loading...
تور ترکیه
arezu بازدید : 30 یکشنبه 26 بهمن 1393 نظرات (0)
 

تیوپ سواری و پاراسل در کیش

جزیره کیش دارای تفریحات آبی و سرگرمی های بسیاری می باشد یکی از این تفریحات هیجان انگیز و فوق العاده در تورکیش چتربازی با همان پاراسل در بالای آب های این جزیره می باشد 

در این ورزش مهیج شما با یک چتر پاراسل توسط یک قایق به سرعت کشیده می شوید تا ارتفاع بگیرید شما علاوه بر تجربه اوج هیجان در این بازی می توانید جزیره کیش را از نمای بالا ببینید و شاهد مناظر و طبیعت زیبای آن باشید و حس آرامشی بی نظیر را در آسمان آبی و روی آبهای زلال خلیج فارس تجربه کنید .

اگر با تورکیش به این جزیره آمدید حتما این بازی هیجانی پاراسل در بالای آب های جزیره کیش را تجربه کنید

از دیگر تفریحات مهیج در این زمینه :  شاتل، بانانا و یا خفاش سواری یا همان تیوب سواری بر روی آب می باشد .

تیوپ سواری و پاراسل در کیش

تیوپ سواری و پاراسل در کیش

arezu بازدید : 40 یکشنبه 26 بهمن 1393 نظرات (0)


این هتل 5 ستاره دارای مساحت 100000 متر در بلندترين نقطه شمال شرقي کيش و رو به ساحل خلیج همیشه فارس بنا شده. این هتل در فضایی سر سبز با درختان انبوه قرار دارد. این هتل تورکیش دارای 210 اطاق و 30 سوئیت واقع در ساختمان اصلی میباشد. در محوطه ی این هتل 2 استخر و سونا ،کافی شاپ،رستوران گردان با انواع غذاهای ایرانی و خارجی ، سالن آمفی تئاتر با ظرفیت 400 نفر ، سالن ورزشی بیلیارد ، تالار مخصوص ازدواج ، سالن کنفرانس و فروشگاه است. همچنین 80% اتاقهای این هتل تور کیش 94 رو به دریا میباشند.



هتل ارم کیش

 

هتل ارم کیش

 

هتل ارم کیش

arezu بازدید : 32 یکشنبه 26 بهمن 1393 نظرات (0)

شنا در کیش

شنا کردن در کیش یكی از بهترین و محبوب ترین ورزشها در بین اقشار مختلف مردم می باشد. افرادی كه شنا می كنند، نه تنها از این طریق احساس راحتی و نشاط می كنند بلكه با شنا كردن توانایی ها و قابلیتهای جسمانی خودشان را از قبیل استقامت دستگاه گردش خون و تنفس، سرعت ،قدرت و انعطاف پذیری مفاصل مچ پا و شانه را افزایش می دهند. شنا کردن از جمله ورزش هایی است که از سنین کودکی حتی نوزادی تا کهنسالی می توان آن را انجام داد این ورزش باعث کاهش هیجان و اضطراب گردیده بدن را نعطاف پذیر و عضله ها را محکم و قوی می سازد و باعث ایجاد انرژی در فرد می شود تا بتواند تمامی کارهای روزانه خود را با انرژی هر چه بیشتری انجام دهد. از این رو اکثر مسافرین تورکیش مخصوصا مسافرین نوروزی که به کیش سفر می کنند به علت آب و هوای خوب آن حتما به شنا کردن در این جزیره می پردازند

طریقه علمی برنزه شدن

گاهی اوقات تصور بر این باور است که آفتاب فقط دشمن پوست می باشد و باید از آن دوری کرد!! در حالی که آثار میكروب كش اشعه ماورای بنفش خورشید بر هیچ كسی پوشیده نیست.

همچنین تمامی پزشكان این قضیه را تایید می كنند كه اشعه خورشید در تسریع جریان خون تاثیر بسیار زیادی را دارا می باشد اما مساله اساسی این است كه تنها وسیله برنزه شدن، علیرغم عقیده عده بسیاری از مردم خوابیدن در مقابل اشعه سوزان آفتاب نیست، و برعكس گردش و  پیاده روی ، توپ بازی و تفریح های دسته جمعی گوناگون، آن هم نه در وسط روز، بلكه اوایل صبح و عصر، و  در نزدیكی های ظهر یا از ساعت 3 ظهر به بعد، می تواند نه تنها سلامت روحی و جسمی شما را تامین کند، بلکه پوست بدن شما را نیز برنزه می كند. 
اما اگر قرار بر این است تنها توسط خوابیدن در زیر اشعه خورشید پوست بدن خود را قهوه ای كنید، باید طی روزهای مداومی به كار بپردازید. به این شیوه كه روز اول تنها چند دقیقه( آن هم نه در اواسط روز) در آفتاب بخوابید. و در روزهای بعد، هر بار حدود یك دقیقه به مدت قبلی اضافه نمایید. همچنین فراموش نکنید، كه پوست صورت انسان به دلیل حساسیت خاصی كه دارد ، باید تا جایی که امکان دارد در نیم سایه قرار بگیرد. جزیره کیش از جمله مکان هایی می باشد که اغلب مسافران تورکیش برای آفتاب گرفتن و برنزه شدن آن را انتخاب می کنند. 

 

چه مدت زمانی باید آفتاب به ما بتابد؟

برای افراد مختلف مدت زمان آفتاب گرفتن را از 20 الی 50 ساعت تعیین كرده اند. البته یاد آور شویم که این امر تا جایی که امکان دارد نباید در مدت كمتر از 25 روز انجام پذیرد و هیچگاه نباید در عرض یك سال بیش از 50 سال بدن را در معرض اشعه سوزان آفتاب قرار داد بنابراین مسافران تور کیش که برای آفتاب گرفتن به این جزیره سفر می کنند بهتر است این موضوع را رعایت کنند. زیرا زیاده روی در این انجام این كار، علاوه بر اینکه باعث ایجاد چین و چروك در صورت می شود، پوست را نیز خشك می گرداند. 
اما چرا نباید حمام آفتاب گرفتن به طور مداوم انجام یابد؟ 
به این علت كه پوست ما در مقابل نور آفتاب دو نوع واكنش نشان می دهد:  علت اول این است که ماده رنگی پوست كه در مقابل آفتاب رو به ازدیاد میگذارد و دیگری واكنش دفاعی اتوماتیكی یاخته هاست كه خود به خود ضخیم تر می شود، و یك طبقه بسیار نازك شاخی روی پوست تشكیل می دهند. 
اما برای تشكیل این طبقه حداقل 10 روز زمان لازم است. روی این اصل حمام آفتاب گرفتن نمی تواند با عجله و شتابزدگی همراه باشد. 

 شنا در کیش

پلاژ آقایان جزیره کیش

برای آقایان شنا کردن در اغلب سواحل جزیره آزاد می باشد، اما به علت وجود امكانات مناسب برای شنا در باشگاه دریایی، استقبال از این مكان خیلی بیشتر می باشد. پلاژ آقایان در شمال شرقی جزیره قرار گرفته است و دسترسی به این مركز با وسیله نقلیه عمومی هم امکان پذیر می باشد. در این پلاژ آموزش شنا هم به صورت انفرادی و هم به صورت گروهی انجام میشود و نجات غریق ها در تمام وقت اداری حضور خواهند داشت مسافرین تورکیش می توانند با راحتی و آسایش در این مکان به شنا کردن بپردازند. از دیگر خدمات این مركز دوش های آب شیرین و بوفه می باشد 

آدرس: جزیره کیش، خیابان فردوسی انتهای بلوار هنر پرشین گلف


پلاژ بانوان جزیره کیش

پلاژ بانوان در سواحل شمالی جزیره روبهروی مخابرات احداث گردیده است. وسعت آن حدود 15 هزارمترمربع می باشد. این پلاژ علاوه بر امكاناتی مانند دوش آب شیرین، سایهبان و نورپردازی مناسب، دارای سالن بدن سازی نیز می باشد و زیرنظر مربیان اداره میگردد بنابراین بانوان تور کیش می توانند با خیال راحت به شنا کردن بپردازند 

علاوه بر آن مربیان شنا و نجات غریق ایمنی خاطر استفاده كنندگان از پلاژ را فراهم كرده است. پلاژ بانوان كیش به علت موقعیت مكانی مناسب و دسترسی آسان و داشتن امكانات لازم، با استقبال زیاد مسافران تور کیش 94 روبه رو است

آدرس: جزیره کیش، انتهای خیابان آریان 

 

مطالب مرتبط :

 

arezu بازدید : 27 یکشنبه 26 بهمن 1393 نظرات (0)

بازار پانیذ کیش یکی از دیگر از بازارهای جزیره میباشد که در 2 طبقه بنا شده است و ما بین بازارهای پردیس1 و پردیس2 و هایپرماركت قرار گرفته است . از انواع کالاهای مختلفی در این بازار وجود دارد که شامل پوشاک ، انواع تلفن‌های همراه ، کفش و کیف ، لوازم آرایشی و بهداشتی ، لوازم خانگی ، وسایل صوتی و تصویری ، ساعت ، مکمل‌های غذائی ، انواع شکلات و قهوه و همچنین کافی نت و کافی‌شاپ برای شما میهمانان تورکیش وجود دارد.

 

این بازار مروارید تورکیش دارای نمایی زیبا میباشد که به سبک بناهای زمان هخامنشی طراحی و ساخته شده . این بازار دارای 12 درب ورودی و 8 بازارچه میباشد . که هر کدام از این ورودی ها دارای اسم‌های ایرانی مثل پارس ، بیستون ، آپادانا ، پرسپولیس ، تیسفون ، پاسارگارد ، ایران و آریا میباشد . همچنین دارای 1 تالار زیبا که با هنرهای مس کاری ، سنگ کاری ، گچبری و آبنمایی زیبا طراحی و تزیین شده است این تالار بازارچه هارا به هم متصل میکند. شما مسافران تور کیش می توانید ساعت ها در این بازار وقت بگذرانید بی آنکه احساس خستگی نمایید

 

بازار مریم کیش شامل 52 غرفه میباشد . همچنین این بازار در فضایی باز با ساختار چوبی میباشد که در خیابان سنایی جزیره کیش قرار دارد  همچنین این بازار تورکیش دارای طراحی و معماری خاص و منحصر به فردی میباشد.

 

مطالب مرتبط :

 

arezu بازدید : 42 چهارشنبه 08 بهمن 1393 نظرات (0)

 

موزه و نماد کیش


این نماد یک سازه بتونی به طول 50 متر است که به شکل دو صدف و مرواریدی در میان آن طراحی شده است و در پایین آن یک موزه به وسعت 3500 متر مربع ساخته خواهد شد که شامل 4 سالن گالری ، آمفی تئاتر ، بخش اداری ، کافی شاپ و کارگاه آموزشی است .

موزه و نماد کیش

در اطراف نماد کیش نیز یک پیست دوچرخه سواری ایجاد شده است . این نماد در ساحل غربی جزیره حدفاصل کشتی یونانی و کلبه هور قرار دارد .مسافران هتل داریوش کیش می توانند از این مکان زیبا دیدن نمایند .

 

مطالب مرتبط :

موزه و نماد کیش

arezu بازدید : 25 چهارشنبه 08 بهمن 1393 نظرات (0)

پارک شهر کیش

 

پارك شهركيش یکی از بزرگترین و زیباترین پارک های کشور میباشد . در این پارك 3 محوطه بازی کودکان هر یک به مساحت 250 مترمربع ، غرفه های عرضه هنرهای دستی ، سازه های چادری در کنار درياچه پارک ، ايستگاه تندرستي ، ایستگاه شطرنج ، مسیرهای ویژه و زيباي اسکیت و دوچرخه سواری ، آبنما همراه با موسیقی ، هزارتوی بازی کودکان ،  رستوران و کافی شاپ و المان هاي زيباي شهري در طراحی جدید این پارک قرار گرفته و اجرا شده است .

پارک شهر کیش

ازامكانات جالب توجه در اين پارك درياچه مصنوعي است كه با بكارگيري از پيشرفته ترين عايق بندي در قلب اين پارك ايجاد شده است و حال و هواي خاصي به اين پارك بخشيده است . در فضاي سبز اين پارك نيزاز گونه های گیاهی سازگار با آب و هوای کیش و مبلمان شهری شکیل و زیبا استفاده شده و دیواره های کناری پارک نيز با بهره گیری از نقاشی هنرمندان کیش مزين شده است ، همچنین آلاچیق هایی برای استراحت و اسکان خانواده ها در آن تعبیه شده تا در مدت حضور و گردشگری در پارک از فضاهای ایجاد شده بهترین استفاده را ببرند ، دریاچه مصنوعی ایجاد شده در این پارک اولین دریاچه بزرگ کیش است .

پارک شهر کیش

برخی فضاهای این پارک از جمله محوطه بازی کودکان طوری طراحی شده که تا فصل تابستان مسقف شده و قابلیت استفاده را خواهد داشت ، ایجاد پارکینگ در فضایی به مساحت یک هکتار و شهربازی مدرن در فضایی به مساحت پنج هکتار از دیگر برنامه هایی سازمان منطقه آزاد برای توسعه پارک شهر و ایجاد فضایی مفرح برای پر کردن اوقات فراغت مردم جزیره است. مسافران هتل داریوش کیش می توانند از این مکان زیبا دیدن نمایند .

 

مطالب مرتبط :

پارک شهر کیش

پارک ساحلی سیمرغ

پارک ساحلی میرمهنا

arezu بازدید : 26 شنبه 27 دی 1393 نظرات (0)
 

آب انبار سنتی کیش

يكي از روشهاي ذخيره آب آشاميدني در قديم در جزيره كيش، ساخت آب انبار بوده است زیرا وضعیت حجم بارش در کیش کم و اغلب بارش ها بصورت فصلی است.در سال 1372 جهت جمع آوری آب های سطحی، یك آب انبار دو قلو با پنج بادگیر به سبك معماری سنتی یزدی در محل یك آب انبار باستانی در محدوده شهر حریره کیش در نزدیكی مجموعه درخت سبز ایجاد گردیده است. با توجه به ساخت و سازهای كیش و از بین رفتن مسیر آبهای سطحی منتهی به آب انبارهای سنتی، امروزه از دستگاه های آب شیرین كن برای تهیه آب شیرین استفاده می شود و این آب انبارها كاربرد اصلی خود را از دست دادند اما به عنوان یک مکان گردشی جالب و دیدنی برای گردشگران تور کیش نوروز 94 تبدیل گردیده اند.

روزنه‌های ورودی و بادگیرها هوای داخل این آب انبار را در فصول گرم سال متعادل و حتی خنک می‌ کنند. برخورد باد با آب داخل آب انبار به این موضوع کمک می‌کند. در حال حاضر با توجه به اینکه دیگر آبی در آب انبار کیش نیست خنکی هوا کمتر احساس می‌شود. روزنه های بالای گنبدهای آب‌انبار به تهویه هوا کمک می‌کند. در تور کیش می توانید از این آب انبار تاریخی نیز دیدن نمایید.

آب انبار سنتی کیش

 آب انبار سنتی کیش

 

مطالب مرتبط :

arezu بازدید : 21 شنبه 27 دی 1393 نظرات (0)
 

هتل دریا کیش

هتل دریا کیش از هتل های ساحلی سه ستاره جزیره کیش به حساب می آید این هتل  در زمينى به مساحت 3.850 مترمربع و در سه بلوك مجزا با 3.000 متر زيربناء ساخته شده است كه در بخش مرکزی جزیره کیش قرار گرفته است و هر بلوك به صورت پلكانى در دو طبقه و يك طبقه و همكف مى باشد. موقعيت مكانى هتل در محلى واقع شده  كه بدون نياز به تاكسى ، گردشگران تور کیش مى توانند از بازارها و مراكز تفريحى بازديد نمایند. 

این هتل دارای اتاق های 2 و 3 تخته می باشد . اتاق هایی بسیار تمیز مجهز به کولر گازی ، تلفن ، سرویس فرنگی ، اینترنت وایرلس. این هتل یکی از هتل های قیمت مناسب جزیره کیش به شمار می آید

هتل دريا در كيش مشرف به بلوار بزرگ خليج فارس بوده و مقابل كارتينگ اتومبيلرانى قرار گرفته است  و آماده پذيرايى از شما ميهمان گرامى تور کیش مى باشد . 

هتل دریا کیش

 

مطالب مرتبط :

arezu بازدید : 29 شنبه 27 دی 1393 نظرات (0)
 

هتل قائم كيش

هتل قائم كيش از جمله هتل های 2 ستاره کیش به شمار می آید که در مرکز جزیره واقع گردیده است و از نظر موقعیت مکانی دسترسی بسیار خوبی به دریا و مجتمعهای تجاری دارد و روبروی بازار زیتون قرار گرفته از این رو کار را برای مسافران تور کیش علاقه مند به خرید بسیار آسان نموده است. این هتل تمیز و مناسب خانواده شامل 2 ساختمان قدیمی و نوساز بسیار شیک می باشد. رستوران ایی که در این هتل قرار گرفته برای هر دو ساختمان مورد استفاده می باشد و آماده پذیرایی با انواع غذاهای لذیذ از میهمانان گرامی می باشد از نظر قیمت بسیار ارزان و مناسب است و از نظر کیفیت نیز خوب می باشد.  

امکانات این هتل تور کیش شامل : آسانسور ، صندوق امانات ، تاکسی سرویس هتل ، استقبال فرودگاهی ، موزیک و سرگرمی در لابی ، سرویس بهداشتی ایرانی ، سیستم تصویری ماهواره ای ، کافی نت ، کافی شاپ ، رستوران و ... می باشد

هتل قائم كيش

 

 

مطالب مرتبط :

 

arezu بازدید : 38 شنبه 27 دی 1393 نظرات (0)

هتل عالی قاپو کیش

هتل عالی قاپو کیش در شمار هتل های 2 ستاره کیش به حساب می آید ، این هتل در انتهای بلوار دریا در زمینی به مساحت ۳۴۲۸ متر مربع واقع گردیده است و يكي از هتل آپارتمان های کیش می باشد . هتل عالی قاپو دارای 28 اتاق و 152 تخت خواب است و شامل امكانات رفاهي مورد نياز برای میهمانان تور کیش مي باشد.
معماری هتل آپارتمان عالي قاپو کیش به دلیل رنگ سفید و جالب توجهش و همچنین ظاهر ایرانی اش یکی از زیباترین معماری ها می باشد  به طوریکه از دور بسیار جلب توجه می کند. از امکانات رفاهی هتل عالی قاپو که برای مسافران تور کیش تهییه دیده است می توان به سیستم اعلام حریق، سرویس بهداشتی فرنگی، تلویزیون، یخچال و تلفن اشاره کرد.

اگر شما به دنبال هتلی با قیمتی ارزان و مناسب می گردید ، هتل عالی قاپو می تواند بهترین گزینه برای اقامتتان در جزیره کیش باشد. در ضمن اين هتل به صورت هتل آپارتمان بوده و طبیعتا تهيه غذا و تصميم گيري درباره ي آن به عهده ي ميهمانان گرامي تور کیش است. از طرفي هتل به مرکز جزيره كيش و مراكز خريد و تفريحي نزديك بوده و باعث راحتی گردشگران محترم خواهد بود.

هتل عالی قاپو کیش

 

مطالب مرتبط :

arezu بازدید : 29 شنبه 27 دی 1393 نظرات (0)

بازار دامون کیش
اين بازار در سال 1391 با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش افتتاح گردید و به عنوان یک مرکز خرید زیبا در کیش رقم خورد. این مجموعه در زمینی به مساحت 4300 متر مربع  در کنار دو مجتمع مسکونی بزرگ و زیبای دامون ساحلی و دامون کیش ایر در 2 طبقه ساخته شده که دارای 110 واحد تجاری و خدماتی است و با وجود رستورانهایی در طبقه بالایی آن و نزدیکی با ساحل دامون محبوبیت زیادی بین شهروندان و گردشگران تور كيش را دارا میباشد

بازار دامون کیش

 بازار دامون کیش

 

مطالب مرتبط :

arezu بازدید : 26 شنبه 27 دی 1393 نظرات (0)

 

بازار شارستان کیش

بازار شارستان کیش درسال 1388 توسط شرکت پیمانکاری یوموبوس کیش که در شهرک صدف قرار دارد به مدیر عاملی آقای سید علی سیدی در زمینی به مساحت 3052/50 متر مربع انجام و در سال1391 در آبان ماه به بهره برداری رسید.

این مجموعه در 3 طبقه احداث گردید و شامل 166 غرفه خدماتی با متراژهای 11 تا 170 متر مربع می باشد، که بیشتر فعالیتش در زمینه خدمات الکترونیک و اینترنت می باشد گردشگران تور کیش اگر در این  زمینه خدماتی و یا نیاز هاییی داشته باشند می توانند سری هم به این بازار بزنند . دفاتر اداری و تجاری نیز در طبقات بالایی آن مشغول به کار هستند هم چنین به عنوان اولین و تنها مجموعه خدماتی در کیش دارای 2 طبقه پارکینگ اختصاصی سرپوشیده به تعداد کلیه واحدهای مجتمع می باشد.

بازار شارستان کیش

 

مطالب مرتبط :

arezu بازدید : 16 یکشنبه 14 دی 1393 نظرات (0)
 

 

ghayegh kaf shihsheii kish

آبهایی در اطراف جزیره کیش وجود دارد محیط و فضایی بسیار مناسب برای زندگی و رشد انواع مختلف موجودات دریایی مانند مرجان ها، توتیاها،  ماهی های خوراکی،و تزئینی ستاره دریایی خرچنگ ها و غیره است. با قایقهای کف شیشه ای تماشای اعماق زیبایی آبهای جزیره کیش ممکن می شود. قايق ها مسافتی را طى می کنند تا به ناحیه ای كه ماهى و مرجان زیادتر هستند برسند ، در مسیر عبور از منطقه های ساحل موجودات دريايى كف دريا و مرجانها می توانید ببینید و لذت ببرید . قایقها در اسکله تفریحی وجود دارند و گشت دریایی در شب هنگام با استفاده از نور افکن امکان پذیر شده است.

 

 

 

 

پارک ساحلی مرجان کیش

پارک ساحلی مرجان کیش در نزدیکی بازار مرجان کیش واقع شده است ، از جذابترین و زیباترین مراکزهای جالب جزیره زیبای کیش می باشد که راه ارتباطی از بازار مرجان به دریا است. اکثر مسافران تور کیش و ساکنان جزیره زیبای کیش درمجاور پارک مدتی را برای تفریح در پارک ساحلی مرجان کیش می گذرانند. و از چشم انداز دیدنی و جذاب ساحل جزیره زیبای کیش لذت می برند. فضای دیدنی پارک ساحلی مرجان کیش و آلاچیق ها فضای بسیار مناسبی ایجاد کرده است که به دور از سرو صدای بازار در کنار دریا و چشم انداز های بی نظیر و زیبای طبیعت لذت ببرید و در مدت زمان اقامت در جزیره کیش از نواحی که دارای ساحل شفاف و خیلی زلال عکسهای خاطره انگیز بگیرید و لذت ببرید و سفری به یاد ماندنی را با تور کیش تجربه کنید .

 

 

 

 

کلبه هور جزیره کیش

کلبه هور کیش از جاذبه های دیدنی کیش است که براى نمايش گذاشتن و استفاده از انرژى‌هائى که در قرن کنونی کمتر مورد استفاده می گیرد. کلبه هور جزیره کیش در غربی ترین منقطه کیش دماغه ای می باشد که از قدیم کلبه هور نام داشته است. کلبه هور جزیره کیش منطقه ای مناسب برای غواصی است و در بیشتر سال پذیرای گردشگران زیادی می باشد به شکل صخره ای می باشد و از آن به هامور، سنگسر،  سرخو،  انواع مختلف صدف ها و لاک پشت ها در این منطقه بسیار است. علاقمندانی که به ماهیگیری علاقه مند می باشند در روزهایی که باد ملایم می باشد برای ماهیگیری به این منطقه می روند.

 

مطالب مرتبط :

 

 

 


arezu بازدید : 26 یکشنبه 14 دی 1393 نظرات (0)
 

 

hotel darush kish


هتل بزرگ داریوش کیش هتلی پنج ستاره‌ در جزیره کیش می باشد که با سرمایه‌گذاری حسین ثابت ساخته شده است. این هتل دارای طرح تخت جمشید می باشد. هتل دارای دو نمای خارجی "رو به باغ" و "رو به دریا" می باشد،و موجب افزایش زیبایی هتل شده است.

امکانات هتل داریوش کیش: اتاق بیلیارد , کافی شاپ در لابی , سالن کنفرانس , لاندری , صندوق امانات و مینی بار , داخل اتاقها امکان استفاده از کانالهای ماهواره ای وجود دارد, گشت در بازارها , گشت سیاحتی در جزیره زیبای کیش , کافی نت , صبحانه بوفه , ترانسفر , سالن بدنسازی

***********************************************************

Dariush Hotel Kish

   Dariush Hotel Kish


Dariush Grand Hotel in Kish Island is a five star hotel which is built with an investment Hussein sabet. The hotel is designed PersepolisThe hotel has two exterior of "The Garden" and "sea" is, and has increased the beauty of the hotel. 

Facilities Dariush Hotel Kish : Billiard Room , Coffee in lobby , Conference Room , Laundry , Safety deposit box and mini bar , Inside the room there is the possibility of using satellite channels , Explore the markets , Sightseeing tour in the beautiful island , Cafe , Buffet breakfast , Transfer , Gym .

 

مطالب مرتبط :

هتل داریوش کیش

 

arezu بازدید : 21 یکشنبه 14 دی 1393 نظرات (0)

هتل مارینا پارک کیش

Hotel marina park kish


هتل مارینا پارک کیش منطقه زیبای جزیره کیش قرار گرفته است. هتل مارینا پارک کیش در زميني به مساحتی بيشتر از 10 هكتار قرار دارد . در محیطی زیبا و سرسبز قرار گرفته است. ساحل هتل مارینا پارک کیش درياي مرجاني و خیلی زيباي خليج فارس دیده می شود . اولين و بهترین ماريناي كيش را در جزیره واقع شده است . اين محیط دلنشین و چشم نواز هر بيننده ا ي را به خود جلب میکند . معماری فوق العاده با دکوراسیون زیبا و تجهیزات مدرن و  همراه با طبیعتی زیبا می باشد.  کارکنان دوره دیده و با تجربه برای ارائه خدمات آماده می باشند تا لحظاتی به یادماندنی را تجربه کنید. امکانات هتل مارینا پارک کیش : سالن بدن سازی , استخر سرپوشیده , سونا بخار , اسپا و ماساژ تایلندی , جکوزی , زمین استاندارد تنیس , سالن زیبایی ویژه بانوان , کافی نت و کافی شاپ و پارک تفریحی از امکانات هتل مارینا پارک کیش می باشد.

 ************************************************************

Hotel Marina Park Island

Hotel Marina Park IslandHotel Marina Park Island

Marina Park Hotel Kish Island is located in the beautiful area. Island Park Marina Hotel is located on a land area of 10 hectaresIt is located in a beautiful green environment. Beach Hotel Marina Park Island Coral Sea and Persian Gulf are very niceFirst and Best Marina is located on the island of Kish. The pleasant environment that will attract the eye of any visitor. Wonderful architecture and beautiful decoration with modern facilities and beautiful nature is. Trained and experienced staff are ready to provide services to make your experience memorable moments. 

Hotel amenities : Gym , Indoor Pool , Steam Sauna , Spa and Thai MassageJacuzziStandard Ground Tennis , Beauty salon for women , Cafe and Coffee Shop , Amusement park, Island Park is an amusement park of Hotel Marina.

منبع : هتلهای کیش

arezu بازدید : 111 یکشنبه 14 دی 1393 نظرات (0)
 

 

بازار هایپر مارکت کیش

بازار بزرگ هایپر مارکت کیش در خیابان فردوسی جزیره زیبای کیش واقع شده است . بازار هایپر مارکت کیش بعد از تعطیلی مجددا افتتاح و فعالیت خود را آغاز کرد . از مزایای بسیار خوب بازار هایپر مارکت کیش اجناس متنوع مانند لوازم خانگی،  اسباب بازی،پوشاک،  لوازم بهداشتی و آرایشی، وسایل تزئینی و زینتی و غیره می باشد. این بازار مکانی بسیار مناسب برای خرید لوازم مورد احتیاج روزمره مانند میوه،لبنیات، غذا، شوینده و … است . ساعت کار بازار هایپر مارکت کیش از ساعت 9 صبح الی 1 بامداد است و مسافران و گردشگران تور کیش از این بازار استقبال می کنند.

 

 

 

 


بازار فجر کیش فروشگاهی است که روبه روی  درب اصلی بازار پردیس یک واقع شده است ولی به دلیل اجناس متنوع و تبلیغات برای فروش اجناس هزار تا پنج هزار تومانی مورد توجه بیشتر مشتریان قرار گرفته است . پوشاک مردانه و زنانه  مختلف و بچه گانه و کفش و کیف با مدل های متنوع و اسباب بازی و ادکلن و عطر و لوازم و وسایل تزئینی و ... با نرخ مناسب به مشتریان عرضه می شود . ولی در مورد اجناس پنج هزار تومانی تبلیغات می شود و اکثر اجناس بالای قیمت 10000 تومان به فروش می رسد .  مسافران و خریداران تور کیش معمولا دست پر از این فروشگاه خارج می شوند.

 

 

 

 

بازار ونوس کیش

 از بازارهای نسبتا قدیمی در جزیره زیبای کیش بازار ونوس کیش می باشد. بازار ونوس کیش از بازارهای کیش و از جاذبه های کیش می باشد و در طول سال گردشگران و مسافران زیادی به جزیره کیش جذب می شوند . این ویژگی بازار موجب شده که گردشگران و مسافران از این بازار دیدن نمایند. بازار ونوس کیش در دو طبقه ساخته شده است که بیشتر فروشگاههای بازار در طبقه اول قرار دارد و در طبقه دوم بازار ونوس کیش بیشتر دفاتر اداری و خدماتی .... به فعالیت مشغول هستند . بازار ونوس کیش بازاریست که اکثر عرضه کنندگان  پوشاک و البسه زنانه و در بازار فروش محصولات و لوازم خانگی کمتر فروش می رسد . بازار ونوس کیش در نزدیکی بازار مریم و در خیابان سنایی واقع شده است و تقریبا پانزده سال است که فعالیتش را شروع کرده است.

مطالب مرتبط :

 


arezu بازدید : 18 یکشنبه 14 دی 1393 نظرات (0)
 

 

پیست کارتینگ کیش

اولین پيست كارتينگ در جزيره كيش و در ایران پیست کارتینگ كيش است با طولی حدودا 800 متر و عرض آن 7 متر از وسیع ترین و بزرگترین پيست هاي کارتینگ در خاور ميانه است و موتور های چهار چرخ ATV و در این مجموعه ورزشی اتومبیل های کنترلی وجود دارد و برای همه افراد قابل استفاده است. پيست کارتینگ كيش روباز می باشد و در هر سال چند هزار نفر از گردشگران و علاقه مندان به این مجموعه ورزشی می روند و میزبان اولين دوره مسابقه های كارتينگ قهرماني كشور می باشد كه موجب شده در ايران این رشته ورزشی در سطح استاندارد جهانی برسد. ورزش كارتينگ بسیار جذاب و هیجانی است و پایه اصلی ورزش رالی و اتومبيل رانى در سطح حرفه اى است.

 

 

 

مجموعه ورزشی المپیک کیش

مجموعه ورزشي المپيك کیش از بزرگترین مراکز ورزشی کیش است که در اکثر روزها مورد استقبال و توجه مسافران و گردشگران تور کیش واقع شده است این مجموعه ورزشی با امكانات استاندارد برای ميزبانی اردوهاي تيم هاي خارجی ، ورزشي ملي ، باشگاهي می باشد. مجموعه ورزشي المپيك کیش دارای دو زمين فوتبال چمن و  چند زمين تنيسسالن مخصوص پينگ پنگ ، دو زمين ميني فوتبال چمن مصنوعي، دو سالن تمرين و مسابقات اسكواش ، استخر شنا مجهز شده  به سوناي خشك و بخار با سالن بدنسازي است، همچنین سالن چند منظوره ویژه ورزش هاي توپی و غیر توپی مانند واليبال، هندبال، بسكتبال، كشتي، فوتبال، جودو ، كاراته، تكواندو، خانه شطرنج و همچنین امكانات و تجهیزات براي دیگر ورزش ها در مجموعه ورزشي المپيك کیش مهیا شده است. چند سالن تجهیز شده ورزشي هم دراين مجموعه به زودی بهره برداري خواهد شد. 

 

 

 

 

باشگاه سوارکاری کیش

سواركاری ورزشی می باشد كه به غیر از اینکه در سلامت جسمانی تاثیر ویژه ای دارد ، موجب آرامش سواركار می شود و راحتی فکر و باعث تقویت اعصاب فرد سوارکار می شود باشگاه سواركاری كیش در بخش شمالی جزیره كیش، نزدیک دهكده المپیك است . باشگاه سوارکاری كیش برای اجرا و برگزاری مسابقات بین المللی خلیج فارس در سال 1372 تاسیس شد. ساخت اصطبل ها و مانژها و محوطه‌سازی با كیفیت قابل قبول رسیدگی و انجام شد .
در حال حاضر احداث بخشی از مانژ صحرایی برای گشت آزاد ، ساخت جایگاه های کافی و فضای سبز , ساخت پیست كورس باعث شده است كه باشگاه سوارکاری كیش شرایط میزبانی مسابقه های اسب دوانی كشوری را داشته باشد. در پایان سال ۱۳۷۶، چهل دوره مسابقه بزرگ كورس جایگاه ویژه برای اسب پیش از شروع مسابقه است كه در روبه روی هر اسب در وقت شروع مسابقه درب جایگاه باز خواهد شد. برای اولین بار در ایران در باشگاه سواركاری كیش به اجرا در آمد.
باشگاه سواركاری كیش هم اکنون پنجاه راس اسب از نژادهای تربرد، دوخون , دره‌شوی و عرب دارد.  اشتغال نیروی انسانی متخصص و درمانگاه دامپزشكی فعال است و شرایط مراقبت های علمی از اسب را فراهم کرده است.

مطالب مرتبط :


 

arezu بازدید : 28 یکشنبه 14 دی 1393 نظرات (0)

هتل ستاره طلایی کیش

هتل ستاره طلایی کیش از هتل های خوب و تمییز کیش می باشد که برای اقامت خانوادگی بسیار مناسب است هتل ستاره طلایی کیش به مراکز خرید نسبتا دور می باشد به همین علت هتل ستاره طلایی کیش برای میهمانان و مسافران تور کیش خود سرویس حمل و نقل مهیا کرده است. هتل ستاره طلایی کیش به بعضی از مراکز تفریحی کیش مانند پارک آهوان نزدیک کی باشد. امکانات هتل ستاره طلایی کیش : لابی هتل , رستوران با غذاهای متنوع و لذیذ , کافی شاپ , تلویزیون , سرویس ایرانی , صندوق امانات , یخچال و غیره می باشد که اقامتی به یاد ماندنی را برای مسافران تور کیش به همراه دارد.

امکانات هتل ستاره طلایی کیش:

لابی، رستوران با انواع غذاهای ایرانی، کافی شاپ، تلویزیون، یخچال، سرویس ایرانی، صندوق امانات شخصی و...

منبع : هتلهای کیش

 

 

 

 

هتل قائم کیش

هتل قائم کیش از هتل های دو ستاره جزیره کیش می باشد که تقریبا در مرکز کیش ساخته شده است. هتل قائم کیش دارای دو ساختمان مستقل که یکی قدیمی و دیگری نوساز است می باشد. هتل قائم کیش هشتاد اتاق برای خود دارد. این دو ساختمان  از رستورانی استفاده می کنند که دارای انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه می باشد. هتل قائم کیش به لحاظ موقعیت به مراکز خرید و ساحل دریا امکان دسترسی بهتری دارد.هتل قائم کیش در رو به روی بازار زیتون کیش قرار گرفته است.هتل قائم کیش بسیار تمییز و مرتب می باشد و مناسب برای اقامت خانوادگی می باشد و بیشتر مسافران تور کیش هتل قائم کیش را برای اقامت خود انتخاب می نمایند.

 

آدرس هتل قائم کیش: بلوار ساحل، روبروی بازار زیتون کیش

هتل قائم کیش


هتل قائم کیش

 


منبع : هتلهای کیش

 

 

 

 

هتل تعطیلات کیش

هتل تعطیلات کیش هتلی سه ستاره می باشد نزدیک بازار پردیس دو  در میدان سیری ساخته شده است. هتل تعطیلات کیش دارای امتیاز 15 % تخفیف برای پارک پرندگان و بازدید دلفین ها می باشد. همچنین هتل تعطیلات کیش برای کودکان که کمتر از 5 سال سن دارند رایگان می باشد. در اکثر اتاق های هتل تعطیلات کیش که دو تخته به بالا هستند یک تخت تاشو هم وجود دارد. هتل تعطیلات کیش با اتومبیل تا فرودگاه کیش فقط 12 دقیقه فاصله دارد. امکانات هتل تعطیلات کیش : رستوران با غذاهای متنوع و لذیذ , لابی , سالن مجهز برای کنفرانس , پارکینگ ویژه برای هتل , اینترنت در لابی هتل و همچنین در اتاقها , تاکسی سرویس برای مسافران تور کیش , سالن مجهز ورزشی , کافی نت و دیگر امکاناتی که برای آسایش و رفاه مسافران عزیز تور کیش در نظر گرفته شده است.

آدرس هتل تعطیلات کیش :  جزیره کیش ، بعداز بازار پردیس دو ، میدان سیری

هتل تعطیلات کیش

هتل تعطیلات کیش

منبع : هتلهای کیش

 


arezu بازدید : 28 چهارشنبه 26 آذر 1393 نظرات (0)

لاک پشت های دریایی کیش

سواحل شنی جزیره کیش به دلیل آرامش و امنیتی که بر آن حکم فرماست  از سالیان دور مکانی مناسب برای آشیانه و لانه گذاری انواع آبزيان به ویژه لاک پشت های دریایی بوده است که همواره برای تغذیه و همچنین تولید مثل به این سواحل می آیند. گردشگران تور کیش نیز هر ساله برای تماشای آن ها خواهند آمد.

درآبهاى ساحلى جزيره بخصوص در نزديكى دماغه غربى و تمام سواحل سنگى جنوب و غرب جزيره، لاک پشت های دریایی غول پيكری را به راحتى از فراز ديوارهاى ساحلى مى توان مشاهده نمود. فراوانی لاك پشت ها در آبهاى ساحلى بخصوص درهنگام غروب يكى از جاذبه هاى سواحل صخره اى كيش به شمار می رود.

 این آب ها و سواحل شنی با ماسه های نرم با شیب ملایم  زیستگاه دو گونه لاک پشت دریایی پوزه عقابی و سبز می باشد. گردشگران می توانند در این تور کیش از این دو گونه بازدید کنند 

لاک پشت های دریایی کیش

لاك پشت هاي سبز  برای تغذیه عمدتا" به آبهاي كيش مي آيند اما لاك پشت هاي پوزه عقابي كه شديدا" در معرض خطر انقراض قرار دارند از اواخر اسفند ماه تا اواسط مرداد ماه براي تخم گذاري به سواحل ماسه اي حفاظت شده به ويژه در جنوب و غرب جزيره مراجعت مي نمايند. این لاک پشت های پوزه عقابی در طول هر فصل بطور متوسط سه بار و با فاصله زمانی 15 روز یک بار تخمگذاری انجام می دهند و لاک پشت های درون تخم 60 تا 70 روز بعد سر از تخم ها بیرون می آورند و به کمک محیط بانان به طرف دریا هدایت می شوند. بچه لاکپشت هایی که چند روزی از تولدشان می گذرد،بیشتر وقت خود را در ساحل های کم عمق و در لابهلای علف ها و جلبک های دریایی می گذرانند و اما لاک پشت های بالغ بسترهای صخره ای و آبسنگ های مرجانی که آشیانه ای امن است را برای زندگی انتخاب می کنند. بچه لاك پشت ها هنگامی که بزرگ می شوند براي تخم گذاري به زادگاه خود برخواهند گشت.

شما گردشگران تور کیش و ساكنين جزيره پس از هماهنگي با مركز حفاظت و مونيتورينگ لاك پشت هاي دريايي می توانید در فصل ياد شده و اغلب شب هنگام در زمان تاریکی، به تماشاي كندن حفره و سپس تخم گذاري لاك پشت ها، خروج نوزادان از لانه و ورود آنها به آبهاي خليج فارس بنشینید و تک تک لحظات زندگی و تکامل این لاک پشت های زیبا را از نزدیک بنگرید.

لاک پشت های دریایی کیش

 همچنین برای حفظ بقای این حیوانات بهتر است چند نکته را یاد آور شویم:

 

1- بهتر است از شنا كردن در مجاورت آن ها و يا دست زدن به آن ها خوددارى كنيم. 
2- از تردد در زيستگاه این لاک پشت ها تردد نکنیم. 
3- در هنگام قايق سواری مراقب لاک پشت هايي که براي تنفس به سطح آب آمده اند باشیم. 
4- از ريختن زباله ها و پسمانده هایمان در دريا خودداري کنيم.
5- به هنگام غواصي لاک پشت ها را تعقیب نکنیم. 
6- از دست زدن به تخم لاک پشت ها و يا برداشتنشان خودداري نماييم.

در کل بهتر است در تور کیش حواسمان به این موجودات دوست داشتنی باشد تا ناخواسته موجب رنجششان نشویم.

لاک پشت های دریایی کیش

مطالب مرتبط :


arezu بازدید : 30 چهارشنبه 26 آذر 1393 نظرات (0)

پيست كارتينگ جزیره کیش

كارتينگ ورزشی پر از هیجان و مفرح می باشد که پايه ورزش اتومبيل رانى حرفه اى است

در جزیره کیش نخستين پيست كارتينگ ايران به طول تقريبي 800 متر و عرض 7 متر ساخته شده است که از بزرگترين پيست هاي خاور ميانه می باشد. در این مجموعه موتورهاى چهار چرخ ATV و ماشين هاى كنترل از راه دور هم وجود دارد. اين پيست روباز، هر ساله پذيراي چندين هزار نفر از علاقمندان و گردشگران تور کیش  مي باشد و ميزبانی اولين دوره مسابقات كارتينگ قهرماني كشور را نیز داشته كه باعث گشته اين رشته ورزشي در ايران به سطح استانداردهاي جهاني نزديكتر شود.

پيست كارتينگ جزیره کیش

کمترکسی پیدا می شود که به کیش سفر کند و از اماکن تفریحی و ورزشی در آن بازدید نکند پيست كارتينگ كيش یکی از محبوب ترین مراکز تفریحی تور کیش میباشد.

مطالب مرتبط :

arezu بازدید : 43 چهارشنبه 26 آذر 1393 نظرات (0)

جت اسکی در آب های جزیره کیش

امکان نداره به کیش سفر کنید و هوس جت اسکی سوارس به سرتون نزنه ! این تور کیش سفری هیجان نگیز به همراه جت اسکی سواری را در آب های دریای آزاد جزیره کیش براتون به ارمغان میاورد. شرايط مطلوب آب و هوايي در طول سال، درياي مناسب و موقعيت جهانگردي كيش سبب شده است كه اين جزيره امكانات تفريحي و ورزش هاي دريايي فراوانی را در خود جاي دهد .از این رو چند نکته ای رو که توی این ورزش حتما باید بهش دقت کنید را یادآوری می کنیم:

 

  1. ظرفيت جت اسکي 2 نفر ميباشد.
  2. به افراد زیر از 20 سال جت اسکي داده نميشود مگر با همراهي مربي کلوپ و يا داشتن همراه بالاي بيست سال.
  3. از سوار شدن خردسالان به لحاظ تامين امنيت آنان جلوگيري ميشود.
  4. پوشيدن جليقه نجات الزاميست.
  5. پوشش آقایان باید شلوارک و نهايتا مايو پاچه دار باشد (لطفا همراه خود بياوريد) و خانمها از لباس بادگيري که کلوپ در اختيار آنان قرار خواهد داد ميتوانند استفاده کنند، خانمها مجبور به پوشيدن لباس بادگير نيستند و تنها به جهت خيس نشدن مانتو و پوشش آنان ميتوانند از بادگير مخصوص استفاده کنند.
  6. پر کردن فرم مربوطه و امضاء آن و تعهد دادن به رعايت دقيق قوانين و هشدارها.
  7. پرداخت هزينه جت اسکي و گرو گذاشتن کارت ملي و يا مبلغ يکصد هزار تومان وجه نقد بابت ضمانت دستگاه.(عيبهاي فني دستگاه به عهده کلوپ ميباشد، و ضمانت دريافتي برای جبران قسمتي از خساراتي که ناشي از عدم توجه اجاره کننده و احيانا تصادفات و يا جريمه هاست ميباشد.)

 

جت اسکی در آب های جزیره کیش

مقرراتي که اجاره کننده ملزم به رعايت آن ميباشد به شرح زیر است:

  1. رعایت فاصله 100 متری با هرگونه شناور و اسکله و مانع در جهت جلوگیری از بروز حادثه. 
  2. بصورت موازي با ساحل تا فاصله 100 متري راندن، خلاف و خطر آفرين است مگر هنگام شروع و يا خاتمه مدت سواري.
  3. منطقه اي را که مسئول جت اسکي هنگام سوارشدن، جهت راندن برای شما مشخص می کند را بايد دقيقا رعايت کنيد.
  4. حرکات آکروباتيک و دور درجا زدن ممنوع است و در صورت مشاهده آن باعث استرداد دستگاه و سوختن تايم باقي مانده و حتي جريمه نقدي خواهد شد.

جت اسکی در آب های جزیره کیش

مراكز ورزشي و تفريحات دريايي از ساعت 9 صبح شروع به كار مي كنند و معمولا" تا غروب آفتاب پذيراي شما میهمانان گرامی تور کیش می باشند. 

مطالب مرتبط :

arezu بازدید : 25 چهارشنبه 26 آذر 1393 نظرات (0)

اگر تابحال غواصی را تجربه نکرده اید و به یادگیری و تجربه کردن آن علاقه مند هستید ما شما را به این تور کیش بی نظیر دعوت می نماییم

غواصي در تور كيش

ريف هاي مرجاني شرق جزيره كيش از  قشنگترین و غنی ترین مناطق و مساعدترين سايتهاي غواصي در كشورمان هستند. غواصي در کل طول سال در جزيره كيش امكان پذير است و سايت هاي كم عمق اين جزيره براي غواصي تمامي افراد و گردشگران تور کیش ، حتي اشخاص مبتدي که تا بحال این تجربه را نداشته اند بسيار مناسب است همچنين وجود مراكز آموزشي و تفريحي غواصي در كيش، اين جزيره را تبديل به قطب غواصي كشور نموده است.

 سایت بيگ كورال و ژوراسيك پارك

اين دو سايت در شرق جزيره واقع شده  و عمق غواصي در اين مناطق حداکثر 6 تا 8 متر مي باشد. براي دسترسي به اين سايت كه براي اسنوركلينگ، نايت دايو و خصوصاً عكاسي ماكرو زير آب مناسب است، در این تور کیش مي توانيد از مراكز غواصي موجود در جزيره و قايق هاي غواصي استفاده نماييد و يا با اتومبيل به ساحل هتل سيمرغ و از آنجا به سايت بيگ كورال برويد.

 سایت كلبه هور

اين سايت در غربي ترين دماغه جزيره و در مكاني با همين نام قرار دارد. از قسمت ساحل كوچك جنوب آن و يا از طريق پرتگاه صخره اي غرب آن می توانید وارد سایت شوید. عمق اين سايت از شمال به جنوب زیاد می شود و تا 8 متر ادامه خواهد داشت. گردشگران تور کیش می توانند از آن دیدن کنند.

 سايت سمبارون

اين سايت كه از جذاب ترین ريف هاي مرجاني در غرب كيش مي باشد بين جزيره كيش و هندورابي قرار دارد. ورود به سايت سمبارون از طريق اجاره روزانه قايق از بندرگاه كيش و همچنين به هنگام بازگشت از هندورابي امكان پذير است. فاصله سمبارون تا كيش 10 و تا هندورابي 7 كيلومتر مي باشد. گردشگران تور کیش می توانند از آن دیدن کنند.

جزيره هندورابي

جزيره هندورابي در بيست و سه كيلومتري غرب كيش و حد فاصل بين دو جزيره كيش و لاوان واقع شده است. سراسر آب هاي اطراف اين جزيره از انواع مرجان ها پوشیده شده است.  در حال حاضر ورود به این جزیره تنها با قايق هاي چارتر از جزيره كيش امكان پذير است عمق آن 6 تا 8 متر بوده كه براي اسنور كلينگ و نايت دايو بسيار مناسب است. اما سايت هاي جنوب اين جزيره عميق تر است. گردشگران تور کیش می توانند از آن دیدن کنند.

 ساترن كرك

ساترن كرك يا شكاف جنوبي ريفي است كه در 3 مايلي جنوب جزيره واقع گرديده و از شكافي تشكيل شده است كه تا عمق 22 متري نيز ادامه مي يابد.

كشتي يوناني

اين كشتي در غرب جزيره واقع شده  است و عمق غواصي در اين منطقه 4 تا 5 متر مي باشد. ورود به سايت از طريق پله هاي تعبيه شده در پارك ساحلي مقابل كشتي امكان پذير است. و بازديد از درون اين كشتي نيز از حفره شمالي آن امكان پذير مي باشد. گردشگران تور کیش می توانند از آن دیدن کنند.

 كشتي داما

اين كشتي باربري سنگالي در عمق 33 متري آبهاي جنوبي شرق كيش واقع شده است. غواصي در اطراف اين مغروق كه در فاصله 4 مايلي از جزيره به پهلوي راست خود خوابيده نياز به مهارت خاصي نداشته اما جهت ورود به بدنه كشتي، یاد گیری دوره تخصصي كشتي هاي غرق شده الزاميست. گردشگران تور کیش می توانند از آن دیدن کنند.

 غواصي در تور كيش

  غواصي در تور كيش

مطالب مرتبط :

arezu بازدید : 27 چهارشنبه 26 آذر 1393 نظرات (0)

هتل آرامش کیش

هتل آرامش کیش هتلیست سه ستاره و نوساز که در دی ماه 1390 افتتاح شد و اینک در حال ارائه خدمات به شما گردشگران تور کیش می باشد.

هتل آرامش جزیره کیش مقابل بازار زیتون و بلوار دریا واقع شده است از این رو به جهت دسترسی آسان و نزدیک به دریا و اسکله تفریحی، همچنین نزدیکی به مراکز خرید و گردشگری یکی از هتل های خوب این جزیره به حساب می آید.

هتل آرامش کیش

اتاق ها با نمای دریا و نمای جزیره میباشد و می توانید هر منظره ای را که دوست داشته باشید انتخاب کنید. از اتاقهای طبقه فوقانی روبه دریا، ساحل کیش و اسکله تفریحی قابل رویت می باشد. 

این هتل خدماتی نظیر ترانسفر فرودگاهی، صبحانه بوفه ، اینترنت رایگان ، تورهای تفریحی درون کیش ، رستوران رزبا غذاهای متنوع ، چایخانه سنتی، کافی شاپ آرامش ،خدمات خشکشویی،  سیستم اعلام و اطفای حریق و برق اضطراری در اختیار شما میهمانان گرامی تور کیش قرار می دهد.

هتل آرامش کیش

هتل آرامش کیش

مطالب مرتبط :

 
arezu بازدید : 109 چهارشنبه 26 آذر 1393 نظرات (0)

هتل دیدنیها کیش

هتل دیدنی های تور کیش با امکانات کامل در فضایی زیبا و آرام جزء هتل های 3 ستاره این جزیره به حساب می آید. این هتل در کنار بازار مرجان قرار دارد از این رو دارای موقعیت مکانی مناسبی است همچنین تا اماکن گردشگری شهر نیز فاصله کمی دارد. امکانات هتل شامل ترانسفر رایگان فرودگاه، پاركينگ اختصاصي هتل و پاركينگ سرپوشيده، لاندري، رستوران، كافي شاپ، ماهواره، اينترنت در لابي، نمازخانه، فضاي سبز، تاكسي سرويس، صندوق امانات اختصاصي و ... می باشد.

رستوران معروف دیدنی ها با موزیک زنده هنگام صرف ناهار و شام پذیرای شما میهمانان گرامی تور کیش خواهد بود.
هتل دیدنیها کیش 


مطالب مرتبط :

arezu بازدید : 29 چهارشنبه 26 آذر 1393 نظرات (0)

نخلستان باغ بهشت کیش

در قرن های گذشته با توجه به گفته های گردشگران و جهانگردان، پرورش نخل یکی از رایج ترین شغلهایی بوده که در جزیره کیش رواج داشته که وجود نخلستان های بسیار در جزیره ی کیش گواه بر این موضوع می باشد.

یکی از جاذبه های گردشگری تور کیش باغ بهشت کیش می باشد این باغ تنها نخلستان باقی مانده از دوره هاي گذشته است این ناحیه دیدنی کیش در غرب محله سفين قرار گرفته و یکی از قشنگترین نخلستان هاي كيش به شمار می رود به خصوص چشم انداز بسیار زیبا ی آن درهنگام غروب آفتاب که هرگز از تماشای آن سیر نخواهید شد

نخلستان باغ بهشت کیش

به ویژه باید خوشحال باشیم، سازمان توسعه ی فضای سبز در دهه های اخیر اهمیت ویژه ای برای نخلستانها قائل شده این سازمان همچنین به سامان دهی این نخلستان ها پرداخته است یکی از این نخلستان ها به نخلستان طلوع کیش معروف می باشد که دارای طول ۱۵ کیلومتری است. در تور کیش دیدار از این نخلستان های زیبا را از دست ندهید


مطالب مرتبط :

arezu بازدید : 24 دوشنبه 10 آذر 1393 نظرات (0)
 

 

khane ayani kish

خانه اعیانی کیش از دیگر جاذبه های کیش می باشد که کمتر در مورد آن صحبت می شود و از آن نامی برده نمی شود . خانه اعیانی خانه های چند خانواری و باستانی را به یاد می آورد می باشد که در گذشته اکثرا در یزد و کاشان دیده می شود. مساحت خانه خیلی زیاد می باشد و آثاری که از این خانه باقی مانده است به ظاهر مربوط به دوره ایلخانی می باشد.

 


arezu بازدید : 22 دوشنبه 10 آذر 1393 نظرات (0)

 

 

 

 درخت سبز کیش

 آبهای سطحی به نقاطی از بخش شمالی در پایان طولانی ترین مسیر آبرفتی باستانی جزیره كیش به دره پرتغالی‌ها مشهور است سرازیر می‌شود، این منطقه دارای سرسبزی خاص و زیبایی است. در کنار یكی از قدیمی ترین درختان لور جزیره، مجموعه درخت سبز كیش تاسیس شده است.

فضای سبز محیط ساختمان‌ها و نرده‌های چوبی و پیاده‌رو، منطقه های شمالی كشور را به یاد می آورد . از علتهایی كه بازدید کنندگان و گردشگران تور کیش را به این نقطه جذب می کند، جذابیت و زیبایی درخت سبز می باشد.

 كهنسال‌ترین درخت سبز، درخت (لور) جزیره كیش می باشد و  بین ۵۰۰ تا ۶۰۰ سال عمر دارد. درخت سبز كیش روی شاخه هایش ،با نخ یا پارچه گره هایی وجود دارد كه در نگاه اول درخت را به نوعی مقدس نشان می دهد. برخی از مردم بر این اعتقاد هستند که درخت سبز كیش شگون دارد و به همین علت برای برآورده شدن خواسته هایشان پارچه هایی به شاخه‌های آن می‌بندند.

درخت سبز كیش با آلاچیق‌های زیباو جالب و مکانهای متعدد برای پختن كباب و استراحت می باشد ، بازدید برای مسافران و گردشگران تور کیش رایگان می باشد و مسیر های عبور در پیاده رو با چراغ‌هایی به شکل فانوس در محیط همیشه سبز و گل های كاغذی رنگارنگ و زیبا، طراحی و دیزاین شده .در این منطقه امکاناتی از جمله : رستوران فصلی و بوفه ، نمازخانه و سرویس بهداشتی هم مهیا کرده است.

در نزدیکی دو منطقه جذاب و زیبا و مهم گردشگری كیش مجموعه درخت سبز واقع شده است که دارای دو درب ورودی می باشد. یكی از درهای این مجموعه با ورودی جاذبه گردشگری شهر باستانی و قدیمی حریره  و درب ورودی دوم در نزدیکی آب انبار سنتی واقه شده است. بعد از چند دقیقه پیاده روی می توانید از آب انبار سنتی و جاذبه های شهر باستانی و قدیمی حریره در نزدیکی مجموعه درخت سبز می توانید بازدید کنید.

 از درختان معروف در جزیره كیش انجیر معابد یادرخت لور می باشد. این گونه درخت در بخش های جنوبی ایران رشد می کند. پوست کهنسال درخت لور و ریشه‌هایش و برگ‌ها که از تنه اصلی درخت آویزان شده است، این درخت را از دیگر انواع درختان جدا کرده است. ریشه این درختان به شکلی رشد می کند که مانند چتر بر روی زمین سایه می اندازد و شاید تا چند 100 سال عمر داشته باشد.

 

arezu بازدید : 24 دوشنبه 10 آذر 1393 نظرات (0)

كتابخانه  کیش با اجراي طرح شبكه يكپارچه كتابخانه اي امكان دسترسي اعضا به اطلاعات همه كتابخانه ها ي كيش فراهم  شد.

به گزارش روابط عمومي وامور بين الملل سازمان منطقه آزاد كيش ، اين شبكه درراستاي تسريع وتسهيل ارائه خدمات كتابخانه اي به متقاضيان دركيش راه اندازي شده است واعضا هر يك ازكتابخانه ها ي كيش ازاين پس مي توانند از امكانات تمامي كتابخانه هاي كيش استفاده كنند.



همچنين قراراست تا يكماه آينده پورتال كتابخانه ديجيتال كيش به بهره برداري رسد.

ارائه كتابهاي ديجيتال ، امكان جستجو درمنابع كتابخانه هاي كيش و رزرو كتاب براي امانت گرفتن از جمله خدماتي است كه با راه اندازي اين پورتال به علاقمندان ارائه مي شود.

جزيره كيش داراي 6 كتابخانه عمومي و5 كتابخانه كودك ونوجوان است كه بيش از هفت هزار نفر در بخش عمومي وبيش از 4 هزار نفر دربخش كودك ونوجوان دراين كتابخانه ها عضو هستند و مسافران تور کیش نيز ميتوانند از اين امكانات استفاده نمايند .

تعداد كتابهاي عمومي كيش بیش از 35 هزار  جلد وتعداد كتابهاي كودك ونوجوان  حدود 30 هزار جلد است كه  ازنمايشگاه ماه گذشته كتاب تهران نيز تعداد 3هزار جلد كتاب عمومي و3 هزار جلد كتاب كودك ونوجوان خريداري و به آمار كتابهاي موجود دركتابخانه هاي كيش افزوده شد.

همچنين تعداد 45 عنوان مجله، 10 عنوان روزنامه كثير الانتشار ، 2 عنوان روزنامه محلي جزيره كيش و950 جلد كتاب مرجع دركتابخانه هاي كيش موجود است ودراختيار علاقمندان قرار مي گيرد.

arezu بازدید : 28 دوشنبه 10 آذر 1393 نظرات (0)

اردوی مس كرمان در دبی

ساسان موسوی در گفتگو با خبرنگار مهر در کرمان اظهارداشت: تیم مس کرمان در ادامه برنامه آماده سازی روحی و روانی خود از 19دی به مدت 10 روز در دبی اردو می زند.

وی تصریح کرد: تیم مس در طول ده روز حضور خود در امارات برنامه های مختلف بدنسازی، تاکتیکی و کار با توپ را در باشگاه ایرانیان که تحت نظر ایرانیان ساکن امارات است پشت سر می گذارد.

وی ادامه داد: این باشگاه دارای امکانات کافی و مجهز به تجهیزات مورد نیاز ویژه فوتبال برای تیم مس است.

سرپرست تیم مس کرمان با اشاره به اینکه تیم مس کرمان مسافر تور دبی خواهد بود و در بازیهای اخیرش به اوج آمادگی خود رسیده بود گفت: بازیکنان تیم مس کرمان روند خوب و رو به رشدی داشتند و مشکل خاصی در هیچ یکی از خطوط چند گانه تیم نداریم و همه اعضای تیم مس در بازیها بسیار خوب کار کردند و در این تعطیلات نیز روی توسعه توانمندی بازیکنان مس برنامه ویژه داریم و مربیان نکات مهم را به آنان گوشزد می کنند تا تیمی مقتدر تر از نیم فصل قبل به ادامه رقابتها بفرستیم.

موسوی اظهار داشت:عادل کلاه کج بازیکن مصدوم مس که به تازگی رفع مصدومیت کامل شده در یکی دو بازی آخر قبل تعطیلات چند دقیقه ای به میدان آمد ولی با توجه به اینکه هنوز به شرایط ایده آل نرسیده بود بیش از آن نمی توانستیم از وجود وی استفاده کنیم که بعد از تعطیلات و با برنامه های بدنسازی ویژه حضور وی را در ادامه بازیها بیشتر خواهیم دید.

وی با اشاره به اینکه مس کرمان دو هفته بعد از اردوی دبی در تبریز به مصاف شهرداری تبریز می رود گفت: تیم مس رکورد شکست ناپذیری هایش را از بازی نیم فصل اول مقابل شهرداری تبریز آغاز کرد و قصد داریم این رکورد را ادامه دهیم.

وی تصریح کرد:  در اردوی ده روزه دبی دو بازی تدارکاتی با تیم های خوب اماراتی برنامه ریزی کردیم که با توجه به همزمانی شروع رقابتهای لیگ امارات امکان بازی برای تیم مس کرمان سخت است که خودم شخصا چند روز جلوتر به امارات می روم تا با مذاکره با مسئولین فوتبال ترتیب یکی دو بازی تدارکاتی با تیم های خوب این کشور را بدهیم.

وی درباره جرایم کمیته انضباطی درباره بازی مقابل ذوب آهن گفت: با توجه به اینکه دید مجموعه تیم و باشگاه مس به فدراسیون فوتبال و دیگر زیر مجموعه های آن دیدی مثبت و همراه  با احترام بوده نسبت به بحث جرایم تعیین شده نیز مطمئنا بعد از فراخواندن جریمه شدگان تیم مس به کمیته انضباطی و دفاع از سوی اعضای تیم مس با حکم منطقی و عادلانه کمیته انضباطی روبرو خواهیم شد.

وی افزود: باید دید برای مسئله محرومیت کیوان امرایی که در بازی مقابل ذوب آهن صادر شده و با توجه به اینکه قرار است این بازی تکرار شود، کمیته انضباطی درباره وی چه حکمی صادر می کند.

arezu بازدید : 27 دوشنبه 10 آذر 1393 نظرات (0)

به زودی  پروازهای دو مسیر جدید  کیش -  زاهدان و کیش – کرمانشاه  راه اندازی می شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، به گفته ناصر  قاسمی نیا ، رئیس ستاد دائمی جشنواره تابستانی کیش  ،به منظور رفاه بیشتر مسافران در ایام برگزار جشنواره تابستانی کیش  و فراهم کردن امکان سفر به این منطقه برای هموطنان استانهای مختلف  ، دو مسیر جدید پروازی از زاهدان و کرمانشاه به جزیره کیش راه اندازی می شود.



قاسمی نیا  افزود: شرکتهای  مسافرتی و چارتر کننده پروازها  نیز برای  برقراری منظم پروازها و تثبیت نرخ  بلیت  هواپیما  اعلام آمادگی کرده اند.

وی با اعلام اینکه در حال حاضر روزانه 12 پرواز از  مراکز استانهای کشور به جزیره کیش   برقرار است گفت :  با توجه به اينكه در جشنواره تابستانی  سال گذشته پروازهای ورودی و خروجی فرودگاه بین المللی کیش  18 درصد افزایش یافت، بنابراين پيش بيني مي شود تقاضای سفر به کیش  در طول برگزاری جشنواره تابستانی امسال نيز باعث افزايش شمار پروازها شود.

 وی افزود : در پانزدهمین جشنواره تابستانی ، دویست و پنجاه هزار نفر به کیش سفر کردند و با توجه به اینکه مدت زمان برگزاری جشنواره امسال بیشتر  وبرنامه های متنوعی نیز در نظر گرفته شده است ، پیش بینی می شود امسال  در شانزدهمین جشنواره تابستانی پذیرای  شمار بیشتری از گردشگران داخلی و خارجی  باشیم.

لازم به ذکر است هر ساله گردشگران  و مسافران تور کیش بسیاری ، در طول برگزاری جشنواره تابستانی به کیش سفر می کنند که درصد زیادی از آنها مسیر های هوایی را برای سفر ترجیح می دهند و سازمان منطقه ازاد کیش  به منظور رفاه حال این گردشگران شمار پروازها  را افزایش داده و گاه  به طور موقت خطوط جدید پروازی  را به مراکز استانها راه اندازی  می کند.

arezu بازدید : 32 دوشنبه 10 آذر 1393 نظرات (0)
مانور زلزله در کیش

 

 

تمرین سراسری ایمنی دربرابر زلزله همزمان با سراسر کشور با مشارکت  نیروهای هلال احمر ،آتش نشانی واورژانس دردبیرستان پسرانه خوارزمی کیش برگزارشد.

رئیس جمعیت هلال احمردراین مراسم گفت:این تمرین به صورت سراسری باهدف سنجش آمادگی دانش آموزان درمواقع بحرانی و وقوع بلایای طبیعی برگزارشد.

دراین مانورسراسری دانش آموزان نحوی صحیح پناه گیری وخروج اضطراری راتمرین کردند.

محسن آسوبار با بیان اینکه دراین طرح 6مدرسه به صورت پایلوت درجزیره کیش شرکت کردند افزود:تمام اقدامات استاندارد سازی  به مدیران مدارس ابلاغ شده است .

براساس این طرح مدیران موظفند شیشه های پنجره ها وکمدهای سنگین رابااستفاده ازپلاستیک های مخصوص وچسب های ویژه به گونه ای مهارکنند که درمواقع زمین لرزه حادثه سازنباشند.

وی درادامه درخصوص وقوع زلزه های اخیر درجزیره کیش گفت:خوشبختانه براساس آمارهای ارائه شده ازمرکز لرزه نگاری، اکثر زمین لرزه های  به وقوع پیوسته درجزیره کیش زیر 3 ریشتر بوده وتنها 2مورداز این زلزله ها بالای 5 ریشتر بوده است كه جاي نگراني براي مسافران تور کیش و كيش وندان وجود ندارد  .

مهرنگ مختاری مربی داوطلب هلال احمر کیش گفت:این مانور در 2 بخش پناه گیری هنگام زلزله وایجادحلقه اطمینان پس اززلزله برگزارشد.

مختاری افزود :دراین مانور نحوه پناه گیری به دانش آموزان هنگام زلزله در کلاس های درس ،راهروها وحیاط مدرسه آموزش داده شد.

arezu بازدید : 31 دوشنبه 10 آذر 1393 نظرات (0)

معرفی ظرفیت های گردشگری کیش مهمترین عامل در جذب گردشگران خارجی است

 مشاورعالی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش شناساندن امکانات وظرفیت های گردشگری کیش را مهمترین عامل در جذب گردشگران خارجی عنوان کرد .

به گزارش روابط عمومی واموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، کشت پور که به منظور معرفی امکانات وظرفیت های گردشگری کیش در نمایشگاه بین المللی گردشگری لهستان حضور داشت گفت: برای افزایش آمار ورود گردشگران خارجی , و مسافران تور کیش به جزیره کیش وارتقاء میزان سرمایه گذاریهای خارجی در حوزه گردشگری در گام نخست باید توانمندیها وپتانسیل هایمان را به کشورهای مختلف بشناسانیم وی حضور در چنین نمایشگاههایی را به عنوان فرصتی ارزشمندبرای توسعه گردشگری کیش وکشور دانست

 وي افزود: نمایشگاه بین المللی گردشگری لهستان که با حضور نمایندگان 55 کشور مختلف دنیا برگزارشد زمینه مناسبی برای معرفی فرصت ها وجاذبه های گردشگری کیش بود

مشاورعالی مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش تاکید کرد: مسئولان کیش در نمایشگاه تلاش کردند از این بستر برای دستیابی به اهداف خود درخصوص رونق گردشگری جزیره و ورود گردشگران خارجی بهره ببرند 

arezu بازدید : 23 شنبه 17 آبان 1393 نظرات (0)
 

 

روستای باغو کیش

روستای باغو کیش در منطقه جنوب غربی جزیره کیش از روستای قديمی كيش،روستای باغو کیش واقع شده است هم اکنون اين روستا ساکنان دیگری به غیر از چند خانواده که دامداری می کنند ندارد. این بخش در میان بوميان به حاصلخيزي معروف می باشد. در روستای باغو کیش بيشه انبوهي از انواع درختان بومي وجود دارد كه درمیان این درختان ، درختان كهنسال و قدیمی لور زيبايي خاصی دارد. بهره‌برداري از طبيعت زیبای روستای باغو کیش و بالا بردن توسعه فضاي سبز و امكانات تفريحي در جزيره کیش كه از خاك و زمینی مستعد برخوردار است با وسعت 60 هكتار در اين منطقه احداث شده است.

منبع : دیدنی های کیش


 

 

ساحل جزیره کیش

ساحل جزیره کیش از جنس مرجان است و در زیر نور خورشید درخشش نقره ای دارد. دریای جزیره کیش بسیار شفاف و آبی روشن است که موجب شده کف دریا از روی سطح آب دریا دیده شود. کارشناسان محیط زیست به علت وجود مرجان ها در نزدیکی جزیره کیش می دانند و اعتقاد دارند مرجان های زیبا به صورت طبیعی موجب زیبایی و شفافیت و تصفیه آب ساحل جزیره کیش می شوند. جزیره کیش نسبت به وسعت خود از وسیع ترین ساحل ها است و کمتر ساحلی در دنیا وجود دارد که به وسعت ساحل جزیره کیش قابل استفاده باشد و گردشگران و مسافران تور کیش می توانند با آرامش در ساحل جزیره کیش استراحت نمایند. گردشگران و مسافرانی که به ماهیگیری علاقه مند می باشند در ساحل جنوبی و غربی جزیره کیش به صید و تفریح مورد علاقه شان می توانند بپردازند .  از جذابترین ساحل های دیدنی و زیبای دنیا ساحل جزیره کیش است .

منبع : دیدنی های کیش

 

 

 

 

جاده دنیا کمربندی کیش

در کنار سواحل آبی نیلگون جزیره زیبای کیش جاده دنیا کمربندی کیش ساخته شده است. از زیباترین نقاط جزیره زیبای کیش سواحل کیش است که به شکل طبیعی می باشد و به دلیل تمییز بودن سواحل آبهای جزیره کیش مانند آکواریوم شفاف می باشد و گردشگران و مسافران تور کیش می توانند عمق چند متری دریا را ببیند. تمام سواحل را وقتی که از جاده دنیا کیش عبور می کنید می توانید ببینید. جاده دنیا کمربندی کیش در شب همانند کمربند نگین دار جزیره زیبای کیش را احاطه کرده دیده می شود و تمام جزیره زیبای کیش برای مسافران تور کیش که در زمان شب پرواز دارند بسیار دیدنی است.

 

 

 

 

بوستان آهوان کیش

در جزیره زیبای کیش بوستان آهوان کیش محیطی زیبا و لذت بخشی است که گردشگران و مسافران تور کیش از این بوستان دیدن می کنند . بوستان آهوان کیش با دو هکتار وسعت با فضای سبز و زیبا می باشد و به غیر از آهوان حیوانات دیگری نیز نگهداری می شود. بوستان آهوان کیش به جز آهوها بقیه حیوانات در قفس مراقبت و نگهداری می شوند. آهوهایی کوچک و بزرگ در همه جای جزیره به طور آزاد حرکت می کنند و با بچه ها هم بازی می کنند. حیوانات در جزیره موجب آرامش روحی فوق العاده ای شده که میهمانان و مسافران تور کیش همه از علاقه مندان این بوستان می باشند. بوستان آهوان کیش در پایان خیابان هفدهم شهریور واقع شده است .

 

 

 

 

ماهیگیری تفریحی در کیش

به دلیل وسیع بودن سواحل جزیره كيش ، درياي زلال و گرماي دلچسب آفتاب جنوب کشور ایران در فضایی آرامش بخش و سکوت جزيره، شرايط بسیار مناسبی را براي مسافران تور کیش و افرادی که به ماهيگيري علاقه مند می باشند در كيش تدارک دیده شده است. به جز منطقه اسکله تفریحی ماهیگیری در همه سواحل جزیره آزاد می باشد و مسافران و علاقه مندان تور کیش با استفاده از وسایل ساده و ابتدایی ماهیگیری می توانند زمانی را به این ورزش لذت بخش اختصاص دهند.



arezu بازدید : 29 شنبه 17 آبان 1393 نظرات (0)

هتل ستاره کیش

     

    هتل ستاره کیش در زمینی به مساحت 9639 متر مربع در میدان سیری کیش بنا شده است. این هتل که جزء هتل های 2 ستاره می باشد به صورت ویلاهای یک طبقه با آلاچیق های متعدد طراحی شده است. هتل ستاره کیش دارای کافی شاپ سرباز انواع نوشیدنی های سرد و گرم و موزیک آرام پذیرای میهمانان می باشد.در ضمن رستوران این هتل انواع غذاهای متنوع ایرانی و خارجی و نیز غذاهای شمالی را سرو می کند. این هتل تا فرودگاه 10 دقیقه فاصله دارد.

     

    امکانات هتل ستاره کیش:

    رستوران با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، تلویزیون، یخچال، اینترنت، پارکینگ، حمل و نقل، لابی، سرویس ایرانی و...

     

    آدرس :  جزيره كيش، ميدان داريوش جنب هتل داريوش

     

     

     

     هتل ستاره کیش

    هتل ستاره کیش


     

    هتل ستاره کیش

    هتل ستاره کیش


     

    هتل ستاره کیش

    هتل ستاره کیش


     

    هتل ستاره کیش

    رستوران هتل ستاره کیش


     

    هتل ستاره کیش

    اتاق هتل ستاره کیش


     

     

    arezu بازدید : 26 شنبه 17 آبان 1393 نظرات (0)

    هتل هلیا کیش خوبه ؟

       

      با سلام و خسته نباشيد . به همراه خانواده قصد رفتن به تور کیش  رو داريم . منتها بين هتل هلیا کیش و دو تا هتل ديگه مردديم . ميخواستم بپرسم آيا هتل هليا کیش خوبه ؟ مسافرايي كه رفتند قبلا مشكلي نداشتند ؟ 

      پاسخ : هتل هلیا كيش هتلي چهار ستاره ميباشد كه مابین دو میدان امیرکبیر و ساحل با فاصله ای کم از دریا و مراکز خرید و بازارهای کیش، در نوار توريستي جزیره زیبای کیش بنا شده است .
      هتل هليا  دارای اتاقهای 2 تخته، 3 تخته ، 4 تخته و 5 تخته می باشد. همه اتاقها دارای تلویزیون ال سی دی، صندوق امانت شخصی و یخچال با مینی بار شارژ شده هستند . براي اطلاع كامل از كم وكيف سرويس دهي هتل پيشنهاد ميشود از نظر مسافران در مورد هتل هلیا کیش بازديد نماييد . نظر مسافراني كه پيش از اين در اين هتل اقامت داشته اند كمك شاياني به شما در انتخاب هتل مورد نظرات خواهد كرد . پيشنهاد ميشود شما هم پس از اين سفر تجربيات مفيد خود را در اختيار ساير مسافران تور کیش قرار دهيد 

       

       

      هتل هلیا کیش

       نمای بیرونی هتل هلیا کیش


       

       هتل هلیا کیش

       هتل هلیا کیش


         

      هتل هلیا کیش

      لابی هتل هلیا کیش


       

      هتل هلیا کیش

      رستوران هتل هلیا کیش


       

      هتل هلیا کیش

      اتاق هتل هلیا کیش


      مطالب مشابه :

      arezu بازدید : 31 شنبه 17 آبان 1393 نظرات (0)

      مقایسه هتل ارم کیش با هتل فلامينگوي کیش

        سلام و خسته نباشيد . من با توجه به نرخ تورها و نظرات مسافران تصميم گرفتم از بين دو هتل ارم کیش و هتل فلامينگوي کیش يكي رو انتخاب كنم . اگه ميشه يك مقايسه بين هتل ارم و هتل فلامينگو در اختيار من بزاريد .

        پاسخ: در حال حاضر هتل ارم خدمات خود را در دو قالب سه ستاره و چهار ستاره به مسافران تور کیش ارائه ميكند . در صورتيكه هتل چهار ستاره ارم مد نظر شما باشد بايد گفت اين هتل داراي امكاناتي از قبيل رستوران بزرگ سبز با ظرفیت 450نفر ، رستوران رویال با ظرفیت 450 نفر مشرف به ساحل ،  سالن چند منظوره ،  رستوران گردان لوکس طبقه نهم  ، کافی شاپ جام با ظرفیت 60نفر ،  رستوران سنتی با ظرفیت 120 نفر ، قهوه خانه سنتی با ظرفیت شصت نفر ،  خشكشويي ،  تهویه مطبوع ،  سالن آمفي تئاتر ، استخر ، سونا ، جكوزي ، پينت بال ، سالن ماساژ و... ميباشد .از امكانات هتل فلامينگو نيز ميتوان به سالن کنفرانس ، کافى نت ، آرايشگاه  بانوان -  کافى شاپ لابى - کافى شاپ مشرف به لابي، خانه داري شبانه روزي ، خشكشویی ،  مينى بار و ... اشاره كرد . بر اساس نظر مسافراني كه در اين دو هتل اقامت داشته اند ميزان رضايتمندي كلي مسافران تا به اين تاريخ از هتل فلامينگوي كيش حدود 84% بوده در حاليكه  اين ميزان براي هتل ارم كيش 53% بوده است . 

        برای كسب اطلاعات بيشتر از نحوه سرويس دهي و ميزان رضايتمندي مسافران از نحوه پذيرايي اين دو هتل ميتوانيد از نظر مسافران در مورد هتل ارم کیش و همچنين نظر مسافران در مورد هتل فلامينگوي کیش بازديد نمایید . 

         

         

        عکس ها و تصاویر هتل فلامینگو کیش
         
        عکس ها و تصاویر هتل فلامینگو کیش . نمایی از بیرون
         

         

        عکس ها و تصاویر هتل فلامینگو کیش
         
        عکس ها و تصاویر هتل فلامینگو کیش . رستوران هتل
         

         

        عکس ها و تصاویر هتل فلامینگو کیش
         
        عکس ها و تصاویر هتل فلامینگو کیش . نمایی از هتل در شب
         

         

        عکس ها و تصاویر هتل فلامینگو کیش
         
        عکس ها و تصاویر هتل فلامینگو کیش . فضای سبز هتل
         

         
        عکس ها و تصاویر هتل فلامینگو کیش
         
        عکس ها و تصاویر هتل فلامینگو کیش . فضای سبز هتل
         

         

        هتل بزرگ ارم کیش

        هتل بزرگ ارم کیش


         

        استخر کودکان هتل بزرگ ارم کیش  

        استخر کودکان هتل بزرگ ارم کیش


         

        لابی هتل بزرگ ارم کیش

        لابی هتل بزرگ ارم کیش


         

        راهرو هتل بزرگ ارم کیش

        راهرو هتل بزرگ ارم کیش


          

        اتاق هتل بزرگ ارم کیش

        اتاق هتل بزرگ ارم کیش

        مطالب مرتبط:

        arezu بازدید : 21 یکشنبه 04 آبان 1393 نظرات (0)
         

         

        هتل ونوس کیش

        هتل ونوس کیش در نزدیک بازار ونوس کیش است هتل ونوس کیش هتلی لوکس و تازه ساز است که خرید و بازدید از بازار ونوس کیش را برای گردشگران و مسافران تور کیش را آسان نموده است.  هتل ونوس کیش دارای خشکشویی و بیلیارد , صندوق امانات ,  رستوران با غذاهای متنوع و لذیذ و آماده برگزاری از میهمانی ها و جشن های و مسافران و میهمانان تور کیش است.

        آدرس هتل ونوس کیش : جزیره کیش , جنب بازار ونوس کیش

         

        مطالب مرتبط :

        هتل ونوس کیش

        تور لحظه آخری کیش

        arezu بازدید : 25 یکشنبه 04 آبان 1393 نظرات (0)
         

         

        جاده دنیا کمربندی کیش

        در کنار سواحل آبی نیلگون جزیره زیبای کیش جاده دنیا کمربندی کیش ساخته شده است. از زیباترین نقاط جزیره زیبای کیش سواحل کیش است که به شکل طبیعی می باشد و به دلیل تمییز بودن سواحل آبهای جزیره کیش مانند آکواریوم شفاف می باشد و گردشگران و مسافران تور کیش می توانند عمق چند متری دریا را ببیند. تمام سواحل را وقتی که از جاده دنیا کیش عبور می کنید می توانید ببینید. جاده دنیا کمربندی کیش در شب همانند کمربند نگین دار جزیره زیبای کیش را احاطه کرده دیده می شود و تمام جزیره زیبای کیش برای مسافران تور کیش که در زمان شب پرواز دارند بسیار دیدنی است.

        مطالب مرتبط :

        جاده دنیا کمربندی کیش

        تور کیش لحظه آخری


        arezu بازدید : 33 یکشنبه 04 آبان 1393 نظرات (0)
         

         

        باشگاه سوارکاری کیش

        سواركاری ورزشی می باشد كه به غیر از اینکه در سلامت جسمانی تاثیر ویژه ای دارد ، موجب آرامش سواركار می شود و راحتی فکر و باعث تقویت اعصاب فرد سوارکار می شود باشگاه سواركاری كیش در بخش شمالی جزیره كیش، نزدیک دهكده المپیك است . باشگاه سوارکاری كیش برای اجرا و برگزاری مسابقات بین المللی خلیج فارس در سال 1372 تاسیس شد. ساخت اصطبل ها و مانژها و محوطه‌سازی با كیفیت قابل قبول رسیدگی و انجام شد .
        در حال حاضر احداث بخشی از مانژ صحرایی برای گشت آزاد ، ساخت جایگاه های کافی و فضای سبز , ساخت پیست كورس باعث شده است كه باشگاه سوارکاری كیش شرایط میزبانی مسابقه های اسب دوانی كشوری را داشته باشد. در پایان سال ۱۳۷۶، چهل دوره مسابقه بزرگ كورس جایگاه ویژه برای اسب پیش از شروع مسابقه است كه در روبه روی هر اسب در وقت شروع مسابقه درب جایگاه باز خواهد شد. برای اولین بار در ایران در باشگاه سواركاری كیش به اجرا در آمد.
        باشگاه سواركاری كیش هم اکنون پنجاه راس اسب از نژادهای تربرد، دوخون , دره‌شوی و عرب دارد.  اشتغال نیروی انسانی متخصص و درمانگاه دامپزشكی فعال است و شرایط مراقبت های علمی از اسب را فراهم کرده است.

        مطالب مرتبط :

        تور کیش نمونه
        باشگاه سوارکاری کیش

         

        arezu بازدید : 23 شنبه 26 مهر 1393 نظرات (0)
         

         

        هتل ونوس کیش

        هتل ونوس کیش در نزدیک بازار ونوس کیش است هتل ونوس کیش هتلی لوکس و تازه ساز است که خرید و بازدید از بازار ونوس کیش را برای گردشگران و مسافران تور کیش را آسان نموده است.  هتل ونوس کیش دارای خشکشویی و بیلیارد , صندوق امانات ,  رستوران با غذاهای متنوع و لذیذ و آماده برگزاری از میهمانی ها و جشن های و مسافران و میهمانان تور کیش است.

        آدرس هتل ونوس کیش : جزیره کیش , جنب بازار ونوس کیش

         

         

         

        هتل سیمرغ کیش

        هتل سه ستاره سیمرغ کیش در مرتفع ترین و بلندترین منطقه تفریحی جزیره زیبای کیش واقع شده است و به دریای خلیج همیشه فارس نزدیک می باشد . هتل سیمرغ کیش دارای محیطی سر سبز و با گل وگیاه و درختان نخل است. محیط بسیار مناسبی برای اقامت خانوادگی مسافران تور کیش است.  هتل سیمرغ کیش بسیار زیبا چیدمان و طراحی شده است و آماده پذیرایی از میهمانان تور کیش می باشد . هتل سیمرغ کیش برای میهمانان تخفیف های ویژه برای مکانهای تفریحی از جمله دلفیناریم ، باغ پرندگان، کلوپ مریم و غواصی و قایق رانی و آموزش در دریای خلیج فارس می باشد . رستوران هتل با انواع غذاهای لذیذ و متنوع آماده پذیرایی از میهمانان و مسافران تور کیش می باشد .هتل سیمرغ کیش خدماتی را برای رفاه میهمانان و مسافران مهیا کرده است که لحظات خاطره انگیزی را می توانید تجربه نمایید.

        مطالب مرتبط :

         


         

         

         

        هتل جام جم کیش

        هتل سه ستاره هتل جام جم کیش با موقعیت بسیار خوب در مرکز جزیره کیش قرار گرفته شده است . هتل جام جم کیش داراي 51 اتاق و سوئیت و به تازگی بازسازی شده است .امكانات و تجهیزات هتل جام جم جزیره کیش دارای : رستوران هتل جام جم، اينترنت و ايرلس، چايخانه سنتى، کافى شاپ،  کانتر گردشگرى ، سالن بيليارد، لاندرى، سالن کنفرانس با ظرفیت 15 نفر، سيستم و تجهیزات ماهواره اى و اکثر شبکه هاى خبرى در همه اتاقها، دوربين مداربسته، دستگاه آب شيرين کن،  ژنراتور برق اضطرارى، مينى بار مخصوص، سيستم تهويه مطبوع برای هتل جام جم کیش تدارک دیده شده است. رستوران هتل با غذاهای متنوع از میهمانان و مسافران تور کیش پذیرایی می کند .

        مطالب مرتبط :

         


        تعداد صفحات : 3

        درباره ما
        تور ترکیه , بهترین تور های ترکیه , نرخ ویژه تور ترکیه
        اطلاعات کاربری
      • فراموشی رمز عبور؟
      • آرشیو
        آمار سایت
      • کل مطالب : 415
      • کل نظرات : 5
      • افراد آنلاین : 1
      • تعداد اعضا : 0
      • آی پی امروز : 10
      • آی پی دیروز : 8
      • بازدید امروز : 12
      • باردید دیروز : 10
      • گوگل امروز : 0
      • گوگل دیروز : 0
      • بازدید هفته : 59
      • بازدید ماه : 45
      • بازدید سال : 824
      • بازدید کلی : 18,977
      • کدهای اختصاصی
        تور ترکیه , بهترین تور های ترکیه , نرخ ویژه تور ترکیه