loading...
تور ترکیه
arezu بازدید : 30 شنبه 27 دی 1393 نظرات (0)

بازار دامون کیش
اين بازار در سال 1391 با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش افتتاح گردید و به عنوان یک مرکز خرید زیبا در کیش رقم خورد. این مجموعه در زمینی به مساحت 4300 متر مربع  در کنار دو مجتمع مسکونی بزرگ و زیبای دامون ساحلی و دامون کیش ایر در 2 طبقه ساخته شده که دارای 110 واحد تجاری و خدماتی است و با وجود رستورانهایی در طبقه بالایی آن و نزدیکی با ساحل دامون محبوبیت زیادی بین شهروندان و گردشگران تور كيش را دارا میباشد

بازار دامون کیش

 بازار دامون کیش

 

مطالب مرتبط :

arezu بازدید : 27 شنبه 27 دی 1393 نظرات (0)

 

بازار شارستان کیش

بازار شارستان کیش درسال 1388 توسط شرکت پیمانکاری یوموبوس کیش که در شهرک صدف قرار دارد به مدیر عاملی آقای سید علی سیدی در زمینی به مساحت 3052/50 متر مربع انجام و در سال1391 در آبان ماه به بهره برداری رسید.

این مجموعه در 3 طبقه احداث گردید و شامل 166 غرفه خدماتی با متراژهای 11 تا 170 متر مربع می باشد، که بیشتر فعالیتش در زمینه خدمات الکترونیک و اینترنت می باشد گردشگران تور کیش اگر در این  زمینه خدماتی و یا نیاز هاییی داشته باشند می توانند سری هم به این بازار بزنند . دفاتر اداری و تجاری نیز در طبقات بالایی آن مشغول به کار هستند هم چنین به عنوان اولین و تنها مجموعه خدماتی در کیش دارای 2 طبقه پارکینگ اختصاصی سرپوشیده به تعداد کلیه واحدهای مجتمع می باشد.

بازار شارستان کیش

 

مطالب مرتبط :

arezu بازدید : 29 شنبه 27 دی 1393 نظرات (0)

هتل ستاره طلایی کیش

هتل ستاره طلایی کیش

هتل ستاره طلایی کیش از جمله هتل های 3 ستاره جزیره کیش به شمار می رود. این هتل با 42 اتاق بسیار تمیز و محیطی آرام و مناسب آماده ارائه خدمات به مسافرین محترم تور کیش می باشد.

هتل ستاره طلایی کیش

هتل ستاره طلایی در نزدیکی برخی جاذبه های زیبای گردشگری جزیره کیش قرار دارد که از جمله آنها می توان به پارک آهوان اشاره کرد البته این هتل از مراکز خرید کمی دور است به همین علت هتل ستاره طلایی برای میهمانان و مسافران تور کیش خود سرویس حمل و نقل فراهم کرده است.

امکانات این هتل شامل لابی هتل , رستوران با غذاهای متنوع و لذیذ , کافی شاپ , تلویزیون , سرویس ایرانی , صندوق امانات شخصی , یخچال و غیره می باشد.

هتل ستاره طلایی کیش

هتل ستاره طلایی کیش

 

هتل فانوس کیش

هتل فانوس کیش

هتل فانوس کیش در سال 1376 تاسیس گردید و در خرداد ماه 1389 باز سازی شد این هتل در شمار هتل های 3 ستاره کیش قرار گرفته است. اگر شما به دنبال یک تور کیش ارزان با هتلی مناسب و ارایه بهترین خدمات توریستی در جزیره کیش هستید حتما هتل فانوس کیش را انتخاب خواهید کرد این هتل از جمله هتل های ارزان قیمت برای تور کیش می باشد.

هتل فانوس کیش

هتل فانوس کیش با فضای سبز مناسبی که دارد محیطی آرام و فرح بخش را برای میهمانان گرامی فراهم آورده است همچنین شامل مکان های ورزشی نیز برای علاقه مندان به ورزش می باشد   

هتل فانوس از جمله هتلهایی است که به عنوان اقامتگاه مسافرین خارجی که برای تمدید ویزا به جزیره کیش سفر می کنند، می باشد.
در ضمن مسافرین ایرانی که این هتل را انتخاب می کنند می توانند از سکوت و آرامش موجود در محیط آرام و زیبای هتل فانوس لذت ببرند. البته این هتل از مرکز جزیره دور بوده و برای رسیدن به بازارها و مراکز تفریحی باید مسافتی را طی کرد که البته خالی از لطف نیست و با توجه به این شرایط این هتل به کسانی که قصد دارند به بازارها و ساحل نزدیک باشند، توصیه نمی شود.

امکانات هتل شامل لابی ، ماهواره ، نمازخانه ، سالن ورزشی ، بیلیارد ، رستوران ، پارکینگ اختصاصی هتل ، پارکینگ سرپوشیده ، لاندری ، صندوق امانات اختصاصی می باشد که شما میهمانان گرامی تور کیش می توانید از آن بهره ببرید

 هتل فانوس کیش

هتل پارس نیک در جزیره کیش هتلی  3 ستاره به شمار می آید که در منطقه ای آرام در نزدیکی اسکله تفریحی واقع گردیده و نزدیکی به بازار مروارید و تا حدی  نزدیکی به مراکز خرید اصلی و دریا از جنبه های مثبت این هتل  تور کیش محسوب می شود هتل پارس نیک دارای لابی، راهروها و اتاق های دلباز و بسیار شیک و راحت می باشد .

هتل پارس نیک کیش

امکاناتی نظیر دستگاه ATM, نماز خانه , صندوق امانات ,  كافي شاپ , رستوران , امكانات براي معلولين , اينترنت در لابي , تلويزيون LCD در لابي , روم سرويس , پذيرش 24 ساعته , لاندري , خشکشویی , دستگاه واکس کفش , صبحانه در اتاق , نهار در اتاق , تبديل ارز , فكس , اتاق چمدان , اتاق VIP , فتوكپي , خدمات ترانسفر رفت فرودگاهي رايگان و همچنین خدمات راهنما برای راحتی شما مسافران محترم تور کیش فراهم شده است.

هتل پارس نیک کیش

 هتل پارس نیک کیش

 

هتل آرامش کیش

هتل آرامش کیش

هتل آرامش کیش هتلیست سه ستاره و نوساز که در دی ماه 1390 افتتاح شد و اینک در حال ارائه خدمات به شما گردشگران می باشد.

هتل آرامش جزیره کیش مقابل بازار زیتون و بلوار دریا واقع شده است از این رو به جهت دسترسی آسان و نزدیک به دریا و اسکله تفریحی، همچنین نزدیکی به مراکز خرید و گردشگری یکی از هتل های خوب این جزیره به حساب می آید.

هتل آرامش کیش

اتاق ها با نمای دریا و نمای جزیره میباشد و می توانید هر منظره ای را که دوست داشته باشید انتخاب کنید. از اتاقهای طبقه فوقانی روبه دریا، ساحل کیش و اسکله تفریحی قابل رویت می باشد. 

این هتل خدماتی نظیر ترانسفر فرودگاهی، صبحانه بوفه ، اینترنت رایگان ، تورهای تفریحی درون کیش ، رستوران رزبا غذاهای متنوع ، چایخانه سنتی، کافی شاپ آرامش ،خدمات خشکشویی،  سیستم اعلام و اطفای حریق و برق اضطراری در اختیار شما میهمانان گرامی قرار می دهد.

هتل آرامش کیش

 هتل آرامش کیش

 

هتل دیدنیها کیش

هتل دیدنیها کیش

هتل دیدنی های تور کیش با امکانات کامل در فضایی زیبا و آرام جزء هتل های 3 ستاره این جزیره به حساب می آید. این هتل در کنار بازار مرجان قرار دارد از این رو دارای موقعیت مکانی مناسبی است همچنین تا اماکن گردشگری شهر نیز فاصله کمی دارد. امکانات هتل شامل ترانسفر رایگان فرودگاه، پاركينگ اختصاصي هتل و پاركينگ سرپوشيده، لاندري، رستوران، كافي شاپ، ماهواره، اينترنت در لابي، نمازخانه، فضاي سبز، تاكسي سرويس، صندوق امانات اختصاصي و ... می باشد.

رستوران معروف دیدنی ها با موزیک زنده هنگام صرف ناهار و شام پذیرای شما میهمانان گرامی خواهد بود.

 هتل دیدنیها کیش

 

هتل گاردنیا کیش

هتل گاردنیا کیش

از هتل های ساحلی کیش می توان به هتل گاردنیا کیش اشاره کرد که از موقعیت جغرافیایی مناسبی نسبت یه دریا و مراکز خرید کیش برخوردار است این هتل نوساز، هتلی 3 ستاره به شمار می رود که بین میدان حافظ و میدان امیر کبیر قرار دارد و از فرودگاه تا هتل با ماشین حدودا 15 دقیقه طول میکشد. اتاق های هتل بسیار تمیز بوده و از امکانات بالایی برخوردار است علاوه بر اتاق های ساختمان اصلی دارای سوئیت هم می باشد امکانات هتل گاردینا کیش شامل کافی شاپ، ماهواره، اینترنت در لابی، نمازخانه، رستوران، پارکینگ اختصاصی هتل، پارکینگ سرپوشیده، لاندری، فضای سبز، تاكسي سرويس، صندوق امانات اختصاصي برای مسافرین تور کیش می باشد.

هتل گاردنیا کیش

 همچنین این تور کیش خدماتی دیگر نظیر  خدمات رایگان: ترانسفر رفت و بر گشت فرودگاهی - سرویس رایگان بازارها - بازدید از شهر حریره و بندرگاه باستان - بازدید از کلبه هور و آکواریوم طبیعی - بازدید از درخت سبز و پارک ساحلی مرجان - بازدید از کشتی یونانی و غروب زیبای جزیره کیش - خدمات جانبی هتل شامل 50% تخفیف جنگل شادی شبهای شایان، 30%تخفیف قواصی بانوان،30% تخفیف رنت اتومبیل با راننده و بدون راننده،30% تخفیف جت اسکی و تفریحات آبی،30% تخفیف کرایه دوچرخه، 35% تخفیف کافی شاپ گاردنیا،20% تخفیف رستورا گاردنیا نهار و شام، 40% تخفیف شام هتل داریوش همراه با موزیک...   را در این هتل در اختیار شما مسافران عزیز قرار می دهد.

هتل گاردنیا کیش

 هتل گاردنیا کیش

 

مطالب مرتبط :

arezu بازدید : 18 یکشنبه 14 دی 1393 نظرات (0)
 

 

ghayegh kaf shihsheii kish

آبهایی در اطراف جزیره کیش وجود دارد محیط و فضایی بسیار مناسب برای زندگی و رشد انواع مختلف موجودات دریایی مانند مرجان ها، توتیاها،  ماهی های خوراکی،و تزئینی ستاره دریایی خرچنگ ها و غیره است. با قایقهای کف شیشه ای تماشای اعماق زیبایی آبهای جزیره کیش ممکن می شود. قايق ها مسافتی را طى می کنند تا به ناحیه ای كه ماهى و مرجان زیادتر هستند برسند ، در مسیر عبور از منطقه های ساحل موجودات دريايى كف دريا و مرجانها می توانید ببینید و لذت ببرید . قایقها در اسکله تفریحی وجود دارند و گشت دریایی در شب هنگام با استفاده از نور افکن امکان پذیر شده است.

 

 

 

 

پارک ساحلی مرجان کیش

پارک ساحلی مرجان کیش در نزدیکی بازار مرجان کیش واقع شده است ، از جذابترین و زیباترین مراکزهای جالب جزیره زیبای کیش می باشد که راه ارتباطی از بازار مرجان به دریا است. اکثر مسافران تور کیش و ساکنان جزیره زیبای کیش درمجاور پارک مدتی را برای تفریح در پارک ساحلی مرجان کیش می گذرانند. و از چشم انداز دیدنی و جذاب ساحل جزیره زیبای کیش لذت می برند. فضای دیدنی پارک ساحلی مرجان کیش و آلاچیق ها فضای بسیار مناسبی ایجاد کرده است که به دور از سرو صدای بازار در کنار دریا و چشم انداز های بی نظیر و زیبای طبیعت لذت ببرید و در مدت زمان اقامت در جزیره کیش از نواحی که دارای ساحل شفاف و خیلی زلال عکسهای خاطره انگیز بگیرید و لذت ببرید و سفری به یاد ماندنی را با تور کیش تجربه کنید .

 

 

 

 

کلبه هور جزیره کیش

کلبه هور کیش از جاذبه های دیدنی کیش است که براى نمايش گذاشتن و استفاده از انرژى‌هائى که در قرن کنونی کمتر مورد استفاده می گیرد. کلبه هور جزیره کیش در غربی ترین منقطه کیش دماغه ای می باشد که از قدیم کلبه هور نام داشته است. کلبه هور جزیره کیش منطقه ای مناسب برای غواصی است و در بیشتر سال پذیرای گردشگران زیادی می باشد به شکل صخره ای می باشد و از آن به هامور، سنگسر،  سرخو،  انواع مختلف صدف ها و لاک پشت ها در این منطقه بسیار است. علاقمندانی که به ماهیگیری علاقه مند می باشند در روزهایی که باد ملایم می باشد برای ماهیگیری به این منطقه می روند.

 

مطالب مرتبط :

 

 

 


arezu بازدید : 28 یکشنبه 14 دی 1393 نظرات (0)
 

 


 رستوران آمازون ارمنستان از رستورانهای خوب ارمنستان می باشد که در سه طبقه می باشد که شامل : کافه بار ,  کافه تریا و رستوران که انواع غذاهای متنوع و لذیذ در این رستوران تدارک دیده شده و آماده سرو می باشد. رستوران آمازون ارمنستان مکانی مناسب برای بعد از خرید در مراکز خرید و گردش در مراکز تفریحی و تاریخی می باشد که هم به استراحت بپردازید و هم از غذاها و کافه رستوران آمازون ارمنستان لذت ببرید. مسافران و گردشگران تور ارمنستان از رستوران آمازون ارمنستان استقبال می کنند.
آدرس رستوران آمازون ارمنستان : ارمنستان، ایروان، خیابان سایات نواa۳۳


منبع : رستورانهای ارمنستان

 

 

رستوران آرارات ارمنستان


رستوران آرارات ارمنستان رستورانی با انواع غذاهای متنوع و لذیذ که دارای قدمت می باشد و به سنت‌ قدیمی خود شهرت گرفته است، رستوران آرارات ارمنستان هنرمندان و نویسندگان زیادی مانند : نرسیسیان، شیراز، ایساهاكیان و دیگر هنرمندان معروف در این رستوران معمولا حضور دارند. رستوران آرارات ارمنستان دارای غذاهای ارمنی می باشد و موسیقی زنده محلی هم از برنامه های رستوران آرارات ارمنستان می باشد.

منبع : رستورانهای ارمنستان

 

 

 

 

 

رستوران ایرانی آریا ارمنستان

رستوران ایرانی آریا ارمنستان رستورانی است که تعداد مختلفی رستوران و کافی شاپ در این مجموعه زیبا وجود دارد. رستوران ایرانی آریا ارمنستان غذاهای ایرانی را تدارک دیده است و آماده پذیرایی از مسافران تور ارمنستان می باشد .
آدرس رستوران ایرانی آریا ارمنستان : ارمنستان , ایروان , بین خیابان تامانیان و باغرامیان در خیابان ایساهاکیان

منبع : رستورانهای ارمنستان

 

arezu بازدید : 22 یکشنبه 14 دی 1393 نظرات (0)
 

هتل بین المللی دریا قشمسه ستاره

hotel beinol melali darya qeshm

هتل بین المللی قشم هتلی تمییز و زیبا می باشد امکانات هتل: یخچال ، تلویزیون ، سوئیت ، سرویس فرنگی ، سرویس ایرانی ، پاركینگ ، لابی ، كافی شاپ می باشد که کافی شاپ هتل دارای انواع نوشیدنی ها و دسرهای لذیذ می باشد . رستوران هتل نیز با انواع غذاهای لذیذ از میهمانان و مسافران عزیز پذیرایی می کند. هتل بین المللی قشم به بازار ها بسیار نزدیک می باشد و دسترسی راحتی به مراکز خرید و مکانهای دیدنی دارد.

آدرس هتل بین المللی قشم : جزیره قشم , پشت اسکله 22 بهمن

 

 

 

هتل سناتور قشم   سه ستناره

هتل سناتور قشم هتلی تمییز و مرتب می باشد و مکانی بسیار مناسب برای اقامت خانوادگی است . امکانات هتل شامل : یخچال , تلویزیون , سرویس فرنگی , سرویس ایرانی , لابی و نمازخانه می باشد. رستوران هتل نیز غذاهای متنوعی برای میهمانان و مسافران عزیز تدارک میبیند. هتل به مراکز خرید و مکانهای دیدنی نزدیک می باشد و می توانید در کمترین زمان به مکانهای مورد نظر خود برسید.

آدرس هتل سناتور قشم : جزیره قشم , خیابان ولیعصر , کوچه عرفان , هتل آپارتمان سناتور قشم

 

 

 

 

hotel apatteman sama qeshm

هتل آپارتمان سما قشم هتلی تمییز و بسیار مناسب برای اقامت خانوادگی است فضایی آرام در بهترین نقطه شهر قشم قرار گرفته است . به مراکز خرید بسیار نزدیک است، برنامه های متنوع تفریحی و گردشگری شامل ترانسفر و گشت در جزیره ، مدیریت و کادر با تجربه و کارآزموده آماده پذیرایی از میهمانان و مسافران عزیز را می باشند. امکانات هتل شامل : لاندری , صندوق امانات , اینترنت در لابی , اینترنت در اتاق , آسانسور , کافی شاپ و رستوران که رستوران هتل با غذاهای متنوع از میهمانان و مسافران گرامی پذیرایی می کند.

آدرس هتل آپارتمان سما قشم : جزیره قشم , بلوار ولیعصر , چهار راه رسالت

 

مطالب مرتبط :

تور لحظه آخری قشم

arezu بازدید : 31 یکشنبه 14 دی 1393 نظرات (0)

 

بازار آراستا استانبول

بازار آراستا استانبول نزدیک موزه موزائیک و پشت مسجد آبی می باشد این بازار از جمله بازارهای خوب استانبول محسوب می شود و در بخش قدیمی شهر زیبای استانبول قرار گرفته است . در قرن هفدهم میلادی و در دوره حکومت عثمانی بازار آراستا استانبول ساخته شده است . این بازار از ابتدا برای نگهداری و مراقبت از اسب بوده است . بازار آراستا استانبول مرکز خریدی ارزان در ترکیه می باشد. این بازار قدیمی صنایع دستی مختلفی دارد . بازار آراستا استانبول تقریبا چهل باب مغازه در مجاور خیابان دارد. در این محل دست فروشان نیز وجود دارد و صنایع سنتی و دستی را برای مسافران تور استانبول برای ارائه گذاشته اند.

بازار آراستا استانبول

بازار آراستا استانبول

بازار آراستا استانبول

 منبع : مراکز خرید استانبول

 

 

مرکز خرید نشان تاشی استانبول

مرکز خرید نشان تاشی استانبول در منطقه نشان تاشی و نزدیک به محدوده منطقه تکسیم قرار گرفته است . منطقه نشان تاشی استانبول از بافت شهری قدیمی و تاریخی می باشد . برای اقامت از جمله منطقه های گران و لوکس استانبول می باشد و  بوتیک های مارک و با قیمت بالا و معروف مانند:  لویی ویتان ، گوچی ،  شانل و دیگر مارکهای معروف در منطقه نشان تاشیاستانبول شعبه برای فروش دارند. این منطقه رستوران و کافه زیاد دارد که می توانید بعد از خرید در مرکز خرید نشان تاشی استانبولاز این رستورانهای و کافه ها استفاده کنید و استراحت نمایید.

مرکز خرید نشان تاشی استانبول

 

منبع : مراکز خرید استانبول

 

مطالب مرتبط :

 

 

arezu بازدید : 33 یکشنبه 14 دی 1393 نظرات (0)

هتل آوانگارد استانبول  پنج ستاره

هتل آوانگارد استانبول

هتل آوانگارد استانبول هتلی پنج ستاره زیبا می باشد که فروشگاه های مختلف و متعددی برای خود دارد. هتل آوانگارد استانبول دارای هشتاد و چهار اتاق می باشد. اتاق های این هتل آوانگارد استانبول دارای عایق صوتی می باشد. هتل آوانگارد استانبول مجهز به اتاق جلسه می باشد. در این هتل خدمات نگهداری و مراقبت از کودکان وجود دارد. امکانات هتل آوانگارد استانبول رستورانی زیبا با غذاهای متنوع و لذیذ , پذیرش 24 ساعته , مجهز به سیستم تهویه , آسانسور , فروشگاه برای خریداری لوازم مایحتاج , انبار برای تحویل بار و چمدان , لباسشویی و خشکشویی و اتوشویی , اتاق مجهز برای جلسات , صرافی که بتوانید در کوتاه ترین زمان مبادلات ارزی خود را انجام دهید , سرو صبحانه در اتاق , کرایه اتومبیل , کپی و فکس , سالن بدنسازی , استخر سرپوشیده , اتاق ماساژ , جکوزی , سونا , حمام ترکی و حمام بخار و....می باشد که مسافران تور استانبول اقامتی به یادماندنی را در هتل آوانگارد استانبول تجربه خواهند کرد.

هتل آوانگارد استانبول

هتل آوانگارد استانبول

هتل آوانگارد استانبول

منبع : هتلهای پنج ستاره استانبول

 

 

هتل فر سیزنز استانبول پنج ستاره

هتل فر سیزنز استانبول

هتل فر سیزنز استانبول هتلی پنج ستاره‌ زیبا و آرام می باشد که به دور از شلوغی های استانبول می باشد و محیطی با آرامش کامل برای مسافران تور استانبول مهیا کرده است. اتاق‌های زیبای هتل فر سیزنز استانبول با دکوراسیون زیبای اتاقها و لاوی هتل و امکاناتی که برای هتل پنج ستاره لازم می باشد که هتل را در سطح استانداردهای یک هتل مطلوب و مناسب برساند که مسافران در اقامت خود آرامش و خاطره خوشی را تجربه نمایند. هتل فر سیزنز استانبول دارای چند استخر بزرگ و تمییز و مجهز می باشد, صرافی که بتوانید در کمترین زمان مبادلات ارزی خود را انجام دهید، کرایه و فروشگاه دوچرخه که بتوانید به ورزش مورد علاقه خود بپردازید . هتل فر سیزنز استانبول از مسجد آبی و مسجد ایاصوفیا و گرند بازار نسبتا دور می باشد اما با اتومبیلی و تاکسی که هتل در اختیارتان قرار می دهد می توانید به قسمت های مختلف شهر زیبای استانبول بروید. امکانات دیگر هتل فر سیزنز استانبول سالن ورزشی مجهز , سالن ویژه کنفرانس، رستوران با انواع غذاهای متنوع و لذیذ ، حتی می توانید سرو غذا در اتاق خودتان هم داشته باشید . اقامت در هتل فر سیزنز استانبول لحظات خوش و دلنشینی را برای مسافران تور استانبول به همراه دارد. هتل زیبای فر سیزنز استانبول نزدیک تنگه زیبای بسفر می باشد که منظره و چشم انداز بی نظیری را در طول شبانه روز دارد. هتل خدمات خود را در طول 24 ساعت شبانه روز برای مسافران و میهمانان تور استانبول خود ارائه می دهد.

هتل فر سیزنز استانبول

 

هتل فر سیزنز استانبول

هتل فر سیزنز استانبول

منبع : هتلهای پنج ستاره استانبول

 

مطالب مرتبط :

 

هتل سلطانیه استانبول پنج ستاره

هتل سلطانیه استانبول

هتل سلطانیه استانبول هتلی تازه ساز و با طراحی زیبا می باشد. برای معماری هتل سلطانیه استانبول سعی شده از معماری زمان عثمانی استفاده شود. صبحانه‌ هتل سلطانیه استانبول دارای کیفیتی بسیار عالی می باشد . خوراکی های محلی تازه مانند: پنیر، قهوه‌ی ترک، میوه‌ تازه رسیده و آب‌میوه‌ طبیعی از بوفه صبحانه‌ معروف هتل سلطانیه استانبول می باشد. پرسنل هتل سلطانیه استانبول رفتار بسیار محترمانه و صمیمی دارند . هتل سلطانیه استانبول در مرکز شهر واقع شده است .اکثر اتاق‌های دارای تلویزیون صفحه‌ بزرگ و تخت می باشد. رستوران هتل با انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه آماده پذیرایی از مسافران تور استانبول می باشد . دیگر امکانات هتل سلطانیه استانبول عبارتند: اتاق جلسه مجهز برای برگزاری کنفرانس، سالن ورزش، اینترنت با سرعت بالا، پارکینگ رایگان، سوییت، حتی سرو غذا زا می توانید در اتاق و استخر داشته باشید.

هتل سلطانیه استانبول

هتل سلطانیه استانبول

هتل سلطانیه استانبول

منبع : هتلهای پنج ستاره استانبول

 

 

مطالب مرتبط :

 

 

arezu بازدید : 27 یکشنبه 14 دی 1393 نظرات (0)

 

این هتل سه ستاره که در دویست متری ساحل است با میهمان نوازی سنتی خود پذیرای میهمانان است .هتل دارای استخر روباز بزرگ با امکانات مدرن ،تهویه مطبوع،حمام اختصاصی ،تلویزیون ال سی دی ،مینی تریا نیز هست .رستوران هتل با فضای باز و زیبا انواع غذاهای خوشمزه سرو می کند. هتل دارای پارکینگ اختصاصی سرویس رایگان اینترنت در اتاقها و مکانهای عمومی است. هتل پامیرا آنتالیا هتلی مناسب برای اقامت خانوادگی مسافران تور آنتالیا می باشد.


مطالب مرتبط :

 

arezu بازدید : 29 یکشنبه 14 دی 1393 نظرات (0)

هتل مجیک آنتالیا چهار ستاره



هتل مجیک آنتالیا دارای امکاناتی شامل استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، استخر سر پوشیده در هتل است و همچنین گفتنی است که مسافران تور آنتالیا می توانند از امکانات این هتل به صورت رایگان بهره ببرند . از دیگر خدمات این هتل برای خانواده های عزیز زمین بازی کودکان میباشد تا خانواده ها بدون استرس از سفر خود لذت ببرند. همچنین پذیرش این هتل به صورت 24 ساعته میباشد و در هر ساعتی از شبانه روز خدمات رسانی به مسافران تور آنتالیا میباشد.

 

مطالب مرتبط :

 

تعداد صفحات : 42

درباره ما
تور ترکیه , بهترین تور های ترکیه , نرخ ویژه تور ترکیه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 415
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 447
  • باردید دیروز : 12
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 495
  • بازدید ماه : 660
  • بازدید سال : 1,439
  • بازدید کلی : 19,592
  • کدهای اختصاصی
    تور ترکیه , بهترین تور های ترکیه , نرخ ویژه تور ترکیه