورهای دیگر به سلطان هدیه داده شده بودند .

۵-موزه «بابانوئل» - آنتالیا (۵۳۲ هزار و ۳۹۱ بازدیدکننده)

«بابانوئل» که در اکثر کشورهای اروپایی به نام «سانتا کلاوس» معروف است، مردی روحانی به نام «سن نیکلاس» بود که در آناتولی زندگی می‌کرد. ریشه این باور در سرزمین‌های اسکاندیناوی از شخصیت بسیار قدیمی آن‌ها گرفته شده، در صورتی‌که در سرزمین حقیقی وی یعنی سواحل مدیترانه هیچ‌گاه برف نمی‌بارد. مهم نیست که این امر تا چه حد به واقعیت نزدیک باشد، به هر صورت در سرزمین‌های مسیحی، بابانوئل خصوصا محبوب بچه‌هاست و کلیساهای متعددی به نام وی نام‌گذاری شده‌اند.

کلیسای پرتردد «بابانوئل» (سانتا کلاوس) شهر آنتالیای ترکیه در قرن چهارم بصورت تک‌گنبد بود. در قرن هشتم یک قلعه صلیب‌مانند به بخش شمالی آن اضافه شد. این جاذبه گردشگری محل نگه‌داری تکه استخوان‌ها و اشیائی است که گفته می‌شود به سن نیکلاس تعلق دارند.

۶-موزه حاجی بکتاش ولی نوشهیر (۴۶۹ هزار و ۹۳۲ بازدیدکننده)

«حاجی بکتاش ولی» متصوف قرن ۱۳ میلادی و بنیان‌گذار طریقت بکتاشیه بودو وی که متولد قرن سیزدهم میلادی بود، در نیشابور به دنیا آمد و حدود سن ۴۰ سالگی به روم (آسیای صغیر) مهاجرت کرد. آرامگاه این فیلسوف و صوفی در شهر نوشهیر توسط مسلمانان شیعه و سنی مورد بازدید قرار می‌گیرد.

۷-موزه باستان‌شناسی- استانبول(۴۵۵ هزار و ۱۸۶بازدیدکننده)

موزه باستان‌شناسی استانبول از جاذبه‌های دیدنی این شهر و بزرگترین موزه باستان‌شناسی ترکیه است. این مکان یکی از غنی‌ترین موزه‌های جهان است که حاوی بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار شی مربوط به تمام دوره‌های تمدن بشری است. این موزه توسط باستان‌شناسی به نام «عثمان حمید بی» در قرن هجدهم تاسیس شد و بازدید از آن اولین‌بار در سال ۱۸۹۱ برای عموم آزاد شد. در ورودی این موزه که در نزدیکی کاخ توپکاپی واقع شده، عکس‌هایی از وی و خانواده‌اش و برخی اشیاء شخصی‌ او دیده می‌شود. موزه باستان‌شناسی از سه ساختمان مستقل تشکیل شده که شامل موزه شرق باستان، موزه کاشی‌کاری، و موزه باستان‌شناسی می‌شود.

۸-کلیسای چورا- استانبول (۳۴۳ هزار و ۵۷۲ بازدیدکننده)

کلیسای «چورا» از اول با هدف کلیسایی بیزانسی ساخته شد ولی بعدها در قرن شانزدهم به مسجد و از سال ۱۹۴۸ به موزه تبدیل شده است. کاشی‌ها و موزائیک‌های بسیار زیبای کلیسای «چورا» باقیمانده نمونه‌هایی از طراحی و سبک هنر بیزانسی در دنیا محسوب می‌شوند. بخش‌هایی از کلیسا در سال ۴۰۰ ساخته شده و ساختمانی که اکنون در فضای کلیسا دیده می‌شود، تقریبا در سال ۱۵۰۰ بنا شده است.

۹-موزه تمدن‌های آناتولی - آنکارا(۲۴۸ هزار و ۷۸۶ بازدیدکننده)

این موزه از اولین جاذبه‌های آنکارا برای گردشگرانی است که به دیدن بناهای تاریخی و تاریخ ترکیه باستان علاقه‌مند هستند. این موزه در بازاری متعلق به قرن پانزدهم که به خوبی بازسازی شده، واقع است. بهترین صنایع‌دستی به‌دست آمده ازحفاری‌های ترکیه را در این موزه می‌توان دید. موزه تمدن‌ها مجموعه‌ای زیبا و منحصربه‌فرد از آثار دوران پالئولیتیک، نئولیتیک، هاتی، هیتی، فرنگی‌ها، یورارتین‌ها، رومی‌ها و نمونه‌های برجسته‌ای از گنج‌های لیدیایی‌ها را در خود نمایش می‌دهد.

۱۰-موزه جمهوریت-آنکارا (۲۲۷ هزار و ۹۳۶ بازدیدکننده)

در این موزه اسناد مهم مربوط به آغاز قیام جمهوری‌خواهی ترکیه به نمایش گذاشته شده است. موزه جمهوریت در نزدیکی موزه جنگ آزادی‌بخش و در محل دومین ساختمان پارلمان ترکیه قرار گرفته است. اسناد موجود در این موزه به زبان ترکی نوشته شده‌اند، به همین خاطر ممکن است بازدیدکنندگان خارجی کمی از دیدن آن خسته شوند. وسایل و اشیایی از «آتاترک» نیز در بخشی از موزه جمهوریت به نمایش درآمده‌اند. 
arezu بازدید : 28 یکشنبه 04 آبان 1393 نظرات (0)
 

کاخ دلمه باغچه استانبول

کاخ دلمه باغچه استانبول در نزدیکی تنگه بسفر واقع شده است و دارای اهمیت تاریخی و جذابیت زیادی می باشد. کاخ دلمه باغچه استانبول در قرن نوزده ساخته شد، و آخرین پادشاهان عثمانی از ساختمان کاخ برای مکان و محل اقامت و حکومت استفاده می کرد . معماری داخلی و خارجی کاخ دلمه باغچه استانبول با معماری اروپایی و عربی ساخته شده است که میان این دو قاره به چشم میخورد . کاخ دلمه باغچه استانبول بیشتر روزها به جز روزهای دوشنبه از ساعت 9 تا چهار بعد از ظهر برای بازدید مسافران تور استانبول باز می باشد. 

کاخ دلمه باغچه استانبول

 مطالب مرتبط :

تور لحظه آخری استانبول

کاخ دلمه باغچه استانبول

arezu بازدید : 38 یکشنبه 04 آبان 1393 نظرات (0)
 

 

موزه باستان شناسی استانبول

موزه باستان شناسی استانبول موزه ای بسیار دیدنی است که اشیاء عتیقه بسیاری در موزه باستان شناسی استانبول جمع اوری و نگهداری می شود. در سال 1891 موزه باستان شناسی استانبول برای بازدید مسافران تور استانبول افتتاح شد و از سه ساختمان مستقل تشکیل شده است که شامل موزه شرق باستان می شود. موزه باستان شناسی استانبول در نزدیکی کاخ توپکاپی واقع شده است. هزینه بلیت بخش ورودی موزه حدودا هشت دلار می باشد و بیشتر روزها به غیر از دوشنبه ها از ساعت 9:30 صبح تا 5 بعد از ظهر برای بازدید مسافران تور استانبول باز می باشد.

مطالب مرتبط :

تور استانبول لحظه آخری
موزه باستان شناسی استانبول

arezu بازدید : 29 یکشنبه 04 آبان 1393 نظرات (0)

هتل کوستور کلوب هالیدی كوش آداسي

هتل کوستور کلوب هالیدی کوش آداسی

هتل کوستور کلوب هالیدی كوش آداسي تفریحی و  در ساحل شنی بوستانی زیبا و اختصاصی خود در كوش آداسي قرار گرفته است و خدمات و امکانات بسیار متنوع و با کیفیتی را با برنامه تفریحی متنوع مانند : ورزشهای آبی و باشگاه برای کودکان برای مسافران و میهمانان تدارک دیده است .هتل کوستور کلوب هالیدی كوش آداسي انتخابی مناسب برای خانواده هایی که به دنبال یک تعطیلات آرام هستند، می باشند . اتاقها به سیستم تهویه مطبوع , تلویزیون ماهواره ای، تجهیز شده اند . بعضی از اتاقها نیز 2 اتاق خواب دارند.کودکان از بازی کردن در استخر روباز و بزرگ هتل و سرسره های آبی لذت خواهند برد. استخر دیگری هم در هتل وجود دارد که میهمانان و مسافران میتوانند در آن شنا کرده  و از آفتاب لذت ببرند. عصرها خانواده ها می توانند با قایق پدالی تفریح کنند. رستوران هتل کوستور کلوب هالیدی كوش آداسي بوفه خوراکهای خوشمزه و متنوع را سرو میکند و تدارک می بیند . میهمانان و مسافران می توانند میزی در یکی از 3 رستوران هتل کوستور کلوب هالیدی كوش آداسي رزرو کنند و خوراکهای ترکی و یا سوشی خوشمزه و متنوع را امتحان کنند .پس از یک روز چهره نگاری , فعالیتهای آبی، و یا برنزه کردن،  میهمانان می توانند زمانی را به استراحت در حمام بخار و سونای هتل بپردازند .آمفی تئاتر بزرگ هتل کوستور کلوب هالیدی كوش آداسي ، تفریحات شبانه مختلف و متنوع را برای همه اعضای خانواده ارائه می دهد. پنج تریای متفاوت هم در برای علاقه مندان با سلیق های مختلف قرار دارد .

مطالب مرتبط :

arezu بازدید : 20 یکشنبه 04 آبان 1393 نظرات (0)

هتل چاریسما دی لاکس كوش آداسي

هتل چاریسما دی لاکس کوش آداسی

این هتل چاریسما دی لاکس كوش آداسي بسیار زیبا و مجلل می باشد . کارکنان مسئولیت پذیر هتل بسیار مهربان و با دقت هستند و  آماده ارائه خدمات می باشند.امکانات خدماتی و رفاهی هتل چاریسما دی لاکس كوش آداسي مانند : سونا ، ماساژ ،  مرکز سلامت و آبگرم ، استخر سرپوشیده (فصلی) ،  استخر سرباز (تمام فصول) ، حمام ترکی ،  ساحل اختصاصی ، ایوان مخصوص حمام آفتاب ، ساحل اختصاصی ، امکانات ورزشهای آبی در هتل چاریسما دی لاکس كوش آداسي ارائه می شود. وجود زمین بازی مخصوص کودکان و خدمات نگهداری از اطفال سفری به یاد ماندنی را برای شما خواهد شد .هتل چاریسما دی لاکس كوش آداسيبا داشتن فروشگاه هاي مختلف و متعدد موجب آسایش مسافران و میهمانان می شود. صرافي هم در هتل چاریسما دی لاکس كوش آداسي وجود دارد. ميهمانان و مسافران مي توانند در فعاليت هايي مانند: بيليارد، پينگ پنگ، ميني گلف شرکت کنند. خدمات آرایشگاه هم در هتل چاریسما دی لاکس كوش آداسي وجود دارد که در صورت لزوم میتوانید استفاده کنید.

مطالب مرتبط :

 

arezu بازدید : 26 چهارشنبه 09 مهر 1393 نظرات (0)

مرکز خرید گالریا در ترکیه استانبول

مرکز خرید گالریا در ترکیه استانبول

 در دهه 80 میلادی نخست وزیر وقت ترکیه آقای تورگوت اوزات دستور  به ساخت این مرکز خرید داد . او ساخت این مرکز خرید را از  روی مراکز خرید گالریا ترکیه در ایالات متحده امریکا ، شهرهای  هوستون و تگزاس برگرفته است . مساحت این مرکز 77000 متر مربع است . مرکز خرید گالریا که در جاده ساحلی منطقه آتاکوی ترکیه قرار دارد دارای بوتیک و مغازه های بسیاری میباشد و همچنین دارای رستوران ، سینما ، سالن بولینگ و اسکیت روی یخ است . مرکز خرید گالریا در استانبول ترکیه در سال 1990 به دلیل طراحی پیچیده ، ساخت و ساز سریع و  ویژگی های  ساختاری به عنوان برجسته ترین  مرکز خرید جهان انتخاب شد .

 

arezu بازدید : 32 چهارشنبه 09 مهر 1393 نظرات (0)

هتل دایما ریزورت کمر ترکیه

هتل دایما ریزورت کمر ترکیه


هتل دایما ریزورت کمر ترکیه از هتل های 5 ستاه ترکیه میباشد که دارای امکانات تفریحی مانند زمین بازی کودکان ، سرویس نگهداری کودکان ، اتاق بازی های کامپیوتری ، کارمندان مخصوص بازی و سرگرمی ، کلوپ با  dj ، استخر ، ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، شیرجه ، استخر سرباز ، ساحل اختصاصی ، استخر سرپوشیده و امکانات ورزش های آبی در سایت هتل . همچنین این هتل دارای اتاقهای ویژه و امکانات برای معلولین عزیز و اتاقهای مخصوص تازه عروسها میباشد . از امکانات ورزشی این هتل نیز میتوان به تنیس ، مرکز بدنسازی ، بیلیارد ، پینگ پنگ ، بازی دارت ، موج سواری و مینی گلف اشاره کرد که برای علاقه مندان به ورزش در نظر گرفته شده است . دیگر خدمات و امکانات این هتل شامل خانه داری ، امکانات جلسه و ضیافت ، لباسشویی ، آرایشگاه ، صبحانه در اتاق ، اتو کشی ، صرافی ، فروشگاه هدایا و سوغات ، خدمات کفش و واکس ، فکس و کپی ، کرایه اتومبیل ، سرویس مستخدم و امکانات اتاق VIP است .

arezu بازدید : 24 چهارشنبه 09 مهر 1393 نظرات (0)

شهر آنکارا ترکیه

شهر آنکارا ترکیه 

شهر آنکارا ترکیه

این شهر در مرکز آناتولی و برفلات بزرگ در ارتفاع 850 متری واقع شده است .این استان پوشیده از جنگلها و زمین های حاصلخیز گندم است و از سمت شمال با شهرهای بلو و چانکیر،از غرب با استان کیر شهیر و از سمت شرق با شهر اسکی شهیر همسایه است قدمت این شهر به دوران تمدن هاتیها و برنز بر میگردد که در قرن دهم قبل از میلاد بوده اند اولین کسانی که قبل از میلاد آنکارا را پایتخت خود کردند نژاد سلت بودندکه در ان زمان به نام آنکیرا Ancyra خوانده میشد که به مفهوم لنگر است و در زمان سلتی ها به معنای دریا دوست بوده است.

 

 

درباره مارماریس ترکیه

 

 

 

درباره مارماریس ترکیه

 

درباره مارماریس ترکیه

 

این شهر ترکیه گوشه ای از بهشت است که میتوان رنگهای طبیعی آبی و سبز را در آن تماشا کنید.از مهمترین دلایل توریستی بودن این شهر ترکیه میتوان به وجود بندرهای طبیعی،سواحل طولانی ،زیباییهای طبیعت،بندرهای مجهز به کشتیهای تفریحی،ورزشهای آبی و پانسیونهای خوب  و هتل های 5 ستاره را نام برد که این شهر ترکیه را تبدیل به شهری بهشتی کرده است این شهر به دلیل صنایع ابری،گیاهان معطر و ماهیگیری معروف شده است و هم اکنون یک شهر توریستی بزرگ ترکیه به شمار می آیدر

شهر ادرنه ترکیه

شهر ادرنه ترکیه

شهر ادرنه ترکیه

این شهر یکی از شهرهای ترکیه است این شهر در غرب ترکیه و در نزدیکی مرز یونان و بلغارستان است جمعیت این شهر در سال دو هزار و دو بیش از دوازده هزار نفر بوده است.

 

 

معرفی شهر آلانیا

 

 

 

 معرفی شهر آلانیا

 

 

 

 

آلانیا (به ترکی: Alanya) نام شهری تاریخی در کشور ترکیه میباشد که در 135km شهر آنتالیا واقع شده . در این شهر مکانهای مسکونی و توریستی زیادی وجود دارد. قلعه سلجوقی که در سده ۱۳ میلادی بنا شد، همانند تاجی بر سر شبه‌جزیره آلانیا میباشد . همچنین قلعه ۸ ضلعی و تاریخی قلعه دختر نیز از اماکن‌ دیدنی آلانیا میباشد. آلانیا در طول تاریخ، قسمتی از سرزمین کیلیکیه  و همچنین بخشی از سرزمین پامفیلیا بوده و بخشی از امپراتوری ایران نیز بوده است. سپس زیر سلطه و حاکمیت یونانی‌ها و رومی‌ها قرار گرفته. در دوره امپراتوری روم شرقی نامی به معنای «کوه زیبا» به آن داده شده . علاءالدین کی‌قباد، پادشاه سلجوقی در سده ۱۳ میلادی نام شهر را به علائیه تغییر داد. در نهایت آلانیا در سال ۱۴۷۱ میلادی، بخشی از امپراتوری عثمانی شد.

 

 

arezu بازدید : 25 چهارشنبه 26 شهریور 1393 نظرات (0)

دانستنیهای ترکیه

دانستنیهای ترکیه

دانستنیهای ترکیه

این کشور در جنوب شرقی اروپا و در غرب آسیا قرار گرفته است.از شرق به ارمنستان و از شمال شرق به گرجستان از جنوب به عراق ،دریای مدیترانه و سوریه و از غرب به دریای اژه و یونان متصل است کشور ترکیه از دو بخش آسیایی و اروپایی شکل گرفته است و توسط تنگه ی بسفر و دریای مرمر از قاره اروپا جدا می شوداین کشور کوهستانی است که توسط کوههای متعدد از قبیل آرارات و توروس پوشانده شده است.برای ورود به ترکیه نیازی به ویزا نیست و با گذرنامه معتبر به طول سه ماه میتوانید اقامت داشته باشید

 

arezu بازدید : 24 شنبه 08 شهریور 1393 نظرات (0)

 

پارک آبی آدلند كوش آداسي

پارک آبی آدلند کوش آداسی


یکی از بزرگ‌ترین پارک‌های آبی اروپا , پارک آبی كوش آداسي است و برای خودش دنیایی از بازی‌های آبی را دارد پارک آبی بهترین انتخاب برای تفریح وبدست آوردن شادی و نشاط می باشد . در این پارک همه افراد از کوک و بزرگ می توانند به تفریح خود بپردازند و از سفر خود لذت ببرند و خاطره ای خو را برای خود به یادگار بگذرانند.

 

 

مطالب مرتبط :

 

 

بازار های روز در كوش آداسي

سه بازار محلی در كوش آداسي می باشد که ارزش دیدن و وقت گذاشتن را دارد. دو روز در هفته روزهای سه شنبه و جمعه بازار تره بار برپا  می باشد و یک روز مختص روز چهارشنبه برای پوشاک و لباس است.در بازار سه شنبه می توانید سبزیجات و ماهی تازه و میوه های فصلی بخرید. افراد بومی مناطق اطراف و این منطقه محصولات تازه خود را به بازار می برند و می فروشند. هر پنج دقیقه از ایستگاه ساحل بانوان ماشین مینی بوس به مقصد بازار حرکت می کنند.

 

مطالب مرتبط :

 

 شهر تاریخی افسوس در کوش آداسی

  شهر تاریخی افسوس در کوش آداسی

از شهرهای مهم تمدن رومباستان شهر اِفسوس  در آسیای صغیر می باشد. این شهر که در کناره رود مندرس کوچک و سواحل دریای اژه قرار گرفته است .این روزها به زبان ترکی اِفس نامیده می شود آثار باقی مانده از این شهر از لحاظ تاریخی جایگاه  و ارزش ویژه ای دارد. شهر قدیمی و تاریخی افسوس قدمتش به 6000 سال قبل از میلاد مسیح (ع) می‌رسد و تا کنون اشیای باستانی و بناهای تاریخی زیادی از زمانهای مختلف حیات انسان از جمله دوره و زمان نوسنگی در آن کشف شده‌ است . در آثارباستانی باقی مانده در این شهر بنای قدیمی کتابخانه ای  دیده می شود . کتابخانه تقریبا در حدود سال ۱۲۵ میلادی بوسیله ژولیوس آکویلا سلسوس برای یادبود و خاطره پدرش ساخته شد به این نام کتابخانه سلسوس مشهور شده است.

 

 

 

مطالب مرتبط :

 

جزیره کبوتر در كوش آداسي

جزیره کبوتر در کوش آداسی

جزیری کبوتر جزیری کوچکی است که به شهر با یک جاده‌ی باریک متصل می‌شود . خانه‌ پرنده‌ها در فصل مهاجرت پرندگان می‌شود و به نوعی سمبل كوش آداسي می باشد . ساحلی خلوت و دنج دارد و برای مسافرانی که خواستار آرامش هستند و  دور از هیجان باشند جای بی نظیر و زیبایی است . ساحل زیبای جزیره در طلوع و غروب آفتاب منظره هایی فوق العاده را برای خود دارد و دیدن این مناظر زیبا بسیار آرامش بخش و هیجان انگیز است .

 

 

 

مطالب مرتبط :

 

 

arezu بازدید : 35 شنبه 08 شهریور 1393 نظرات (0)

هتل چاریسما دی لاکس كوش آداسي

هتل چاریسما دی لاکس کوش آداسی

این هتل چاریسما دی لاکس كوش آداسي بسیار زیبا و مجلل می باشد . کارکنان مسئولیت پذیر هتل بسیار مهربان و با دقت هستند و  آماده ارائه خدمات می باشند.امکانات خدماتی و رفاهی هتل چاریسما دی لاکس كوش آداسي مانند : سونا ، ماساژ ،  مرکز سلامت و آبگرم ، استخر سرپوشیده (فصلی) ،  استخر سرباز (تمام فصول) ، حمام ترکی ،  ساحل اختصاصی ، ایوان مخصوص حمام آفتاب ، ساحل اختصاصی ، امکانات ورزشهای آبی در هتل چاریسما دی لاکس كوش آداسي ارائه می شود. وجود زمین بازی مخصوص کودکان و خدمات نگهداری از اطفال سفری به یاد ماندنی را برای شما خواهد شد .هتل چاریسما دی لاکس كوش آداسي با داشتن فروشگاه هاي مختلف و متعدد موجب آسایش مسافران و میهمانان می شود. صرافي هم در هتل چاریسما دی لاکس كوش آداسي وجود دارد. ميهمانان و مسافران مي توانند در فعاليت هايي مانند: بيليارد، پينگ پنگ، ميني گلف شرکت کنند. خدمات آرایشگاه هم در هتل چاریسما دی لاکس كوش آداسي وجود دارد که در صورت لزوم میتوانید استفاده کنید.

 

مطالب مرتبط :

 

هتل کوستور کلوب هالیدی كوش آداسي

هتل کوستور کلوب هالیدی کوش آداسی

هتل کوستور کلوب هالیدی كوش آداسي تفریحی و  در ساحل شنی بوستانی زیبا و اختصاصی خود در كوش آداسي قرار گرفته است و خدمات و امکانات بسیار متنوع و با کیفیتی را با برنامه تفریحی متنوع مانند : ورزشهای آبی و باشگاه برای کودکان برای مسافران و میهمانان تدارک دیده است .هتل کوستور کلوب هالیدی كوش آداسي انتخابی مناسب برای خانواده هایی که به دنبال یک تعطیلات آرام هستند، می باشند . اتاقها به سیستم تهویه مطبوع , تلویزیون ماهواره ای، تجهیز شده اند . بعضی از اتاقها نیز 2 اتاق خواب دارند.کودکان از بازی کردن در استخر روباز و بزرگ هتل و سرسره های آبی لذت خواهند برد. استخر دیگری هم در هتل وجود دارد که میهمانان و مسافران میتوانند در آن شنا کرده  و از آفتاب لذت ببرند. عصرها خانواده ها می توانند با قایق پدالی تفریح کنند. رستوران هتل کوستور کلوب هالیدی كوش آداسي بوفه خوراکهای خوشمزه و متنوع را سرو میکند و تدارک می بیند . میهمانان و مسافران می توانند میزی در یکی از 3 رستوران هتل کوستور کلوب هالیدی كوش آداسي رزرو کنند و خوراکهای ترکی و یا سوشی خوشمزه و متنوع را امتحان کنند .پس از یک روز چهره نگاری , فعالیتهای آبی، و یا برنزه کردن،  میهمانان می توانند زمانی را به استراحت در حمام بخار و سونای هتل بپردازند .آمفی تئاتر بزرگ هتل کوستور کلوب هالیدی كوش آداسي ، تفریحات شبانه مختلف و متنوع را برای همه اعضای خانواده ارائه می دهد. پنج تریای متفاوت هم در برای علاقه مندان با سلیق های مختلف قرار دارد .

 

مطالب مرتبط :

 

هتل کرومار دیلوکس كوش آداسي

هتل کرومار دیلوکس کوش آداسی

هتل کرومار دیلوکس كوش آداسي 5 ستاره و مجلل ، با موقعیت عالی و چشم انداز زیبای دریای خود، اقامت شیکی را به میهمانان ارائه و میهمان نوازی فوق العاده ای را از آنان به عمل می آورد. هتل کرومار دیلوکس كوش آداسي از چشم انداز بی مانندی نسبت جزیره Pigeon و کوشي آداسی برخوردار بوده و استخر آن، یکی از بزرگترین استخرهای روباز منطقه Aegean به شمار میرود. میهمان میتوانند در یکی از 2 ساحل اختصاصی هتل کرومار دیلوکس كوش آداسي و زیر آفتاب، به استراحت پرداخته و یا در خلیج شنی خصوصی آن، آفتاب بگیرند. رستوران تراس هتل کرومار دیلوکس كوش آداسي، با ارائه چشم انداز تماشایی غروب آفتاب و محیطی خودمانی از میهمانان پذیرایی کرده در حالیکه رستوران داخل هتل کرومار دیلوکس كوش آداسي، از محیطی تشریفاتی تر برخوردار میباشد. رستوران ها، گزینه ای از بهترین خوراکهای بین المللی را سرو میکنند. هتل، 6 سالن اجتماعات را در اختیار مسافرین کاری قرار داده که همگی از چشم انداز دریا برخوردار بوده و گزینه مناسبی جهت برگزاری کنفرانس ها، سمینارها و نشست های بین المللی به شمار میروند.

 

 

 

مطالب مرتبط :

 

 

هتل و اسپای آکا فانتاسی آکاپارک كوش آداسي

هتل و اسپای آکا فانتاسی آکاپارک کوش آداسی

هتل و اسپای آکا فانتاسی آکاپارک كوش آداسي امکانات رفاهی مانند: ساحل اختصاصی ، ایوان مخصوص حمام آفتاب ، امکانات ورزشهای آبی در سایت هتل مهیا می باشد. از امکانات دیگر هتل و اسپای آکا فانتاسی آکاپارک كوش آداسي ارائه خدمات نگهداری از اطفال هم می باشد.اين هتل دارای فروشگاه هاي متعدد مجهز شده است .هتل و اسپای آکا فانتاسی آکاپارک كوش آداسي يک صرافي نيز برای خود دارد.اتاق جلسه کاملا تجهیز شده در هتل موجود مي باشد.در باغ هتل مکانی برای استراحت و آرامش می باشد.همچنين هتل و اسپای آکا فانتاسی آکاپارک كوش آداسي دوچرخه به مسافران و ميهمانان اجاره ميدهد.

 

 

مطالب مرتبط :

 

 

 

arezu بازدید : 26 پنجشنبه 30 مرداد 1393 نظرات (0)

 

درباره ترکیه

نام محلی : ترکیه جمهوریتی

پایتخت : آنکارا

نام بین المللی : ترکی

اسامی دیگر : آسیای صغیر ،آناتولی عثمانی ،  روملی

پایتخت : آنکارا

مذهب : اسلام

حکومت جمهوری :حزبی

رئیس کشور : رئیس جمهور

رئیس دولت : نخست وزیر

مطالب مرتبط با تور ترکیه:

 

 

شهر ازمیر ترکیه 

شهر ازمیر ترکیه

این شهر یکی از شهر های ترکیه است و سومین شهر بزرگ در ترکیه بعد از استانبول و انکارا است این شهر ترکیه یکی از شهرهای عالی در زمینه ی صنعتی ، تجاری و بندری است.در ساحل دریای اژه واقع شده است به طور سالیانه تعداد زیادی نمایشگاه صنعتی و کنگره های تجاری و علمی در این شهر ترکیه برگزار میشود طبق اخرین آمار سرشماری جمعیت در این شهر بیش از سه میلیون نفر بوده است.از مهمترین دانشگاههای این شهر ترکیه دانشگاه صنعتی ازمیر است که تمام رشته های فنی مهندسی را دارد.این شهر یکی از جاذبه های گردشگری ترکیه است.از شهر های باستانی این شهر میتوان شهر تاریخی افس که بزرگترین شهر باستانی در جهان است را نام برد همچنین آبهای معدنی، و سواحل چشمه بسیاری از توریستها را به خود جذب کرده است.این شهر به زبان یونانی سیمیرینی نامیده می شود

مطالب مرتبط با تور ترکیه:

راههای ارتباطی ترکیه

ارتباط به این کشور به صورت هوایی-زمینی -قطار و دریایی است .

ارتباط هوایی:پروازهای مستقیم در تمام طول سال به شهر های آنکارا و استانبول و در تابستان و روزهای تعطیل به شهر های ازمیر و آنتالیا به صورت چارتر صورت میگیرد.زمان پرواز از تهران به استانبول سه ساعت است.

ارتباط زمینی:فاصله زمینی با اتوبوس های سیر و سفر ،همسفر و همچنین خودرو شخصی به فاصله دو هزار کیلومتر است و با اتوبوس به مدت چهل و پنج ساعت است.

با قطار:از تهران به استانبول به مدت هفتاد ساعت است

با کشتی:از طریق بندرهای جنوب ایران و بندرهای بصره ،دریای مدیترانه ، دریای سرخ و دریای اژه

مطالب مرتبط با تور ترکیه:

اطلاعات ضروری ترکیه

واحد پول ترکیه لیر است

کد تلفن استانبول 0090212 و کد تلفن آنتالیا 0090242 است

ولتاژ برق 220 ولت است

آب لوله کشی آب شرب نیست

شهرهای آنتالیا و استانبول 1 ساعت و نیم از شهر تهران عقب تر است.

مطالب مرتبط با تور ترکیه:

کوش آداسی ترکیه 

 کوش آداسی ترکیه

این شهر ترکیه در هفتاد و یک کیلومتری استان آیدین واقع شده است و در امتداد ساحلی اژه قرار گرفته است.این شهرستان از شمال باسلجوق و پاموجاک و از جنوب با شبه جزیره دیلک همسایه است.و از مهمترین مراکز گردشگری افس،میلت،دیدیم،پاموک کاله،مارماریس و بدروم است.بندر کوش آداسی نزدیک جزیره یونانی ساموس است .منطقه مقدس در روستای گوزل چاملی در دامنه تپه دیلک که در سمت شمال شرق پارک ملی و در قرن 9 پیش از میلاد ساخته شده استو در آن زمان محل کنفرانس های سیاسی و علمی بوده است

مطالب مرتبط با تور ترکیه:

آب و هوای ترکیه 

این شبه جزیره از سه جهت با دریا محدود شده است و به 7 منطقه تقسیم شده است و هر کدام از این مناطق از لحاظ آب و هوا، گویش،آداب و رسوم متفاوت هستند.ترکیه آب و هوای متفاوتی دارد اما به طور کلی معتدل و مرطوب است .در ناحیه کوهستانی ترکیه باران بسیار می بارد و وقتی از سمت غرب به سمت شرق میرویم باران کمتر میشود.

مطالب مرتبط با تور ترکیه:

درباره استانبول

این شهر از مقدس ترین شهرهای جهان به شمار می آید.این شهر موقعیت خوبی دارد و از طریق آبهای بسفر به آسیا متصل میگردد.این شهر به این جهت منحصر به فرد است که دو قاره را به هم پیوند میدهد.

 

مطالب مرتبط با تور ترکیه:

arezu بازدید : 30 پنجشنبه 30 مرداد 1393 نظرات (0)

موزه‌ی مو ترکیه

 

موزه مو آوانوس در شهر آوانوس ترکیه قرار دارد و به عنوان یکی از عجیب‌ترین موزه‌های جهان روزانه میزبان هزاران گردشگر و مسافرتور ترکیه میباشد . در این موزه هزارها دسته مو در معرض دید عموم که بیشتر آنها توریست هستند قرار دارد . البته بسیاری از گردشگران نیز یک دسته از موهای خود را به این موزه هدیه میکنند .

 

مراکز تفریحی بدروم ترکیه

 مراکز تفریحی بدروم ترکیه

بدروم یکی از بهترین شهرهای تفریحی ساحل دریای اژه نیز هست همچنین شبهای بودروم جذابیتی زیبا دارد که منحصر به فرد است در خیابان جمهوریت از میدان اسکله کازینوها، میخانه ها و دیسکوهای فراوان وجود دارند که برای همه گروههای سنی تفریحات جذابی است این شهر بدروم مرکز کشتیهای تفریحی نیز هست و شامل ساخت و ساز و بهره برداری است.


مطالب مرتبط با تور ترکیه:

 

ارگ آنکارا ترکیه

 

 زیر بنای این ارگ ابتدا توسط غلاطیه ای ها بنا شد اما رومی ها بودند که آن را تکمیل کردند پس از آنها هم سلجوقی ها دست به کار شدند و این بنا را بازسازی و الحاقاتی را به آن اضافه کردند . بد نیست بدانید ناحیه اطراف و داخل ارگ که قدیمی ترین بخش آنکاراست نمونه های ظریفی از معماری سنتی این شهر ترکیه  را در خود جمع کرده است. به علاوه اطراف این ارگ فضای سرسبز و دلبازی دارد که بعد از یک گشت و گذار طولانی جای خوبی بای استراحت است.

مطالب مرتبط با تور ترکیه:

مسجد فاتح ترکیه

 

 

این مسجد که عنوانش را از نام فاتح سلطان محمد فاطح کسی که استانبول ترکیه را تصرف کرد وام گرفته استدر فاصله سالهای 1463 تا 1470 بنا شده است. این بنا در بالاترین نقطه یکی از تپه های استانبول ترکیه قرار دارد و کنار آن مجموعه ای است از ساختمان های خیریه مذهبی ، مدرسه ها ، آسایشگاه ها ، حمام ها ، بیمارستان ، کاروانسرا ، و کتابخانه که همگی ارزش دیدن را دارند.

مطالب مرتبط با تور ترکیه:

پل واردا ترکیه

 



این پل که در مسیر خط راه آهن آناتولی-بغداد ساخته شده از بلنترین پلهای راه‌آهن ترکیه میباشد. که 2 طرف دره‌ای در درون رشته کوه توروس را به هم میرساند. طراحی و ساخت این پل در سال ۱۹۰۵ - ۱۹۰۷ میلادی بوده که یک مهندس آلمانی به نام وینکلرانجام داده است. 

 

 پل واردا ترکیه

 

 

کاله ایچی آنتالیا ترکیه 

 

مرکز تاریخی شهر آنتالیا کاله ایچی ترکیه میباشد. کاله ایچی به معنی داخل قلعه بوده و قسمت اصلی شهر را تشکیل می دهد که با دیوارهای قدیمی شهر ترکیه در محاصره هستند و در امتداد ساحل میباشند. موزه کاله ایچی، مناره ییولی و لنگرگاه قایق های تفریحی از جاهای دیدنی ترکیه میباشند.

مطالب مرتبط با تور ترکیه:

کلیسای چورا ترکیه

 

این کلیسا که تقریبا در 3 مایلی شمال غربی سلطان احمد ترکیه قرار دارد از ابتدا به منظور کلیسای بیزانسی ترکیه ساخته شده بود و بعدها به مسجد تبدیل شد اما در حال حاضر موزه ای دیدنی است با نمایی آجری و موزائیک ها و کاشی های زیبایی که باقیمانده هنر دوره بیزانس را به گردشگران ترکیه نشان میدهد. بخش هایی از این کلیسا در سال 400 میلادی شکل گرفت ولی ساختمانی که امروزه میبینیم حدود سال 1500 ساخته شده است.

مطالب مرتبط با تور ترکیه:

arezu بازدید : 25 پنجشنبه 30 مرداد 1393 نظرات (0)

هتل رامادا پلازا ترکیه استانبول

این هتل 5 ستاره در میدان تکسیم واقع شده است و از فرودگاه بیست و پنج کیلومتر نیز فاصله دارد.این هتل زیبای ترکیه دارای صد و شصت و دو اتاق است که دو پنت هاوس و دوازده سوئیت دارد.هتل دارای امکاناتی از قبیل میز کار،حمام با سرویس مجهز،اینترنت ،صندوق امانات،سیستم تهویه ،حمام ترکی،استخر روباز،سولاریوم،ماساژ ،مرکز خرید و رستوران بین المللی با انواع غذاها نیز هست

مطالب تور ترکیه:

هتل آدا کوله ترکیه کوش آداسی

هتل آدا کوله ترکیه کوش آداسی

این هتل 5 ستاره در بهترین موقغیت مکانی ترکیه استانبول واقع شده استهتل دارای امکاناتی از قبیل استخر روباز و سرپوشیده ، سونا ،ورزشهای آبی است همچنین هتل دارای سیصد و بیست و نه اتاف است

مطالب تور ترکیه:

هتل پین بای هالیدی ریزورت ترکیه کوش آداسی

هتل پین بای هالیدی ریزورت ترکیه کوش آداسی

این هتل 5 ستاره در زمینی به مساخت چهار صد و بیست هزار متر مربع و در کوش آداسی ترکیه قرار گرفته است.هتل دارای امکاناتی از قبیل یک کیلومتر ساحل ،استخر،زمین تنیس،بیلیارد،پینگ پنگ،بسکتبال،و دارت است و تفریحاتی مانند قایقرانی با قایق های بادی،چادر زدن شبانه دارد برنامه گردش خود را از هتل میتوانید بگیرید

مطالب تور ترکیه:

 

 

هتل آل سیزن ترکیه

هتل آل سیزن ترکیه

این هتل 4 ستاره که در موقعیتی عالی و نزدیک به میدان تقسیم،فرودگاه آتاتورک مسجد سلطان احمد و کاخ توپکاپی واقع شده است.هتل دارای امکاناتی از قبیل اینترنت رایگان و رستوران دنج است.

مطالب تور ترکیه:

هتل کریستال تات بیچ گلف ریزورت ترکیه

هتل کریستال تات بیچ گلف ریزورت ترکیه

این هتل در منطقه بلک ترکیه واقع شده است هتل دارای امکاناتی از قبیل استخر سرپوشیده ،سالن بدنسازی،سالن کنفرانس،حمام ترکی،آرایشگاه،زمین تنیس،اسکواش،میز بیلیارد،میز پینگ پنگ،زمین گلففپرستار،بوفه صبحانه و امکانات اتاقها شامل سشورا،مینی بار،تلویزیون ال سی دی ،سیستم تهویه و رادیو است.

مطالب تور ترکیه:

هتل توپکاپی ترکیه استانبول

هتل توپکاپی ترکیه استانبول

این هتل 4 ستاره ترکیه فقط صد متر تا ایستگاه مترو فاصله دارد و از مسجد مهریماه کمتر از یک کیلومتر نیز فاصله دارد هتل دارای امکاناتی از قبیل بوفه صبحانه،حمام سنتی،استخر،پارکینگ رایگان ،اینترنت در هتل،کافی شاپ،سالن ورزشی و اتاقهای هتل مجهز به تلویزیون ال سی دی ،حمام شخصی،بعضی از اتاقهای این هتل بالکن دارند

مطالب تور ترکیه:

 

 

هتل دایما ریزورت کمر ترکیه

 


هتل دایما ریزورت کمر ترکیه از هتل های 5 ستاه ترکیه میباشد که دارای امکانات تفریحی مانند زمین بازی کودکان ، سرویس نگهداری کودکان ، اتاق بازی های کامپیوتری ، کارمندان مخصوص بازی و سرگرمی ، کلوپ با  dj ، استخر ، ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، شیرجه ، استخر سرباز ، ساحل اختصاصی ، استخر سرپوشیده و امکانات ورزش های آبی در سایت هتل . همچنین این هتل دارای اتاقهای ویژه و امکانات برای معلولین عزیز و اتاقهای مخصوص تازه عروسها میباشد . از امکانات ورزشی این هتل نیز میتوان به تنیس ، مرکز بدنسازی ، بیلیارد ، پینگ پنگ ، بازی دارت ، موج سواری و مینی گلف اشاره کرد که برای علاقه مندان به ورزش در نظر گرفته شده است . دیگر خدمات و امکانات این هتل شامل خانه داری ، امکانات جلسه و ضیافت ، لباسشویی ، آرایشگاه ، صبحانه در اتاق ، اتو کشی ، صرافی ، فروشگاه هدایا و سوغات ، خدمات کفش و واکس ، فکس و کپی ، کرایه اتومبیل ، سرویس مستخدم و امکانات اتاق VIP است .

مطالب تور ترکیه:

 

arezu بازدید : 23 یکشنبه 19 مرداد 1393 نظرات (0)

 

بازار های روز در كوش آداسي

سه بازار محلی در كوش آداسي می باشد که ارزش دیدن و وقت گذاشتن را دارد. دو روز در هفته روزهای سه شنبه و جمعه بازار تره بار برپا  می باشد و یک روز مختص روز چهارشنبه برای پوشاک و لباس است.در بازار سه شنبه می توانید سبزیجات و ماهی تازه و میوه های فصلی بخرید. افراد بومی مناطق اطراف و این منطقه محصولات تازه خود را به بازار می برند و می فروشند. هر پنج دقیقه از ایستگاه ساحل بانوان ماشین مینی بوس به مقصد بازار حرکت می کنند.

 

 

مطالب مرتبط :

 

 

  شهر تاریخی افسوس در کوش آداسی

از شهرهای مهم تمدن رومباستان شهر اِفسوس  در آسیای صغیر می باشد. این شهر که در کناره رود مندرس کوچک و سواحل دریای اژه قرار گرفته است .این روزها به زبان ترکی اِفس نامیده می شود آثار باقی مانده از این شهر از لحاظ تاریخی جایگاه  و ارزش ویژه ای دارد. شهر قدیمی و تاریخی افسوس قدمتش به 6000 سال قبل از میلاد مسیح (ع) می‌رسد و تا کنون اشیای باستانی و بناهای تاریخی زیادی از زمانهای مختلف حیات انسان از جمله دوره و زمان نوسنگی در آن کشف شده‌ است . در آثارباستانی باقی مانده در این شهر بنای قدیمی کتابخانه ای  دیده می شود . کتابخانه تقریبا در حدود سال ۱۲۵ میلادی بوسیله ژولیوس آکویلا سلسوس برای یادبود و خاطره پدرش ساخته شد به این نام کتابخانه سلسوس مشهور شده است.

 

 

 

مطالب مرتبط :

 

 

جزیره کبوتر در كوش آداسي

جزیره کبوتر در کوش آداسی

جزیری کبوتر جزیری کوچکی است که به شهر با یک جاده‌ی باریک متصل می‌شود . خانه‌ پرنده‌ها در فصل مهاجرت پرندگان می‌شود و به نوعی سمبل كوش آداسي می باشد . ساحلی خلوت و دنج دارد و برای مسافرانی که خواستار آرامش هستند و  دور از هیجان باشند جای بی نظیر و زیبایی است . ساحل زیبای جزیره در طلوع و غروب آفتاب منظره هایی فوق العاده را برای خود دارد و دیدن این مناظر زیبا بسیار آرامش بخش و هیجان انگیز است .

مطالب مرتبط :

 

arezu بازدید : 51 یکشنبه 19 مرداد 1393 نظرات (0)

 

هتل چاریسما دی لاکس كوش آداسي

هتل چاریسما دی لاکس کوش آداسی

این هتل چاریسما دی لاکس كوش آداسي بسیار زیبا و مجلل می باشد . کارکنان مسئولیت پذیر هتل بسیار مهربان و با دقت هستند و  آماده ارائه خدمات می باشند.امکانات خدماتی و رفاهی هتل چاریسما دی لاکس كوش آداسي مانند : سونا ، ماساژ ،  مرکز سلامت و آبگرم ، استخر سرپوشیده (فصلی) ،  استخر سرباز (تمام فصول) ، حمام ترکی ،  ساحل اختصاصی ، ایوان مخصوص حمام آفتاب ، ساحل اختصاصی ، امکانات ورزشهای آبی در هتل چاریسما دی لاکس كوش آداسي ارائه می شود. وجود زمین بازی مخصوص کودکان و خدمات نگهداری از اطفال سفری به یاد ماندنی را برای شما خواهد شد .هتل چاریسما دی لاکس كوش آداسي با داشتن فروشگاه هاي مختلف و متعدد موجب آسایش مسافران و میهمانان می شود. صرافي هم در هتل چاریسما دی لاکس كوش آداسي وجود دارد. ميهمانان و مسافران مي توانند در فعاليت هايي مانند: بيليارد، پينگ پنگ، ميني گلف شرکت کنند. خدمات آرایشگاه هم در هتل چاریسما دی لاکس كوش آداسي وجود دارد که در صورت لزوم میتوانید استفاده کنید.

 

مطالب مرتبط :

 

هتل کوستور کلوب هالیدی كوش آداسي

هتل کوستور کلوب هالیدی کوش آداسی

هتل کوستور کلوب هالیدی كوش آداسي تفریحی و  در ساحل شنی بوستانی زیبا و اختصاصی خود در كوش آداسي قرار گرفته است و خدمات و امکانات بسیار متنوع و با کیفیتی را با برنامه تفریحی متنوع مانند : ورزشهای آبی و باشگاه برای کودکان برای مسافران و میهمانان تدارک دیده است .هتل کوستور کلوب هالیدی كوش آداسي انتخابی مناسب برای خانواده هایی که به دنبال یک تعطیلات آرام هستند، می باشند . اتاقها به سیستم تهویه مطبوع , تلویزیون ماهواره ای، تجهیز شده اند . بعضی از اتاقها نیز 2 اتاق خواب دارند.کودکان از بازی کردن در استخر روباز و بزرگ هتل و سرسره های آبی لذت خواهند برد. استخر دیگری هم در هتل وجود دارد که میهمانان و مسافران میتوانند در آن شنا کرده  و از آفتاب لذت ببرند. عصرها خانواده ها می توانند با قایق پدالی تفریح کنند. رستوران هتل کوستور کلوب هالیدی كوش آداسي بوفه خوراکهای خوشمزه و متنوع را سرو میکند و تدارک می بیند . میهمانان و مسافران می توانند میزی در یکی از 3 رستوران هتل کوستور کلوب هالیدی كوش آداسي رزرو کنند و خوراکهای ترکی و یا سوشی خوشمزه و متنوع را امتحان کنند .پس از یک روز چهره نگاری , فعالیتهای آبی، و یا برنزه کردن،  میهمانان می توانند زمانی را به استراحت در حمام بخار و سونای هتل بپردازند .آمفی تئاتر بزرگ هتل کوستور کلوب هالیدی كوش آداسي ، تفریحات شبانه مختلف و متنوع را برای همه اعضای خانواده ارائه می دهد. پنج تریای متفاوت هم در برای علاقه مندان با سلیق های مختلف قرار دارد .

 

 

 

مطالب مرتبط :

 

هتل کرومار دیلوکس كوش آداسي

هتل کرومار دیلوکس کوش آداسی

هتل کرومار دیلوکس كوش آداسي 5 ستاره و مجلل ، با موقعیت عالی و چشم انداز زیبای دریای خود، اقامت شیکی را به میهمانان ارائه و میهمان نوازی فوق العاده ای را از آنان به عمل می آورد. هتل کرومار دیلوکس كوش آداسي از چشم انداز بی مانندی نسبت جزیره Pigeon و کوشي آداسی برخوردار بوده و استخر آن، یکی از بزرگترین استخرهای روباز منطقه Aegean به شمار میرود. میهمان میتوانند در یکی از 2 ساحل اختصاصی هتل کرومار دیلوکس كوش آداسي و زیر آفتاب، به استراحت پرداخته و یا در خلیج شنی خصوصی آن، آفتاب بگیرند. رستوران تراس هتل کرومار دیلوکس كوش آداسي، با ارائه چشم انداز تماشایی غروب آفتاب و محیطی خودمانی از میهمانان پذیرایی کرده در حالیکه رستوران داخل هتل کرومار دیلوکس كوش آداسي، از محیطی تشریفاتی تر برخوردار میباشد. رستوران ها، گزینه ای از بهترین خوراکهای بین المللی را سرو میکنند. هتل، 6 سالن اجتماعات را در اختیار مسافرین کاری قرار داده که همگی از چشم انداز دریا برخوردار بوده و گزینه مناسبی جهت برگزاری کنفرانس ها، سمینارها و نشست های بین المللی به شمار میروند.

 

 

مطالب مرتبط :

هتل پنج ستاره سورملی كوش آداسي

هتل پنج ستاره سورملی کوش آداسی 

هتل در نزدیكی شهر معروف كوش آداسي در ساحل افسوس آنتیك در سلكوك واقع شده است . هتل پنج ستاره سورملی كوش آداسي در کنار پاموكك كه هم سطح دریا است واقع شده است می باشد. هتل دارای 436 اتاق با امكانات مدرن و مناسب خانواده ها زوجها می باشد. مسافران و میهمانان هتل می توانند از سواحل زیبا و دیدنی هتل لذت ببرند و با دهكده های زیبا و دیدنی با میهمان نوازی معروف و گرم آشنا شوید. هتل در نزدیكی بسیاری از مراكز دیدنی مانند شهر قدیمی افسوس ،‌ موزه باستان شناسی،  ‌خانه مریم مقدس،‌ شهر سلكوك و مركز شهر كوش آداسي واقع شده است . هتل پنج ستاره سورملی كوش آداسي با فرودگاه ادنان مندرس در ازمیر 70 كلیومتر فاصله دارد.

 

 

 

مطالب مرتبط :

 

 

arezu بازدید : 28 شنبه 11 مرداد 1393 نظرات (0)

پل واردا ترکیه

 



این پل که در مسیر خط راه آهن آناتولی-بغداد ساخته شده از بلنترین پلهای راه‌آهن ترکیه میباشد. که 2 طرف دره‌ای در درون رشته کوه توروس را به هم میرساند. طراحی و ساخت این پل در سال ۱۹۰۵ - ۱۹۰۷ میلادی بوده که یک مهندس آلمانی به نام وینکلرانجام داده است.

 

پل واردا ترکیه

arezu بازدید : 26 شنبه 11 مرداد 1393 نظرات (0)

مرکز خرید ایستینی پارک ترکیه

 



این مرکز خرید ترکیه بر پایه یک طراحی منحصر بفرد ساخته شده. این مکان که در سال 2007 افتتاح شد شامل 2 ناحیه سر پوشیده و سرباز است که یک پارک و یک بازار غذایی معتبر ترکیه را تشکیل داده است. این فروشگاه به سه بخش تقسیم شده.یک فضای تفریحی اصلی در ساختمان مجلل 4 طبقه ایجاد شده است که دارای 12 سینما با 2600 صندلی به همراه یک سینمای IMAX سه بعدی ویژه کوکان می باشد. مرکز لوازم خانگی در این فروشگاه در یک میدان شهری فضای باز به همراه یک پارک سبز قرار گرفته است.

 

مرکز خرید ایستینی پارک ترکیه

 

مرکز خرید ایستینی پارک ترکیه

 

 

مرکز خرید ایستینی پارک ترکیه

arezu بازدید : 25 شنبه 11 مرداد 1393 نظرات (0)

هتل پین بای هالیدی ریزورت ترکیه کوش آداسی

هتل پین بای هالیدی ریزورت ترکیه کوش آداسی

این هتل 5 ستاره در زمینی به مساخت چهار صد و بیست هزار متر مربع و در کوش آداسی ترکیه قرار گرفته است.هتل دارای امکاناتی از قبیل یک کیلومتر ساحل ،استخر،زمین تنیس،بیلیارد،پینگ پنگ،بسکتبال،و دارت است و تفریحاتی مانند قایقرانی با قایق های بادی،چادر زدن شبانه دارد برنامه گردش خود را از هتل میتوانید بگیرید

arezu بازدید : 29 شنبه 11 مرداد 1393 نظرات (0)

هتل آدا کوله ترکیه کوش آداسی

هتل آدا کوله ترکیه کوش آداسی

این هتل 5 ستاره در بهترین موقغیت مکانی ترکیه استانبول واقع شده استهتل دارای امکاناتی از قبیل استخر روباز و سرپوشیده ، سونا ،ورزشهای آبی است همچنین هتل دارای سیصد و بیست و نه اتاف است

arezu بازدید : 23 یکشنبه 29 تیر 1393 نظرات (0)

هتل پارمیس کیش

 

هتل پارميش كيش

 

هتل پارمیس کیش از  هتلهای پنج ستاره  کیش است که به سبب داشتن مرکزیت بسیار مناسب در میدان پردیس و روبروی بازارهای  پردیس از جمله هتلهای پر طرفدار کیش است . این هتل همچنین دارای معماری زیبا و لابی مجللی است .  از امکانات هتل پارمیس میتوان به سالن بیلیارد ،  استخر سونا ،  جکوزى ،  ،  کافى شاپ ،  کافى نت ،  سالن همایش و...  اشاره کرد .

 

 

 

عکس ها و تصاویر هتل پارمیس کیش

 

عکس ها و تصاویر هتل پارمیس کیش
عکس ها و تصاویر هتل پارمیس کیش


 

عکس ها و تصاویر هتل پارمیس کیش 
عکس ها و تصاویر هتل پارمیس کیش

 

عکس ها و تصاویر هتل پارمیس کیش
نمایی . عکس ها و تصاویر هتل پارمیس کیش


 

عکس ها و تصاویر هتل پارمیس کیش 
استخر هتل . عکس ها و تصاویر هتل پارمیس کیش

 

عکس ها و عکس ها و تصاویر هتل پارمیس کیش 

اتاق هتل . عکس ها و تصاویر هتل پارمیس کیش

 

 

 آنچه در مورد تور کیش بايد بدانیم :

*  تورهای كيش آژانس چهارفصل همه روزه در 12 ساعت پروازی مختلف انجام ميشود ، بنابر اين ميتوانید با توجه به ظرفیت پروازهای موجود ، ساعت پروازی خود را برای تور کیش به دلخواه انتخاب كنید . 

* برای آگاهی بيشتر مسافران عزیز نقشه و راهنمای گردشگری کیش در اختیار كليه مسافرين آژانس قرار ميگيرد .

* از آنجاييكه بليط و واچر هتل به صورت الكترونيكی صادر ميشود برای تهیه تور نياز به مراجعه حضوری به آژانس نيز وجود ندارد و مسافرانی كه به دليل بعد مسافت و يا نداشتن وقت قادر به مراجعه به آژانس نيستند ،  ميتوانند پس از واريز وجه  ، مدارك تور را به صورت ايميل و يا فاكس دريافت كرده و سفر خود را انجام دهند.

* هنگام انتخاب ساعت پروازی به خاطر داشته باشيد كه زمان تخليه و تحويل اطاق در هتلهای کیش  به ترتیب ساعت 12 و 14 ميباشد . البته اگر ساعت پروازی انتخاب شده شما خارج از اين زمان باشد ميتوانيد پس از تخليه اطاق چمدانهای خود را به لابی هتل تحويل داده و تا زمان پرواز از گشت و خرید در جزیره استفاده نمایید .

* ارائه شناسنامه برای احراز محرمیت برای تمامی هتلهای داخلی الزامی است .

* تورهای كيش  آژانس چهارفصل فقط با پروازهای بويينگ و يا ايرباس انجام ميشود .

* تعداد روزهای تور کیش به دلخواه مسافر قابل تغيير ميباشد . ولی به طور معمول اين تورها به شكل دو شب و سه روز و يا سه شب و چهار روز از طرف مسافران درخواست ميشود.

* تورهای كيش آژانس چهارفصل در تمامی هتلهای سه ستاره به بالای كيش برگزار ميشود ، با توجه به اينكه درج قيمت تور کیش برای تمامی هتلها ميسر نيست در صورتی كه قیمت تور کیش را برای هتل مورد نظر خود در سايت مشاهده ننموديد ميتوانيد با بخش كيش آژانس تماس حاصل فرمایید.

* مسافرانی كه مايلند در جریان نرخ های ويژه تور كيش قرار گيرند ميتوانند  از تور لحظه آخری کیش بازديد نمايند

arezu بازدید : 28 یکشنبه 29 تیر 1393 نظرات (0)

هتل آلبا ترکیه آنکارا 

این هتل با اتاق های مناسب و موقعیت جغرافیایی خوب اقامت خوشی را برای میهمانان و مسافران آنکارا ترکیه محیا میکند دقت پرسنل برای خدمات رسانی بی وقفه و تمیزی هتل از نقاط قوت این مجموعه به شمار میاید. اين هتل ترکیه داراي 80 اتاق مي باشد.

 

 هتل اسلیو ترکیه آنکارا



هتل اسلیو ترکیه آنکارا در صد متری میدان Ulus و در مرکز تاریخی شهر آنکارا ترکیه قرار دارد. فاصله این هتل تا مترو فقط سیصد متر و فاصله کمتر از 25km با فرودگاه ترکیه از امتیازات مناسب و خوب این هتل به شمار می اید. این هتل دارای یک ایوان، رستوران و اینترنت رایگان برای رفاه مسافران میباشد . از امکانات اتاق ها این است که به سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون و مینی بار مجهز میباشند و صرف صبحانه در اتاق نیز برای میهمانان امکان پذیر میباشد. از دیگر امکانات رفاهی هتل شامل تریا، مغازه لوازم آرایشی، کرایه اتومبیل ، خدمات اتو و خشکشویی و  پارکینگ رایگان اشاره کرد. 

 

 هتل اگوالتورک ترکیه آنکارا

 


این هتل در منطقه اداری شهر آنکارا  ترکیهقرار گرفته و از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار است. این هتل دارای 68 اتاق با تمیزی و تزئیناتی چشم گیر و با امکانات و خدمات اختصاصی مجهز میباشند. از  امكانات این هتل میتوان سرویس اینترنت، استقبال فرودگاهی با نوشیدنی و نقشه رایگان شهر  که دراختیار میهمانان قرار داده میشود نام برد. فاصله این هتل 500 متر با ایستگاه قطار میباشد.

 

 هتل ایسکیل ترکیه آنکارا

 


اين هتل داراي 122 اتاق مي باشد. همچنین دارای اتاق جلسه کاملا مجهز است. از امکانات تفریحی این هتل میتوان به سونا ، حمام ترکی و بخار ، حمام ترکی ، استخر سرپوشیده برای تمام فصل ها میباشد. این هتل برای معلولین نیز دارای اتاق و امکانات ویژه میباشد و سوئیت مخصوص برای تازه عروس ها. دیگر امکانات این هتل شامل خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت ، لباسشویی ، خشکشویی ، صبحانه در اتاق ، خدمات کفش و واکس و فکس و کپی میباشد . از دیگر خدمات  نیز میتوان رستوران ، پذیرش شبانه روزی ، اتاقهای پاک و بدون سیگار، آسانسور ، پذیرش و تحویل سریع ، گاوصندوق ، تهویه و بار را میتوان نام برد.


هتل های ترکیه

این هتل 5 ستاره ترکیه به شکل کشتی کویین الیزابت است در کنار ساحل و در منطقه ی کمر آنتالیا ترکیه قرار گرفته است این هتل دارای 395 اتاق است و امکانات زیادی را دارا می باشد.هتل تا فرودگاه آنتالیا ترکیه چهل کیلومتر و تا مرکز شهر ترکیه سی کیلومتر فاصله دارد.هتل تا ساحل دریا صد و پنجاه متر فاصله دارد و دارای پلاژ اختصاصی نیز می باشد.

 

 

هتل سوئیت وآبگرم کویین الیزابت کمر ترکیه

  

هتل سوئیت وآبگرم کویین الیزابت کمر ترکیه از هتل های 5 ستاره کمر ترکیه میباشد که دارای امکانات تفریحی مانند سرویس نگهداری کودکان برای رفاه خانواده های عزیز ، کلوپ با DJ ، استخر ، ساحل اختصاصی ، اتاق ویزه و امکانات برای معلولین ، سوئیت مخصوص تازه عروس ، اتاق های خانوادگی ، امکانات ورزشی و کرایه دوچرخه میباشد . از دیگر خدمات این هتل میتوان به خانه داری ، امکانات جلسه و ضیافت ، ترانسفر فرودگاه ، لباسشویی ، آرایشگاه ، اتو کشی ، خدمات کفش و واکس ، خدمات تورها و کرایه اتومبیل اشاره کرد . سایر امکانات این هتل برای راحتی مسافران تور ترکیه شامل رستوران ، پذیرش شبانه روزی که 24 ساعته آماده خدمات رسانی به مسافران عزیز میباشد ، اتاقهای پاک و بدون سیگار ، آسانسور ، پذیرش و تحویل سریع ، گاوصندوق ، فروشگاه در هتل ، تهویه ، محل مخصوص کشیدن سیگار ، بار و گرمایش میباشد . 

 

هتل دایما ریزورت کمر ترکیه

 هتل دایما ریزورت کمر ترکیه از هتل های 5 ستاه ترکیه میباشد که دارای امکانات تفریحی مانند زمین بازی کودکان ، سرویس نگهداری کودکان ، اتاق بازی های کامپیوتری ، کارمندان مخصوص بازی و سرگرمی ، کلوپ با  dj ، استخر ، ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، شیرجه ، استخر سرباز ، ساحل اختصاصی ، استخر سرپوشیده و امکانات ورزش های آبی در سایت هتل . همچنین این هتل دارای اتاقهای ویژه و امکانات برای معلولین عزیز و اتاقهای مخصوص تازه عروسها میباشد . از امکانات ورزشی این هتل نیز میتوان به تنیس ، مرکز بدنسازی ، بیلیارد ، پینگ پنگ ، بازی دارت ، موج سواری و مینی گلف اشاره کرد که برای علاقه مندان به ورزش در نظر گرفته شده است . دیگر خدمات و امکانات این هتل شامل خانه داری ، امکانات جلسه و ضیافت ، لباسشویی ، آرایشگاه ، صبحانه در اتاق ، اتو کشی ، صرافی ، فروشگاه هدایا و سوغات ، خدمات کفش و واکس ، فکس و کپی ، کرایه اتومبیل ، سرویس مستخدم و امکانات اتاق VIP است .

 

 هتل لاویستا بوتیک ترکیه کوش آداسی

 


امکانات رفاهی این هتل ترکیه شامل استخر روباز ، ایوان مخصوص حمام آفتاب است . هتل لاویستا بوتیک ترکیه دارای  39 اتاق میباشد. همچنین يک صرافي در این هتل وجود دارد تا مسافرات رفاه بیشتری در سفر داشته باشند. دیگر امکانات این هتل شامل سوئیت مخصوص تازه عروس، اتاقهای خالی از حساسیت ، خانه داری ،امکانات جلسه و ضیافت ،ترانسفر فرودگاه ، لباسشویی ، خشکشویی، اتو کشی ، صرافی ، بسته های نهار ،خدمات تورها - فکس و کپی - سرویس مستخدم - امکانات اتاق VIP - پذیرش و ترخیص اختصاصی، رستوران ، پذیرش شبانه روزی که در تمامی ساعات آماده پذیرش مسافران میباشد ، بالکن ، اتاقهای پاک و بدون سیگار،  آسانسور و گاوصندوق میباشد.

arezu بازدید : 27 یکشنبه 29 تیر 1393 نظرات (0)

مرکز خرید olivium ترکیه 

 



مرکز خرید  olivium ترکیه  جایی است که در روز سه شنبه هر هفته در آن اجناس به حراج گذاشته میشود. مرکزی که می توانید با تراموا و از طریق مسیر زیتون بونو در ایستگاه آکا شمسدین ترکیه به آن دستیابی داشته باشید و در طبقات آن تمامی پوشاک و لوازم  مورد نیاز خود را با قیمتی ارزان تهیه کنید.

 

 

فروشگاه مواد غذایی تانساش ترکیه 

 

تانساش یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های مواد غذایی در ترکیه میباشد. در طبقه اول این فروشگاه طیف متنوعی از غذاهای محلی و خارجی با کیفیت بالا ارائه شده است همچنین در طبقه دوم هزاران محصول شامل لباس، لوازم الکترونیکی، وسایل تزئینی و... از برندهای بین المللی و ترک برای استفاده علاقه مندان قرار دارد تا مسافران و گردشگران ترکیه بتوانند احتیاجات خود را از این فروشگاه تهیه کنند.

 

مرکز خرید Armaggan استانبول ترکیه 

 

کلاس قیمتی این مرکز خرید متوسط میباشد. و همچنین دارای انواع کالا از قبیل کیف و کفش و لباس گرفته تا صنایع دستی، زیورآلات و ... در این فروشگاه میتوان تهیه کرد . ساعت کاری از 10 صبح تا  9 شب میباشد با امکانات جانبی فودکورت ، سینما و گالری.  این مرکز تجاری یکی از بهترین گزینه ها جهت خرید و تهیه سوغاتی در استانبول ترکیه می باشد.

 

مرکز خرید گالریا در ترکیه استانبول

 در دهه 80 میلادی نخست وزیر وقت ترکیه آقای تورگوت اوزات دستور  به ساخت این مرکز خرید داد . او ساخت این مرکز خرید را از  روی مراکز خرید گالریا ترکیه در ایالات متحده امریکا ، شهرهای  هوستون و تگزاس برگرفته است . مساحت این مرکز 77000 متر مربع است . مرکز خرید گالریا که در جاده ساحلی منطقه آتاکوی ترکیه قرار دارد دارای بوتیک و مغازه های بسیاری میباشد و همچنین دارای رستوران ، سینما ، سالن بولینگ و اسکیت روی یخ است . مرکز خرید گالریا در استانبول ترکیه در سال 1990 به دلیل طراحی پیچیده ، ساخت و ساز سریع و  ویژگی های  ساختاری به عنوان برجسته ترین  مرکز خرید جهان انتخاب شد .


مرکز خرید ایستینی پارک ترکیه

 مرکز خرید ایستینی پارک ترکیه

 



این مرکز خرید ترکیه بر پایه یک طراحی منحصر بفرد ساخته شده. این مکان که در سال 2007 افتتاح شد شامل 2 ناحیه سر پوشیده و سرباز است که یک پارک و یک بازار غذایی معتبر ترکیه را تشکیل داده است. این فروشگاه به سه بخش تقسیم شده.یک فضای تفریحی اصلی در ساختمان مجلل 4 طبقه ایجاد شده است که دارای 12 سینما با 2600 صندلی به همراه یک سینمای IMAX سه بعدی ویژه کوکان می باشد. مرکز لوازم خانگی در این فروشگاه در یک میدان شهری فضای باز به همراه یک پارک سبز قرار گرفته است.

 

مرکز خرید ایستینی پارک ترکیه

 

مرکز خرید ایستینی پارک ترکیه

 

 

مرکز خرید ایستینی پارک ترکیه

arezu بازدید : 27 یکشنبه 29 تیر 1393 نظرات (0)

هتل چاریسما دی لاکس کوش آداسی

هتل چاریسما دی لاکس کوش آداسی

این هتل بسیار زیبا و مجلل می باشد . کارکنان مسئولیت پذیر هتل بسیار مهربان و با دقت هستند و  آماده ارائه خدمات می باشند.امکانات خدماتی و رفاهی هتل مانند : سونا ، ماساژ ،  مرکز سلامت و آبگرم ، استخر سرپوشیده (فصلی) ،  استخر سرباز (تمام فصول) ، حمام ترکی ،  ساحل اختصاصی ، ایوان مخصوص حمام آفتاب ، ساحل اختصاصی ، امکانات ورزشهای آبی در هتل ارائه می شود. وجود زمین بازی مخصوص کودکان و خدمات نگهداری از اطفال سفری به یاد ماندنی را برای شما خواهد شد .هتل با داشتن فروشگاه هاي مختلف و متعدد موجب آسایش مسافران و میهمانان می شود. صرافي هم در هتل وجود دارد. ميهمانان و مسافران مي توانند در فعاليت هايي مانند: بيليارد، پينگ پنگ، ميني گلف شرکت کنند. خدمات آرایشگاه هم در هتل وجود دارد که در صورت لزوم میتوانید استفاده کنید.

 

مطالب مرتبط با کوش آداسی : تور کوش آداسی ، تور کوش آداسی تابستان 93 ، هتل های کوش آداسی ، هتل های کوش آداسی ،

arezu بازدید : 25 یکشنبه 29 تیر 1393 نظرات (0)

 

هتل چهار ستاره آرورا کوش آداسی

هتل چهار ستاره آرورا کوش آداسی

در ساحل شهر کوش آداسی هتل آرورا واقع شده و اقامت آرام و راحتی را همراه با امکاناتی مانند: تلویزیون با گیرنده ماهواره، سیستم تهویه مطبوع، ساحل اختصاصی و استخر روباز برای مسافران و میهمانان خود مهیا کرده است . همه اتاقها به تلفن ، مینی بار و بالکن با چشم انداز زیبای دریا و یا استخر مجهز می باشد و در طول شبانه روز سرویس دهی می شوند.میهمانان و مسافران می توانند در حمام ترکی و سنتی هتل استراحت کنند و از امکانات ورزشگاه و سونا هم استفاده کنند. در فضاهای عمومی هتل دسترسی به اینترنت مقدور می باشد.هتل دارای 2 رستوران می باشد که هر کدام با سرو خوراکهای متنوع بین المللی ومحلی از مسافران و میهمانان پذیرایی می کنند.هتل پنج کیلومتر تا مرکز شهر و هیجده کیلومتر تا شهر باستانی افیسوس فاصله دارد.

 

مطالب مرتبط با کوش آداسی : تور کوش آداسی ، تور کوش آداسی تابستان 93 ، هتل های کوش آداسی ، هتل های کوش آداسی ،

arezu بازدید : 27 یکشنبه 29 تیر 1393 نظرات (0)

هتل پنج ستاره آداکوله کوش آداسی                 

هتل آداکوله کوش آداسی

هتل آداکوله از بهترين هتلهاي پنج ستاره است

سرویس : U.All صبحانه ، نهار ، شام به صورت سلف سرویس ، صبحانه دیر هنگام ، پذیرایی های طول روز و همه نوشیدنی ها (نوشابه ، چای ، قهوه ، نسکافه ، آبمیوه) تا ساعت 24 این امکانات را رایگان استفاده خواهید کرد .

موقعيت محلي هتل آداکوله : هتل در شمال كوش آداسي قرارگرفته و به مركز شهر سه كيلومتر و تا فرودگاه هشتاد كيلومتر وتا شهر افسوس باستان چهارده کیلومتر فاصله دارد .

اتاق های هتل  آداکوله  
هتل  دارای سیصدو بیست و نه اتاق مي باشد كه شامل صدو سی وشش اتاق استاندارد ، هفتادوهشت  اتاق خانوادگي ،چهارده رويال سوئيت، پنج سويت ، و یک سوئيت بزرگ سلطنتی , اتاقها دارای خط تلفن مستقیم ، تلویزیون ،کانالهای رادیو از طریق تلویزیون، یخچال ،  سیستم الکترونیکی کیکارد ، پذیرایی در اتاق ، سیستم تهویه مطبوع ،کاناپه، مبل ،فرش ، حمام ، توالت ، وان، سشوار و بالکن می باشد . اين هتل داراي خدمات پستي و فكس و تلفن و اينترنت ميباشد .

* ساعت ورود به اتاقcheck in 14:00 
* ساعت تحويل اتاق check out 12:00

امکانات هتل آداکوله

رستوران :‌ اين هتل داراي رستوران هاي مختلف و متنوع است.

استخرها: 
1- استخر روباز 
2- استخر سرپوشیده
3- استخر کودکان
4- پارک آبی
5- ساحل اختصاصی

همچنین میتوانید از امکانات ماساژ, ورزشهای آبی وتنیس هم استفاده کنید

arezu بازدید : 30 یکشنبه 29 تیر 1393 نظرات (0)

موزه هنرهای اسلامی تركیه 

موزه هنرهای اسلامی تركیه استانبول

ابراهیم پاشا که از دوستان نزدیک و صدر اعظم سلطان سلیمان بود.در زمان کودکی اش  توسط ترکها اسیر شد و به امپراطوری به عنوان برده فروخته شد.او در کاخ توپکاپی استانبول  مدتی به عنوان پیام رسان خدمت کرد و سلیمان به دلیل هم سن بودن با ابراهیم دوست شد و به او مقام صدر اعظمی را داد و حدود یک سال قبل از اینکه با خواهر سلیمان ازدواج کند سلیمان قصر را به ابراهیم بخشید.این مدت خوب برای ابراهیم زیاد طول نکشید.زیرا ابراهیم قدرت و نفوذ زیادی را  کسب کرده بود که باعث حسادت اطرافیان گشت.به خصوص همسر سلیمان دشمنی زیادی با ابراهیم پاشا داشت که همین باعث شد که سلطان نسبت به ابراهیم بد بین و دشمن گشت و ابراهیم را در سال 1953 به قتل رساند.موزه ی هنرهای اسلامی استانبول  که از بزرگترین بناها در زمان امپراطوری عثمانی بود در سال 1524 به دستور وزیر اعظم بنا شد.این موزه ی بزرگ و عظیم شامل آثار قرن های 8 تا 19ذ میلادی است.در این موزه  استانبول آثار خوشنویسی،نسخه های خطی تزیین شده ،مینیاتورهای ترکی،فرشهای قدیمی و سرامیک های با ارزش و اشیای چوبی و فلزی گرانبها به نمایش گذاشته شده اند.و در یات بیرونی کافی شاپ با نمایی زیبا وجود دارد.

arezu بازدید : 30 سه شنبه 10 تیر 1393 نظرات (0)
 

هتل آتلانتیس پالم دبی

هتل آتلانتیس پالم دبی

هتل پنج ستاره آتلانتیس ، در جزیره معروف جمیرای دوبی قرار گرفته است و دارای چشم انداز زیبا از خلیج فارس است.هتل، دارای استخر دلفین ، پارک آبی وسیع و یک آکواریوم زیرآب است. اتاق های این هتل   بزرگ بوده و به سبک عربی طراحی شده اند. همه ی اتاق ها دارای تراس است و از چشم انداز دیدنی ، تلویزیون LCD وتختخوابهای بزرگ برخوردار میباشند. یکی از غذاخوری های خوب هتل، رستوران کاتالان است که انواع غذاهای ایتالیایی و فرانسوی را سرو می کند.و  رستوران عالی نوبو، خوراکهای متنوع روز ژاپنی را سرو می کند.. هتل آتلانتیس دبی دارای امکانات تفریحی مانند تفریح مارپیچ زیر آبی ،بزرگترین پارک آبی خاورمیانه ورودخانه خروشان همراه با سرسره های تقریبا عمودی است.دارای ماساژ درمانی ،مرکز آب گرم،ورزشگاه زیر نظر مربیان با تجربه ،باشگاه گلف است.. بازار شهر بیست دقیقه با هتل آتلانتیس فاصله دارد.

مطالب مرتبط : تور دبی تابستان ، تور دبی تابستان 93 ، ديدنيهاي دبی ، تور دبی تابستان 93 ، بازارهای دبی

 

 

هتل سامایا دیره دبی 

 
هتل پنج ستاره سامایا ،فاصله کمی تا فرودگاه بین المللی دوبی دارد و در موقعیتی خوب، در منطقه تجاری و اداری دیره قرار گرفته است و رو به چشم انداز  آبهای دوبی است. از این هتل به راحتی میتوان به بازارهای سنتی، مرکز بین المللی پول دوبی، بازارهای خرید مدرن و بعضی از مرکزهای خرید شهر دسترسی داشت.
 

هتل برج العرب دبی

 
هتل مجلل و مدرن برج العرب یکی از هتلها با بهترین طراحی است،و امکانات و خدمات عالی را در اختیار میهمانان قرار می دهد. هتل  به شکل یک بادبان طراحی و ساخته شده است. سراسر این هتل در امتداد خط ساحلی است. این هتل دارای دویست و دو سوئیت دوبلکس می باشد که پنجره های بزرگ رو به دریا دارد و اتاق ندارد.
 

هتل کرون پلازا دبی

هتل کرون پلازا دبی

هتل پنج ستاره ی کرون پلازای دبی در کنار یکی از شهرهای مدرن دبی شهر فستیوال دبی و نزدیک آب نمای مرکز شهر قرار گرفته است.هتل در یکی از مدرنترین مراکز همایشات قرار گرفته است به همین سبب بهترین مکان برای برگزاری همایشها است.هتل در مرکز نقطه اقتصادی ،تفریحی و تجاری شهر قرار گرفته و تنها دو کیلومتر از فرودگاه دبی فاصله دارد.استعمال دخانیات در تمام محوطه ی هتل ممنوع است.دارای زمین بازی گلف نیز هست.

arezu بازدید : 25 سه شنبه 10 تیر 1393 نظرات (0)
 

پل گالاتا ترکیه

 

 


پل دو طبقه‌ی گالاتا، این پل بخش قدیمی شهر استانبول و بخش جدید گالاتاسرای را به هم متصل میکند. این پل در سال ۱۹۲۲ با طرحی از فریتس لئون‌هارت از مشهورترین مهندسان پل‌سازی در جهان بوده است، ساخته شد.

 

 

 

پل گالاتا ترکیه 

 

 

شهر متروکه کایاکوی ترکیه

 

شهر کایاکوی در آناتولی کشور ترکیه است . در گذشته یکی از شهرهای پررونق ترکیه بوده است . در جریان جنگ بین یونان و ترک این شهر را ترک کردند و با تمام شدن جنگ هم به شهرشان برنگشتند که همین باعث شد کایاکوی متروکه شود. کایاکوی نزدیک به یک قرن عمر دارد.

 

 

 

شهر متروکه کایاکوی ترکیه

 

 

مطالب مرتبط با ترکیه :  ترکیه ، اخبار ترکیه ، تور ترکیه تابستان 93 ، هتل های ترکیه ، تور ترکیه تیر 93 ، تور ترکیه ،  تور ترکیه تابستان 93 ، رزرو هتل های ترکیه ، تور ترکیه تیر 93 ، تور آنتالیا ، رزرو تور در آنتالیا ، تور آنتالیا تابستان 93 ، هتل های آنتالیا ، تور لحظه آخری آنتالیا ، قیمت تور آنتالیا ، رزرو تور لحظه آخری آنتالیا 

 

قلعه روملی حصار ترکیه

 

 

قلعه روملی حصار که به قلعه رومی هم شهرت دارد یکی از قلعه های مشهور ترکیه محسوب میشود. این قلعه در تنگه بسرف و ساحل روملی استانبول در بندر طبیعی شاخ طلایی واقع شده است. این قلعه با نمای قرون وسطایی اش شمار ا به آن زمان می برد. دیوار این قلعه حدود 82 متر ارتفاع دارد و از ابتدا برای کمک به فتح قسطنطنیه ساخته شده است اما طی سالهای متمادی توانسته در مقابل تمام حملات دشمنان به خوبی از شهر محافظت کند.

arezu بازدید : 32 سه شنبه 10 تیر 1393 نظرات (0)

پل واردا ترکیه

 



این پل که در مسیر خط راه آهن آناتولی-بغداد ساخته شده از بلنترین پلهای راه‌آهن ترکیه میباشد. که 2 طرف دره‌ای در درون رشته کوه توروس را به هم میرساند. طراحی و ساخت این پل در سال ۱۹۰۵ - ۱۹۰۷ میلادی بوده که یک مهندس آلمانی به نام وینکلرانجام داده است. 

 

 پل واردا ترکیه

 
میدان کناک ازمیر ترکیه

از این دیدنی های ازمیر ترکیه میدان کناک میباشد . این میدان به خاطر برج ساعت خود در ازمیر ترکیه بسیار معروف است . این ساعت یکی از نمادهای شهر ازمیر ترکیه میباشد . این برج هدیه ای از طرف سلطان عبدالحمید بوده است که در سال ۱۹۰۱ به سبک اواخر دوره عثمانی بنا شده است و به بسیار پر نقش و نگار تزیین شده . در کنار این میدان مسجد کناک و بازار کمرالتی ازمیر واقع شده است .

 

مطالب مرتبط با ترکیه :  ترکیه ، اخبار ترکیه ، تور ترکیه تابستان 93 ، هتل های ترکیه ، تور ترکیه تیر 93 ، تور ترکیه ،  تور ترکیه تابستان 93 ، رزرو هتل های ترکیه ، تور ترکیه تیر 93 ، تور آنتالیا ، رزرو تور در آنتالیا ، تور آنتالیا تابستان 93 ، هتل های آنتالیا ، تور لحظه آخری آنتالیا ، قیمت تور آنتالیا ، رزرو تور لحظه آخری آنتالیا 

 

 

گومبت بدروم ترکیه

  

منطقه گومبت واقع در 2 کیلومتری از شهر بدروم است و بخشی از بدروم به حساب می آید . این منطقه همیشه پر است از توریست و گزینه ای برای افرادی است که از سرگرمی های شهر بدروم خسته شده اند و به دنبال هیجانات جدیدی هستند . رستوران های هندیف مکزیکی و چینی و کافه های گومبت همیشه شلوغ و پر شور هستند و بزرگترین و زیباترین هتل ها نیر در گومبت قرار دارند . خانواده ها و فرزندانشان می توانند از ساحل کم عمق و سرگرمی های آبی گومبت استفاده کنند و لذت ببرند.

arezu بازدید : 24 سه شنبه 10 تیر 1393 نظرات (0)
 

موزه‌ی مو ترکیه

 



موزه مو آوانوس در شهر آوانوس ترکیه قرار دارد و به عنوان یکی از عجیب‌ترین موزه‌های جهان روزانه میزبان هزاران گردشگر و مسافرتور ترکیه میباشد . در این موزه هزارها دسته مو در معرض دید عموم که بیشتر آنها توریست هستند قرار دارد . البته بسیاری از گردشگران نیز یک دسته از موهای خود را به این موزه هدیه میکنند .

 

 

 

 

مطالب مرتبط با ترکیه :  ترکیه ، اخبار ترکیه ، تور ترکیه تابستان 93 ، هتل های ترکیه ، تور ترکیه تیر 93 ، تور ترکیه ،  تور ترکیه تابستان 93 ، رزرو هتل های ترکیه ، تور ترکیه تیر 93 ، تور آنتالیا ، رزرو تور در آنتالیا ، تور آنتالیا تابستان 93 ، هتل های آنتالیا ، تور لحظه آخری آنتالیا ، قیمت تور آنتالیا ، رزرو تور لحظه آخری آنتالیا

arezu بازدید : 27 سه شنبه 10 تیر 1393 نظرات (0)
هتل میتات ترکیه آنکارا

 

اتاقهای این هتل در ترکیه  دارای سيستم تهويه مطبوع میباشد. همچنین يک صرافي فعال در هتل آماده ارائه خدمات رسانی به مهمانان و مسافران این هتل میباشد. از دیگر امکانات این هتل میتوان به خانه داری ، لباسشویی ، خشکشویی ، صبحانه در اتاق ، اتو کشی ، صرافی و خدمات فکس و کپی میباشد . همچنین این هتل دارای پذیرش شبانه روزی میباشد که در تمامی ساعات شبانه روز آماده ارائه خدمات به مسافران میباشد.  روزنامه ، بالکن ، اتاقهای پاک و بدون سیگار ، آسانسور ، پذیرش و تحویل سریع ، گاوصندوق ،انبار بار و چمدان ، تهویه ، گرمایش و منطقه بدون سیگار از دیگر خدمات این هتل برای مسافران میباشد .

 

هتل آلبا ترکیه آنکارا 

این هتل با اتاق های مناسب و موقعیت جغرافیایی خوب اقامت خوشی را برای میهمانان و مسافران آنکارا محیا میکند دقت پرسنل برای خدمات رسانی بی وقفه و تمیزی هتل از نقاط قوت این مجموعه به شمار میاید. اين هتل داراي 80 اتاق مي باشد.

 

مطالب مرتبط با ترکیه :  ترکیه ، اخبار ترکیه ، تور ترکیه تابستان 93 ، هتل های ترکیه ، تور ترکیه تیر 93 ، تور ترکیه ،  تور ترکیه تابستان 93 ، رزرو هتل های ترکیه ، تور ترکیه تیر 93 ، تور آنتالیا ، رزرو تور در آنتالیا ، تور آنتالیا تابستان 93 ، هتل های آنتالیا ، تور لحظه آخری آنتالیا ، قیمت تور آنتالیا ، رزرو تور لحظه آخری آنتالیا 

 

 

 هتل اسلیو ترکیه آنکارا



هتل اسلیو ترکیه  آنکارا در صد متری میدان Ulus و در مرکز تاریخی شهر آنکارا قرار دارد. فاصله این هتل تا مترو فقط سیصد متر و فاصله کمتر از 25km با فرودگاه از امتیازات مناسب و خوب این هتل به شمار می اید. این هتل دارای یک ایوان، رستوران و اینترنت رایگان برای رفاه مسافران میباشد . از امکانات اتاق ها این است که به سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون و مینی بار مجهز میباشند و صرف صبحانه در اتاق نیز برای میهمانان امکان پذیر میباشد. از دیگر امکانات رفاهی هتل شامل تریا، مغازه لوازم آرایشی، کرایه اتومبیل ، خدمات اتو و خشکشویی و  پارکینگ رایگان اشاره کرد.

arezu بازدید : 27 دوشنبه 08 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

مراکز خرید ترکیه

 

بازار کاپالی چارشی ترکیه

 

بازار کاپالی چارشی ترکیه

كاپالي چارشي بازار سرپوشيده استانبول می باشد به شکل يك حلزون بسیار بزرگ با حدود شصت سرا و كوچه  و بيشتر از 3000 مغازه بزرگترين و قديمي ترين بازار سرپوشيده جهان می باشد كه در مركز استانبول قرار گرفته است.  اين شهرك سرپوشيده در طول زمان پیشرفت داشته و بزرگ شده است .  این بازار سرپوشيده متعلق به قرن 15 می باشد و دور تا دور آن دیوار قرار گرفته است و سقف آن هم از تعدادی گنبد تشکیل شده است و میان دو بناي قدیمی و تاريخي احداث شده است و در قرنهای بعد هم سقف كوچه هاي جدید که بعدا تاسيس شدند هم پوشیده شد و بشکل مركز خريد و فروش درست شده  است. قبلا در اين مکان هر كوچه يك صنف و شغلی مشغول به كار بودند كه توليدات و محصولات دستي در كنترل زیاد و عرف تجاري و احترام به اخلاق رايج بوده . در خيابان اصلي بازار، بیشتر صنف جواهر فروش و در بازار كناري آن هم صنف طلا فروش هستند. امكانات خريد و فروش براي افراد توريست كه به استانبول سفر مي كنند، در قسمت ورودي بازار ایجاد شده است.

مطالب مرتبط : تور ترکیه , تور ترکیه اردیبهشت 93 , تور ترکیه لحظه آخری , تور ترکیه اردیبهشت 93

 

مرکز خرید ایستینی پارک ترکیه

 

مرکز خرید ایستینی پارک ترکیه

این مرکز خرید با یک طراحی بی نظیر احداث شده است.  افتتاح مرکز خرید ایستینی پارک در سال 2007 بوده است و دارای 2 قسمت سرباز و سرپوشیده می باشد که شامل یک بازار غذایی معتبر ترکی و یک پارک می باشد و به 3 قسمت تقسیم شده است. فضای اصلی و تفریحی در یک ساختمان زیبا در 4 طبقه می باشد که یک سینمای IMAX سه بعدی مخصوص کودکان  و 12 سینما با 2600 صندلی می باشد. در میدان شهری فضای باز مرکز لوازم خانگی و یک پارک سبز در این میدان وجود دارد.

مطالب مرتبط : تور ترکیه , تور ترکیه اردیبهشت 93 , تور ترکیه لحظه آخری , تور ترکیه اردیبهشت 93

 

مرکز خرید آک مرکز استانبول ترکیه

 

مرکز خرید آک مرکز استانبول ترکیه

هشتمین مرکز پر طرفدار خرید مرکز خرید آک مرکز استانبول می باشد و با 180000 هزار متر مربع مساحت  در مارس 1994 با هدف بهترین مرکز خرید دنیا افتتاح و تاسیس شده که از مراکز خرید شلوغ استانبول میباشد ، مدیریت مرکز تجاری با 264 مغازه بزرگ و 32 رستوران و کافه و 1500 جایگاه پارک ماشین بیان می کند که هر ماه یک تا یک و نیم میلیون نفر از مرکز تفریحی و خرید بازدید می کنند. از آک مرکز در روزهای هفته بین 40 تا 45 هزار نفر بازدید می کنند که در اعیاد و تعطیلات آخر هفته این عدد بیشتر از 70 هزار نفر هم رسید.  مرکز خرید و تفریحی آک مرکز در منطقه اتیلر فضای سرپوشیده ساخته شده است . در این مرکز خرید دو آسانسور پانارومیک و 41 پله برقی و  30 آسانسور عادی  برای رفت و آمد بازدیدکنندگان آمداه سرویس دهی می باشند. این بازار همه روزه 10 صبح تا 10 شب برای بازدیدکنندگان باز می باشد.

مطالب مرتبط : تور ترکیه , تور ترکیه اردیبهشت 93 , تور ترکیه لحظه آخری , تور ترکیه اردیبهشت 93

 

بازار دیپو آنتالیا

بازار دیپو آنتالیا

 

از ویژگی های فروشگاه دیپو آنتالیا نزدیک بودن به فرودگاه است که این امکان را به خریداران می دهد تا در زمان اول ورود و یا در زمان خروج هدیه های فراموش شده خودشان را خریداری کنند که فروشگاه دیپو این ویژگی را دارد و مسافران آنتالیا میتوانند به راحتی در شروع سفر و یا در پایان سفر خود جنسهای مورد نیاز خودشان را تهیه و خرید کنند . مرکز خرید به صورتی است که میتواند بیشتر مایحتاج خریداران و مسافران را برطرف کند و از قسمت خروجی فروشگاه وارد فرودگاه آنتالیا بشوند. بازار از تنوع فروشگاهی و چند کافی نت و رستوران , مرکز تفریح برای کودکان , پارکینگ , تئاتر و سینما برای مسافران و خریداران تدارک دیده است اکثر برندهای معروف بین المللی در این بازار دارای شعبه می باشند.

مطالب مرتبط : تور ترکیه , تور ترکیه اردیبهشت 93 , تور ترکیه لحظه آخری , تور ترکیه اردیبهشت 93

درباره ما
تور ترکیه , بهترین تور های ترکیه , نرخ ویژه تور ترکیه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 415
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 40
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 42
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 89
  • بازدید ماه : 75
  • بازدید سال : 854
  • بازدید کلی : 19,007
  • کدهای اختصاصی
    تور ترکیه , بهترین تور های ترکیه , نرخ ویژه تور ترکیه