loading...
تور ترکیه
arezu بازدید : 25 چهارشنبه 08 بهمن 1393 نظرات (0)

اتوبوس شگفت انگیز دبی

 

این اتوبوس یکی از تفریحات و جاذبه های دبی به شمار می رود . این اتوبوس در خشکی شبیه یک ماشین معمولی و در آب به صورت یک قایق عمل می کند . این اتوبوس در خور دبی قرار دارد و گردشگرانتوردبیمی توانند لحظات هیجان انگیزی را روی رودخانه دبی با این اتوبوس تجربه کنند .

اتوبوس شگفت انگیز دبی

 

اتوبوس شگفت انگیز دبی

این اتوبوس شما را در شهر دور میزند تا گشتی در شهر داشته باشید و سپس ساعاتی را در رودخانه دبی سپری می کند . این اتوبوس مجهز به سیستم برودتی می باشد . در این اتوبوس جلیقه نجات و سایر تجهیزات مورد نیاز در مواقع ضروری تعبیه شده است . یک راهنما نیز در طول سفر همراه شماست و اطلاعات جالبی را در اختیار شما قرار می دهد .

 

مطالب مرتبط :

arezu بازدید : 22 چهارشنبه 08 بهمن 1393 نظرات (0)
 

 

پارک ساحلی جمیرا دبی

این پارک یکی از پارک های دیدنی دبی می باشد و در سال 1989 ساخته شده است که نظر بسیاری از گردشگرانتوردبیرا به خود جلب کرده است . این پارک در زمینی به وسعت 12 هکتار در خیابان ساحلی جمیرا واقع شده است . مناظر اطراف این پارک شامل : درختان نخل ، ساحل طویل ، باغ و چمنزار دریای لاجوردی و ... می باشد که زیبایی خاصی به این منطقه بخشیده است . همچنین این منطقه شامل زمین مخصوص والیبال و دکه های غذا و نوشیدنی نیز می باشد . این پارک همچنین دارای پلاژ شنا نیز می باشد که نجات غریقان در ساعات شنا در آنجا حظور دارند .

پارک ساحلی جمیرا دبی

 

مطالب مرتبط :

 

arezu بازدید : 25 چهارشنبه 08 بهمن 1393 نظرات (0)

برج الماس دبی

 

برج الماس دبی

این برج یکی از آسمان خراش های دبی می باشد که ارتفاع آن به 360 متر می رسد . ساخت این برج در سال 2005 آغاز شده و تا سال 2009 به اتمام رسیده است . برج الماس یکی از بلندترین برج های دبی و همچنین جهان به شمار می رود و نام آن در فهرست بلندترین برج های جهان نیز به چشم می خورد .

برج الماس دبی

این برج یکی از مکان های دیدنی دبی به شمار می رود و همه ساله عده زیادی از گردشگرانتوردبیرا به سمت خود جذب می کند . برج الماس دبی دارای 74 طبقه و 35 آسانسور می باشد و برای مشاغل اداری بنا شده است .

 

مطالب مرتبط :

arezu بازدید : 39 دوشنبه 10 آذر 1393 نظرات (0)

هتل جمیرا بیچ دبی  پنج ستاره

هتل جمیرا بیچ دبی

هتل جمیرا بیچ دبی در ساحل جمیرا است و به برج‌العرب بسیار نزدیک می باشد شکل موج دریا می‌ماند و از هتل های پر مسافر دبی می باشد.  مجموعه‌ای بسیار بزرگ دارای ٦١٨ اتاق می باشد. تعداد رستوران های هتل جمیرا بیچ دبی از بیست هتل هم بیشتر می شود . هتل جمیرا بیچ دبی دارای : سالن کنفرانس، مرکز خرید ، سالن آرایش از ویژگی های هتل جمیرا بیچ دبی می باشد. ویژگی بارز هتل بوفه‌ صبحانه‌ بسیار معروفش می باشد. هتل جمیرا بیچ دبی یک مرکز بازی مدرن و مجهز ویژه کودکان تدارک دیده است. امکانات و خدمات ورزشی هتل مانند: سونا، استخر، جکوزی و زمین تنیس می باشد. همچنین سرعت اینترنت بالا و ساحل ویژه و پارکینگ رایگان از امکانات هتل جمیرا بیچ دبی برای مسافران تور دبی می باشد.

هتل جمیرا بیچ دبی

هتل جمیرا بیچ دبی

منبع : هتل های دبی

 

arezu بازدید : 25 دوشنبه 10 آذر 1393 نظرات (0)

 

اخبار دبی   نمايشگاه صنايع دستي ايران در دبي برگزار شد 
در اين نمايشگاه بزرگ ، آثار صنايع دستي 11 نفر از زنان هنرمند ايراني به معرض ديد بازديد كنندگان قرار گرفته است . 


در اين نمايشگاه بزرگ ، آثار صنايع دستي 11 نفر از زنان هنرمند ايراني به معرض ديد بازديد كنندگان قرار گرفته است . 
نمايشگاه صنايع دستي ايران شامل آثار هنري و صنايع دستي لباس هاي محلي، گليم بافي دستي نقش برجسته، كنده كاري روي چوب و جرم و شاخ حيوانات، نقاشي و خوشنويسي گليم فرش دست بافت ، مي باشد . 
اين نمايشگاه از روز جمعه به مدت پنج روز در محل باشگاه ايرانيان دبي برگزار شده است . 
به غیر از مسافران
تور دبی هنرمندان صنايع دستي ايران از استان اراك به دعوت باشگاه ايرانيان دبي در اين محل حضور يافته و آثار خود را در نمايشگاه بزرگي ارايه كرده اند .

arezu بازدید : 28 دوشنبه 10 آذر 1393 نظرات (0)

 

آیا دبی باز هم مکان قرار گیری بلندترین برج دنیا پس از برج خلیفه خواهد بود؟  

به گفته Mohammed Alabbar، رییس املاک اعمار دبی می تواند محل قرارگیری برجی بلندتر از برج خلیفه که در حال حاضر بلندترین برج  دنیا است، باشد.
دبی در حال حاضر محلی است که با داشتن بلندترین برج دنیا "برج خلیفه" سالیانه میلیونها بازدیدکننده را به سوی خود جلب می کند.
Alabbar طی سخنانی در یک کنفرانس در دبی افزود: برای رونق گردشگری و افزايش مسافران تور دبی "در فکر ساخت ساختمانی بلندتر از برج خلیفه و برج پادشاهی که در حال ساخت در عربستان سعودی می باشد هستیم." او گفت: "فناوری به طور واقعی ارزش ساختمان های امروزی را چندین برابر نموده است که در دنیای تجارت بسیار حائز اهمیت است و ما در دبی آموخته ایم که چگونه ساختمان های بلند پولسازی داشته باشیم." وی افزود شرکت اعمار در حال حاضر در حال معرفی یک پروژه جدید در هر هفته می باشد.

منبع:امارات

arezu بازدید : 28 دوشنبه 10 آذر 1393 نظرات (0)

خبرگزاري فارس:دبی امارات اعلام كرد در سال 2011 مناقصه احداث سومين نيروگاه خورشيدي خود با ظرفيت 100 مگاوات را برگزار خواهد كرد

به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از نشريه تحقيقات اقتصادي ميد فرانك ووترز رييس شركت نيروگاهي مصدر تاكيد كرد قرار است مناقصه احداث پروژه نيروگاه خورشيدي نور يك با ظرفيت 100 مگاوات تا پايان سال 2011 انجام شود . 
منابع آگاه صنعت برق ابوظبي اعلام كردند قرار است اسناد مربوط به شركت در اين مناقصه تا ماه فوريه در اختيار شركتهاي متقاضي قرار گيرد و اين شركتها بايد تا ماه آوريل يا مي پيشنهادات خود را ارائه دهند . اين مناقصه شامل بخشهاي مطالعات فني مهندسي و عمليات ساختماني خواهد بود . شركت مصدر هم اكنون در حال اجرا و بهره برداري نيروگاه 10 مگاواتي خورشيدي در دبي است . اين پروژه در زميني به مساحت 22 هكتار در حال اجرا است . 
اين پروژه همچنين كمك شایانی به ايجاد زير ساخت هاي مربوط به توريزم و گردشگری و افزايش مسافران تور دبی خواهد شد  شركتهاي آبنگواي اسپانيا و توتال فرانسه در ژوئن 2010 براي احداث نيروگاه خورشيدي شمس يك در دبی  به ظرفيت 100 مگاوات انتخاب شدند . تامين مالي اين پروژه به پايان رسيده است و قرار است بانكهاي مختلفي تامين مالي 740 ميليون دلاري اين پروژه را بر عهده داشته باشند . بانكهايي از امارات، ژاپن، فرانسه و آلمان تامين مالي اين پروژه را قبول كرده اند . موسسه مالي بي ان پي پاريباس فرانسه مشاور مالي اين پروژه است .

arezu بازدید : 25 دوشنبه 10 آذر 1393 نظرات (0)

 دقیقا یک ماه پیش (10 سپتامبر) 10 ایستگاه از 29 ایستگاه خط اول متروی دبی از سوی امیر دبی، شیخ محمدبن راشد آل مکتوم " افتتاح شد. 


با سلام!
دقیقا یک ماه پیش (10 سپتامبر) 10 ایستگاه از 29 ایستگاه خط اول متروی دبی از سوی امیر دبی، شیخ محمدبن راشد آل مکتوم " افتتاح شد. 
یک ماه بود که می خواستم در این رابطه مطلبی را در روزانه بنویسم، اما بخاطر اینکه در این روزها، روزانه نامنظم منتشر میشه و از طرفی ترافیک مطالب و موضوعات زیاد هست، نشد! تا اینکه در شماره امروز روزانه که تقریبا ماهگرد افتتاح مترو دبی هست، فرصت دست داد تا در این باره مطالبی را عرض کنم.
متروی دبی که یکی از پروژه های مهم و ملی برای این امیرنشین کوچک و ثروتمند عربی حاشیه خلیج فارس شناخته می شود در عرض مدتی حدود 4 سال افتتاح شد و نشان داد که اگر سرمایه گذاری مناسب، مدیریت صحیح و تکنولوژی روز، دست در دست هم دهند می توان هر نا ممکنی را ممکن کرد . 
افتتاح 49 ماهه 10 ایستگاه از 29 ایستگاه خط اول متروی دوبی با توجه به اینکه اساسا خاک این امیر نشین حالت شن و ماسه داشته و کار بر روی آن سخت تر از جاهای دیگر است، نشان داد که با تکنولوژی روزو برخورداری از مشاوره برترین شرکت های جهانی می توان از عمر پروژه های در دست ساخت دولتی کاست و از فرسایشی شدن پروژه های عمرانی جلوگیری کرد. 
امیر دوبی یکی از ایستگاه های خط جدید مترو را که در یکی از بزرگ ترین مراکز تجاری دبی قرار گرفته، برای مراسم افتتاح انتخاب کرد. 
شیخ راشد گفت: "افتتاح مترو اتفاق مهمی است که برای من با نخستین پرواز هواپیمای امارات و یا افتتاح نخستین بنادر دبی قابل مقایسه است".
او ابراز امیدواری کرد که در آینده، مردم و مسافران تور دبی کمتر از اتومبیل های شخصی خود استفاده کنند. این در حالی است که بنا به گزارش خبرگزاری فرانسه کارشناسان حمل و نقل می گویند اهالی دبی سخت به اتوموبیل های شخصی خود وابسته اند و احتمال می دهند که حداقل در آغاز، استقبال چندانی از وسیله جدید رفت و آمد نکنند.
امیر دوبی همچنین گفت شبکه متروی دوبی باید در آینده به شبکه ابوظبی که هنوز ساخته نشده، متصل گردد.
نخستین خط متروی دوبی مجموعاً ٢٩ ایستگاه و ٥٢ کیلومتر طول دارد اما در مرحلۀ اول فقط ده ایستگاه به کار خواهد افتاد. بنا به گزارش روزنامه البیان چاپ امارات ایستگاه چهارم این خط بزرگترین ایستگاه جهان است که زیر دریا است. قرار است خط اول (که خط قرمز نام دارد) تا پایان سال ٢٠١٠ به بهره برداری کامل برسد.
هزینۀ خط مترو در آغاز ٤٫٤میلیارد دلار برآورد شده بود اما تاکنون به ٧٫٦ میلیارد دلار رسیده است.

ایستگاه ها و قطارهای خطوط متروی دوبی بسیار مجلل بوده و علاوه بر جنبه حمل و نقل عمومی آن سعی شده تا جاذبه های توریستی آن هم در نظر گرفته شود و به قول معروف " با یک تیر دو نشان زده شود " . مجموعۀ پروژه و شرکت هایی که در اجرای خط متروی دوبی دخیل هستند ، تحت نظر شاخۀ صنایع سنگین شرکت ژاپنی میتسوبیشی قرار داشته اند.
کل پروژه متروی دوبی دو خط مترو بطول حدود 70 کیلومتر و با حداقل 40 ایستگاه است . 
دو خط اول مترو دبی -خط قرمز و سبز – تا سال 2010 تکمیل و راه اندازی می شود.
پال آبوش مدیر مترو دبی می گوید: “کجا دیگر می توانید نمونه این را پیدا کنید که دو خط مترو بطول حدود 70 کیلومتر و با حداقل 40 ایستگاه همزمان ساخته شود؟ در کشورهای دیگر این پروژه به فازهای مختلف تقسیم می شود و پشت سر هم اجرا شده و به بهره برداری می رسد. "
مترو به صورت زیرزمینی در مرکز شهر و در اطراف بر روی پلهای بتنی روی زمین در حال ساخت است. کارفرمای پروژه اداره راه و حمل و نقل دبی(RTA) می باشد. و توسط کنسرسیوم ارتباط سریع دبی (Dubai rapid Link) که کنسرسیومی از شرکتهای صنایع سنگین میتسوبیشی ژاپن ، میتسوبیشی ، اوبایاشی ، کاجیما و شرکت ترکیه‌ای یاپی مرکزی (Yapi Merkezi) اجرا می شود .
این مترو به عنوان طولانی‌ترین خط تمام اتوماتیک دنیا خواهد بود. خط قرمز دارای 35 ایستگاه از بندر "جبل علی" شروع شده و تا فرودگاه منطقه آزاد ادامه خواهد داشت. خط سبز با 22 ایستگاه از شهر فستیوان دبی (Dubai Festival City) شروع شده و تا فرودگاه بین‌المللی دوبی ترمینال های 1 و 3 ادامه خواهد یافت.
برآورد های جاری نشان می دهد دو خط فوق 355 میلیون مسافر در سال یا 1.2 میلیون مسافر در روز را سرویس خواهد داد.
فاز بعدی خط آبی خواهد بود که در طول جاده امارات خواهد بود،‌ خط ارغوانی در طول جاده " الخیل " خواهد بود و به عنوان مسیر اکسپرس بین فرودگاه بین الملیدبی و فرودگاه جدید بین المللی دبی (JXB) تردد خواهد نمود.
روزنامه گلف نیوز چاپ دبی روز در گزارشی درباره افتتاح متروی دبی نوشت: بالاخره خط اول قطار آرزوهای دبی با کار جمعی 30 هزار نفر و با صرف 28 میلیارد نفر ساعت کار و در عرض مدتی 49 ماهه افتتاح می شود ".

arezu بازدید : 48 شنبه 17 آبان 1393 نظرات (0)

رستوران پیر چیک دبی

رستوران پیر چیک دبی دارای فضایی بسیار مناسب و زیبا و مدرن است که با غذاهای متنوع دریایی و غذاهای خوشمزه از میهمانان و مسافران تور دبی پذیرایی می کند. سالن غذاخوری رستوران پیر چیک دبی چشم اندازی فوق العاده از شهر جمیره و برج العرب دارد که  غذا خوردن در رستوران پیر چیک دبی را لذت بخش تر می کند.


 

رستوران گلستان دبی

رستوران گلستان دبی محیطی سنتی با غذاهای متنوع و بسیار خوشمزه آماده پذیرایی از میهمانان و مسافران عزیز تور دبی می باشد و مکان بسیار مناسبی برای مناسبت های مختلف است. اکثر غذاهای رستوران گلستان دبی غذاهای ایرانی است که میهمانان رستوران گلستان دبی ایرانیان هستند و مورد توجه ایرانیان قرار گرفته است.

رستوران گلستان دبی

 

 

رستوران تیترو دبی

 

 

رستوران تیترو دبی نشان یک رستوران درجه یک می باشد که در هتل برج های روتانا واقع شده است.این رستوران از آن جهت یک رستوران درجه یک می باشد که دارای سر آشپزهای حرفه ای است که می توانند با رشته های طعم دار , لازانیا , سوشی , کباب , پیتزا و غیره , در تنور های سفالی , فرهای ذغالی وکباب پزهای چرخان غذاهای دل پذیر و خوش مزه ای را در محیطی باز برای میهمانان خود فراهم و سرو  کنند.رستوران تیترو دبی بسیار مناسب برای مسافران تور دبی می باشد.

رستوران تیترو دبی

 

رستوران صدف دبی

رستوران صدف دبی

رستوران صدف یکی از رستوران های ایرانی دبی می باشد که در محیطی آرام , سنتی و اصیل , همراه با خدمات خوب و مناسب پذیرای میهمانان خود می باشد. این رستوران ایرانی دارای غذاهای لذیذ و متنوع همراه با کیفیت بالا است , به همین علت غذاهای رستوران صدف دبی دارای طرفداران زیادی می باشد .دلنشین بودن فضای رستوران صدف دبی باعث شده که ایرانیان برای ملاقات با یکدیگر این رستوران را انتخاب کنند.

 

 

 

رستوران ایرانی انار دبی

 

رستوران ایرانی انار دبی دارای غذاهایی با کیفیت بالا , طراحی سنتی زیبا و چشم اندازی بی نظیر از برج های بادی در برج العرب و مدینه می باشد. این رستوران فاقد بوفه می باشد و قیمت تقریبا بالایی دارد. این رستوران ایرانی با غذاهای خوش طعم و دل پذیر و متنوع آماده ی پذیرایی از مسافران ایرانی عزیز تور دبی می باشد. 
آدرس رستوران انار دبی : بازارچه مدینت الجمیره

رستوران ایرانی انار دبی

 رستوران ایرانی انار دبی

 

 


arezu بازدید : 43 شنبه 17 آبان 1393 نظرات (0)
 


پارک آبی ام القوین دبی در شهر ام القوین و خارج از شهر دبی قرار دارد و با تفریحات و سرگرمی های جذاب از بزرگترین پارک های آبی این منطقه میباشد . در این پارک به مسافرین تور دبی پلاژ اجاره میدهند که برای ساکنان پلاژ هزینه ی این تفریحات کمتر میباشد . هزینه بلیط ورودی برای بزرگسالان 40 درهم و برای کودکان 5 تا 11 ساله 20 درهم میباشد .

 


آب نمای دبی

آب نمای دبی بخش اصلی شهر دبی در طول تاریخ می باشد که در تاریخ و فرهنگ دبی نقش اصلی دارد. در ساحل دریا می توانید قدم بزنید. در زمان غروب میهمانان و مسافران تور دبی می توانند از شامی که در کشتی های کنار ساحل مهیا شده لذت ببرند. آب نمای زیبای دبی آبنمایی همراه با موسیقی می باشد و در دریاچهٔ زیبای برج خلیفه در مجاور دبی مال در دبی، امارات متحده عربی بنا شده‌است. هزینهٔ ساخت و ساز این آبنما 800 میلیون درهم معادل با 218 میلیون دلار آمریکا می باشد. آب نمای دبی بیش از 6600 چراغ در 25 رنگ مختلف می باشد و طول آن 275 متر می باشد و آب را تا ارتفاع 150 متر به سوی آسمان پرتاب می‌کند. طراح و مهندس آب نمای دبی شرکت وت دیزاین می باشد که آب نمای هتل معروف پلاژیو در شهر زیبای لاس وگاس را او طراحی نموده است.

منبع : جاذبه های گردشگری دبی

 

 

برج العرب دبی

برج العرب دبی هتلی زیبا و باشکوه در دبی می باشد . بنای برج العرب دبی  321 متر ارتفاع دارد و در جزیره‌ای زیبا که دست ساز 280 متر از خشکی فاصله دارد ساخته شده‌ است. کوچکترین اتاق هتل 169 و وسیعترین و بزرگترین اتاق هتل برج العرب دبی 780 متر مربع می باشد. اکثر مردم هتل برج العرب دبی را تنها هتل هفت ستاره جهان می‌ دانند . هفت طبقه از هتل برج العرب دبی به صورت آکواریوم در زیر دریا قرار گرفته شده است. کوچک‌ترین اتاق هتل برج العرب دبی برای اقامت شبی شش هزار درهم می باشد. قیمت غذا در برج العرب دبی حداقل هزار درهم می باشد. هتل برج العرب دبی از جمله هتل های لوکس جهان می باشد و آماده پذیرایی از مسافران تور دبی می باشد.

برج العرب دبی

برج العرب دبی

برج العرب دبی

منبع : هتل های دبی

 

دبی مارینا دبی

دبی مارینا دبی بزرگترین ساحل و تفریحگاه در تمام دنیا است. میهمانان تور دبی از سونا و استخر روباز هتل می توانند لذت ببرند و از خدمات و امکانات ماساژ مرکز سلامت و آب گرم هتل استفاده نمایند. از امکانات دیگر هتل ارائه خدمات مراقبت و نگهداری از کودکان می باشد. هتل و مرکز تفریحی داراي 195 اتاق است. اتاق ها دارای شيشه هاي دوجداره می باشد که از ورود هر سر و صدایی در زمان استراحت شما جلوگيري مي کند. دبی مارینا دبی دارای فروشگاه های متعددی است .صرافی هم در هتل وجود دارد که می توانید مبادلات ارزی خود را به راحتی انجام دهید.اتاق جلسه کاملا تجهیز شده در هتل وجود دارد. با درخواست ميهمانان و مسافران تور دبی اتومبیل برای کرایه در اختیارشان قرار می گیرد. همچنین ترانسفر فرودگاهی نیز برای مسافران تور دبی وجود دارد. در باغ زیبای هتل می توانید به استراحت بپردازید. همچنین این هتل و مجموعه تفریحی دبی مارینا دبی برنامه گردش نیز برای مسافران تور دبی و ميهمانانش تدارک دیده است. عزیزان علاقه مند می توانند در فعاليت هايي مانند : ورزش تنيس شرکت نمایند. آرایشگاه هم در هتل وجود دارد که می توانید در طول اقامت خود نیز آراسته و مرتب باشید.

منبع : دیدنی های دبی

 

 


arezu بازدید : 36 شنبه 17 آبان 1393 نظرات (0)

تور کشتی کروز دبی

     

     

    تور کشتی کروز دبی

     

    کشتی کروز دبی یک کشتی مسافر بری و تفریحی می باشد که گنجایش آن 5600 نفر است. این کشتی هم چنین زمین های بازی زیادی مثل زمین بسکتبال , والیبال , بدمینتون و سالن نمایش آکروباتیک , سالن تئاتر و موسیقی و... را دارا می باشد. شما مسافران عزیز تور دبی می توانید در این تور آرامش محض را با خوردن شام روی کشتی و شنیدن صدای آب احساس کنید و از آن لذت ببرید. تور کشتی کروز دبی یکی از پر طرفدارترین تورهای تفریحی دبی در میان خانواده های ایرانی می باشد.

     


    تور اتوبوس دریایی دبی

       

      تور اتوبوس دریایی دبی

       

       

      اتوبوس دریایی دبی یک وسیله نقلیه است که در خشکی به شکل اتوبوس و در آب به صورت یک اتوبوس دریایی عمل می کند. به این وسیله نقلیه wonder bus گفته می شود. این تور برای اولین بار در خاورمیانه اجرا شده است و شما با این وسیله پس از گردشی در شهر وارد خور دبی می شوید و سفری پر هیجان و فراموش نشدنی را تجربه خواهید کرد. این اتوبوس دارای امکانات و تجهیزات مختلف و مورد نیاز در مواقع ضروری می باشد , مانند:سیستم برودتی , جلیقه نجات و... .همچنین در این تور یک راهنما مسافران تور دبی را همراهی می کند و اطلاعاتی را در اختیار آن ها قرار می دهد.


      تور بالن سواری دبی

        net valon savari dubai

        شما مسافر تور دبی از داخل بالن  كه به ملايمت در هوا شناور می باشد میتوانید در هنگام سيپده دم هوای خنک را در ارتفاع چند متري بر بالای ريگزار سرخ هستند با آرامش کامل حس كنيد و چشم اندازهايي را كه در زير پاهايتان می باشد را تماشا كنيد. در تور بالن سواری صحرا را از جايي می بینید كه كمتر كسي ديده بيابان عظيم و بزرگ را از این ارتفاع دیده باشد و كوههاي نا هموار هاجر در شرق را تماشا می کنید و افق مدرن دبي را از سوی غرب می بینید.


        تور غواصی دبی

          net ghavasi dubai

          برنامه های تفریحی و آموزشی غواصی برای نخستین بار بوسیله شرکت توریستی گلدن لند ، با حضور مربیان خبره اروپایی شرکت بین المللی پادی در امارات متحده عربی برای علاقه مندان تور دبی اجرا می شود .  همه دوره های آموزشی غواصی با مدرک معتبر از کشور انگلیس به شرکت کنندگان داده می شود. این آموزش غواصی دارای دوره های مختلف و با هزینه های متفاوتی می باشد که هرکدام علاقه مندان خود را دارد.


          تور جت اسکی دبی

             Jet Ski Tours in Dubai

            تور جت اسکی دبی از تفریحات دبی می باشد که باعث تفریح و شادی گردشگران و مسافران دب

            تور جت اسکی دبی

             

             

             

             

             

            تور جت اسکی دبی

             

             Jet Ski Tours in Dubai

             

            تور جت اسکی دبی از تفریحات دبی می باشد که باعث تفریح و شادی گردشگران و مسافران تور دبی است. شرکت گلدن لند از مراکزی است که برای گردشگران این مرکز تفریحی را مهیا کرده است و  مربیانی با تجربه و جلیقه های نجات استاندارد برای این مرکز تفریحی تدارک دیده شده است. جت اسکی ها مدرن و جدید می باشند و میتوانید در آبهای بسیار زیبای سواحل دبی از تفریح سالم آب لذت ببرید و خاطره ای به یادماندنی را تجربه کنید . 

             


             

             مطالب مرتبط:

             

            arezu بازدید : 32 شنبه 17 آبان 1393 نظرات (0)
             

            هتل کنکورد امارات اند رزیدنس دبی

            این هتل 4 ستاره در مرکز شهر دبی قرار گرفته است و فاصله ی کمی تا آبنما،بازار ادویه و طلا،باشگاه گلف و فرودگاه دبی دارد.هتل دارای امکاناتی از قبیل اتاقهای بازی مانند اسنوکر،پینگ پنگ،فوتبال دستی،بازی بیلیارد و مرکز دندانپزشکی و مراکز خرید براي رفاه حال ميهمانان تور دبی میباشد.همچنین هتل با برنامه های گشت شهری مانند تور دریا،تور صحرا،ماهیگیری با قایق های سنتی دبی گردشگران زیادی را دارد.


             

             

            هتل سیتی سنتر رزیدنس دبی

            این هتل 4 ستاره که در موقعیت مناسبی قرار دارد دسترسی به مکانهای گردشگری بسیار راحت است.هتل دارای امکاناتی از قبیل استخر روباز،سونا،ماساژ ، غواصی و خدمات نگهداری از کودکان است.همچنین هتل شامل سیصد و هجده اتاق لوکس و زیبا ،زمین گلف،فروشگاههای گوناگون، صرافی و اتاق جلسه مجهز است.در صورت درخواست میهمانان تور دبی اتومبیل کرایه و ترانسفر فرودگاه در اختیارشان خواهد بود.و میتوانید در فعالیتهای ورزشی هتل از فبیل بولینگ،پرتاب دارت،اسکواش،بیلیارد،بولینگ،تنیس ،غواصی و اسب سواری شرکت کنید و لذب ببرید.

             


            هتل شرایتون دیره دبی

            هتل چهار ستاره شرایتون دیره دبی فاصله کمی تا فرودگاه بین المللی دبی دارد.و در کنار نمایشگاهها و مراکز خرید دبی قرار گرفته است.این منطقه به دلیل اینکه نزدیک باشگاه گلف،مرکز تجاری شیخ زاید،بازار طلا،آبنمای معروف دبی قراز گزفته مهمترین مکان گردشگریب راي بازديد مسافران تور دبی نیز هست.دارای رستوران مدرن و مجهز میباشد


             

             

            هتل گرند فلورا دبی

            هتل گراند فلورا در مرکز منطقه تجاری  دبی قرار گرفته است. هتل دارای رستوران های عالی، اتاقهای لوکس و ورزشگاه مجهز است.پارکینگ رایگان در هتل وجود دارد.اتاقها دارای امکاناتی از قبیل تلویزیون با گیرنده ماهواره،4 رستوران که انواع غذاهای بین المللی را براي ميهمانان تور دبی سرو می کند.رستوران فلورا انواع غذاهای عربی،دریایی،مدیترانه ای راسرو میکند.هتل به مدت ده دقیقه تا فرودگاه و مرکز شهر  دبی فاصله دارد.


             

             

            هتل تریدرز دبی

            هتل زیبا ی 4 ستاره تریدرز در بهترین منطقه تجاری و اقتصادی دیره دبی واقع شده است.هتل دارای دویست و پنجاه اتاق مجز به امکانات لوکس و با طراحی زیبا می باشد .همچنین امکاناتی از قبیل ترانسفر فرودگاه،خدمات عالی هتل ،ورزشگاه مدرن و پارکینگ رایگان در هتل براي رفاه حال مسافران تور دبی  وجود دارد.رستوران هتل انواع غذاهای بین المللی را در یک محیطی زیبا به میهمانان ارائه می دهد.


             

             

            هتل سیتی استار دبی

            هتل سیتی استار دبی در نزیک مرکزهای اداری و تجاری شهر دبی واقع شده است این هتل به مدت ده دقیقه تا فرودگاه فاصله دارد.هتل سیتی استار دبی دارای اتاقها و سوئیت های بزرگ شیک و راحت است هتل دارای ترانسفر رایگان فرودگاهی است.همه کارکنان این هتل 24 ساعته خدمات لازم را به مسافران تور دبی ارئه میدهند.اتاقا با با سبک زیبا ،استاندارد و شیک طراحی شده اند.همه اتاقها مجهز به حمام مجهز ،سیستم الکترونیکی قفل در هستند.همچنین هتل دارای باشگاه و چهار تریا  و رستوران است.


             

             

            هتل رامی رویال دبی

            هتل چهار ستاره رامی رویال در مرکز دبی خیابان شیخ زاید و در کنار مرکز مناطق تجاری و ساحلی شهر براي اقامت مسافران تور دبی  واقع شده است. هتل دارای امکاناتی از قبیل رستوران،بار،تفریحگاههای شبانه از جمله باشگاه شبانه هندی  با دی جی و باشگاه شبانه عربی، باشگاه شبانه اروپایی که در طبقه 4 هتل  تفریحات زنده برگزار می شود  و همچنین  آبنمای زیبای دبی که قابل مشاهده است.

             

            هتلهاي مشابه :

             

            arezu بازدید : 45 شنبه 17 آبان 1393 نظرات (0)
            هتل گراند سنترال دبی

            هتل گراند سنترال دبی بسیار مجلل و لوکس است و دارای امکانات رفاهی از قبیل سونا،حمام ترکی و بخار ،مرکز سلامت و آبگرم ،ماساژ ،استخر روباز ،بالکن برای حمام آفتاب و خدمات نگهداری از کودکان است.يک صرافي نيز در هتل براي رفاه حال مسافران تور دبی  وجود دارد.اتاق جلسه بسیار مجهز و صرافی در هتل وجود دارد و دارای ترانسفر رایگان به فرودگاه  دبی است .


             

            هتل کاپترون دبی

            هتل چهارستاره کاپترون هتلی بسیار مدرن است و در موقعیتی عالی نزدیک منطقه ی تجاری و بازار خرید دیره دبی واقع شده است.هتل دارای صد و هشتاد و هشت اتاق و سوئیت بزرگ و راحت است.چشم انداز زیبای آبنمای دبی از بالکن اتاقها قابل مشاهده است.هتل دارای امکانات رفاهی از قبیل استخر،حمام،سونا،باشگاه بدنسازی براي رفاه حال مسافران تور دبی می باشد.همچنین هتل دارای چهار رستوران است که به سرو انواع غذاهای عربی می پردازد.هتل تنها پنج دقیقه تا فرودگاه دبی فاصله دارد.

             


            هتل لوتوس بوتیک دبی

            هتل چهار ستاره ی لوتوس بوتیک ، در منطقه ی دیره دبی واقع شده است این هتل شامل هشتاد اتاق و سوئیت بزرگ است و همچنین دارای بزرگترین اتاق میهمان به مساحت چهل و هفت متر مربع نیز هست.هتل سه رستوران دارد که انواع غذاهای آسیایی را براي ميهمانان تور دبی سرو میکنند.امکانات رفاهی هتل از قبیل کافی شاپ،استخر بام،مرکز سلامت،ماساژ درمانی،ترانسفر رایگان به فرودگاه،ایوان آفتاب است.هتل لوتوس فاصله ی کمی تا فرودگاه دبی دارد.

             


             

             

            هتل لوتوس دبی

            هتل چهار ستاره لوتوس دبی که در مرکز شهر دبی، دیره واقع شده است، و پنج کیلومتر از فرودگاه بین الملل دبی فاصله دارد. اتاق ها دارای چشم انداز  و معماری زیبا هستند.هتل دارای امکانات رفاهی از قبیل بار،رستوران شبانه روزی،پارکینگ رایگان و ترانسفر رایگان به مراکز خرید،ساحل و فرودگاه  براي رفاه حال ميهمانان تور دبی است.


             

             

            هتل رامادا دبی

            هتل 4 ستاره رامادا دبی در محیطی عالی و در مرکز منطقه بر دبی قرار گرفته است و تنها چند قدم تا مرکز خرید برجمان فاصله دارد.دارای اتاقهای راحت و بزرگ و امکانات مدرن، باشگاه بدنسازی و استخر است.یک نقاشی بزرگ شیشه ای بر زیبایی هتل افزوده است.رستوران و پارکینگ رایگان در اختیار مسافران تور دبی قرار می گیرد.

            هتلهاي مشابه :

            arezu بازدید : 24 شنبه 17 آبان 1393 نظرات (0)
             

            هتل سیتی سیزن دبی

            هتل سیتی سیزن دبی، درمرکز شهر دبی و در کنار مرکز تجاری ، جاذبه های دبی و آبنمای دبی واقع شده است. این هتل مدرن شامل صد و هشتاد اتاق و سوئیت است که بسیار راحت و مبله شده است. رستوران هتل انواع خوراکهای تایلندی را برای مسافران تور دبی سرو میکند.فاصله ی این هتل تا فرودگاه دبی ده دقیقه با ماشین و تا مراکز تجاری سیتی سنتر پنج دقیقه است.

             


             

             

            هتل دلمون دبی

            هتل چهار ستاره دلمون دبی کنار مرکز خرید الغورا و در  مرکز شهر دبی نیز واقع شده است هتل دارای موقعیت عالی است و نزدیک به  آبنمای دبی ،متروی آل ریگا، برج ساعت دبی قرار گرفته است.سرویس رایگان به مراکز خرید، ساحل و مرکز تجاری در دسترس میهمانان قرار می گیرد. هتل دارای ترانسفر رایگان از فرودگاه دبی است اتاق های هتل، دارای سیستم تهویه مطبوع و  امکانات رفاهی است. هتل دارای یک رستوران است که انواع غذاهای بین المللی،فیلیپینی، عربی و ایرانی را  برای مسافران تور دبی سرو میکند. هتل دلمون فقط پنج کیلومتر تا فرودگاه  دبی فاصله دارد.


             
            هتل روتانا رز ریحان بای دبی
             
            هتل روتانا رز دبی،یکی از بلندترین هتلها در سراسر جهان است که سیصد و سی و سه متر ارتفاع دارد و هفتاد و دو طبقه است. در نزدیک هتل کافه ،ایستگاه های متعدد مترو و رستوران برای پذيرايي از مسافران تور دبی است . مرکز اداری در نزدیکی هتل قرار گرفته است.، هتل شامل اتاقها و سوئیتهای مدرن و بزرگی است که که مجهز به تلویزیون LCD و رو به چشم انداز زیبای شهر دبی است و همچنین هتل دارای سونا، اتاق بخار،جکوزی، اتاق ماساژ، ترانسفر  فرودگاه است.. استخر هتل در طبقه چهارم واقع شده است. .فاصله ی هتل تا بازارهای امارات ،نمایشگاه دبی تنها ده دقیقه با ماشین است.

             

            هتل فورچون گرند دبی

            هتل فورچون گرند دبی ، یکی از هتلهای لوکس و مدرن در مرکز شهر دبی نیز است هتل دارای امکاناتی از قبیل  استخر ، سونا،  و رستوران های عالی است. اتاق های هتل مجهز به تلویزیون LCD ،حمام اختصاصی است .  رستوران و تریا هتل انواع غذاهای بین المللی و سنتی را به میهمانان تور دبی  به صورت سلف سرویس ارائه میکنند. هتل، تا فرودگاه بین المللی دبی و نمایشگاه تجاری جهانی پانزده دقیقه با ماشین فاصله دارد.


            هتل مسکو دبی

            هتل چهار ستاره ، در مرکز دیره دبی در خیابان آل مکتوم  و در کنار برج ساعت دبی و آبنمای معروف واقع شده است. هتل دارای صد و سی و هشت اتاق بزرگ است و به سبک روسی طراحی شده است که بسیار زیبا تزیین شده اند . هتل دارای رستوران روسی ،کافی شاپ ولگا، باشگاه شبانه ،تفریحات سرگرم کننده از قبیل استخر روباز و باشگاه تناسب  براي پذيرايي از مسافران تور دبی اندام است. هتل نزدیک به مراکز خرید شهر دبی است. و تنها چند قدم تا مراکز تجاری و مالی شهر دبی  فاصله دارد .

             


            هتل هالمارک دبی

            هتل هالمارک در مرکز منطقه تجاری  دبی و در خیابان آل ریگا قرار گرفته است .هتل دارای صد و چهارده اتاق و سوئیت بزرگ ،لوکس و تمیز است.همچنین هتل دارای استخر بام،استخر کودکان، محوطه آفتاب،رستوران، سونا، اتاق بخار،مرکز سلامت ، تناسب اندام، ورزشگاه مجهز و خدما ماساژ درمانی است. رستوران های هتل  انواع خوراکهای متنوع بین المللی ،چینی رابه صورت سلف سرویس به مسافران تور دبی ارائه می کنند. هتل در کنار مراکز خرید،بازار مینا ،آبنمای معروف دبی واقع شده است.دارای ترانسفر رایگان به ساحل  و مرکز شهر دبی است.و ده دقیقه، با ماشین تا فرودگاه فاصله دارد.

            arezu بازدید : 22 شنبه 17 آبان 1393 نظرات (0)

            هتل نیهال دبی

              هتل نیهال دبی

              Hotel Nihal Dubai

              hotel nihal dubai

              هتل 3 ستاره ی Nihal در نزدیکی برج ساعت و مکانی مناسب برای اقامت  مسافران  تور دبی  در دیره قرار گرفته و با مراکز خرید شهر فاصله ی کمی دارد. حمل و نقل به سمت فرودگاه که در فاصله ی  4Kmاز هتل واقع شده توسط هتل انجام می گیرد. هتل دارای 70 اتاق و سوییت می باشد که به سبک سنتی تزیین شده اند. رستوران های هتل غذاهای چینی, هندی, گوان و انواع خوراک های بین المللی را سرو می کند.  

               

               


               

              هتل رویال فالکون

                هتل رویال فالکون

                هتل رویال فالکون دبی یک هتل سه ستاره در منطقه دیره و خیابان صلاح الدین است که به مترو و فرودگاه بین المللی دبینزدیک می باشد. این هتل بسیار تمیز و پاکیزه می باشد و همچنین دارای طراحی کلاسیک است. از امکانات هتل رویال کالفون دبی می توان به موارد زیر اشاره کرد: سالن ماساژ , لابی , کا فی شاپ , رستوران با انواع غذاهای لذیذ و خوش مزه ایرانی و عربی , خدمات گردشگری , اینترنت پر سرعت , بار و برنامه های شاد در کلوپ های شبانه و...

                 


                 

                هتل پارک حیات دبی

                  Park Hyatt Dubai

                  هتل 5 ستاره ی Park Hyatt در كنار زمين گلف Creek Dubai و كلوپ قايق هاى بادبانى قرار گرفته است. اتاق هاى هتل 170 مترى هستند و مجهز به تلويزيون هاى LCD و اينترنت پرسرعت می باشد. از جمله امكانات اين مجموعه هشت اتاق مجزاى بخار با تجهيزات بدنسازي، يك سالن رقص و ۴ اتاق كنفرانس است. اين هتل 225 اتاق دارد. سالن آرایش و اجاره ی ماشین از ویژگی های دیگر آن می باشد. فاصله ی هتل تا متر و ایستگاه اتوبوس حدود 10 دقیقه است.

                   

                  هتل های مشابه :

                  arezu بازدید : 33 شنبه 17 آبان 1393 نظرات (0)

                  هتل مونترال دبی

                    hotel monteral dubai

                    هتل مونترال دبی در منطقه تجاري ديره شهر دبي اقامتی در نزدیکی مرکز الغرایر برای ميهمانان و مسافران خود فراهم کرده است. امکانات رفاهي و خدماتی هتل : سونا، استخر شنا، پارکينگ اختصاصي و رايگان می باشد. اکثر اتاقها مجهز به تلويزيون ماهواره اي و سيستم تهويه مطبوع مي باشند . ميهمانان و مسافران مي توانند در رستوران هتل از بوفه صبحانه، ناهار و شام از انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه لذت ببرند. ترياي زیبا و شیک هتل هم لحظاتی خوش را براي ميهمانان و مسافران فراهم کرده است . حرکات موزون شاد و اجراي موسيقي زنده از اطراف دنيا از امکانات رفاهي هتل محسوب می شوند. هتا مونترال دبی از هتلهای زیبای دبی می باشد. همچنین هتل برنامه گشت از سواحل اطراف را برای مسافران خود دارد.

                    hotel monteral dubai

                     


                     

                    هتل سیتی سیزن دبی

                      City Season Hotel Dubai

                      هتل 4 ستاره ی City Season در مرکز شهر دبی و در نزدیکی مراکز تجاری آن واقع شده است. این هتل شیک بوده و شامل 180 اتاق و سوییت برای اقامت  مسافران  تور دبی می باشد که هرکدام مبله و دارای امکانات رفاهی هستند. رستوران هتل انواع غذاهای تایلندی را سرو می کند و همینطور میهمانان هتل می توانند از غذاهای سبک و نوشیدنی های مختلف کافی شاپ هتل استفاده کنند. از فرودگاه به سمت هتل با ماشین حدود 10 دقیقه و پیاده تا مرکز تجاری, سیتی سنتر, حدود 5 دقیقه فاصله است. از امکانات دیگر آن استخر, سونا, باشکاه و پارکینگ را می توان نام برد.


                       

                      هتل پارک حیات دبی

                        Park Hyatt Dubai

                        هتل 5 ستاره ی Park Hyatt در كنار زمين گلف Creek Dubai و كلوپ قايق هاى بادبانى قرار گرفته است. اتاق هاى هتل 170 مترى هستند و مجهز به تلويزيون هاى LCD و اينترنت پرسرعت می باشد. از جمله امكانات اين مجموعه هشت اتاق مجزاى بخار با تجهيزات بدنسازي، يك سالن رقص و ۴ اتاق كنفرانس است. اين هتل 225 اتاق دارد. سالن آرایش و اجاره ی ماشین از ویژگی های دیگر آن می باشد. فاصله ی هتل تا متر و ایستگاه اتوبوس حدود 10 دقیقه است.

                         

                        هتل های مشابه :

                        arezu بازدید : 26 شنبه 17 آبان 1393 نظرات (0)

                        هتل رز ریحان دبی

                        Rose Rayhaan by Rotana Hotel

                        هتل رز ریحان دبی

                        هتل 4 ستاره ی Rose Rayhaan by Rotana، مرتفع ترین هتل در سرتاسر دنیا می باشد. در اطراف هتل ایستگاه های متعدد مترو، رستوران و کافه واقع شده است و اقامت آرام و بی نظیری را به میهمانان تور دبی ارائه می دهد. مرکز اداری DIFC در نزدیکی هتل قرار گرفته. دارای 333 متر ارتفاع و 72 طبقه می باشد و از اتاق ها و سوئیت های بزرگ و مدرنی برخوردار است که هریک به تلویزیون LCD مجهز بوده و منظره ای چشم گیر از شهر دبی را به تصویر می کشد. . استخر هتل در طبقه چهارم قرار گرفته است. از جمله دیگر امکانات هتل جکوزی، اسپا، سونا، اتاق بخار و حمل و نقل دو طرفه ی فرودگاه را می توان نام برد. میهمانان می توانند پیاده به بازار دبی که بزرگترین بازار در دنیا محسوب می شود بروند. نمایشگاه دبی، بازارهای امارات وBurjuman با اتومبیل حدود 10 دقیقه فاصله دارند. در طول ماه رمضان، بوفه هتل صبحانه و یا سحری را در اتاق میهمانان سرو می کند.


                        هتل پانوراما دبی

                          Panorama Hotel Bur Dubai

                          هتل 2 ستاره Panorama Hotel Bur Dubai  پنجاه اتاقه بوده و در نزدیکی مرکز Al Khaleej قرار دارد و حدود 8Km تا فرودگاه بین المللی دبی فاصله دارد. اتاق های هتل برای مسافران تور دبی دارای سیستم تهویه مطبوع و تلویزیون می باشند. هتل تنها 5 دقیقه پیاده تا موزه دبی و مرکز تجاری شهر فاصله دارد.


                          هتل گرند فلورا دبی

                            Flora Grand Hotel Dubai

                            هتل 4 ستاره Flora Grand در منطقه ی دیره واقع شده و حدود 200 متر از مترو Al Rigga  فاصله دارد. استخر سر پوشیده از جمله امکانات آن می باشد. این هتل شامل 200 اتاق است که به شکل زیبایی مبله شده و بزرگ هستند. اتاقها مجهز به امکانات مورد نیاز جهت درست کردن چای و یا قهوه بوده و نیز دارای تلویزیون همراه با ماهواره می باشد. میهمانان تور دبی می توانند در رستوران  Monrose هتل انواع غذاهای بین المللی را امتحان کنند. آنها همچنین می توانند از استخر آب داغ جهت ریلکس کردن و همچنین باشگاه های فیتنس و نیز مرکز اسپای هتل جهت ماساژ و سایر امکانات آن استفاده کنند. هتل حدود 10 دقیقه تا فرودگاه بین المللی فاصله دارد. ترانسفر هتل خدمات خود را به صورت روزانه به سمت ساحل و مراکز خرید بزرگ ارائه می کند. پارکینگ رایگان می باشد.

                             

                            arezu بازدید : 22 شنبه 17 آبان 1393 نظرات (0)

                            هتل می فر دبی

                               hotel mi fer dubai

                              هتل می فر دبی در موقعیت مرکزی در ناحیه دیره قرار گرفته است و در نزدیکی خیلی از جاذبه های تاریخی و توریستی شهر واقع شده است. هتل می فر دبی دارای پارکینگ رایگان و ایاب و ذهاب برای فرودگاه بین المللی دوبی را برای میهمانان و مسافران دبی در اختیار قرار داده است. 
                              میهمانان و مسافران میتوانند از امکانات رفاهی هتل که دارای استخر روباز و ورزشگاه بسیار مجهز می باشد استفاده کنند.هتل می فر دبی ، رستوران و تریاهای مختلفی برای خود دارد. برج ساعت، مرکز خرید، بندر تاریخی، زمین گلف دبی از جمله مکانهایی می باشد که به آسانی از هتل می شود به این مکانها دسترسی داشت. هتل دارای امکانات دیگری مانند : لباسشویی و آرایشگاه می باشد که میتوانید در طول اقامت نیز آراسته باشید. هتل دارای یک صرافی می باشد که مسافران می توانند مبادلات ارزی خود را در کمترین زمان انجام دهند. همچنین هتل امکاناتی را برای میهمانان و مسافران  تور دبی  تدارک دیده است که این عزیزان نیز در مدت اقامتشان از سفر خود لذت ببرند و آرامش داشته باشند.


                               

                              هتل آتلانتیس پالم دبی

                              هتل پنج ستاره آتلانتیس دبی، در جزیره معروف جمیرای دبی قرار گرفته است و دارای چشم انداز زیبا از خلیج فارس است.هتلدبی، دارای استخر دلفین ، پارک آبی وسیع و یک آکواریوم زیرآب است. اتاق های این هتل   بزرگ بوده و به سبک عربی طراحی شده اند. همه ی اتاق ها دارای تراس است و از چشم انداز دیدنی ، تلویزیون LCD وتختخوابهای بزرگ برخوردار میباشند. یکی از غذاخوری های خوب هتل، رستوران کاتالان است که انواع غذاهای ایتالیایی و فرانسوی را سرو می کند.و  رستوران عالی نوبو، خوراکهای متنوع روز ژاپنی را سرو می کند.. هتل آتلانتیس دبی دارای امکانات تفریحی مانند تفریح مارپیچ زیر آبی ،بزرگترین پارک آبی خاورمیانه ورودخانه خروشان همراه با سرسره های تقریبا عمودی است.دارای ماساژ درمانی ،مرکز آب گرم،ورزشگاه زیر نظر مربیان با تجربه ،باشگاه گلف است.. بازار شهر بیست دقیقه با هتل آتلانتیس فاصله دارد.


                              هتل گرند سنترال دبی

                                هتل گرند سنترال دبی

                                هتل زیبا و لوکس گرند سنترال با خدمات و امکانات عالی برای مسافران  تور دبی  و میهمانان خود مهیا کرده است.امکانات هتل مانند : سونا ، ماساژ ، حمام ترکی و بخار ، استخر سرباز (برای همه فصول) ، مرکز سلامت و آبگرم ،   ایوان مخصوص حمام آفتاب دارد .از امکانات دیگر هتل خدمات نگهداری و مراقبت از کودکان می باشد. يک صرافي در هتل می باشد که میتوانید در کمترین زمان مبادلات ارزی خود را انجام دهید. اتاق جلسه تجهیز شده در هتل مهیا می باشد. به خواست مسافرين و میهمانان، ترانسفر فرودگاه برایشان آماده می شود. از خدمات زیبایی هتل برای مدت زمان اقامت خود استفاده کنید تا در این مدت اقامت هم آراسته باشید. رستوران هتل با غذاهای متنوع و لذیذ خود آماده پذیرایی از میهمانان و مسافران  تور دبی  می باشد. مرکز بدنسازی در هتل وجود دارد می توانید ادامه فعالیت ورزشی خود را در طول اقامت خود داشته باشید.


                                هتل نووتل دیره سیتی سنتر دبی

                                  Novotel World Trade Centre Dubai

                                  هتل 4 ستاره  Novotel World Trade Centre Dubai در مرکز شهر دبی واقع و در سال 2005 تاسیس شده است. این هتل شامل 2 رستوران ,2 بار و یک اتاق کنفرانس با امکانات و نیز یک کافی شاپ می باشد. فاصله هتل تا وسایل نقلیه عمومی کم است, همینطور از هتل به سمت فرودگاه بین المللی حدود 5 دقیقه و نسبت به مرکز تجارت جهانی 15 دقیقه فاصله وجود دارد. اتاقهای هتل مدرن و جادار همراه با تختهای بزرگ می باشد. امکانات اتاقها شامل حمام, تلویزیون LCD 12 اینچ همراه ماهواره  و اینترنت هست. از دیگر امکانات آن  برای مسافران  تور دبی می توان به سشوار, مینی بار, لوازم مورد نیاز برای درست کردن قهوه یا چای, خط تلفن مستقیم, ایرکاندیشنر و رادیو اشاره کرد. هر اتاق پذیرای دو بزرکسال و دو کودک می باشد.

                                  arezu بازدید : 24 شنبه 17 آبان 1393 نظرات (0)

                                  هتل سیتی استار دبی

                                  City Star Hotel

                                  هتل سیتی استار دبی

                                  هتل 3 ستاره ی City Star در جاده ی Salahuddin واقع شده است. با کمی پیاده روی به فروشگاهای اصلی شهر می رسیم. در رستوران هتل انواع مختلف غذاهای لذیذ ایرانی و عربی برای مسافران  تور دبی سرو می شود. از امکانات دیگر آن می توان به اینترنت, کافی شاپ 24 ساعته و فکس و حمل و نقل از هتل به فرودگاه, فروشگاه ها و ساحل را نام برد. همچنین هتل و اتاقها برای معلولین عزیز هم تجهیز شده تا این افراد هم از سفر خود لذت ببرند. هتل با وجود اینکه سه ستاره است ولی بسیار تمییز و زیبا طراحی شده است و محیطی مناسب برای گذراندن اوقاتی خوش و به یاد ماندنی می باشد.


                                  هتل هایت ریجنسی دبی

                                  هتل هایت ریجنسی دبی یکی از مجلل ترین هتلهای دبی نیز می باشد و امکاناتی از قبیل زمین اختصاصی پاتیناژ،رستوران گردان و اتاقهای رو به به خلیج فارس را در دسترس مسافران تور دبی قرار میدهد. بازار طلا پنج دقیقه تا هتل فاصله دارد. هتل دارای یک ورزشگاه مدرن، چند زمین تنیس ، مرکز تناسب اندام  و زمین گلف می باشد. اسپا هتل نیز خدمات متفاوت ماساژ درمانی را میهمانان ارائه میدهد. این هتل دارای پنج رستوران است که، تنها رستوران گردان (چرخنده) شهر محسوب می شود..در تریای هتل انواع نوشیدنی نیز موجود است.این هتل تنها پانزده دقیقه تا فرودگاه دبی فاصله دارد.


                                   

                                  هتل کرون پلازا دبی

                                  Crowne Plaza Hotel

                                  هتل 5 ستاره ی  Crowne Plaza Dubai در مجاورت آبنمای شهر دبی و در پیشرفته ترین منطقه شهر یعنی Dubai Festival City، واقع شده است.قرار گیری هتل در مرکز پیشرفته همایشات شهر باعث شده تا مانند دیگر هتل های گروه Crowne Plaza، از بهترین مکانهای برای برگزاری گردهمایی ها محسوب شود. هتل حدود 2  کیلومتر تا فرودگاه بین المللی دبی فاصله داشته و در مرکز مفرح ترین نقطه تجاری، تفریحی و اقتصادی شهر واقع شده است. این هتل در میان هتل های گروه  Crowne Plaza، اولین هتلی بوده که استعمال دخانیات را در تمامی اتاقها و محوطه های عمومی خود ممنوع کرده و محیط سالم تر و پاک تری را طی تعطیلات به گردشگران  و مسافران تور دبی عرضه می دارد. علاقه مندان به گلف می توانند در محوطه گلف Al Badia که در شهرک Dubai Festival City قرار دارد، و یا زمین مجاور آن یعنی  Dubai Creek، به بازی بپردازند.

                                  crown pelaza 


                                    


                                   


                                  هتل سامایا دبی

                                   Samaya Hotel

                                  هتل سامایا دبی

                                  هتل 5 ستاره ی Samaya دارای استخر سرپوشیده می باشد که به آبنمای دبی مشرف است و همچنین این هتل دارای اتاق های بزرگی می باشد که از داخل تعدادی از آنها منظره ی زیبای آبنما قابل مشاهده است. تداخل رنگ های تیره و روشن شکل مجللی به اتاق ها داده. هر اتاق شامل حمام همراه با لوازم بسیار شیک و یک تلویزبون مسطح دیواری با ماهواره می باشد. مسافران تور دبی  می توانند از باشگاه ورزشی هتل یا استخری که در پشت بام هتل بنا شده استفاده کننند. هتل Samaya انواع غذاهای ایرانی در کنار خوراک های بین المللی دیگر را سرو می کند. از هتل تا فرودگاه بین المللی حدودKm 5 فاصله است. همچنین از هتل تا منطفه ی مرکزی  Union square و Al Ghurair City Mall تنها Km1 فاصله وجود دارد. پارکینگ رایگان نیز ارائه می شود.

                                   

                                  arezu بازدید : 24 یکشنبه 04 آبان 1393 نظرات (0)

                                  هتل القصر دبی

                                   

                                  هتل القصر دبی
                                   هتل القصر دبی از هتل های 5 ستاره دبی است که کنار پارک آبی وایلد وادی دبی واقع شده است . اتاق های این هتل دارای بالکن میباشد . امکانات این هتل شامل استخر سرپوشیده و روباز ، اینترنت بی سیم رایگان ، مرکز آب گرم و همچنین ساحل اختصاصی میباشد . همه ی اتاقهای این هتل راحت و بزرگ میباشند و دارای لوازم ضروری مانند تلویزیون با گیرنده ماهواره میباشد . امکانات ورزشی این هتل شامل زمین تنیس و اسکواش است .

                                  مطالب مرتبط :

                                  arezu بازدید : 25 یکشنبه 04 آبان 1393 نظرات (0)

                                  هتل ارکید دبی

                                   هتل ارکید دبی

                                  هتل ارکید دبی از هتل های 3 ستاره دبی میباشد که در مرکز منطقه ی دیره و در خیابان زیبای آل ریگا در کنار آبنمای معروف دبیقرار دارد . این هتل دارای 84 اتاق تمیز و راحت میباشد . رستوران این هتل انواع غذاهای دریایی و قاره ای را به میهمانان تور دبیارائه میکند . این هتل دارای امکانات تفریحی مانند استخر در پشت بام ، باشگاههای شبانه ، سونا و جکوزی و ترانسفر رایگان به سواحل دبی میباشد و همچنین به راحتی میتوان به مراکز خرید دبی به خصوص بازار عربها رسید .

                                  مطالب مرتبط :

                                  arezu بازدید : 24 شنبه 26 مهر 1393 نظرات (0)

                                  رستوران ایرانی انار دبی

                                   

                                  رستوران ایرانی انار دبی دارای غذاهایی با کیفیت بالا , طراحی سنتی زیبا و چشم اندازی بی نظیر از برج های بادی در برج العرب و مدینه می باشد. این رستوران فاقد بوفه می باشد و قیمت تقربا بالایی دارد. این رستوران ایرانی با غذاهای خوش طعم و دل پذیر و متنوع آماده ی پذیرایی از مسافران ایرانی عزیز می باشد. 
                                  آدرس رستوران انار دبی : بازارچه مدینت الجمیره

                                   

                                   

                                   

                                  مطالب مرتبط :

                                  arezu بازدید : 26 شنبه 26 مهر 1393 نظرات (0)

                                  هتل شرایتون دیره دبی

                                   
                                  هتل شرایتون دیره دبی از هتل های 4 ستاره دبی است که مسافت آن تا فرودگاه بسیار کم است . همچنین این هتل در کنار نمایشگاهها و مراکز خرید دبی واقع شده است . این منطقه بخاطر اینکه به باشگاه گلف و مرکز تجاری شیخ زاید ، بازار طلا و آبنمای معروف دبی قرار دارد بهترین مکان گردشگری دبی بحساب می اید .

                                   

                                   

                                  مطالب مرتبط :

                                  arezu بازدید : 28 چهارشنبه 09 مهر 1393 نظرات (0)

                                  هتل کالیفرنیا دبی

                                  هتل کالیفرنیا دبی

                                  این هتل 3 ستاره در شهر دیره دبی واقع شده است و نزدیک بازار طلا و مراکز خرید است هتل دارای ترانسفر فرودگاهی است .اتاقها مجهز به مینی بار،سیتم تهویه،تلویزیون و رستوران است رستوران هتل انواع غذاهای بین المللی و خاورمیانه را ارائه میکند.آواز خوانی بنگلادشی،پاکستانی و فیلیپینی نیز برگزار می شود.هتل تا فرودگاه سه کیلومتر فاصله دارد

                                  هتل یورک اینتر نشنال دبی

                                  هتل یورک اینتر نشنال دبی

                                  هتل یورک اینترنشنال که سه ستاره است در مرکز شهر دبی نیز واقع شده است.و در نزدیکی آبنمای معروف،بازار هندیها،موزه دبی و مراکز تجاری واقع شده است.هتل دارای صد و یازده اتاق و سوئیت است.همه ی اتاقها راحت و مبلمان شده میباشد و مجهز به تلویزیون با ماهواره است .هتل دارای استخر بام هتل،تراس، سرویس رایگان به پارک ساحلی جمیرا ،رستوران شبانه روزی که انواع غذاها و نوشیدنیها را سرو میکند و باشگاه شبانه است.

                                  هتل فورچون دبی

                                  هتل فورچون دبی

                                  این هتل در قلب منطقه دیر دبی قرار گرفته است و فقط پنج دقیقه تا فرودگاه دبی فاصله دارد.همچنین دارای مترو و پارکینگ است.هتل دارای امکانات رفاهی از قبیل رستوران،تلویزیون با گیرنده ماهواره،سالن ورزشی و صبحانه با بوفه کامل نیز هست.و فقط بیست دقیقه با مرکزهای تجاری دبی فاصله دارد.

                                  هتل رامادا دبی

                                  هتل رامادا دبی

                                  هتل 4 ستاره رامادا دبی در محیطی عالی و در مرکز منطقه بر دبی قرار گرفته است و تنها چند قدم تا مرکز خرید برجمان فاصله دارد.دارای اتاقهای راحت و بزرگ و امکانات مدرن، باشگاه بدنسازی و استخر است.یک نقاشی بزرگ شیشه ای بر زیبایی هتل افزوده است.رستوران و پارکینگ رایگان در اختیار مسافران قرار می گیرد.

                                  هتل فورچون گرند دبی

                                  هتل فورچون گرند دبی

                                  هتل فورچون گرند دبی ، یکی از هتلهای لوکس و مدرن در مرکز شهر دبی نیز است هتل دارای امکاناتی از قبیل  استخر ، سونا،  و رستوران های عالی است. اتاق های هتل مجهز به تلویزیون LCD ،حمام اختصاصی است .  رستوران و تریا هتل انواع غذاهای بین المللی و سنتی را به میهمانان به صورت سلف سرویس ارائه میکنند. هتل، تا فرودگاه بین المللی دبی و نمایشگاه تجاری جهانی پانزده دقیقه با ماشین فاصله دارد.

                                   

                                   

                                  arezu بازدید : 23 یکشنبه 30 شهریور 1393 نظرات (0)

                                   

                                   

                                  هتل گلدن اسکوار دبی

                                   

                                   



                                   هتل گلدن اسکوار دبی از هتل های 3 ستاره دبی میباشد این هتل در منتقه دیره دبی قرار دارد و شامل 55 اتاق بزرگ و راحت است که اتاقها مجهز به سیستم تهویه میباشد . همچنین این هتل شامل استخر روباز ، سونا ، صرافی ، فروشگاه های مختلف و اتاق جلسه ی مجهز میباشد . از خدمات این هتل کرایه اتومبیل و ترانسفر فرودگاهی میباشد .

                                   

                                  مطالب مرتبط :

                                  arezu بازدید : 25 یکشنبه 30 شهریور 1393 نظرات (0)

                                   

                                  هتل ایبیس دیره سیتی سنتر دبی

                                   


                                  هتل ایبیس دیره سیتی سنتر دبی از هتل های 2 ستاره دبی میباشد که در مرکز شهر دبی قرار دارد و در کنار سیتی سنتر دبیمیباشد . این هتل شامل اتاق های زیبا و شیک میباشد و نزدیک به متروی شهر و مناطق تفریحی دبی است و مسافت آن تا فرودگاه دبی فقط 5 دقیقه میباشد .

                                  مطالب مرتبط :

                                   

                                  arezu بازدید : 27 شنبه 08 شهریور 1393 نظرات (0)

                                  مرکز خرید برجمان دبی



                                  مرکز خرید برجمان دبی با مساحت 92000MM در 3 طبقه ساخته شده است و شامل بیشتر از 91 فروشگاه میباشد . طبقه ی 1 و 2 این فروشگاه پر است از فروشگاههای متعدد و طبقه ی همکف آن پارکینگ میباشد . این مرکز خرید دارای نمایندگی های برندهای معروف جهان میباشد . انواع لوازم دکوراسیون ، لباس و لوازم الکترونیکی را به مسافران و گردشگران تور دبی عرضه می کند . مرکز خرید برجمان دبی همچنین دارای رستوران بزرگ و فست فود و همچنین مرکز نگهداری کودکان میباشد . این مرکز خرید در حال گسترش میباشد و تا 4 برابر بزرگتر خواهد شد. این فروشگاه در آدرس دبی تقاطع خيابان مرکز تجاری و خيابان خالد بن وليد قرار دارد همچنین ساعت کاری این فروشگاه 10صبح تا 10 شب و جمعه ها 4 بعد ازظهر تا 10 شب میباشد .

                                  مطالب مرتبط :

                                   

                                  مرکز خرید سیتی سنتر دبی



                                  مرکز خرید سیتی سنتر دبی یکی از بزرگترین مراکز خرید دبی میباشد که دارای 11 سالن سینما ، مرکز بازی کودکان و سرزمین جادویی کودکان و همچنین فروشگاه بزرگ هایپر مارکت کارفور میباشد . این مرکز خرید در زمینی به مساحت 370000MM بنا شده است و همچنین شامل 13 رستوران ، کافی شاپ و 300 فروشگاه میباشد . 3 طبقه این مرکز خرید فروشگاه و طبقه ی همکف آن پارکینگ میباشد . در قسمتی از این طبقه لوازم الکترونیکی عرضه میشود . سرزمین جادویی این مرکز انواع وسایل بازی شامل جدیدترین بازیهای کامپیوتری و ویدیوئی میباشد . قسمت عرضه کننده فست فود به شکل یک میدان بزرگ در این مرکز خرید ساخته شده است . در کنار این مرکز خرید ، هتل سافیتل و ساختمان اداری 11 طبقه قرار دارد . آدرس اسن مرکز خرید دبی خيابان القرهود مقابل باشگاه گلف خور است همچنین ساعت کاری این فروشگاهه   10 صبح تا 10 شب و جمعه ها 2 بعد ازظهر تا 10 شب میباشد

                                  مطالب مرتبط :

                                   

                                  مرکز خرید الغریر دبی



                                  مرکز خرید الغریر دبی پس از بازسازی در سال 2003 به تعداد 400 فروشگاه توسعه یافت و در مساحت 90000MM ساخته شده و در 2 طبقه میباشد . این مرکز خرید دارای 8 سالن سینمای گراین ساین سیتی و تعدادی رستوران و کافی شاپ و فست فود میباشد در مجاورت این فروشگاه تعدادی آپارتمان ، پارکینگ چند طبقه و مراکز اداری قرار دارند . این فروشگاه در آدرس دبی تقاطع خيابان رقه و عمر بن الخطاب واقع شده است . ساعات کاری این فروشگاه 10 صبح تا 10 شب و جمعه ها 2 بعد ازظهر تا 10 شب میباشد .

                                   

                                   

                                  مطالب مرتبط :

                                   

                                  مرکز خرید ابن بطوطه دبی



                                  مرکز خرید ابن بطوطه دبی یکی از بزرگترین مراکز خرید در دبی میباشد که این نام از کاوشگر قرن 14 گرفته شده . این مرکز خرید دارای شش مجتمع میباشد که بیانگر معماری کشورها است . این مرکز خرید بزرگ شامل سالن تئاتر ، چندین رستوران ، سالن سینما با 12 پرده ، فروشگاه های انبوه و بزرگ ، فروشگاه لباسهای مد روز و بوتیکهای فراوان که در این مرکز  وجود دارند.


                                   

                                   

                                  مطالب مرتبط :

                                   

                                  مرکز خرید مال امارات دبی

                                   



                                  مرکز خرید مال امارات دبی دو طبقه ای میباشد که یکی از مهمترین مکانهای این مرکز خرید پیست اسکی سر پوشیده آن است و یکی دیگر از مکانهای تفریحی این مرکز پارک سر پوشیده میباشد که شامل بخشهای  آمفی تئاتر ، سالن سینما با چهارده پرده ، ترن هوایی و بازی ودیویی میباشد . همچنین این مرکز خرید شامل 70 رستوران ، 400 مرکز خرید ، 2 مسجد ، 2 هتل و تئاتر بزرگ میباشد . در این مرکز اکثر برندهای معروف مانند کارفو ، مگا استور ، دینهامز ، بربری ، رالف لورن ، دلچگابانا ، پپ جین ، هاروی نیکلز و ... دارای نمایندگی میباشند .

                                  ساعات کاری : شنبه تا سه شنبه 10 صبح تا 10 شب  ، چهارشنبه تا جمعه :10 صبح تا 12 شب  ، دبی فوت کورت و کارفو  9 صبح تا 12 شب .

                                   

                                   

                                  مطالب مرتبط :

                                   

                                   

                                  arezu بازدید : 25 پنجشنبه 30 مرداد 1393 نظرات (0)
                                   

                                  هتل هایت ریجنسی دبی

                                  هتل هایت ریجنسی دبی

                                  هتل هایت ریجنسی دبی یکی از مجلل ترین هتلهای دبی نیز می باشد و امکاناتی از قبیل زمین اختصاصی پاتیناژ،رستوران گردان و اتاقهای رو به به خلیج فارس را در دسترس مسافران خود قرار میدهد. بازار طلا پنج دقیقه تا هتل فاصله دارد. هتل دارای یک ورزشگاه مدرن، چند زمین تنیس ، مرکز تناسب اندام  و زمین گلف می باشد. اسپا هتل نیز خدمات متفاوت ماساژ درمانی را میهمانان ارائه میدهد. این هتل دارای پنج رستوران است که، تنها رستوران گردان (چرخنده) شهر دبی محسوب می شود..در تریای هتل انواع نوشیدنی نیز موجود است.این هتل تنها پانزده دقیقه تا فرودگاه دبی فاصله دارد.

                                  مطالب تور دبی:

                                   

                                   


                                   

                                   

                                  هتل آتلانتیس پالم دبی

                                  هتل آتلانتیس پالم دبی

                                  هتل پنج ستاره آتلانتیس دبی، در جزیره معروف جمیرای دبی قرار گرفته است و دارای چشم انداز زیبا از خلیج فارس است.هتل دبی، دارای استخر دلفین ، پارک آبی وسیع و یک آکواریوم زیرآب است. اتاق های این هتل   بزرگ بوده و به سبک عربی طراحی شده اند. همه ی اتاق ها دارای تراس است و از چشم انداز دیدنی ، تلویزیون LCD وتختخوابهای بزرگ برخوردار میباشند. یکی از غذاخوری های خوب هتل، رستوران کاتالان است که انواع غذاهای ایتالیایی و فرانسوی را سرو می کند.و  رستوران عالی نوبو، خوراکهای متنوع روز ژاپنی را سرو می کند.. هتل آتلانتیس دبی دارای امکانات تفریحی مانند تفریح مارپیچ زیر آبی ،بزرگترین پارک آبی خاورمیانه ورودخانه خروشان همراه با سرسره های تقریبا عمودی است.دارای ماساژ درمانی ،مرکز آب گرم،ورزشگاه زیر نظر مربیان با تجربه ،باشگاه گلف است.. بازار شهر بیست دقیقه با هتل آتلانتیس فاصله دارد.

                                  مطالب تور دبی:

                                   

                                   


                                   

                                  هتل سامایا دیره دبی

                                   

                                   

                                  هتل پنج ستاره سامایا دبی ،فاصله کمی تا فرودگاه بین المللی دبی دارد و در موقعیتی خوب، در منطقه تجاری و اداری دیره قرار گرفته است و رو به چشم انداز  آبهای دوبی است. از این هتل به راحتی میتوان به بازارهای سنتی، مرکز بین المللی پول دبی، بازارهای خرید مدرن و بعضی از مرکزهای خرید شهر دسترسی داشت.

                                  مطالب تور دبی:

                                   

                                   


                                   

                                   

                                  هتل برج العرب دبی

                                  هتل برج العرب دبی

                                   
                                  هتل مجلل و مدرن برج العرب دبی یکی از هتلها با بهترین طراحی است،و امکانات و خدمات عالی را در اختیار میهمانان قرار می دهد. هتل  به شکل یک بادبان طراحی و ساخته شده است. سراسر این هتل در امتداد خط ساحلی دبی است. این هتل دارای دویست و دو سوئیت دوبلکس می باشد که پنجره های بزرگ رو به دریا دارد و اتاق ندارد.

                                  مطالب تور دبی:

                                   

                                   


                                   

                                   

                                  هتل برج العرب دبی

                                  هتل برج العرب دبی

                                   

                                  هتل مجلل و مدرن برج العرب دبی یکی از هتلها با بهترین طراحی است،و امکانات و خدمات عالی را در اختیار میهمانان قرار می دهد. هتل  به شکل یک بادبان طراحی و ساخته شده است. سراسر این هتل در امتداد خط ساحلی دبی است. این هتل دارای دویست و دو سوئیت دوبلکس می باشد که پنجره های بزرگ رو به دریا دارد و اتاق ندارد.

                                  مطالب تور دبی:

                                   

                                   



                                   

                                  هتل کاپترون دبی

                                  هتل کاپترون دبی

                                  هتل چهارستاره کاپترون هتلی بسیار مدرن است و در موقعیتی عالی نزدیک منطقه ی تجاری و بازار خرید دیره دبی واقع شده است.هتل دارای صد و هشتاد و هشت اتاق و سوئیت بزرگ و راحت است.چشم انداز زیبای آبنمای دبی از بالکن اتاقها قابل مشاهده است.هتل دارای امکانات رفاهی از قبیل استخر،حمام،سونا،باشگاه بدنسازی می باشد.همچنین هتل دارای چهار رستوران است که به سرو انواع غذاهای عربی می پردازد.هتل تنها پنج دقیقه تا فرودگاه دبی فاصله دارد.

                                  مطالب تور دبی:

                                   

                                   


                                   

                                  هتل سوفیتل دوبی جمیرا بیچ دبی

                                  هتل سوفیتل دوبی جمیرا بیچ دبی

                                  هتل پنج ستاره سوفیتل دبی در ساحل جمیرا و در شهر جدید دبی واقع شده است. این هتل تنها یک کیلومتر تا تفریحگاه ساحلی دبی فاصله دارد و رو به دریای خلیج فارس است.دارای رستورانهای خوب، سونا و امکانات ورزشی مدرن است. اتاقهای بزرگ هتل مجهز به تلویزیون LCD ،اثاثیه ، بالکن  اختصاصی و حمام با دوش جدا نیز است.. پارکینگ رایگان در دسترس میهمانان است.

                                  مطالب تور دبی:

                                   

                                   


                                   

                                  هتل هبتور گرند ریزورت دبی

                                   

                                  هتل تفریحگاه هبتور گرند ریزورت دبی

                                  هتل پنج ستاره هبتور گرند ریزورت دبی،در ساحل جمیرا دبی قرار گرفته است و پنجره ی اتاق های باشکوه این هتل رو به باغ و خلیج فارس است.هتل دارای امکانات رفاهی از قبیل  ساحل اختصاصی و استخرهای روباز میباشد. اتاقهای هتل همگی مجهز به تلویزیون LCD با گیرنده ماهواره و دستگاه دی وی دی است.دارای رستوران و دوازده تریا میباشد رستورانهای هتل انواع غذاهای بین المللی مانند انگلیسی ،ایتالیایی، تایلندی و لبنانی را سرو میکند.همچنین هتل دارای دو زمین اسکواش ،دو زمین تنیس و باشگاه کودکان است. هتل در کنار  تفریحگاه ساحلی دبی قرار گرفته است.این هتل تنها ده دقیقه با مرکز خرید دبی فاصله دارد.

                                  مطالب تور دبی:

                                   

                                   


                                   

                                  هتل القصر دبی

                                  هتل القصر دبی

                                  هتل مجلل و با شکوه القصر دبی در کنار پارک آبی وایلد وادی دبی قرار دارد.اتاقهای هتل دارای بالکن و هتل دارای  امکاناتی مانند استخر سرپوشیده و روباز ،اینترنت بی سیم رایگان،مرکز آب گرم و ساحل اختصاصی است.همه ی اتاقها راحت و بزرگ هستند و دارای لوازم ضروری مانند تلویزیون با ماهواره است.و زمین تنیس و اسکواش در هتل وجود دارد.و دارای پارکینگ رایگان است

                                   

                                  مطالب تور دبی:

                                   

                                  هتل هایت ریجنسی دبی

                                  هتل هایت ریجنسی دبی

                                  هتل هایت ریجنسی دبی یکی از مجلل ترین هتلهای دبی نیز می باشد و امکاناتی از قبیل زمین اختصاصی پاتیناژ،رستوران گردان و اتاقهای رو به به خلیج فارس را در دسترس مسافران خود قرار میدهد. بازار طلا پنج دقیقه تا هتل فاصله دارد. هتل دارای یک ورزشگاه مدرن، چند زمین تنیس ، مرکز تناسب اندام  و زمین گلف می باشد. اسپا هتل نیز خدمات متفاوت ماساژ درمانی را میهمانان ارائه میدهد. این هتل دارای پنج رستوران است که، تنها رستوران گردان (چرخنده) شهر دبی محسوب می شود..در تریای هتل انواع نوشیدنی نیز موجود است.این هتل تنها پانزده دقیقه تا فرودگاه دبی فاصله دارد.

                                  مطالب تور دبی:

                                   

                                   


                                   

                                   

                                  هتل آتلانتیس پالم دبی

                                  هتل آتلانتیس پالم دبی

                                  هتل پنج ستاره آتلانتیس دبی، در جزیره معروف جمیرای دبی قرار گرفته است و دارای چشم انداز زیبا از خلیج فارس است.هتل دبی، دارای استخر دلفین ، پارک آبی وسیع و یک آکواریوم زیرآب است. اتاق های این هتل   بزرگ بوده و به سبک عربی طراحی شده اند. همه ی اتاق ها دارای تراس است و از چشم انداز دیدنی ، تلویزیون LCD وتختخوابهای بزرگ برخوردار میباشند. یکی از غذاخوری های خوب هتل، رستوران کاتالان است که انواع غذاهای ایتالیایی و فرانسوی را سرو می کند.و  رستوران عالی نوبو، خوراکهای متنوع روز ژاپنی را سرو می کند.. هتل آتلانتیس دبی دارای امکانات تفریحی مانند تفریح مارپیچ زیر آبی ،بزرگترین پارک آبی خاورمیانه ورودخانه خروشان همراه با سرسره های تقریبا عمودی است.دارای ماساژ درمانی ،مرکز آب گرم،ورزشگاه زیر نظر مربیان با تجربه ،باشگاه گلف است.. بازار شهر بیست دقیقه با هتل آتلانتیس فاصله دارد.

                                  مطالب تور دبی:

                                   

                                   


                                   

                                  هتل سامایا دیره دبی

                                   

                                   

                                  هتل پنج ستاره سامایا دبی ،فاصله کمی تا فرودگاه بین المللی دبی دارد و در موقعیتی خوب، در منطقه تجاری و اداری دیره قرار گرفته است و رو به چشم انداز  آبهای دوبی است. از این هتل به راحتی میتوان به بازارهای سنتی، مرکز بین المللی پول دبی، بازارهای خرید مدرن و بعضی از مرکزهای خرید شهر دسترسی داشت.

                                  مطالب تور دبی:

                                   

                                   


                                   

                                   

                                  هتل برج العرب دبی

                                  هتل برج العرب دبی

                                   
                                  هتل مجلل و مدرن برج العرب دبی یکی از هتلها با بهترین طراحی است،و امکانات و خدمات عالی را در اختیار میهمانان قرار می دهد. هتل  به شکل یک بادبان طراحی و ساخته شده است. سراسر این هتل در امتداد خط ساحلی دبی است. این هتل دارای دویست و دو سوئیت دوبلکس می باشد که پنجره های بزرگ رو به دریا دارد و اتاق ندارد.

                                  مطالب تور دبی:

                                   

                                   


                                   

                                   

                                  هتل برج العرب دبی

                                  هتل برج العرب دبی

                                   

                                  هتل مجلل و مدرن برج العرب دبی یکی از هتلها با بهترین طراحی است،و امکانات و خدمات عالی را در اختیار میهمانان قرار می دهد. هتل  به شکل یک بادبان طراحی و ساخته شده است. سراسر این هتل در امتداد خط ساحلی دبی است. این هتل دارای دویست و دو سوئیت دوبلکس می باشد که پنجره های بزرگ رو به دریا دارد و اتاق ندارد.

                                  مطالب تور دبی:

                                   

                                   



                                   

                                  هتل کاپترون دبی

                                  هتل کاپترون دبی

                                  هتل چهارستاره کاپترون هتلی بسیار مدرن است و در موقعیتی عالی نزدیک منطقه ی تجاری و بازار خرید دیره دبی واقع شده است.هتل دارای صد و هشتاد و هشت اتاق و سوئیت بزرگ و راحت است.چشم انداز زیبای آبنمای دبی از بالکن اتاقها قابل مشاهده است.هتل دارای امکانات رفاهی از قبیل استخر،حمام،سونا،باشگاه بدنسازی می باشد.همچنین هتل دارای چهار رستوران است که به سرو انواع غذاهای عربی می پردازد.هتل تنها پنج دقیقه تا فرودگاه دبی فاصله دارد.

                                  مطالب تور دبی:

                                   

                                   


                                   

                                  هتل سوفیتل دوبی جمیرا بیچ دبی

                                  هتل سوفیتل دوبی جمیرا بیچ دبی

                                  هتل پنج ستاره سوفیتل دبی در ساحل جمیرا و در شهر جدید دبی واقع شده است. این هتل تنها یک کیلومتر تا تفریحگاه ساحلی دبی فاصله دارد و رو به دریای خلیج فارس است.دارای رستورانهای خوب، سونا و امکانات ورزشی مدرن است. اتاقهای بزرگ هتل مجهز به تلویزیون LCD ،اثاثیه ، بالکن  اختصاصی و حمام با دوش جدا نیز است.. پارکینگ رایگان در دسترس میهمانان است.

                                  مطالب تور دبی:

                                   

                                   


                                   

                                  هتل هبتور گرند ریزورت دبی

                                   

                                  هتل تفریحگاه هبتور گرند ریزورت دبی

                                  هتل پنج ستاره هبتور گرند ریزورت دبی،در ساحل جمیرا دبی قرار گرفته است و پنجره ی اتاق های باشکوه این هتل رو به باغ و خلیج فارس است.هتل دارای امکانات رفاهی از قبیل  ساحل اختصاصی و استخرهای روباز میباشد. اتاقهای هتل همگی مجهز به تلویزیون LCD با گیرنده ماهواره و دستگاه دی وی دی است.دارای رستوران و دوازده تریا میباشد رستورانهای هتل انواع غذاهای بین المللی مانند انگلیسی ،ایتالیایی، تایلندی و لبنانی را سرو میکند.همچنین هتل دارای دو زمین اسکواش ،دو زمین تنیس و باشگاه کودکان است. هتل در کنار  تفریحگاه ساحلی دبی قرار گرفته است.این هتل تنها ده دقیقه با مرکز خرید دبی فاصله دارد.

                                  مطالب تور دبی:

                                   

                                   


                                   

                                  هتل القصر دبی

                                  هتل القصر دبی

                                  هتل مجلل و با شکوه القصر دبی در کنار پارک آبی وایلد وادی دبی قرار دارد.اتاقهای هتل دارای بالکن و هتل دارای  امکاناتی مانند استخر سرپوشیده و روباز ،اینترنت بی سیم رایگان،مرکز آب گرم و ساحل اختصاصی است.همه ی اتاقها راحت و بزرگ هستند و دارای لوازم ضروری مانند تلویزیون با ماهواره است.و زمین تنیس و اسکواش در هتل وجود دارد.و دارای پارکینگ رایگان است

                                   

                                  مطالب تور دبی:

                                   

                                  هتل هایت ریجنسی دبی

                                  هتل هایت ریجنسی دبی

                                  هتل هایت ریجنسی دبی یکی از مجلل ترین هتلهای دبی نیز می باشد و امکاناتی از قبیل زمین اختصاصی پاتیناژ،رستوران گردان و اتاقهای رو به به خلیج فارس را در دسترس مسافران خود قرار میدهد. بازار طلا پنج دقیقه تا هتل فاصله دارد. هتل دارای یک ورزشگاه مدرن، چند زمین تنیس ، مرکز تناسب اندام  و زمین گلف می باشد. اسپا هتل نیز خدمات متفاوت ماساژ درمانی را میهمانان ارائه میدهد. این هتل دارای پنج رستوران است که، تنها رستوران گردان (چرخنده) شهر دبی محسوب می شود..در تریای هتل انواع نوشیدنی نیز موجود است.این هتل تنها پانزده دقیقه تا فرودگاه دبی فاصله دارد.

                                  مطالب تور دبی:

                                   

                                   


                                   

                                   

                                  هتل آتلانتیس پالم دبی

                                  هتل آتلانتیس پالم دبی

                                  هتل پنج ستاره آتلانتیس دبی، در جزیره معروف جمیرای دبی قرار گرفته است و دارای چشم انداز زیبا از خلیج فارس است.هتل دبی، دارای استخر دلفین ، پارک آبی وسیع و یک آکواریوم زیرآب است. اتاق های این هتل   بزرگ بوده و به سبک عربی طراحی شده اند. همه ی اتاق ها دارای تراس است و از چشم انداز دیدنی ، تلویزیون LCD وتختخوابهای بزرگ برخوردار میباشند. یکی از غذاخوری های خوب هتل، رستوران کاتالان است که انواع غذاهای ایتالیایی و فرانسوی را سرو می کند.و  رستوران عالی نوبو، خوراکهای متنوع روز ژاپنی را سرو می کند.. هتل آتلانتیس دبی دارای امکانات تفریحی مانند تفریح مارپیچ زیر آبی ،بزرگترین پارک آبی خاورمیانه ورودخانه خروشان همراه با سرسره های تقریبا عمودی است.دارای ماساژ درمانی ،مرکز آب گرم،ورزشگاه زیر نظر مربیان با تجربه ،باشگاه گلف است.. بازار شهر بیست دقیقه با هتل آتلانتیس فاصله دارد.

                                  مطالب تور دبی:

                                   

                                   


                                   

                                  هتل سامایا دیره دبی

                                   

                                   

                                  هتل پنج ستاره سامایا دبی ،فاصله کمی تا فرودگاه بین المللی دبی دارد و در موقعیتی خوب، در منطقه تجاری و اداری دیره قرار گرفته است و رو به چشم انداز  آبهای دوبی است. از این هتل به راحتی میتوان به بازارهای سنتی، مرکز بین المللی پول دبی، بازارهای خرید مدرن و بعضی از مرکزهای خرید شهر دسترسی داشت.

                                  مطالب تور دبی:

                                   

                                   


                                   

                                   

                                  هتل برج العرب دبی

                                  هتل برج العرب دبی

                                   
                                  هتل مجلل و مدرن برج العرب دبی یکی از هتلها با بهترین طراحی است،و امکانات و خدمات عالی را در اختیار میهمانان قرار می دهد. هتل  به شکل یک بادبان طراحی و ساخته شده است. سراسر این هتل در امتداد خط ساحلی دبی است. این هتل دارای دویست و دو سوئیت دوبلکس می باشد که پنجره های بزرگ رو به دریا دارد و اتاق ندارد.

                                  مطالب تور دبی:

                                   

                                   


                                   

                                   

                                  هتل برج العرب دبی

                                  هتل برج العرب دبی

                                   

                                  هتل مجلل و مدرن برج العرب دبی یکی از هتلها با بهترین طراحی است،و امکانات و خدمات عالی را در اختیار میهمانان قرار می دهد. هتل  به شکل یک بادبان طراحی و ساخته شده است. سراسر این هتل در امتداد خط ساحلی دبی است. این هتل دارای دویست و دو سوئیت دوبلکس می باشد که پنجره های بزرگ رو به دریا دارد و اتاق ندارد.

                                  مطالب تور دبی:

                                   

                                   



                                   

                                  هتل کاپترون دبی

                                  هتل کاپترون دبی

                                  هتل چهارستاره کاپترون هتلی بسیار مدرن است و در موقعیتی عالی نزدیک منطقه ی تجاری و بازار خرید دیره دبی واقع شده است.هتل دارای صد و هشتاد و هشت اتاق و سوئیت بزرگ و راحت است.چشم انداز زیبای آبنمای دبی از بالکن اتاقها قابل مشاهده است.هتل دارای امکانات رفاهی از قبیل استخر،حمام،سونا،باشگاه بدنسازی می باشد.همچنین هتل دارای چهار رستوران است که به سرو انواع غذاهای عربی می پردازد.هتل تنها پنج دقیقه تا فرودگاه دبی فاصله دارد.

                                  مطالب تور دبی:

                                   

                                   


                                   

                                  هتل سوفیتل دوبی جمیرا بیچ دبی

                                  هتل سوفیتل دوبی جمیرا بیچ دبی

                                  هتل پنج ستاره سوفیتل دبی در ساحل جمیرا و در شهر جدید دبی واقع شده است. این هتل تنها یک کیلومتر تا تفریحگاه ساحلی دبی فاصله دارد و رو به دریای خلیج فارس است.دارای رستورانهای خوب، سونا و امکانات ورزشی مدرن است. اتاقهای بزرگ هتل مجهز به تلویزیون LCD ،اثاثیه ، بالکن  اختصاصی و حمام با دوش جدا نیز است.. پارکینگ رایگان در دسترس میهمانان است.

                                  مطالب تور دبی:

                                   

                                   


                                   

                                  هتل هبتور گرند ریزورت دبی

                                   

                                  هتل تفریحگاه هبتور گرند ریزورت دبی

                                  هتل پنج ستاره هبتور گرند ریزورت دبی،در ساحل جمیرا دبی قرار گرفته است و پنجره ی اتاق های باشکوه این هتل رو به باغ و خلیج فارس است.هتل دارای امکانات رفاهی از قبیل  ساحل اختصاصی و استخرهای روباز میباشد. اتاقهای هتل همگی مجهز به تلویزیون LCD با گیرنده ماهواره و دستگاه دی وی دی است.دارای رستوران و دوازده تریا میباشد رستورانهای هتل انواع غذاهای بین المللی مانند انگلیسی ،ایتالیایی، تایلندی و لبنانی را سرو میکند.همچنین هتل دارای دو زمین اسکواش ،دو زمین تنیس و باشگاه کودکان است. هتل در کنار  تفریحگاه ساحلی دبی قرار گرفته است.این هتل تنها ده دقیقه با مرکز خرید دبی فاصله دارد.

                                  مطالب تور دبی:

                                   

                                   


                                   

                                  هتل القصر دبی

                                  هتل القصر دبی

                                  هتل مجلل و با شکوه القصر دبی در کنار پارک آبی وایلد وادی دبی قرار دارد.اتاقهای هتل دارای بالکن و هتل دارای  امکاناتی مانند استخر سرپوشیده و روباز ،اینترنت بی سیم رایگان،مرکز آب گرم و ساحل اختصاصی است.همه ی اتاقها راحت و بزرگ هستند و دارای لوازم ضروری مانند تلویزیون با ماهواره است.و زمین تنیس و اسکواش در هتل وجود دارد.و دارای پارکینگ رایگان است

                                   

                                  مطالب تور دبی:

                                   

                                  هتل هایت ریجنسی دبی

                                  هتل هایت ریجنسی دبی

                                  هتل هایت ریجنسی دبی یکی از مجلل ترین هتلهای دبی نیز می باشد و امکاناتی از قبیل زمین اختصاصی پاتیناژ،رستوران گردان و اتاقهای رو به به خلیج فارس را در دسترس مسافران خود قرار میدهد. بازار طلا پنج دقیقه تا هتل فاصله دارد. هتل دارای یک ورزشگاه مدرن، چند زمین تنیس ، مرکز تناسب اندام  و زمین گلف می باشد. اسپا هتل نیز خدمات متفاوت ماساژ درمانی را میهمانان ارائه میدهد. این هتل دارای پنج رستوران است که، تنها رستوران گردان (چرخنده) شهر دبی محسوب می شود..در تریای هتل انواع نوشیدنی نیز موجود است.این هتل تنها پانزده دقیقه تا فرودگاه دبی فاصله دارد.

                                  مطالب تور دبی:

                                   

                                   


                                   

                                   

                                  هتل آتلانتیس پالم دبی

                                  هتل آتلانتیس پالم دبی

                                  هتل پنج ستاره آتلانتیس دبی، در جزیره معروف جمیرای دبی قرار گرفته است و دارای چشم انداز زیبا از خلیج فارس است.هتل دبی، دارای استخر دلفین ، پارک آبی وسیع و یک آکواریوم زیرآب است. اتاق های این هتل   بزرگ بوده و به سبک عربی طراحی شده اند. همه ی اتاق ها دارای تراس است و از چشم انداز دیدنی ، تلویزیون LCD وتختخوابهای بزرگ برخوردار میباشند. یکی از غذاخوری های خوب هتل، رستوران کاتالان است که انواع غذاهای ایتالیایی و فرانسوی را سرو می کند.و  رستوران عالی نوبو، خوراکهای متنوع روز ژاپنی را سرو می کند.. هتل آتلانتیس دبی دارای امکانات تفریحی مانند تفریح مارپیچ زیر آبی ،بزرگترین پارک آبی خاورمیانه ورودخانه خروشان همراه با سرسره های تقریبا عمودی است.دارای ماساژ درمانی ،مرکز آب گرم،ورزشگاه زیر نظر مربیان با تجربه ،باشگاه گلف است.. بازار شهر بیست دقیقه با هتل آتلانتیس فاصله دارد.

                                  مطالب تور دبی:

                                   

                                   


                                   

                                  هتل سامایا دیره دبی

                                   

                                   

                                  هتل پنج ستاره سامایا دبی ،فاصله کمی تا فرودگاه بین المللی دبی دارد و در موقعیتی خوب، در منطقه تجاری و اداری دیره قرار گرفته است و رو به چشم انداز  آبهای دوبی است. از این هتل به راحتی میتوان به بازارهای سنتی، مرکز بین المللی پول دبی، بازارهای خرید مدرن و بعضی از مرکزهای خرید شهر دسترسی داشت.

                                  مطالب تور دبی:

                                   

                                   


                                   

                                   

                                  هتل برج العرب دبی

                                  هتل برج العرب دبی

                                   
                                  هتل مجلل و مدرن برج العرب دبی یکی از هتلها با بهترین طراحی است،و امکانات و خدمات عالی را در اختیار میهمانان قرار می دهد. هتل  به شکل یک بادبان طراحی و ساخته شده است. سراسر این هتل در امتداد خط ساحلی دبی است. این هتل دارای دویست و دو سوئیت دوبلکس می باشد که پنجره های بزرگ رو به دریا دارد و اتاق ندارد.

                                  مطالب تور دبی:

                                   

                                   


                                   

                                   

                                  هتل برج العرب دبی

                                  هتل برج العرب دبی

                                   

                                  هتل مجلل و مدرن برج العرب دبی یکی از هتلها با بهترین طراحی است،و امکانات و خدمات عالی را در اختیار میهمانان قرار می دهد. هتل  به شکل یک بادبان طراحی و ساخته شده است. سراسر این هتل در امتداد خط ساحلی دبی است. این هتل دارای دویست و دو سوئیت دوبلکس می باشد که پنجره های بزرگ رو به دریا دارد و اتاق ندارد.

                                  مطالب تور دبی:

                                   

                                   



                                   

                                  هتل کاپترون دبی

                                  هتل کاپترون دبی

                                  هتل چهارستاره کاپترون هتلی بسیار مدرن است و در موقعیتی عالی نزدیک منطقه ی تجاری و بازار خرید دیره دبی واقع شده است.هتل دارای صد و هشتاد و هشت اتاق و سوئیت بزرگ و راحت است.چشم انداز زیبای آبنمای دبی از بالکن اتاقها قابل مشاهده است.هتل دارای امکانات رفاهی از قبیل استخر،حمام،سونا،باشگاه بدنسازی می باشد.همچنین هتل دارای چهار رستوران است که به سرو انواع غذاهای عربی می پردازد.هتل تنها پنج دقیقه تا فرودگاه دبی فاصله دارد.

                                  مطالب تور دبی:

                                   

                                   


                                   

                                  هتل سوفیتل دوبی جمیرا بیچ دبی

                                  هتل سوفیتل دوبی جمیرا بیچ دبی

                                  هتل پنج ستاره سوفیتل دبی در ساحل جمیرا و در شهر جدید دبی واقع شده است. این هتل تنها یک کیلومتر تا تفریحگاه ساحلی دبی فاصله دارد و رو به دریای خلیج فارس است.دارای رستورانهای خوب، سونا و امکانات ورزشی مدرن است. اتاقهای بزرگ هتل مجهز به تلویزیون LCD ،اثاثیه ، بالکن  اختصاصی و حمام با دوش جدا نیز است.. پارکینگ رایگان در دسترس میهمانان است.

                                  مطالب تور دبی:

                                   

                                   


                                   

                                  هتل هبتور گرند ریزورت دبی

                                   

                                  هتل تفریحگاه هبتور گرند ریزورت دبی

                                  هتل پنج ستاره هبتور گرند ریزورت دبی،در ساحل جمیرا دبی قرار گرفته است و پنجره ی اتاق های باشکوه این هتل رو به باغ و خلیج فارس است.هتل دارای امکانات رفاهی از قبیل  ساحل اختصاصی و استخرهای روباز میباشد. اتاقهای هتل همگی مجهز به تلویزیون LCD با گیرنده ماهواره و دستگاه دی وی دی است.دارای رستوران و دوازده تریا میباشد رستورانهای هتل انواع غذاهای بین المللی مانند انگلیسی ،ایتالیایی، تایلندی و لبنانی را سرو میکند.همچنین هتل دارای دو زمین اسکواش ،دو زمین تنیس و باشگاه کودکان است. هتل در کنار  تفریحگاه ساحلی دبی قرار گرفته است.این هتل تنها ده دقیقه با مرکز خرید دبی فاصله دارد.

                                  مطالب تور دبی:

                                   

                                  هتل هایت ریجنسی دبی

                                  هتل هایت ریجنسی دبی

                                  هتل هایت ریجنسی دبی یکی از مجلل ترین هتلهای دبی نیز می باشد و امکاناتی از قبیل زمین اختصاصی پاتیناژ،رستوران گردان و اتاقهای رو به به خلیج فارس را در دسترس مسافران خود قرار میدهد. بازار طلا پنج دقیقه تا هتل فاصله دارد. هتل دارای یک ورزشگاه مدرن، چند زمین تنیس ، مرکز تناسب اندام  و زمین گلف می باشد. اسپا هتل نیز خدمات متفاوت ماساژ درمانی را میهمانان ارائه میدهد. این هتل دارای پنج رستوران است که، تنها رستوران گردان (چرخنده) شهر دبی محسوب می شود..در تریای هتل انواع نوشیدنی نیز موجود است.این هتل تنها پانزده دقیقه تا فرودگاه دبی فاصله دارد.

                                  مطالب تور دبی:

                                   

                                   


                                   

                                   

                                  هتل آتلانتیس پالم دبی

                                  هتل آتلانتیس پالم دبی

                                  هتل پنج ستاره آتلانتیس دبی، در جزیره معروف جمیرای دبی قرار گرفته است و دارای چشم انداز زیبا از خلیج فارس است.هتل دبی، دارای استخر دلفین ، پارک آبی وسیع و یک آکواریوم زیرآب است. اتاق های این هتل   بزرگ بوده و به سبک عربی طراحی شده اند. همه ی اتاق ها دارای تراس است و از چشم انداز دیدنی ، تلویزیون LCD وتختخوابهای بزرگ برخوردار میباشند. یکی از غذاخوری های خوب هتل، رستوران کاتالان است که انواع غذاهای ایتالیایی و فرانسوی را سرو می کند.و  رستوران عالی نوبو، خوراکهای متنوع روز ژاپنی را سرو می کند.. هتل آتلانتیس دبی دارای امکانات تفریحی مانند تفریح مارپیچ زیر آبی ،بزرگترین پارک آبی خاورمیانه ورودخانه خروشان همراه با سرسره های تقریبا عمودی است.دارای ماساژ درمانی ،مرکز آب گرم،ورزشگاه زیر نظر مربیان با تجربه ،باشگاه گلف است.. بازار شهر بیست دقیقه با هتل آتلانتیس فاصله دارد.

                                  مطالب تور دبی:

                                   

                                   


                                   

                                  هتل سامایا دیره دبی

                                   

                                   

                                  هتل پنج ستاره سامایا دبی ،فاصله کمی تا فرودگاه بین المللی دبی دارد و در موقعیتی خوب، در منطقه تجاری و اداری دیره قرار گرفته است و رو به چشم انداز  آبهای دوبی است. از این هتل به راحتی میتوان به بازارهای سنتی، مرکز بین المللی پول دبی، بازارهای خرید مدرن و بعضی از مرکزهای خرید شهر دسترسی داشت.

                                  مطالب تور دبی:

                                   

                                   


                                   

                                   

                                  هتل برج العرب دبی

                                  هتل برج العرب دبی

                                   
                                  هتل مجلل و مدرن برج العرب دبی یکی از هتلها با بهترین طراحی است،و امکانات و خدمات عالی را در اختیار میهمانان قرار می دهد. هتل  به شکل یک بادبان طراحی و ساخته شده است. سراسر این هتل در امتداد خط ساحلی دبی است. این هتل دارای دویست و دو سوئیت دوبلکس می باشد که پنجره های بزرگ رو به دریا دارد و اتاق ندارد.

                                  مطالب تور دبی:

                                   

                                   


                                   

                                   

                                  هتل برج العرب دبی

                                  هتل برج العرب دبی

                                   

                                  هتل مجلل و مدرن برج العرب دبی یکی از هتلها با بهترین طراحی است،و امکانات و خدمات عالی را در اختیار میهمانان قرار می دهد. هتل  به شکل یک بادبان طراحی و ساخته شده است. سراسر این هتل در امتداد خط ساحلی دبی است. این هتل دارای دویست و دو سوئیت دوبلکس می باشد که پنجره های بزرگ رو به دریا دارد و اتاق ندارد.

                                  مطالب تور دبی:

                                   

                                   



                                   

                                  هتل کاپترون دبی

                                  هتل کاپترون دبی

                                  هتل چهارستاره کاپترون هتلی بسیار مدرن است و در موقعیتی عالی نزدیک منطقه ی تجاری و بازار خرید دیره دبی واقع شده است.هتل دارای صد و هشتاد و هشت اتاق و سوئیت بزرگ و راحت است.چشم انداز زیبای آبنمای دبی از بالکن اتاقها قابل مشاهده است.هتل دارای امکانات رفاهی از قبیل استخر،حمام،سونا،باشگاه بدنسازی می باشد.همچنین هتل دارای چهار رستوران است که به سرو انواع غذاهای عربی می پردازد.هتل تنها پنج دقیقه تا فرودگاه دبی فاصله دارد.

                                  مطالب تور دبی:

                                   

                                   


                                   

                                  هتل سوفیتل دوبی جمیرا بیچ دبی

                                  هتل سوفیتل دوبی جمیرا بیچ دبی

                                  هتل پنج ستاره سوفیتل دبی در ساحل جمیرا و در شهر جدید دبی واقع شده است. این هتل تنها یک کیلومتر تا تفریحگاه ساحلی دبی فاصله دارد و رو به دریای خلیج فارس است.دارای رستورانهای خوب، سونا و امکانات ورزشی مدرن است. اتاقهای بزرگ هتل مجهز به تلویزیون LCD ،اثاثیه ، بالکن  اختصاصی و حمام با دوش جدا نیز است.. پارکینگ رایگان در دسترس میهمانان است.

                                  مطالب تور دبی:

                                   

                                   


                                   

                                  هتل هبتور گرند ریزورت دبی

                                   

                                  هتل تفریحگاه هبتور گرند ریزورت دبی

                                  هتل پنج ستاره هبتور گرند ریزورت دبی،در ساحل جمیرا دبی قرار گرفته است و پنجره ی اتاق های باشکوه این هتل رو به باغ و خلیج فارس است.هتل دارای امکانات رفاهی از قبیل  ساحل اختصاصی و استخرهای روباز میباشد. اتاقهای هتل همگی مجهز به تلویزیون LCD با گیرنده ماهواره و دستگاه دی وی دی است.دارای رستوران و دوازده تریا میباشد رستورانهای هتل انواع غذاهای بین المللی مانند انگلیسی ،ایتالیایی، تایلندی و لبنانی را سرو میکند.همچنین هتل دارای دو زمین اسکواش ،دو زمین تنیس و باشگاه کودکان است. هتل در کنار  تفریحگاه ساحلی دبی قرار گرفته است.این هتل تنها ده دقیقه با مرکز خرید دبی فاصله دارد.

                                  مطالب تور دبی:

                                   

                                   


                                   

                                  هتل القصر دبی

                                  هتل القصر دبی

                                  هتل مجلل و با شکوه القصر دبی در کنار پارک آبی وایلد وادی دبی قرار دارد.اتاقهای هتل دارای بالکن و هتل دارای  امکاناتی مانند استخر سرپوشیده و روباز ،اینترنت بی سیم رایگان،مرکز آب گرم و ساحل اختصاصی است.همه ی اتاقها راحت و بزرگ هستند و دارای لوازم ضروری مانند تلویزیون با ماهواره است.و زمین تنیس و اسکواش در هتل وجود دارد.و دارای پارکینگ رایگان است

                                   

                                  مطالب تور دبی:

                                   

                                   


                                   

                                  هتل القصر دبی

                                  هتل القصر دبی

                                  هتل مجلل و با شکوه القصر دبی در کنار پارک آبی وایلد وادی دبی قرار دارد.اتاقهای هتل دارای بالکن و هتل دارای  امکاناتی مانند استخر سرپوشیده و روباز ،اینترنت بی سیم رایگان،مرکز آب گرم و ساحل اختصاصی است.همه ی اتاقها راحت و بزرگ هستند و دارای لوازم ضروری مانند تلویزیون با ماهواره است.و زمین تنیس و اسکواش در هتل وجود دارد.و دارای پارکینگ رایگان است

                                   

                                  مطالب تور دبی:

                                  arezu بازدید : 30 یکشنبه 19 مرداد 1393 نظرات (0)

                                  هتل ایبیس دیره سیتی سنتر دبی

                                   




                                  هتل ایبیس دیره سیتی سنتر دبی از هتل های 2 ستاره دبی میباشد که در مرکز شهر دبی قرار دارد و در کنار سیتی سنتر دبیمیباشد . این هتل شامل اتاق های زیبا و شیک میباشد و نزدیک به متروی شهر و مناطق تفریحی دبی است و مسافت آن تا فرودگاه دبی فقط 5 دقیقه میباشد . 

                                   

                                  مطالب مرتبط :

                                   

                                   

                                  هتل گلدن اسکوار دبی

                                   

                                   



                                   هتل گلدن اسکوار دبی از هتل های 3 ستاره دبی میباشد این هتل در منتقه دیره دبی قرار دارد و شامل 55 اتاق بزرگ و راحت است که اتاقها مجهز به سیستم تهویه میباشد . همچنین این هتل شامل استخر روباز ، سونا ، صرافی ، فروشگاه های مختلف و اتاق جلسه ی مجهز میباشد . از خدمات این هتل کرایه اتومبیل و ترانسفر فرودگاهی میباشد .

                                   

                                   

                                   

                                  مطالب مرتبط :

                                   

                                   

                                  هتل یورک اینتر نشنال دبی

                                   

                                   



                                   هتل یورک اینتر نشنال دبی از هتل های خوب 3 ستاره دبی است و در مرکز شهر دبی قرار دارد و همچنین در نزدیکی آبنمای معروف دبی بازار هندی ها ، موزه دبی و مراکز تجاری شهر دبی قرار دارد . این هتل شامل 111 اتاق و سوئیت میباشد که همه ی اتاق ها بسیار راحت و مبله میباشد و همچنین مجهز به تلویزیون با گیرنده ماهواره است . از امکانات این هتل 3 ستاره میتوان استخر بام هتل ، تراس ،  سرویس رایگان به پارک ساحلی جمیرا ، رستوران شبانه روزی که انواع غذاها و نوشیدنی ها را سرو می کند و باشگاه شبانه را نام برد . 

                                   

                                   

                                  مطالب مرتبط :

                                   

                                   

                                  هتل ورسای دبی

                                   



                                  هتل ورسای دبی یکی از هتل های 3 ستاره دبی میباشد که در مرکز شهر دبی قرار دارد که مسافت آن تا مرکز تجاری دبی و فرودگاهدبی فقط 15 دقیقه میباشد . این هتل دارای یک رستوران منحصر بفردی میباشد که انواع غذاهای بین المللی را به مسافران تور دبی ارائه می کند . در این هتل 3 ستاره صبحانه بصورت سلف میباشد . از امکانات این هتل میتوان به استخر ، جکوزی و سونا اشاره کرد .

                                   

                                  مطالب مرتبط :

                                   

                                  arezu بازدید : 25 پنجشنبه 19 تیر 1393 نظرات (0)

                                  هتل مارین دبی

                                   

                                   Dubai Marine Hotel

                                   

                                  هتل 5 ستاره ی  Dubai Marine در مجاورت ساحل واقع شده است و اقامت دلپذیری را به میهمانان خود ارائه می دهد. استخر رو باز و مرکز اسپا از جمله خدمات هتل به میهمانان می باشد. از دیگر امکانات هتل می توان ارائه خدمات نگهداری از اطفال را نام برد. این هتل و مرکز تفریحی 195 اتاقه می باشد.شیشه های دوجداره اتاق ها نیز از ورود هرگونه سر و صدا در زمان استراحت شما جلوگیری می کند. هتل فروشگاه های متعددی را دارا می باشد. یک صرافی نیز در هتل وجود دارد. اتاق برپایی جلسات و امکان کرایه ی خودرو از دیگر ویژگی های آن است. در صورت درخواست مسافرین، حمل و نقل فرودگاه در اختیارشان قرار خواهد گرفت. برنامه گردش توسط هتل ارائه می شود. زمین تنیس و سالن های زیبایی را نیز نباید فراموش کرد.

                                   

                                   

                                  مطالب مرتبط: تورلحظه آخری دبی , تور دبی تابستان 93تور دبی ماه رمضان 93 , تور دبی مرداد 93 , تور دبی تعطیلات مرداد 93 , تور دبی عید فطر 93

                                   

                                   

                                   

                                   

                                  هتل پالم دبی

                                  Dubai Palm Hotel

                                   

                                  هتل 3 ستاره ی Dubai Palm در مرکز دبی واقع شده و حدود 10 دقیقه با اتومبیل از فرودگاه فاصله دارد. تمامی اتاق های هتل بازسازی شده اند و از سیستم تهویه مطبوع, ماهواره ,تراس و اینترنت رایگان برخوردار می باشند. کلوپ های شبانه و بار از دیگر ویژگی های هتل می باشد.

                                   

                                   

                                  مطالب مرتبط: تورلحظه آخری دبی , تور دبی تابستان 93تور دبی ماه رمضان 93 , تور دبی مرداد 93 , تور دبی تعطیلات مرداد 93 , تور دبی عید فطر 93

                                   

                                   

                                   

                                   

                                  هتل امواج روتانا دبی

                                  Amwaj Rotana Jumeirah Beach

                                   

                                  هتل امواج روتانا دبی

                                  هتل 5 ستاره ی Amwaj Rotana در ساحل جمیرا بنا شده و از چشم انداز بی نظیری برخوردار می باشد. از امکانات اتاق ها می توان به تلویزیون LCD و گیرنده ی ماهواره اشاره کرد. استخر, سونا, جکوزی و باشگاه از ویژگی های دیگر آن است. رستوران هتل به نام Rosso انواع غذاهای ایتالیایی از جمله پیتزا را که در تنورهای هیزمی تپخ می شود به میهمانان ارائه می دهد. هتل حدود Km12 با مرکز شهر و 30Km از فرودگاه دبی فاصله دارد.

                                   

                                   

                                  مطالب مرتبط: تورلحظه آخری دبی , تور دبی تابستان 93تور دبی ماه رمضان 93 , تور دبی مرداد 93 , تور دبی تعطیلات مرداد 93 , تور دبی عید فطر 93

                                   

                                   

                                   

                                   

                                  هتل آتلانتیس دبی


                                   Atlantis The palm Hotel

                                   

                                   هتل 5 ستاره ی Atlantis دبی یکی از زیباترین، بزرگترین و گران قیمت ترین هتل های دبی به شمار می رود. این هتل در جزیره ی نخل جمیرای دبی بنا شده و اتاق های ان به سبک عربی ساخته شده ودارای LCD همراه با تخت خواب های بزرگ بوده و همه تراس دار می باشند. این هتل شامل رستوران های کاتالان, ایتالیایی و فرانسوی است و همچنین خوراکهای ژاپنی نیز سرو می کند. باشگاه گلف 3Km و فرودگاه دبی تا هتل با ماشین حدود 20 دقیقه فاصله دارد.


                                   هتل آتلانتیس دبی


                                  هتل آتلانتیس دبی


                                  هتل آتلانتیس دبی

                                   

                                   

                                  مطالب مرتبط: تورلحظه آخری دبی , تور دبی تابستان 93تور دبی ماه رمضان 93 , تور دبی مرداد 93 , تور دبی تعطیلات مرداد 93 , تور دبی عید فطر 93

                                   

                                  arezu بازدید : 36 پنجشنبه 19 تیر 1393 نظرات (0)

                                  بازار عطر و ادویه دبی

                                   

                                  atr va advie dubai

                                   واژه عربی بازار سوک نام دارد . عطر و ادویه های مختلف عربی در سوک وجود دارد و با عطرهای خارجی مانند: دارچین ، میخک ، هل ، وانیل و مواد معطر  از تمامی منطقه ها به دبی وارد می شود برای فروش عرضه میکنند. در این بازار به راحتی میتوانید انواع عطریات و ادویه جات را که در دسترس هستند به آسانی تهیه کنید.

                                   

                                   

                                  مطالب مرتبط: تورلحظه آخری دبی , تور دبی تابستان 93تور دبی ماه رمضان 93 , تور دبی مرداد 93 , تور دبی تعطیلات مرداد 93 , تور دبی عید فطر 93

                                   

                                   

                                   

                                   

                                   

                                  مرکز خرید وافی سیتی دبی

                                   

                                  vafi city

                                  مرکز خرید وافی سیتی دبی از مجلل ترین  مرکزهای خرید در دبی است. به همین دلیل قیمت اجناس هم به نسبت دیگر مراکز خرید متفاوت و بیشتر می باشد. مرکز خرید وافی سیتی دبی حدود سیصد فروشگاه و با وسعتی تقریبا 520 هزار متر مربع از جمله مراکز خرید لوکس و زیبای دبی است که دارای چهار طبقه است و معماری و طراحی این مرکز از معماری آثار قدیمی و باستانی مصر الهام گرفته است. هرمهای شیشه ای دیدنی در قسمت سقف مرکز خرید که به نحو خیلی زیبا رنگ آمیزی و طراحی شده است و مجسمه ای از فراعنه مصر در قسمت بیرونی مرکز خرید بر  شکوه و زیبایی مرکز خرید افزوده شده است. در نزدیکی بوتیک ها و فروشگاه های مجلل مرکز خرید ، کافی شاپ و  رستوران و و یک مرکز تفریحی هم ایجاد شده است. مرکز سرگرمی و تفریحی مرکز خرید در طبقه 3  قرار گرفته است که از مکانهای جالب و جذاب برای کودکان است.

                                  آدرس مرکز خرید وافی سیتی دبی: خیابان القطاعیات  

                                  زمان کار مرکز خرید از ساعت 10 صبح تا ساعت 10 شب و روزهای جمعه از 4/30 عصر تا ساعت 10 شب

                                   

                                   

                                  مطالب مرتبط: تورلحظه آخری دبی , تور دبی تابستان 93تور دبی ماه رمضان 93 , تور دبی مرداد 93 , تور دبی تعطیلات مرداد 93 , تور دبی عید فطر 93

                                   

                                   

                                   

                                  مرکز خرید لامسی پلازا دبی


                                  Lamcy Plaza

                                   

                                  لامسی پلازا دبی

                                  این مجموعه بی نظیر, بیش از 150 برند معروف خرده فروشی محلی و بین المللی را در بر می گیرد و برطرف کننده ی نیاز تمام اعضای خانواده است. اجناس در این مرکز با قیمت مناسب ارائه می شود. شما می توانید با خیال راحت کودکان خود را به این جا بیاورید, با این اطمینان که کارکنان ماهر این مرکز مراقب آنها هستند. خرید از لامسی پلازا, تجربه ای بی نظیر و رضایت بخش را برای شما به ارمغان می آورد. این مرکز زمان حراج ها و تخفیف های خود را با موسیقی به مشتریان ارائه می کند. فود کورتهای این جا از کاملترین فود کورتهای امارات متحده به شمار می رود که تمام ذایغه ها را در بر می گیرد. KFC, Pizza Hut, Thai Express, indian Snacks, McDonalds از جمله ی آنهاست.

                                   

                                   

                                  مطالب مرتبط: تورلحظه آخری دبی , تور دبی تابستان 93تور دبی ماه رمضان 93 , تور دبی مرداد 93 , تور دبی تعطیلات مرداد 93 , تور دبی عید فطر 93

                                  arezu بازدید : 28 سه شنبه 10 تیر 1393 نظرات (0)

                                  تور سافاری دبی

                                   

                                  net safari dubai


                                  تور سافاری دبی از معروفترين و بهترین تورهای دبی است که هدف عمده اين تور، زندگی باديه نشينان و چهره کوير را به بازديدکنندگان نشان می دهند.تور سافاری دبی از چند ساعت تا چند روز متغییر می باشد .تور رایجی که میتوانید استفاده کنید تقریبا ساعت 3 تا 4 عصربه سمت صحرا و کویر حرکت می کنند و با ماشین های 4 محوره در شنهای کویر گردش میکنند و به کمپی می رسند که به شکل سنتی درست شده است .موزیک و رقص عربی و بوفه کامل و شام نوشیدنی در دل کویر و زیر آسمان تمییز و زیبای کویر و حنا گذاشتن دست خانم ها با طرح های سنتی از برنامه های کویر می باشد. گردش تور سافاری دبی ساعت 10 شب به پایان می رسد . تورهای چند روزه و یا یک روزه بازدید از مزرعه های پرورش شتر در صحرا , بازدید از روستاها , کوه های حجر , بازدید از منظقه بسار زیبای حتا و در رستوران هتل صرف انواع غذاهای لذیذ , امکانات ورزشی و بازدید از مسجد قدیمی امارات و بازدید از جمعه بازار از برنامه های تور می باشد که برای بازدید کنندگان در نظر گرفته شده است.

                                   

                                   

                                   

                                  مطالب مرتبط:   تور دبی تابستان 93,   تور دبی تیر 93توردبی ,  تورلحظه آخری دبی,   تور دبی 93

                                   

                                   

                                   

                                  تور جت اسکی دبی

                                   

                                   

                                   

                                   

                                   

                                   

                                   Jet Ski Tours in Dubai

                                   

                                  تور جت اسکی دبی از تفریحات دبی می باشد که باعث تفریح و شادی گردشگران و مسافران دبی است. شرکت گلدن لند از مراکزی است که برای گردشگران این مرکز تفریحی را مهیا کرده است و  مربیانی با تجربه و جلیقه های نجات استاندارد برای این مرکز تفریحی تدارک دیده شده است. جت اسکی ها مدرن و جدید می باشند و میتوانید در آبهای بسیار زیبای سواحل دبی از تفریح سالم آب لذت ببرید و خاطره ای به یادماندنی را تجربه کنید .

                                   

                                   

                                  مطالب مرتبط:   تور دبی تابستان 93,   تور دبی تیر 93توردبی ,  تورلحظه آخری دبی,   تور دبی 93

                                   

                                   

                                   

                                  تور غواصی دبی

                                   

                                   

                                   

                                   

                                  net ghavasi dubai

                                   

                                  برنامه های تفریحی و آموزشی غواصی برای نخستین بار بوسیله شرکت توریستی گلدن لند ، با حضور مربیان خبره اروپایی شرکت بین المللی پادی در امارات متحده عربی برای علاقه مندان اجرا می شود .  همه دوره های آموزشی غواصی با مدرک معتبر از کشور انگلیس به شرکت کنندگان داده می شود. این آموزش غواصی دارای دوره های مختلف و با هزینه های متفاوتی می باشد که هرکدام علاقه مندان خود را دارد.

                                   

                                   

                                  مطالب مرتبط:   تور دبی تابستان 93,   تور دبی تیر 93توردبی ,  تورلحظه آخری دبی,   تور دبی 93

                                   

                                   

                                   

                                  تور بالن سواری دبی

                                   

                                   

                                   

                                   

                                   

                                   

                                   

                                   

                                   

                                   

                                  net valon savari dubai

                                   

                                  از داخل بالن  كه به ملايمت در هوا شناور می باشد میتوانید در هنگام سيپده دم هوای خنک را در ارتفاع چند متري بر بالای ريگزار سرخ هستند با آرامش کامل حس كنيد و چشم اندازهايي را كه در زير پاهايتان می باشد را تماشا كنيد. در تور بالن سواری صحرا را از جايي می بینید كه كمتر كسي ديده بيابان عظيم و بزرگ را از این ارتفاع دیده باشد و كوههاي نا هموار هاجر در شرق را تماشا می کنید و افق مدرن دبي را از سوی غرب می بینید.

                                   

                                   

                                  مطالب مرتبط:   تور دبی تابستان 93,   تور دبی تیر 93توردبی ,  تورلحظه آخری دبی,   تور دبی 93

                                   

                                  arezu بازدید : 20 سه شنبه 10 تیر 1393 نظرات (0)

                                  هتل رز ریحان دبی

                                  Rose Rayhaan by Rotana Hotel

                                   

                                  هتل 4 ستاره ی Rose Rayhaan by Rotana، مرتفع ترین هتل در سرتاسر دنیا می باشد. در اطراف هتل ایستگاه های متعدد مترو، رستوران و کافه واقع شده است و اقامت آرام و بی نظیری را به میهمانان ارائه می دهد. مرکز اداری DIFC در نزدیکی هتل قرار گرفته. دارای 333 متر ارتفاع و 72 طبقه می باشد و از اتاق ها و سوئیت های بزرگ و مدرنی برخوردار است که هریک به تلویزیون LCD مجهز بوده و منظره ای چشم گیر از شهر دبی را به تصویر می کشد. . استخر هتل در طبقه چهارم قرار گرفته است. از جمله دیگر امکانات هتل جکوزی، اسپا، سونا، اتاق بخار و حمل و نقل دو طرفه ی فرودگاه را می توان نام برد. میهمانان می توانند پیاده به بازار دبی که بزرگترین بازار در دنیا محسوب می شود بروند. نمایشگاه دبی، بازارهای امارات و Burjuman با اتومبیل حدود 10 دقیقه فاصله دارند. در طول ماه رمضان، بوفه هتل صبحانه و یا سحری را در اتاق میهمانان سرو می کند.

                                   

                                  مطالب مرتبط:   تور دبی تابستان 93,   تور دبی تیر 93توردبی ,  تورلحظه آخری دبی,   تور دبی 93

                                   

                                   

                                   

                                  هتل دیره تاون دبی

                                   

                                   

                                   

                                   

                                  Deira Town Hotel

                                   

                                  Deire Town Hotel

                                   

                                  هتل 3 ستاره ی Deira Town می تواند بهترین انتخاب برای کسانی که به قصد کار و یا برای تفریح آمده اند باشد. هتل امکانات فراوانی را از ابتدا در اختیاره میهمانان قرار می دهد. بیشترین توجه خدمه به آسایش مسافران معطوف است و با میهمان نوازی پزیرای میهمانان گرامی می باشد. هتل شامل 76 اتاق و تعدادی سوییت می باشد. هتل دارای مرکز تجاری بوده که اینترنت رایگان در اختیار شما قرار می دهد. اتاق های هتل دارای مینی بار و حمام همراه با سشوار می باشد. کافی شاپ 24 ساعته و کلوپ های ایرانی و هندی از دیگر ویژگی های آن است.

                                   

                                   

                                  مطالب مرتبط:   تور دبی تابستان 93,   تور دبی تیر 93توردبی ,  تورلحظه آخری دبی,   تور دبی 93

                                   

                                   

                                   

                                  هتل دلمون دبی

                                   

                                   

                                   

                                   

                                  Delmon Hotel

                                   

                                  هتل دلمون دبی

                                   

                                  هتل 4 ستاره ی Delmon، اقامت آرامی را با قیمت مناسب به میهانان خود ارائه می دهد. هتل در مرکز شهر دبی و در نزدیکی مرکز خرید Al Ghura و مراکز تفریحی قرار گرفته حدود Km5 با فرودگاه بین المللی دبی فاصله دارد. موقعیت مناسب هتل و مجاورت آن با مترو، برج ساعت دبی و آبنمای شهر باعث شده تا هتل چه برای گردشگران و چه مسافران کاری که هدف اقتصادی دارند به مکانی بسیار عالی بدل شود. گشت و گذار روزانه و رایگان به ساحل، مراکز خرید و مرکز تجارت جهانی در زمان برگذاری نمایشگاه ها, در اختیار علاقه مندان قرارداده شده است. هتل، حمل و نقل رایگان به سمت فرودگاه و یا هتل را دارا می باشد. ( با رزرو قبلي48 ساعته). اتاق های هتل، راحت بوده و مجهز به سیستم تهویه مطبوع و تمامی امکانات رفاهی مدرن می باشند. رستوران هتل انواع غذاهای ایرانی, عربی ,فیلیپینی و همچنین خوراکیهای متنوع بین المللی را برای میهمانان خود سرو می کند. هتل  Delmonهمچنین امکاناتی را برای معلولان درنظر گرفته است.

                                   

                                   

                                  مطالب مرتبط:   تور دبی تابستان 93,   تور دبی تیر 93توردبی ,  تورلحظه آخری دبی,   تور دبی 93

                                   

                                   

                                   

                                  هتل اونیو دبی

                                   

                                   

                                   

                                   

                                  Avenue Hotel

                                   

                                  avenue hotel

                                  هتل 4 ستاره ی Avenue که پیش تر هتل Manhatan نام داشت با 133 اتاق در خیابان رقه دبی واقع شده است و دارای رستوران با غذای محلی و بین المللی و استخر روباز در پشت بام  و همچنین باشگاه بدنسازی و دارت و بیلیارد و اینترنت است. این هتل دارای حمل و نقل فرودگاهی رایگان بوده و معمولا با خدمات صبحانه وناهار پذیرای میهمانان می باشد. از دیگر امکانات هتل دارا بودن کلوپ های مکزیکی و فیلیپینی همراه با موسیقی زنده را می توان نام برد.  رستوران هتل با تدارک انواع غذاهای لذیذ و متنوع آماده پذیرایی از میهمانان و مسافران می باشد.

                                   

                                   

                                  مطالب مرتبط:   تور دبی تابستان 93,   تور دبی تیر 93توردبی ,  تورلحظه آخری دبی,   تور دبی 93

                                   

                                   

                                   

                                  هتل فورچون بوتیک دبی

                                   

                                   

                                   

                                   

                                  Fortune Boutique Hotel

                                   

                                   فاصله هتل 4 ستاره ی  Fortune Boutique تا فرودگاه دبی حدود ۱۰ دقیقه و تا مرکز تجاری دبی کوتاه می باشد. دارای سرویس رایگان به سیتی سنتر دی ره و پارک ساحلی است. این هتل بزرگترین اتاق ها را در میان هتل های 4 ستاره ی دبی دارا می باشد. رستوران هتل انواع غذاهای شرق دور و آسیای جنوبی را سرو می کند. استخر سر پوشیده و سر باز, جکوزی, سونای خشک, باشگاه و اینترنت رایگان از جمله ویژگی های این هتل به شمار می رود.

                                   

                                   

                                  مطالب مرتبط:   تور دبی تابستان 93,   تور دبی تیر 93توردبی ,  تورلحظه آخری دبی,   تور دبی 93

                                   

                                   

                                  arezu بازدید : 25 سه شنبه 10 تیر 1393 نظرات (0)

                                  هتل سیتی استار دبی

                                   

                                  City Star Hotel

                                  هتل سیتی استار دبی

                                  هتل 3 ستاره ی City Star در جاده ی Salahuddin واقع شده است. با کمی پیاده روی به فروشگاهای اصلی شهر می رسیم. در رستوران هتل انواع مختلف غذاهای لذیذ ایرانی و عربی سرو می شود. از امکانات دیگر آن می توان به اینترنت, کافی شاپ 24 ساعته و فکس و حمل و نقل از هتل به فرودگاه, فروشگاه ها و ساحل را نام برد. همچنین هتل و اتاقها برای معلولین عزیز هم تجهیز شده تا این افراد هم از سفر خود لذت ببرند. هتل با وجود اینکه سه ستاره است ولی بسیار تمییز و زیبا طراحی شده است و محیطی مناسب برای گذراندن اوقاتی خوش و به یاد ماندنی می باشد.

                                  مطالب مرتبط:   تور دبی تابستان 93,   تور دبی تیر 93توردبی ,  تورلحظه آخری دبی,   تور دبی 93

                                   

                                  هتل سان اند سند دبی

                                   

                                  Sun & Sand Hotel

                                  هتل سان اند سند دبی

                                  هتل 3 ستاره ی Sun & Sand ، در مرکزیترین منطقه تجاری شهر دبی قرار گرفته و حدود 5 دقیقه به صورت پیاده تا برج ساعت فاصله دارد. از امکانات هتل می توان به استخر سرپوشیده ، ورزشگاه، اتاق های شیک و مجهز به تلویزیون با گیرنده ماهواره اشاره کرد. تعدادی ازاتاقهای لوکس هتل ازسالن نشیمن بزرگ و مبلمان مدرن برخوردار می باشند. میهمانان مي توانند در سونا و جکوزی هتل، اوقاتی را به آرامش سپری کرده و با استفاده از اطلاعات گردشگری ارائه شده توسط هتل، گردش خود را در شهربرنامه ریزی کنند. رستوران این هتل انواع غذاهای محلی و بین المللی را سرو می کند. بار هتل نیز به سرو انواع نوشیدنی ها می پردازد. با ماشین, هتل 10 دقیقه ،تا فرودگاه دوبی فاصله داشته و حمل و نقل فرودگاه در اختیار مسافرین قراردارد. پارکینگ به صورت رایگان در محوطه هتل موجود است. رزرو قبل از ورود الزامیست.

                                  مطالب مرتبط:   تور دبی تابستان 93,   تور دبی تیر 93توردبی ,  تورلحظه آخری دبی,   تور دبی 93

                                   

                                  هتل ارکید دبی

                                  هتل ارکید دبی

                                  Hotel  Orchid

                                  Hotel Orchid Dubai

                                  هتل 3 ستاره ی Orchid در سال 1997 ساخته شده و شامل 7 طبقه می باشد و در منطقه ی دیره- رقه واقع شده است. این هتل امکاناتی بسیار عالی از جمله استخر, سونا, پارکینگ, جکوزی, لابی و تسحیلات اجاره ماشین در اختیار میهمانان قرار می دهد. داخل اتاق ها نیز مجهز به ایر کاندیشنر, تلویزیون, ماهواره, رادیو, خط تلفن, سشوار و یخچال می باشد. این هتل از میهمانان خود با غذاهای دریایی محلی در وعده های شام و ناهار پذیرایی می کند.

                                  مطالب مرتبط:   تور دبی تابستان 93,   تور دبی تیر 93توردبی ,  تورلحظه آخری دبی,   تور دبی 93

                                   

                                  هتل نیهال دبی

                                   

                                  Hotel Nihal Dubai

                                  hotel nihal dubai

                                  هتل 3 ستاره ی Nihal در نزدیکی برج ساعت و مکانی مناسب در دیره قرار گرفته و با مراکز خرید شهر فاصله ی کمی دارد. حمل و نقل به سمت فرودگاه که در فاصله ی  4Kmاز هتل واقع شده توسط هتل انجام می گیرد. هتل دارای 70 اتاق و سوییت می باشد که به سبک سنتی تزیین شده اند. رستوران های هتل غذاهای چینی, هندی, گوان و انواع خوراک های بین المللی را سرو می کند. 

                                   

                                  مطالب مرتبط:   تور دبی تابستان 93,   تور دبی تیر 93توردبی ,  تورلحظه آخری دبی,   تور دبی 93

                                   

                                  arezu بازدید : 22 سه شنبه 10 تیر 1393 نظرات (0)

                                  هتل سیتی سیزن دبی

                                  هتل سیتی سیزن دبی

                                  هتل سیتی سیزن دبی، درمرکز شهر دوبی و در کنار مرکز تجاری ، جاذبه های دبی و آبنمای دوبی واقع شده است. این هتل مدرن شامل صد و هشتاد اتاق و سوئیت است که بسیار راحت و مبله شده است. رستوران هتل انواع خوراکهای تایلندی را سرو میکند.فاصله ی این هتل تا فرودگاه دبی ده دقیقه با ماشین و تا مراکز تجاری سیتی سنتر پنج دقیقه است.

                                   

                                   

                                   

                                  هتل دلمون دبی

                                  هتل دلمون دبی

                                  هتل چهار ستاره دلمون کنار مرکز خرید الغورا و در  مرکز شهردبی نیز واقع شده است هتل دارای موقعیت عالی است و نزدیک به  آبنمای دوبی ،متروی آل ریگا، برج ساعت دوبی قرار گرفته است.سرویس رایگان به مراکز خرید، ساحل و مرکز تجاری در دسترس میهمانان قرار می گیرد. هتل دارای ترانسفر رایگان از فرودگاه دبی است اتاق های هتل، دارای سیستم تهویه مطبوع و  امکانات رفاهی است. هتل دارای یک رستوران است که انواع غذاهای بین المللی،فیلیپینی، عربی و ایرانی را سرو میکند. هتل دلمون فقط پنج کیلومتر تا فرودگاه  دوبی فاصله دارد.

                                   

                                  هتل روتانا رز ریحان بای دبی

                                  هتل روتانا رز ریحان بای دبی
                                   
                                  هتل روتانا رز ،یکی از بلندترین هتلها در سراسر جهان است که سیصد و سی و سه متر ارتفاع دارد و هفتاد و دو طبقه است. در نزدیک هتل کافه ،ایستگاه های متعدد مترو و رستوران است . مرکز اداری در نزدیکی هتل قرار گرفته است.، هتل شامل اتاقها و سوئیتهای مدرن و بزرگی است که که مجهز به تلویزیون LCD و رو به چشم انداز زیبای شهر است و همچنین هتل دارای سونا، اتاق بخار،جکوزی، اتاق ماساژ، ترانسفر  فرودگاه است.. استخر هتل در طبقه چهارم واقع شده است. .فاصله ی هتل تا بازارهای امارات ،نمایشگاه دوبی تنها ده دقیقه با ماشین است.

                                  هتل گراند سنترال دبی

                                   



                                  هتل گراند سنترال دبی از هتل های 4 ستاره دبی است که بسیار مجلل و لوکس میباشد و دارای امکاناتی مانند سونا ، حمام ترکی و بخار ، مرکز سلامت و آبگرم ، ماساژ ، استخر روباز ، بالکن برای حمام آفتاب و خدمات نگهداری از کودکان برای رفاه و آرامش خیال خوانواده های عریز میباشد . همچنین يک صرافي نيز در این هتل وجود دارد . همچنین این هتل خدمات ترانسفر رایگان به فرودگاه را نیز داراست .

                                   

                                   

                                  هتل فورچون گرند دبی

                                  هتل فورچون گرند دبی

                                  هتل فورچون گرند دبی ، یکی از هتلهای لوکس و مدرن در مرکز شهر دوبی نیز است هتل دارای امکاناتی از قبیل  استخر ، سونا،  و رستوران های عالی است. اتاق های هتل مجهز به تلویزیون LCD ،حمام اختصاصی است .  رستوران و تریا هتل انواع غذاهای بین المللی و سنتی را به میهمانان به صورت سلف سرویس ارائه میکنند. هتل، تا فرودگاه بین المللی و نمایشگاه تجاری جهانی پانزده دقیقه با ماشین فاصله دارد.

                                   





                                  هتل هالمارک از هتل های 4 ستاره دبی است که در مرکز منطقه تجاری دبی و در خیابان آل ریگا واقع شده است . این هتل شامل 114 اتاق و سوئیت بزرگ و شیک ،لوکس و تمیز میباشد . امکانات این هتل دبی شامل استخر بام ، استخر کودکان ،محوطه آفتاب ، رستوران ، سونا ، اتاق بخار ، مرکز سلامت ، تناسب اندام ، ورزشگاه مجهز برای علاقه مندان به ورزش و خدما ماساژ درمانی میباشد . رستوران های هتل دارای خوراک های متنوع بین المللی و چینی را به صورت سلف سرویس به مهمانان تور دبی ارائه می کند. این هتل چهار ستاره در کنار مراکز خرید ، بازار مینا و آبنمای معروف دبی قرار دارد .

                                  هتل مسکو دبی

                                  هتل مسکو دبی

                                  هتل چهار ستاره ، در مرکز دیره در خیابان آل مکتوم  و در کنار برج ساعت دوبی و آبنمای معروف واقع شده است. هتل دارای صد و سی و هشت اتاق بزرگ است و به سبک روسی طراحی شده است که بسیار زیبا تزیین شده اند . هتل دارای رستوران روسی ،کافی شاپ ولگا، باشگاه شبانه ،تفریحات سرگرم کننده از قبیل استخر روباز و باشگاه تناسب اندام است. هتل نزدیک به مراکز خرید شهر است. و تنها چند قدم تا مراکز تجاری و مالی شهر فاصله دارد .


                                  برچسب‌ها: تور دبی
                                  + نوشته شده در  دوشنبه نهم تیر 1393ساعت 15:24  توسط chaharfasl  |  نظر بدهید

                                  هتل تریدرز دبی

                                  هتل تریدرز دبی

                                  هتل تریدرز دبی

                                  هتل زیبا ی 4 ستاره تریدرز در بهترین منطقه تجاری و اقتصادی دیره واقع شده است.هتل دارای دویست و پنجاه اتاق مجز به امکانات لوکس و با طراحی زیبا می باشد .همچنین امکاناتی از قبیل ترانسفر فرودگاه،خدمات عالی هتل ،ورزشگاه مدرن و پارکینگ رایگان در هتل وجود دارد.رستوران هتل انواع غذاهای بین المللی را در یک محیطی زیبا به میهمانان ارائه می دهد.

                                  هتل لوتوس دبی


                                   


                                  هتل لوتوس دبی از هتل های 4 ستاره دبی میباشد که در مرکز شهر دبی دیره قرار دارد و فقط 5KM از فرودگاه بین الملل دبی فاصله دارد . اتاق های این هتل دارای چشم انداز و معماری زیبایی هستند . از امکانات رفاهی این هتل میتوان به  بار ، رستوران شبانه روزی ، پارکینگ رایگان و ترانسفر رایگان به مراکز خرید و ساحل و فرودگاه اشاره کرد .

                                  هتل کنکورد امارات اند رزیدنس دبی

                                  هتل کنکورد امارات اند رزیدنس دبی

                                  این هتل 4 ستاره در مرکز شهر دبی قرار گرفته است و فاصله ی کمی تا آبنما،بازار ادویه و طلا،باشگاه گلف و فرودگاه دبی دارد.هتل دارای امکاناتی از قبیل اتاقهای بازی مانند اسنوکر،پینگ پنگ،فوتبال دستی،بازی بیلیارد و مرکز دندانپزشکی و مراکز خرید میباشد.همچنین هتل با برنامه های گشت شهری مانند تور دریا،تور صحرا،ماهیگیری با قایق های سنتی گردشگران زیادی را دارد.

                                   

                                   

                                  هتل رامادا دبی

                                   



                                  هتل رامادا دبی از هتل های 4 ستاره دبی میباشد که در محیطی عالی و در مرکز منطقه بر دبی واقع شده است و فقط چند قدم تا مرکز خرید برجمان دبی فاصله دارد . این هتل دارای اتاق های راحت و بزرگ و امکانات مدرن و شیک و راحت میباشد و همچنین برای علاقه مندان به ورزش باشگاه بدنسازی و استخر نیز وجود دارد . رستوران و پارکینگ این هتل بصورت رایگان در اختیار مسافران تور دبی قرار دارد .

                                  هتل سیتی سنتر رزیدنس دبی

                                  هتل سیتی سنتر رزیدنس دبی

                                  این هتل 4 ستاره که در موقعیت مناسبی قرار دارد دسترسی به مکانهای گردشگری بسیار راحت است.هتل دارای امکاناتی از قبیل استخر روباز،سونا،ماساژ ، غواصی و خدمات نگهداری از کودکان است.همچنین هتل شامل سیصد و هجده اتاق لوکس و زیبا ،زمین گلف،فروشگاههای گوناگون، صرافی و اتاق جلسه مجهز است.در صورت درخواست میهمانان اتومبیل کرایه و ترانسفر فرودگاه در اختیارشان خواهد بود.و میتوانید در فعالیتهای ورزشی هتل از فبیل بولینگ،پرتاب دارت،اسکواش،بیلیارد،بولینگ،تنیس ،غواصی و اسب سواری شرکت کنید و لذب ببرید.

                                   

                                  هتل شرایتون دیره دبی

                                  هتل شرایتون دیره دبی

                                  هتل چهار ستاره شرایتون دیره دبی فاصله کمی تا فرودگاه بین المللی دبی دارد.و در کنار نمایشگاهها و مراکز خرید قرار گرفته است.این منطقه به دلیل اینکه نزدیک باشگاه گلف،مرکز تجاری شیخ زاید،بازار طلا،آبنمای معروف دبی قراز گزفته مهمترین مکان گردشگری نیز هست.دارای رستوران مدرن و مجهز میباشد

                                  مطالب مرتبط : تور دبی تابستان ، تور دبی تابستان 93 ، ديدنيهاي دبی ، تور دبی تابستان 93 ، بازارهای دبی ، تور دبی تابستان 93 تفريحات دبی

                                   

                                  arezu بازدید : 23 سه شنبه 10 تیر 1393 نظرات (0)

                                  هتل آتلانتیس پالم دبی

                                  هتل آتلانتیس پالم دبی

                                  هتل پنج ستاره آتلانتیس ، در جزیره معروف جمیرای دوبی قرار گرفته است و دارای چشم انداز زیبا از خلیج فارس است.هتل، دارای استخر دلفین ، پارک آبی وسیع و یک آکواریوم زیرآب است. اتاق های این هتل   بزرگ بوده و به سبک عربی طراحی شده اند. همه ی اتاق ها دارای تراس است و از چشم انداز دیدنی ، تلویزیون LCD وتختخوابهای بزرگ برخوردار میباشند. یکی از غذاخوری های خوب هتل، رستوران کاتالان است که انواع غذاهای ایتالیایی و فرانسوی را سرو می کند.و  رستوران عالی نوبو، خوراکهای متنوع روز ژاپنی را سرو می کند.. هتل آتلانتیس دبی دارای امکانات تفریحی مانند تفریح مارپیچ زیر آبی ،بزرگترین پارک آبی خاورمیانه ورودخانه خروشان همراه با سرسره های تقریبا عمودی است.دارای ماساژ درمانی ،مرکز آب گرم،ورزشگاه زیر نظر مربیان با تجربه ،باشگاه گلف است.. بازار شهر بیست دقیقه با هتل آتلانتیس فاصله دارد.

                                   

                                  هتل القصر دبی

                                  هتل القصر دبی

                                  هتل مجلل و با شکوه القصردر کنار پارک آبی وایلد وادی دبی قرار دارد.اتاقهای هتل دارای بالکن و هتل دارای  امکاناتی مانند استخر سرپوشیده و روباز ،اینترنت بی سیم رایگان،مرکز آب گرم و ساحل اختصاصی است.همه ی اتاقها راحت و بزرگ هستند و دارای لوازم ضروری مانند تلویزیون با ماهواره است.و زمین تنیس و اسکواش در هتل وجود دارد.و دارای پارکینگ رایگان است

                                   

                                  هتل جمیرا تاور امارات دبی

                                  هتل جمیرا تاور امارات دبی

                                  هتل پنج ستاره و مجلل جمیرا تاور امارات، در خیابان شیخ زاید قرار گرفته است و اتاقهای بزرگ این هتل دارای امکاناتی مانند اینترنت بی سیم پر سرعت ,پذیرایی در اتاق،طبقه ای مخصوص بانوان،پانزده رستوران وتریا که انواع غذاهای بین المللی را سرو میکند.هتل دارای چهارصد اتاق و سوئیت بزرگ و راحت است که مجهز به حمامهای لوکس و مدرن هستند،دو مرکز سلامت،بالکن آفتاب گیر،استخر شنا و اتوبوس برای دسترسی به پارک وایلد وادی و ساحل است

                                   

                                  هتل هایت ریجنسی دبی

                                   

                                   

                                  هتل هایت ریجنسی دبی یکی از بهترین مجلل ترین هتل های دبی است که دارای امکاناتی شامل زمین اختصاصی پاتیناژ ، رستوران گردان و اتاق های رو به به خلیج همیشه فارس است را در اختیار  مسافران تور دبی قرار می دهد . همچنین بازار طلا حدود 5 دقیقه تا این هتل فاصله دارد . همچنین هتل هایت ریجنسی دارای یک ورزشگاه مدرن ، چند زمین تنیس ، مرکز تناسب اندام و زمین گلف می باشد تا مسافران این هتل بتوانند ساعاتی پر از آرامش را در این هتل داشته باشند همچنین هتل نیز خدمات متفاوت ماساژ درمانی را به میهمانان ارائه می دهد. این هتل شامل 5 رستوران است که تنها رستوران گردان شهر دبی بحساب می آید . در تریای هتل انواع نوشیدنی نیز موجود میباشد و نیز فاصله این هتل این هتل تا فرودگاه فقط 15 دقیقه میباشد .

                                  مطالب مرتبط : تور دبی تابستان ، تور دبی تابستان 93 ، ديدنيهاي دبی ، تور دبی تابستان 93 ، بازارهای دبی ، تور دبی تابستان 93 تفريحات دبی

                                   

                                   

                                  هتل جمیرا تاور امارات دبی

                                   

                                   



                                   هتل جمیرا تاور امارات دبی از هتل های 5 ستاره دبی میباشد که در خیابان شیخ زاید واقع شده است . اتاقهای بزرگ این هتل شامل امکانات اینترنت بی سیم پر سرعت ، پذیرایی در اتاق ، طبقه ای مخصوص بانوان ، 15 رستوران و تریا که انواع غذاهای بین المللی را سرو می کند .  هتل جمیرا تاور امارات دبی دارای 400 اتاق و سوئیت بزرگ و راحت میباشد که مجهز به حمام های لوکس و مدرن هستند همچنین دارای 2 مرکز سلامت ، بالکن آفتاب گیر ، استخر شنا و اتوبوس برای دسترسی به پارک وایلد وادی دبی  و ساحل میباشد .

                                  arezu بازدید : 20 سه شنبه 10 تیر 1393 نظرات (0)

                                  هتل تاج پالاس دبی

                                  دبی هتل رز روتانا


                                  هتل تاج پالاس دبی یکی از هتل های 5 ستاره و  مجلل دبی میباشد که دارای اتاق هایی به مساحت  61MM میباشد و دارای امکاناتی مانند استخر ، اتاق های لوکس ، 6 رستوران میباشد. از مزیت های این هتل پنج ستاره این است که ایستگاه مترو چند قدم با هتل فاصله دارد . اتاق های این هتل امکاناتی مانند کف پارکت ، مبلمان کلاسیک ، اینترنت رایگان ، حمام لوکس و تراس اختصاصی بزرگ رو به شهر دارد . همچنین هتل آپارتمان هایی را در اختیار میهمانان تور دبی قرار میدهد. 

                                   

                                  دبی هتل سیتی استار



                                  این هتل پنج ستاره شامل چشم انداز بسیار زیبا به خلیج فارس میباشد و در ساحل جمیرا واقع شده است . هتل امواج روتانا ساحل جمیرا دبی شامل امکاناتی مانند سونا ، استخر روباز ، ورزشگاه ، جکوزی و اتاق های لوکس با تراس میباشد . رستوران هتل انواع غذاهای متنوع ایتالیایی و پیتزاهایی که در تنورهای هیزمی آماده میشوند میباشد و همچنین در رستوران بنی هانا انواع غذاهای دریایی تازه ، سوشی و استیک به میهمانان ارائه میشود . امکانات اتاق های این هتل 5 ستاره دارای تلویزیون LCD با گیرنده ماهواره ، حوله حمام ، سیستم تهویه مطبوع ، چای و قهوه ساز میباشد . فاصله این هتل تا فروذگاه 30 KM و همچنین تا مرکز شهر 12KM  میباشد .

                                   

                                  هتل امواج روتانا ساحل جمیرا دبی



                                  این هتل پنج ستاره شامل چشم انداز بسیار زیبا به خلیج فارس میباشد و در ساحل جمیرا واقع شده است . هتل امواج روتانا ساحل جمیرا دبی شامل امکاناتی مانند سونا ، استخر روباز ، ورزشگاه ، جکوزی و اتاق های لوکس با تراس میباشد . رستوران هتل انواع غذاهای متنوع ایتالیایی و پیتزاهایی که در تنورهای هیزمی آماده میشوند میباشد و همچنین در رستوران بنی هانا انواع غذاهای دریایی تازه ، سوشی و استیک به میهمانان ارائه میشود . امکانات اتاق های این هتل 5 ستاره دارای تلویزیون LCD با گیرنده ماهواره ، حوله حمام ، سیستم تهویه مطبوع ، چای و قهوه ساز میباشد . فاصله این هتل تا فروذگاه 30 KM و همچنین تا مرکز شهر 12KM  میباشد .

                                  مطالب مرتبط : تور دبی تابستان ، تور دبی تابستان 93 ، ديدنيهاي دبی ، تور دبی تابستان 93 ، بازارهای دبی ، تور دبی تابستان 93 تفريحات دبی

                                  هتل ساحلی جمیرا دبی

                                  از امکانات این هتل 5 ستاره ساحلی میتوان به 20 تریا و رستوران ، ساحل اختصاصی ، 5 استخر و دیوار عاج دار (  دیوار نوردی) اشاره کرد و همچنین اتاقهای این هتل رو به دریا میباشد و علاقه مندان می توانند از پارک آبی وادی دبی که نزدیک هتل ساحلی جمیرا دبی است بصورت رایگان استفاده کنند . اتاقهای بزرگ این هتل پنجره های بزرگ رو به دریای خلیج همیشه فارس دارند . اتاقهای این هتل به تلویزیون LCD و اینترنت رایگان تجهیز شده اند . رستوران این هتل انواع غذاهای آرژانتینی ، ایتالیایی ، تگزاسی ، لبنانی و مکزیکی را به مسافران تور دبی ارائه میکند . از امکانات ورزشی این هتل نیز می توان به باشگاه ورزشی ، زمین تنیس ، مرکز غواصی ، استخر آب گرم  ، کلاسهای ایروبیک و باشگاه کودکان اشاره کرد . 

                                   

                                   

                                  هتل هایت ریجنسی دبی

                                  هتل هایت ریجنسی دبی

                                  هتل هایت ریجنسی دبی یکی از مجلل ترین هتلهای دبی نیز می باشد و امکاناتی از قبیل زمین اختصاصی پاتیناژ،رستوران گردان و اتاقهای رو به به خلیج فارس را در دسترس مسافران خود قرار میدهد. بازار طلا پنج دقیقه تا هتل فاصله دارد. هتل دارای یک ورزشگاه مدرن، چند زمین تنیس ، مرکز تناسب اندام  و زمین گلف می باشد. اسپا هتل نیز خدمات متفاوت ماساژ درمانی را میهمانان ارائه میدهد. این هتل دارای پنج رستوران است که، تنها رستوران گردان (چرخنده) شهر دوبی محسوب می شود..در تریای هتل انواع نوشیدنی نیز موجود است.این هتل تنها پانزده دقیقه تا فرودگاه دبی فاصله دارد.

                                  arezu بازدید : 27 چهارشنبه 28 خرداد 1393 نظرات (0)
                                   

                                  هتل شرایتون دیره دبی

                                  هتل شرایتون دیره دبی

                                  هتل چهار ستاره شرایتون دیره دبی فاصله کمی تا فرودگاه بین المللی دبی دارد.و در کنار نمایشگاهها و مراکز خرید قرار گرفته است.این منطقه به دلیل اینکه نزدیک باشگاه گلف،مرکز تجاری شیخ زاید،بازار طلا،آبنمای معروف دبی قراز گزفته مهمترین مکان گردشگری نیز هست.دارای رستوران مدرن و مجهز میباشد

                                  مطالب مرتبط با تور دبی:تور دبی تابستان 93 ,نرخ تور دبی,تور دبی تیر 93 ,رزرو تور دبی,ارزانترین تورهای دبی,معرفی تور دبی ,تور دبی بهار 93 ,تور دبی تعطیلات تیر 93 ,تور دبی ویژه ماه رمضان 93 ,تور لحظه آخری دبی ,تور دبی تابستان 93 ,تور مسافرتی دبی ,قیمت تور دبی 

                                   

                                  هتل رامادا دبی

                                  هتل رامادا دبی

                                  هتل 4 ستاره رامادا دبی در محیطی عالی و در مرکز منطقه بر دبی قرار گرفته است و تنها چند قدم تا مرکز خرید برجمان فاصله دارد.دارای اتاقهای راحت و بزرگ و امکانات مدرن، باشگاه بدنسازی و استخر است.یک نقاشی بزرگ شیشه ای بر زیبایی هتل افزوده است.رستوران و پارکینگ رایگان در اختیار مسافران قرار می گیرد.

                                  مطالب مرتبط با تور دبی:تور دبی تابستان 93 ,نرخ تور دبی,تور دبی تیر 93 ,رزرو تور دبی,ارزانترین تورهای دبی,معرفی تور دبی ,تور دبی بهار 93 ,تور دبی تعطیلات تیر 93 ,تور دبی ویژه ماه رمضان 93 ,تور لحظه آخری دبی ,تور دبی تابستان 93 ,تور مسافرتی دبی ,قیمت تور دبی 

                                   

                                   

                                  هتل روتانا رز ریحان بای دبی

                                  هتل روتانا رز ریحان بای دبی
                                   
                                  هتل روتانا رز ،یکی از بلندترین هتلها در سراسر جهان است که سیصد و سی و سه متر ارتفاع دارد و هفتاد و دو طبقه است. در نزدیک هتل کافه ،ایستگاه های متعدد مترو و رستوران است . مرکز اداری در نزدیکی هتل قرار گرفته است.، هتل شامل اتاقها و سوئیتهای مدرن و بزرگی است که که مجهز به تلویزیون LCD و رو به چشم انداز زیبای شهر است و همچنین هتل دارای سونا، اتاق بخار،جکوزی، اتاق ماساژ، ترانسفر  فرودگاه است.. استخر هتل در طبقه چهارم واقع شده است. .فاصله ی هتل تا بازارهای امارات ،نمایشگاه دوبی تنها ده دقیقه با ماشین است.
                                  مطالب مرتبط با تور دبی:تور دبی تابستان 93 ,نرخ تور دبی,تور دبی تیر 93 ,رزرو تور دبی,ارزانترین تورهای دبی,معرفی تور دبی ,تور دبی بهار 93 ,تور دبی تعطیلات تیر 93 ,تور دبی ویژه ماه رمضان 93 ,تور لحظه آخری دبی ,تور دبی تابستان 93 ,تور مسافرتی دبی ,قیمت تور دبی 

                                   

                                  هتل نیهال دبی

                                  هتل نیهال دبی

                                  هتل نیهال در منطقه دیره و در محیطی عالی در شهر دوبی قرار گرفته است این هتل در کنار برج ساعت دبی ،خیابان معروف ال ریگا و  مراکز خرید  واقع شده است. این هتل شامل هفتاد اتاق و سوئیت راحت،تمیز و بزرگ است که تزئین سنتی دارد.رستورانهای هندی،چینی گوان و بین اللمللی در این هتل موجود است.هتل تنها چهار کیلومتر تا فرودگاه فاصله دارد.

                                  مطالب مرتبط با تور دبی:تور دبی تابستان 93 ,نرخ تور دبی,تور دبی تیر 93 ,رزرو تور دبی,ارزانترین تورهای دبی,معرفی تور دبی ,تور دبی بهار 93 ,تور دبی تعطیلات تیر 93 ,تور دبی ویژه ماه رمضان 93 ,تور لحظه آخری دبی ,تور دبی تابستان 93 ,تور مسافرتی دبی ,قیمت تور دبی

                                   

                                   

                                  نوشته شده در : چهارشنبه 28 خرداد 1393  توسط : shbi mo.    نظرات(0) .

                                  هتل برج العرب دبی

                                   

                                  هتل برج العرب دبی

                                  هتل برج العرب دبی

                                   
                                  هتل مجلل و مدرن برج العرب یکی از هتلها با بهترین طراحی است،و امکانات و خدمات عالی را در اختیار میهمانان قرار می دهد. هتل  به شکل یک بادبان طراحی و ساخته شده است. سراسر این هتل در امتداد خط ساحلی است. این هتل دارای دویست و دو سوئیت دوبلکس می باشد که پنجره های بزرگ رو به دریا دارد و اتاق ندارد.

                                   

                                  نوشته شده در : چهارشنبه 28 خرداد 1393  توسط : shbi mo.    نظرات(0) .

                                  هتل هایت ریجنسی دبی

                                   

                                  هتل هایت ریجنسی دبی

                                  هتل هایت ریجنسی دبی

                                  هتل هایت ریجنسی دبی یکی از مجلل ترین هتلهای دبی نیز می باشد و امکاناتی از قبیل زمین اختصاصی پاتیناژ،رستوران گردان و اتاقهای رو به به خلیج فارس را در دسترس مسافران خود قرار میدهد. بازار طلا پنج دقیقه تا هتل فاصله دارد. هتل دارای یک ورزشگاه مدرن، چند زمین تنیس ، مرکز تناسب اندام  و زمین گلف می باشد. اسپا هتل نیز خدمات متفاوت ماساژ درمانی را میهمانان ارائه میدهد. این هتل دارای پنج رستوران است که، تنها رستوران گردان (چرخنده) شهر دوبی محسوب می شود..در تریای هتل انواع نوشیدنی نیز موجود است.این هتل تنها پانزده دقیقه تا فرودگاه دبی فاصله دارد.

                                   

                                  arezu بازدید : 23 دوشنبه 12 خرداد 1393 نظرات (0)

                                  مرکز خرید فستیوال واتر فرانت سنتر دبی

                                   

                                  مرکز خرید فستیوال واتر فرانت سنتر دبی

                                   

                                  مرکز خرید فستیوال واتر فرانت سنتر دبی یکی از مراکز خرید شیک و بزرگ دبی میباشد که به صورت خرده فروشی میباشد . این فروشگاه دارای کافه ها و رستوران های بزرگ و بازار طلا میباشد . این مرکز خرید نمونه های زیبا از مد بین المللی با کیفیت بالا را به مسافران تور دبی و بازدید کنندگان از این فروشگاه عرضه می کند و همچنین دارای چشم انداز ساحلی میباشد و تفریحگاه های ساحلی فستیوال سیتی کرون پلازا دبی ، دبی کریک ، ایونت سنتر و هتل چهار فصل دبی را به فستیوال سنتر مرتبط میکند . این فروشگاه 2 قسمت جدا از هم فستیوال سنتر ، یعنی فستیوال پاور سنتر و فستیوال واتر فرانت سنتر رو به آتنمای زیبای دبی هستند که شامل 100 رستوران ، 600 فروشگاه ، که 25 تای آن مهمترین فروشگاه ها میباشند همچنین ذارای مرکز بولینگ ، سینما ، مرکز تفریحی ، و پارکینگ عمومی نیز میباشد .

                                  مطالب مرتبط : تور دبی خرداد 93 , تور دبی تابستان 93 , تور دبی تیر 93 , نرخ ویژه تور دبی 93 , تور دبی تعطیلات خرداد 93 , تور دبی خرداد 93 , تور دبی تابستان 93 , تور دبی تیر 93

                                   

                                  بازار کرامه دبی

                                  این بازار که از مراکز خرید دبی میباشد با قیمت های خوب و ارزان و مناسب مسافران تور دبی و ایرانیان زیادی را جذب خود کرده . این بازار که شامل تعدادی فروشگاه نزدیک به هم است در منطقه کرامه واقع شده است . در این بازار انواع کیف و کفش ، پوشاک ، صنایع دستی و اسباب بازی با قیمتهای  ارزان و مناسبی به مسافران و گردشگران عرضه میشود .

                                  مطالب مرتبط : تور دبی خرداد 93 , تور دبی تابستان 93 , تور دبی تیر 93 , نرخ ویژه تور دبی 93 , تور دبی تعطیلات خرداد 93 , تور دبی خرداد 93 , تور دبی تابستان 93 , تور دبی تیر 93

                                   

                                  مرکز خرید دبی مال دبی
                                  مرکز خرید دبی مال یکی از بزگترین پاساژهای جهان است که در مقابل بزرگترین برج جهان دبی قرار دارد . در مقابل درب ورودی دبیمال رقص فواره ها وجود دارد که هر روز ساعت 7 شروع می شود. بخشی از این پاساژ دبی مال با آکواریوم های دیدنی و زیبا دیزاین شده . همچنین در داخل این پاساژ بزرگ مکان پوشیده از برف و سرد نیز وجود دارد که دمای این مکان زیر صفر میباشد و پیست اسکی مصنوعی دبی میباشد . این مرکز خرید دارای بزرگترین بازار طلای جهان میباشد که شامل 200 فروشگاه است و همچنین مرکز خرید دبی مال دارای 22 سالن سینما ست.

                                  مطالب مرتبط : تور دبی خرداد 93 , تور دبی تابستان 93 , تور دبی تیر 93 , نرخ ویژه تور دبی 93 , تور دبی تعطیلات خرداد 93 , تور دبی خرداد 93 , تور دبی تابستان 93 , تور دبی تیر 93

                                   

                                  بازار مرشد دبی
                                  بازار مرشد دبی در منطقه دیره دبی قرار دارد که معروفترین بازار دبی بحساب می آید . در این بازار کالاها هم کلی و هم جزئی به مسافران تور دبی و گردشگران عرضه می شوند و قیمت های این بازار نسبتا مناسب است . این بازار متعلق به ایرانیان  است . مسافران ایرانی تور دبی بسیار به این بازار سر میزنند .

                                  مطالب مرتبط : تور دبی خرداد 93 , تور دبی تابستان 93 , تور دبی تیر 93 , نرخ ویژه تور دبی 93 , تور دبی تعطیلات خرداد 93 , تور دبی خرداد 93 , تور دبی تابستان 93 , تور دبی تیر 93

                                   

                                  مرکز خرید مال امارات دبی

                                  مرکز خرید مال امارات دبی دو طبقه ای میباشد که یکی از مهمترین مکانهای این مرکز خرید پیست اسکی سر پوشیده آن است و یکی دیگر از مکانهای تفریحی این مرکز پارک سر پوشیده میباشد که شامل بخشهای  آمفی تئاتر ، سالن سینما با چهارده پرده ، ترن هوایی و بازی ودیویی میباشد . همچنین این مرکز خرید شامل 70 رستوران ، 400 مرکز خرید ، 2 مسجد ، 2 هتل و تئاتر بزرگ میباشد . در این مرکز اکثر برندهای معروف مانند کارفو ، مگا استور ، دینهامز ، بربری ، رالف لورن ، دلچگابانا ، پپ جین ، هاروی نیکلز و ... دارای نمایندگی میباشند .

                                  ساعات کاری : شنبه تا سه شنبه 10 صبح تا 10 شب  ، چهارشنبه تا جمعه :10 صبح تا 12 شب  ، دبی فوت کورت و کارفو  9 صبح تا 12 شب .

                                  مطالب مرتبط : تور دبی خرداد 93 , تور دبی تابستان 93 , تور دبی تیر 93 , نرخ ویژه تور دبی 93 , تور دبی تعطیلات خرداد 93 , تور دبی خرداد 93 , تور دبی تابستان 93 , تور دبی تیر 93

                                   

                                   

                                  مرکز خرید ابن بطوطه دبی
                                  مرکز خرید ابن بطوطه دبی یکی از بزرگترین مراکز خرید در دبی میباشد که این نام از کاوشگر قرن 14 گرفته شده . این مرکز خرید دارای شش مجتمع میباشد که بیانگر معماری کشورها است . این مرکز خرید بزرگ شامل سالن تئاتر ، چندین رستوران ، سالن سینما با 12 پرده ، فروشگاه های انبوه و بزرگ ، فروشگاه لباسهای مد روز و بوتیکهای فراوان که در این مرکز  وجود دارند.

                                  مطالب مرتبط : تور دبی خرداد 93 , تور دبی تابستان 93 , تور دبی تیر 93 , نرخ ویژه تور دبی 93 , تور دبی تعطیلات خرداد 93 , تور دبی خرداد 93 , تور دبی تابستان 93 , تور دبی تیر 93

                                   

                                  مرکز خرید الغریر دبی

                                  مرکز خرید الغریر دبی پس از بازسازی در سال 2003 به تعداد 400 فروشگاه توسعه یافت و در مساحت 90000MM ساخته شده و در 2 طبقه میباشد . این مرکز خرید دارای 8 سالن سینمای گراین ساین سیتی و تعدادی رستوران و کافی شاپ و فست فود میباشد در مجاورت این فروشگاه تعدادی آپارتمان ، پارکینگ چند طبقه و مراکز اداری قرار دارند . این فروشگاه در آدرس دبی تقاطع خيابان رقه و عمر بن الخطاب واقع شده است . ساعات کاری این فروشگاه 10 صبح تا 10 شب و جمعه ها 2 بعد ازظهر تا 10 شب میباشد .

                                  مطالب مرتبط : تور دبی خرداد 93 , تور دبی تابستان 93 , تور دبی تیر 93 , نرخ ویژه تور دبی 93 , تور دبی تعطیلات خرداد 93 , تور دبی خرداد 93 , تور دبی تابستان 93 , تور دبی تیر 93

                                   

                                   

                                  مرکز خرید سیتی سنتر دبی

                                  مرکز خرید سیتی سنتر دبی یکی از بزرگترین مراکز خرید دبی میباشد که دارای 11 سالن سینما ، مرکز بازی کودکان و سرزمین جادویی کودکان و همچنین فروشگاه بزرگ هایپر مارکت کارفور میباشد . این مرکز خرید در زمینی به مساحت 370000MM بنا شده است و همچنین شامل 13 رستوران ، کافی شاپ و 300 فروشگاه میباشد . 3 طبقه این مرکز خرید فروشگاه و طبقه ی همکف آن پارکینگ میباشد . در قسمتی از این طبقه لوازم الکترونیکی عرضه میشود . سرزمین جادویی این مرکز انواع وسایل بازی شامل جدیدترین بازیهای کامپیوتری و ویدیوئی میباشد . قسمت عرضه کننده فست فود به شکل یک میدان بزرگ در این مرکز خرید ساخته شده است . در کنار این مرکز خرید ، هتل سافیتل و ساختمان اداری 11 طبقه قرار دارد . آدرس اسن مرکز خرید دبی خيابان القرهود مقابل باشگاه گلف خور است همچنین ساعت کاری این فروشگاهه   10 صبح تا 10 شب و جمعه ها 2 بعد ازظهر تا 10 شب میباشد .

                                  مطالب مرتبط : تور دبی خرداد 93 , تور دبی تابستان 93 , تور دبی تیر 93 , نرخ ویژه تور دبی 93 , تور دبی تعطیلات خرداد 93 , تور دبی خرداد 93 , تور دبی تابستان 93 , تور دبی تیر 93

                                   

                                   

                                  مرکز خرید برجمان دبی

                                  مرکز خرید برجمان دبی با مساحت 92000MM در 3 طبقه ساخته شده است و شامل بیشتر از 91 فروشگاه میباشد . طبقه ی 1 و 2 این فروشگاه پر است از فروشگاههای متعدد و طبقه ی همکف آن پارکینگ میباشد . این مرکز خرید دارای نمایندگی های برندهای معروف جهان میباشد . انواع لوازم دکوراسیون ، لباس و لوازم الکترونیکی را به مسافران و گردشگران تور دبی عرضه می کند . مرکز خرید برجمان دبی همچنین دارای رستوران بزرگ و فست فود و همچنین مرکز نگهداری کودکان میباشد . این مرکز خرید در حال گسترش میباشد و تا 4 برابر بزرگتر خواهد شد. این فروشگاه در آدرس دبی تقاطع خيابان مرکز تجاری و خيابان خالد بن وليد قرار دارد همچنین ساعت کاری این فروشگاه 10صبح تا 10 شب و جمعه ها 4 بعد ازظهر تا 10 شب میباشد .

                                  مطالب مرتبط : تور دبی خرداد 93 , تور دبی تابستان 93 , تور دبی تیر 93 , نرخ ویژه تور دبی 93 , تور دبی تعطیلات خرداد 93 , تور دبی خرداد 93 , تور دبی تابستان 93 , تور دبی تیر 93

                                   

                                  دبی فستیوال سیتی

                                   

                                  دبی فستیوال سیتی

                                  به معنی شهر جشنواره ی دبی می باشد و یک منطقه ی مسکونی, تجاری, تفریحی است که در دبی, امارات متحده ی عربی ساخته شده. اینجا به شهری در یک شهر دیگر معروف است. دبی فستیوال سیتی بزرگترین منطقه ی چند منظوره در خاورمیانه به شمار میرود که تمام عناصر کار,زندگی, تحصبل ,فراغت و تحصیل در آن در نظر گرفته شده است. شعبه ای از فروشگاه معروف IKEA در فستیوال سیتی واقع شده.

                                  مطالب مرتبط : تور دبی خرداد 93 , تور دبی تعطیلات خرداد 93 , تور دبی تابستان 93 , تور دبی تیر 93

                                   

                                  مرکز خرید دبی مال

                                   

                                  مرکز خرید دبی مال

                                  دبی مال بزرگترین مرکز خرید و محل گذراندن اوقات فراغت در دنیا است. این مرکز خرید قسمتی از برج 20 میلیارد دلاری خلیفه, واقع در امارات متحده ی عربی می باشد. این مرکز خرید مانند اقیانوسی بی انتهاست که ممکن است در ابتدای ورود به آن دچار سردرگمی شوید, اما پرسنل و کارمندانی در آنجا حاضرند که شما را بسته به اینکه به کدامیک از هزاران فروشگاه موردنظرتان می روید, راهنمایتان می کنند. همینطور بزرگترین فواره ی دنیا که در یک دریاچه ی مصنوعی نزدیک برج خلیفه ایجاد شده نیز از دیگر ویژگی های دبی مال به حساب می آید. مکانهایی مثل Kidzania و SEGA Republic از جمله مراکز تفریحی دبی مال می باشد.

                                  مطالب مرتبط : تور دبی خرداد 93 , تور دبی تعطیلات خرداد 93 , تور دبی تابستان 93 , تور دبی تیر 93

                                   

                                  مرکز خرید مرکاتو دبی

                                   

                                  مرکز خرید مرکاتو دبی

                                  این مرکز خرید تلفیقیست از معمازی ونیزی و توسکانیایی. سازه های بسیار خلاقانه که تنها می شد در عصر رونسانس نمونه ی آن را دید. مرکز خرید مرکاتو دارای یک سینمای چندگانه با 7 پرده ی نمایش می باشد همچنین شعبه ای از سوپر مارکت بزرگ اسپینز را هم در خود جای داده. این مرکز شامل 90 فروشگاه, چندین سالن غذاخوری و کافی شاپ است. همینطور دیوارهای آن مملو از نقاشی های شهر ونیز می باشد.

                                  مطالب مرتبط : تور دبی خرداد 93 , تور دبی تعطیلات خرداد 93 , تور دبی تابستان 93 , تور دبی تیر 93

                                   

                                  مرکز خرید امارات دبی

                                   

                                  مرکز خرید امارات دبی

                                  مرکز خرید امارات درمنطقه شیخ زائد دبی قرار گرفته. اینجا را به خاطر پیست اسکی معروف آن با برف های واقعی می شناسند.  اینکه در یکی از گرمترین مناطق خاورمیانه, مردم قادرند اسکی کنند, در نظر خیلی ها عجیب می آید. این مرکز خرید کوتاهترین فاصله را نسبت به برج العرب دارد. مرکز خرید امارات توسط معماران آمریکایی ساخته شده است و پیش از باز شدن مرکز خرید امارات, دومین مرکز خرید خاورمیانه از لحاظ وسعت به شمار می رود. پارک مخصوص کودکان, تئاتر, بازی های کامپیوتری, سینما و مرکز هنر دبی را نیز شامل می شود. شما می توانید برندهای معروف دنیا را نیز از این جا تهیه کنید.

                                   

                                  مطالب مرتبط : تور دبی خرداد 93 , تور دبی تعطیلات خرداد 93 , تور دبی تابستان 93 , تور دبی تیر 93

                                   

                                  مرکز خرید آیکا دبی

                                   

                                  فروشگاه آیکا دبی

                                  IKEA که در دبی فستیوال سیتی واقع شده و یک برند سرشناس سوئدی مبلمان و اثاثیه ی منزل است . این برند در سراسر دنیا از جمله امارات متحده و دیگ کشورهای خاورمیانه بازار فروش دارد. IKEA به خاطر قیمت های مناسب کالاهایش و همچنین به دلیل قابلیت حمل و نقل راحتتر و از هم باز و بسته شدن آن, در دنیا معروف است. اولین فروشگاه

                                  مطالب مرتبط : تور دبی خرداد 93 , تور دبی تعطیلات خرداد 93 , تور دبی تابستان 93 , تور دبی تیر 93

                                  arezu بازدید : 29 دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

                                  هتل های سه ستاره دبی

                                  هتل سیتی استار دبی

                                  دسته: هتلهای دبی

                                   

                                  هتل سیتی استار دبی

                                  هتل 3 ستاره ی City Star در جاده ی Salahuddin واقع شده است. با کمی پیاده روی به فروشگاهای اصلی شهر می رسیم. در رستوران هتل انواع مختلف غذاهای لذیذ ایرانی و عربی سرو می شود. از امکانات دیگر آن می توان به اینترنت, کافی شاپ 24 ساعته و فکس و حمل و نقل از هتل به فرودگاه, فروشگاه ها و ساحل را نام برد. همچنین هتل و اتاقها برای معلولین عزیز هم تجهیز شده تا این افراد هم از سفر خود لذت ببرند. هتل با وجود اینکه سه ستاره است ولی بسیار تمییز و زیبا طراحی شده است و محیطی مناسب برای گذراندن اوقاتی خوش و به یاد ماندنی می باشد.

                                  مطالب مرتبط :تور دبی خرداد 93 , تور دبی 93 , تور دبی خرداد 93 , بهترین تورهای دبی 93 , نرخ ویژه تور دبی خرداد 93 , تور دبی خرداد 93

                                  هتل سان اند سند دبی

                                  دسته: هتلهای دبی

                                   

                                  هتل سان اند سند دبی

                                  هتل 3 ستاره ی Sun & Sand ، در مرکزیترین منطقه تجاری شهر دبی قرار گرفته و حدود 5 دقیقه به صورت پیاده تا برج ساعت فاصله دارد. از امکانات هتل می توان به استخر سرپوشیده ، ورزشگاه، اتاق های شیک و مجهز به تلویزیون با گیرنده ماهواره اشاره کرد. تعدادی ازاتاقهای لوکس هتل ازسالن نشیمن بزرگ و مبلمان مدرن برخوردار می باشند. میهمانان مي توانند در سونا و جکوزی هتل، اوقاتی را به آرامش سپری کرده و با استفاده از اطلاعات گردشگری ارائه شده توسط هتل، گردش خود را در شهربرنامه ریزی کنند. رستوران این هتل انواع غذاهای محلی و بین المللی را سرو می کند. بار هتل نیز به سرو انواع نوشیدنی ها می پردازد. با ماشین, هتل 10 دقیقه ،تا فرودگاه دوبی فاصله داشته و حمل و نقل فرودگاه در اختیار مسافرین قراردارد. پارکینگ به صورت رایگان در محوطه هتل موجود است. رزرو قبل از ورود الزامیست.

                                   مطالب مرتبط :تور دبی خرداد 93 , تور دبی 93 , تور دبی خرداد 93 , بهترین تورهای دبی 93 , نرخ ویژه تور دبی خرداد 93 , تور دبی خرداد 93

                                  هتل ارکید دبی

                                  دسته: دانستنیهای دبی

                                   

                                   

                                  هتل ارکید دبی

                                   

                                  Hotel Orchid Dubai

                                  هتل 3 ستاره ی Orchid در سال 1997 ساخته شده و شامل 7 طبقه می باشد و در منطقه ی دیره- رقه واقع شده است. این هتل امکاناتی بسیار عالی از جمله استخر, سونا, پارکینگ, جکوزی, لابی و تسحیلات اجاره ماشین در اختیار میهمانان قرار می دهد. داخل اتاق ها نیز مجهز به ایر کاندیشنر, تلویزیون, ماهواره, رادیو, خط تلفن, سشوار و یخچال می باشد. این هتل از میهمانان خود با غذاهای دریایی محلی در وعده های شام و ناهار پذیرایی می کند.

                                   مطالب مرتبط :تور دبی خرداد 93 , تور دبی 93 , تور دبی خرداد 93 , بهترین تورهای دبی 93 , نرخ ویژه تور دبی خرداد 93 , تور دبی خرداد 93

                                  هتل نیهال دبی

                                  دسته: هتلهای دبی

                                   

                                  hotel nihal dubai

                                  هتل 3 ستاره ی Nihal در نزدیکی برج ساعت و مکانی مناسب در دیره قرار گرفته و با مراکز خرید شهر فاصله ی کمی دارد. حمل و نقل به سمت فرودگاه که در فاصله ی  4Kmاز هتل واقع شده توسط هتل انجام می گیرد. هتل دارای 70 اتاق و سوییت می باشد که به سبک سنتی تزیین شده اند. رستوران های هتل غذاهای چینی, هندی, گوان و انواع خوراک های بین المللی را سرو می کند.  

                                   مطالب مرتبط :تور دبی خرداد 93 , تور دبی 93 , تور دبی خرداد 93 , بهترین تورهای دبی 93 , نرخ ویژه تور دبی خرداد 93 , تور دبی خرداد 93

                                   

                                  تعداد صفحات : 2

                                  درباره ما
                                  تور ترکیه , بهترین تور های ترکیه , نرخ ویژه تور ترکیه
                                  اطلاعات کاربری
                                • فراموشی رمز عبور؟
                                • آرشیو
                                  آمار سایت
                                • کل مطالب : 415
                                • کل نظرات : 5
                                • افراد آنلاین : 3
                                • تعداد اعضا : 0
                                • آی پی امروز : 5
                                • آی پی دیروز : 8
                                • بازدید امروز : 7
                                • باردید دیروز : 10
                                • گوگل امروز : 0
                                • گوگل دیروز : 0
                                • بازدید هفته : 54
                                • بازدید ماه : 40
                                • بازدید سال : 819
                                • بازدید کلی : 18,972
                                • کدهای اختصاصی
                                  تور ترکیه , بهترین تور های ترکیه , نرخ ویژه تور ترکیه