loading...
تور ترکیه
arezu بازدید : 30 یکشنبه 19 مرداد 1393 نظرات (0)

 

 

 

هتل پرلا مری آنتالیا چهار ستاره

هتل پرلا مری آنتالیا

هتل پرلا مری آنتالیا ، در ساحل زیبای کنیالتی قرار گرفته است و دارای چشم انداز فوق العاده زیبای دریای مدیترانه می باشد. هتل پرلا مری آنتالیا، برای میهمانان و مسافران امکانات رفاهی و متنوع را تدارک دیده است. اتاقهای هتل پرلا مری آنتالیا دارای چشم انداز زیبای دریا می باشند. هتل پرلا مری آنتالیا دارای امکانات رفاهی دیگری مانند استخر روباز بزرگ و سالن مجهز ورزشی می باشد. هتل پرلا مری آنتالیا دارای اینترنت رایگان و در مرکز اسپای هتل پرلا مری آنتالیا از ماساژ و حمام سنتی میتوانید لذت ببرید. هتل پرلا مری آنتالیا با مرکز شهر فقط پنج km قرار گرفته است و اتومیبل و وسایل نقلیه بسیاری به راحتی مسافران را به مراکز گردشگری و تجاری آنتالیا انتقال می دهند. هتل پرلا مری آنتالیا دارای آرایشگاه و خشکشویی و لباسشویی نیز می باشد که مسافران عزیز می توانند در طول اقامت خود نیز مرتب و آراسته باشند. اتاقهای هتل پرلا مری آنتالیا ضد صدا و گاو صندوق , آسانسور , امکانات باربیکیو و فکس و کپی نیز دارد.

 

 

مطالب مرتبط :

 

 

 

هتل لتانیا سیتی آنتالیا چهار ستاره

هتل لتانیا سیتی آنتالیا

هتل لتانیا سیتی آنتالیا در مرکز شهر آنتالیا و در منطقه ای معروف به ریویرا کشور ترکیه واقع شده است و به راحتی به منطقه های شهر امکان دسترسی وجود دارد. هتل لتانیا سیتی آنتالیا با هدف جذب مسافران و گردشگران با سلیقه های مختلف، امکانات متنوع و رفاهی را فراهم آورده است که از آن جمله می توان به تریا، مرکز آب گرم، رستوران، جکوزی، سونا،  اتاق بخار، استخرهای روباز و سرپوشیده می باشد. هتل لتانیا سیتی آنتالیا مجهز به امکانات برای مسافران عزیز معلول می باشد که این مسافران هم در طول اقامت خود از سفر خود لذت ببرند و در آسایش باشند. هتل لتانیا سیتی آنتالیا دارای خشکشویی و لباسشویی و  امکانات واکس کفش نیز تدارک دیده است تا در طول اقامت نیز آراسته و مرتب باشید.

مطالب مرتبط :

 

 

هتل بست وسترن خان آنتالیا   چهارستاره

هتل بست وسترن خان آنتالیا

هتل بست وسترن خان آنتالیا هتل چهار ستاره ای در مرکز شهر زیبای آنتالیا قرار گرفته است و امکاناتی مانند اتاقهای زیبا و بزرگ تراس دار و استخر روباز و رو به شهر برای میهمانان تدارک دیده اند. دسترسی به اینترنت و پارکینگ رایگان در اختیار میهمانان قرار گرفته است.اتاقهای هتل بست وسترن خان آنتالیا مجهز به سیستم تهویه مطبوع، چشم انداز زیبای دریای مدیترانه و رشته کوههای دیدنی خلیجی، تلویزیون با شبکه های ماهواره و حمام با لوازم حمام تجهیز می باشد. رستوران فالز هتل بست وسترن خان آنتالیا با سرو بوفه لذیذ صبحانه و خوراک های خوشمزه ترکی در همه روزها از میهمانان خود پذیرایی می کند. تریای هتل بست وسترن خان آنتالیا از چشم انداز بی نظیر شهر و دریا، نوشیدنی و اسنک بسیار لذیذ تهیه کرده است .میهمانان هتل بست وسترن خان آنتالیا می توانند در حمام سنتی ترکی و یا سونا به استراحت کنند. باشگاه بدنسازی سیلیون سنتر، دستگاههای ورزشی مختلفی را برای میهمانان عزیز تدارک دیده است. در هتل بست وسترن خان آنتالیا خدمات ماساژ نیز ارائه می شود.هتل بست وسترن خان آنتالیا به ساحل کنیالتی ترانسفر رایگان را مهیا کرده است و تا فرودگاه حدود 10 دقیقه سواره می توان رسید.

 

مطالب مرتبط :

 

 

 

Tourist Hotel & Resort Cappadocia

هتل توریست اند ریزورت کاپپادسیا آنتالیا بسیار زیبا و طراحی جالبی دارد و خدماتی عالی برای میهمانان و مسافران مهیا کرده است . موقعیت خوب هتل، امکان دسترسی راحت به مکانهای توریستی فراهم کرده است. امکانات خوب رفاهی هتل:  استخر روباز ، ماساژ ، مرکز سلامت و آبگرم ، سونا ،  حمام ترکی و بخار است .  زمین بازی ویژه بچه ها نیز در هتل وجود دارد و علاقه مندان به بازیهای کامپیوتری در اتاق بازی می توانند، به  بازیهای کامپیوتری مختلف سرگرم شوند. همچنین هتل توریست اند ریزورت کاپپادسیا آنتالیا صرافي دارد که می توانید مبادلات ارزی خود را در این صرافی انجام دهید.اتاق جلسه بسیار مجهز در هتل وجود دارد . باغ زیبای هتل مکان و فضای بسیار مناسبی برای استراحت و کسب آرامش می باشد. هتل فعاليت هايي مانند: اسب سواري , پينگ پنگ را مهیا کرده است. همچنین هتل امکان اجاره دوچرخه برای علاقه مندان را نیز فراهم کرده است. این هتل مکان مناسبی برای اقامت می باشد و خاطره و تجربه ای به یادماندنی برای مسافران و میهمانان  هتل توریست اند ریزورت کاپپادسیا آنتالیا می باشد.

 

 

مطالب مرتبط :

 

 

هتل بیلم های کلاس آنتالیا چهار ستاره

هتل بیلم های کلاس آنتالیا

هتل بیلم های کلاس آنتالیا ، نزدیک به سواحل زیبای آنتالیا می باشد و امکانات هتل بیلم های کلاس آنتالیا مانند :استخرهای روباز، اینترنت رایگان،  گیرنده ماهواره، سرپوشیده و مرکز آب گرم برای میهمانان و مسافران خود تدارک دیده است. بیشتر اتاقهای زیبا و شیک هتل به تلویزیون LCD، تراس، سیستم تهویه مطبوع، مینی بار و چشم اندازی بسیار زیبا و دیدنی دریای مدیترانه تجهیز شده است. میهمانان و مسافران می توانند در سونا، حمام ترکی و مرکز آب گرم استراحت کنند و ماساژ درمانی داشته داشته باشند. از امکانات دیگر هتل بیلم های کلاس آنتالیا میتوان ورزشگاه و جکوزی هتل را نام برد . دروازه باستانی هادیران فقط 10 دقیقه با اتومبیل تا فرودگاه آنتالیا و 10 km تا هتل بیلم های کلاس آنتالیا فاصله دارند. چهار تریا، که شامل تریای کنار استخر و تریای ایوان، نوشیدنی سرو می کنند. رستوران اصلی هتل هم با منو ویژه انواع خوراکهای محلی و بین المللی را سرو می شود.

 

مطالب مرتبط :

 


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
تور ترکیه , بهترین تور های ترکیه , نرخ ویژه تور ترکیه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 415
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 258
  • باردید دیروز : 12
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 306
  • بازدید ماه : 471
  • بازدید سال : 1,250
  • بازدید کلی : 19,403
  • کدهای اختصاصی
    تور ترکیه , بهترین تور های ترکیه , نرخ ویژه تور ترکیه