loading...
تور ترکیه
arezu بازدید : 40 یکشنبه 26 بهمن 1393 نظرات (0)


این هتل 5 ستاره دارای مساحت 100000 متر در بلندترين نقطه شمال شرقي کيش و رو به ساحل خلیج همیشه فارس بنا شده. این هتل در فضایی سر سبز با درختان انبوه قرار دارد. این هتل تورکیش دارای 210 اطاق و 30 سوئیت واقع در ساختمان اصلی میباشد. در محوطه ی این هتل 2 استخر و سونا ،کافی شاپ،رستوران گردان با انواع غذاهای ایرانی و خارجی ، سالن آمفی تئاتر با ظرفیت 400 نفر ، سالن ورزشی بیلیارد ، تالار مخصوص ازدواج ، سالن کنفرانس و فروشگاه است. همچنین 80% اتاقهای این هتل تور کیش 94 رو به دریا میباشند.



هتل ارم کیش

 

هتل ارم کیش

 

هتل ارم کیش

arezu بازدید : 32 یکشنبه 26 بهمن 1393 نظرات (0)

شنا در کیش

شنا کردن در کیش یكی از بهترین و محبوب ترین ورزشها در بین اقشار مختلف مردم می باشد. افرادی كه شنا می كنند، نه تنها از این طریق احساس راحتی و نشاط می كنند بلكه با شنا كردن توانایی ها و قابلیتهای جسمانی خودشان را از قبیل استقامت دستگاه گردش خون و تنفس، سرعت ،قدرت و انعطاف پذیری مفاصل مچ پا و شانه را افزایش می دهند. شنا کردن از جمله ورزش هایی است که از سنین کودکی حتی نوزادی تا کهنسالی می توان آن را انجام داد این ورزش باعث کاهش هیجان و اضطراب گردیده بدن را نعطاف پذیر و عضله ها را محکم و قوی می سازد و باعث ایجاد انرژی در فرد می شود تا بتواند تمامی کارهای روزانه خود را با انرژی هر چه بیشتری انجام دهد. از این رو اکثر مسافرین تورکیش مخصوصا مسافرین نوروزی که به کیش سفر می کنند به علت آب و هوای خوب آن حتما به شنا کردن در این جزیره می پردازند

طریقه علمی برنزه شدن

گاهی اوقات تصور بر این باور است که آفتاب فقط دشمن پوست می باشد و باید از آن دوری کرد!! در حالی که آثار میكروب كش اشعه ماورای بنفش خورشید بر هیچ كسی پوشیده نیست.

همچنین تمامی پزشكان این قضیه را تایید می كنند كه اشعه خورشید در تسریع جریان خون تاثیر بسیار زیادی را دارا می باشد اما مساله اساسی این است كه تنها وسیله برنزه شدن، علیرغم عقیده عده بسیاری از مردم خوابیدن در مقابل اشعه سوزان آفتاب نیست، و برعكس گردش و  پیاده روی ، توپ بازی و تفریح های دسته جمعی گوناگون، آن هم نه در وسط روز، بلكه اوایل صبح و عصر، و  در نزدیكی های ظهر یا از ساعت 3 ظهر به بعد، می تواند نه تنها سلامت روحی و جسمی شما را تامین کند، بلکه پوست بدن شما را نیز برنزه می كند. 
اما اگر قرار بر این است تنها توسط خوابیدن در زیر اشعه خورشید پوست بدن خود را قهوه ای كنید، باید طی روزهای مداومی به كار بپردازید. به این شیوه كه روز اول تنها چند دقیقه( آن هم نه در اواسط روز) در آفتاب بخوابید. و در روزهای بعد، هر بار حدود یك دقیقه به مدت قبلی اضافه نمایید. همچنین فراموش نکنید، كه پوست صورت انسان به دلیل حساسیت خاصی كه دارد ، باید تا جایی که امکان دارد در نیم سایه قرار بگیرد. جزیره کیش از جمله مکان هایی می باشد که اغلب مسافران تورکیش برای آفتاب گرفتن و برنزه شدن آن را انتخاب می کنند. 

 

چه مدت زمانی باید آفتاب به ما بتابد؟

برای افراد مختلف مدت زمان آفتاب گرفتن را از 20 الی 50 ساعت تعیین كرده اند. البته یاد آور شویم که این امر تا جایی که امکان دارد نباید در مدت كمتر از 25 روز انجام پذیرد و هیچگاه نباید در عرض یك سال بیش از 50 سال بدن را در معرض اشعه سوزان آفتاب قرار داد بنابراین مسافران تور کیش که برای آفتاب گرفتن به این جزیره سفر می کنند بهتر است این موضوع را رعایت کنند. زیرا زیاده روی در این انجام این كار، علاوه بر اینکه باعث ایجاد چین و چروك در صورت می شود، پوست را نیز خشك می گرداند. 
اما چرا نباید حمام آفتاب گرفتن به طور مداوم انجام یابد؟ 
به این علت كه پوست ما در مقابل نور آفتاب دو نوع واكنش نشان می دهد:  علت اول این است که ماده رنگی پوست كه در مقابل آفتاب رو به ازدیاد میگذارد و دیگری واكنش دفاعی اتوماتیكی یاخته هاست كه خود به خود ضخیم تر می شود، و یك طبقه بسیار نازك شاخی روی پوست تشكیل می دهند. 
اما برای تشكیل این طبقه حداقل 10 روز زمان لازم است. روی این اصل حمام آفتاب گرفتن نمی تواند با عجله و شتابزدگی همراه باشد. 

 شنا در کیش

پلاژ آقایان جزیره کیش

برای آقایان شنا کردن در اغلب سواحل جزیره آزاد می باشد، اما به علت وجود امكانات مناسب برای شنا در باشگاه دریایی، استقبال از این مكان خیلی بیشتر می باشد. پلاژ آقایان در شمال شرقی جزیره قرار گرفته است و دسترسی به این مركز با وسیله نقلیه عمومی هم امکان پذیر می باشد. در این پلاژ آموزش شنا هم به صورت انفرادی و هم به صورت گروهی انجام میشود و نجات غریق ها در تمام وقت اداری حضور خواهند داشت مسافرین تورکیش می توانند با راحتی و آسایش در این مکان به شنا کردن بپردازند. از دیگر خدمات این مركز دوش های آب شیرین و بوفه می باشد 

آدرس: جزیره کیش، خیابان فردوسی انتهای بلوار هنر پرشین گلف


پلاژ بانوان جزیره کیش

پلاژ بانوان در سواحل شمالی جزیره روبهروی مخابرات احداث گردیده است. وسعت آن حدود 15 هزارمترمربع می باشد. این پلاژ علاوه بر امكاناتی مانند دوش آب شیرین، سایهبان و نورپردازی مناسب، دارای سالن بدن سازی نیز می باشد و زیرنظر مربیان اداره میگردد بنابراین بانوان تور کیش می توانند با خیال راحت به شنا کردن بپردازند 

علاوه بر آن مربیان شنا و نجات غریق ایمنی خاطر استفاده كنندگان از پلاژ را فراهم كرده است. پلاژ بانوان كیش به علت موقعیت مكانی مناسب و دسترسی آسان و داشتن امكانات لازم، با استقبال زیاد مسافران تور کیش 94 روبه رو است

آدرس: جزیره کیش، انتهای خیابان آریان 

 

مطالب مرتبط :

 

arezu بازدید : 27 یکشنبه 26 بهمن 1393 نظرات (0)

بازار پانیذ کیش یکی از دیگر از بازارهای جزیره میباشد که در 2 طبقه بنا شده است و ما بین بازارهای پردیس1 و پردیس2 و هایپرماركت قرار گرفته است . از انواع کالاهای مختلفی در این بازار وجود دارد که شامل پوشاک ، انواع تلفن‌های همراه ، کفش و کیف ، لوازم آرایشی و بهداشتی ، لوازم خانگی ، وسایل صوتی و تصویری ، ساعت ، مکمل‌های غذائی ، انواع شکلات و قهوه و همچنین کافی نت و کافی‌شاپ برای شما میهمانان تورکیش وجود دارد.

 

این بازار مروارید تورکیش دارای نمایی زیبا میباشد که به سبک بناهای زمان هخامنشی طراحی و ساخته شده . این بازار دارای 12 درب ورودی و 8 بازارچه میباشد . که هر کدام از این ورودی ها دارای اسم‌های ایرانی مثل پارس ، بیستون ، آپادانا ، پرسپولیس ، تیسفون ، پاسارگارد ، ایران و آریا میباشد . همچنین دارای 1 تالار زیبا که با هنرهای مس کاری ، سنگ کاری ، گچبری و آبنمایی زیبا طراحی و تزیین شده است این تالار بازارچه هارا به هم متصل میکند. شما مسافران تور کیش می توانید ساعت ها در این بازار وقت بگذرانید بی آنکه احساس خستگی نمایید

 

بازار مریم کیش شامل 52 غرفه میباشد . همچنین این بازار در فضایی باز با ساختار چوبی میباشد که در خیابان سنایی جزیره کیش قرار دارد  همچنین این بازار تورکیش دارای طراحی و معماری خاص و منحصر به فردی میباشد.

 

مطالب مرتبط :

 

arezu بازدید : 25 یکشنبه 26 بهمن 1393 نظرات (0)

سرزمين عجايب مالزی

سرزمین عجایب مالزی یک پارک تفریحی در اطراف يك معدن قديمي می باشد كه دارای انوع ورزش هاي آبي مختلف، سواري هاي سرگرم كننده ، خانه زمستاني با برف و انواع رستوران های گوناگون و دیگر امكانات است. این پارک زیبایی منحصر به فردی نیز دارد، بر روي درياچه تلائلو درخشش صفحه نمايش ليزري بزرگ در هنگام شب بازديدكنندگان تور مالزی 94 را به خود جذب میکند . اين محل تفرجگاهي بسيار جذاب و سرگرم کننده براي كليه سنين و همچنین گردشگران تور مالزی میباشد. این تفریحگاه شامل یک باغ وحش نیز هست و با ماشین حدود 35 دقیقه از کوالالامپور فاصله دارد.

سرزمين عجايب مالزی

 

 مطالب مرتبط :

arezu بازدید : 24 یکشنبه 26 بهمن 1393 نظرات (0)

بلندیهای کامرون مالزی

بلندی های کامرون مالزی منطقه ایست کوهستانی که در ارتفاع حدود 1500 متر بالاتر از سطح دریا قرار گرفته است و از بزرگترین تفریحگاه های کوهستانی مالزی به شمار می رود و تا پایتخت مالزی (شهر کوالالامپور) تنها 4 ساعت فاصله دارد. این منطقه با هکتارها وسعت و داشتن کشتزارهای چای ، باغچه های پلکانی گل ،  شکوفه های رنگارنگ ، باغهای میوه و مزارع سبزیجات ، گردشگران را به خود علاقه مند ساخته و از گوشه و کنار جهان به سوی خود میکشد. این مکان کوهستانی هوایی خنک و محیطی پر از آرامش را شامل می شود ، گردشگران تور مالزی می توانند از کارخانه های چای و مراحل فرآوری برگهای چای دیدن نمایند و یا به تماشای مزارع توت فرنگی بروند و میوه های تازه و آبدار را بخرند، اقامت در ویلاها و کلبه های ییلاقی این ناحیه که یادآور دوره استعمار انگلیس ها است نیز برای گردشگران تور مالزی تجربه ای منحصر به فرد می باشد.

بلندیهای کامرون مالزی

 

مطالب مرتبط :

arezu بازدید : 23 یکشنبه 26 بهمن 1393 نظرات (0)

هتل هیلتون کوالالامپور مالزی

هتل پنج ستاره هیلتون که درموقعیتی عالی قرار گرفته است و فاصله ی کمی با ایستگاه KL و مراکز تفریحی و باغ دیدنی لاک گاردنز دارد.اتاقهای این هتل تور مالزی 94 مجهز به پنجره های قدی با نمای زیبا ،تلویزیون ال سی دی،تلویزیون داخل آینه حمام امکانات برای معلولین نیز هست.همچنین هتل دارای استخر با آبشار ،سونا،باشگاه بدنسازی ،کلاسهای کیک بوکس،استخر کودکان،شش رستوران مجهز نیز برای میهمانان تور مالزی می باشد.

 

هتل کران پلازا موتیارا کوالالامپور مالزی

هتل پنج ستاره ی کرون پلازا موتیارا در منطقه ی تجاری قرار گرفته است و تا پارک معروف سوریا و  برجهای دوقلوی پتروناس پنج دقیقه فاصله دارد.اتاقهای هتل بزرگ و راحت بوده و دارای حمام مدرن،تلویزیون و سایر امکانات دیگر می باشد.هتل دارای پنج رستوران و تریا ،زمینهای ورزشی اسکواش و تنیس،باشگاه بدنسازی،مرکز آب گرم،سالن زیبایی،مرکز اداری است رستوران موجود در هتل انواع غذاهای تایلندی،هندی و بین المللی را برای میهمانان تورمالزی سرو میکند هتل تا ایستگاه مترو یک دقیقه فاصله دارد.

 

مطالب مرتبط :

 

arezu بازدید : 26 یکشنبه 26 بهمن 1393 نظرات (0)

مرکز خرید مید ولی مالزی

این مرکز خرید یکی از بزرگترین مراکز خرید مالزی است.مگا مال مید ولی مالزی به مساحت بیش از یک میلیون فوت مربع در پنج طبقه بنا شده است.بین کوالالامپور مالزی و پتالینگ جایا مالزی واقع شده است.از مهمترین فروشگاههای این مرکز خرید مالزی ، فروشگاه زنجیره ای کارفور،جاسکو و متروجایا است.همچنین فرووشگاههای لباس،وسایا الکتریکی،کتاب فروشی،سینما،سالن بولینگ،سالن بدنسازی و رستورانهای متنوع در این مرکز خرید مالزی  برای آسایش و راحتی شما میهمانان  تور مالزی قرار گرفته است.

 

مرکز خرید گاردن مالزی

 این مرکز خرید در کوالالامپور و کنار مرکز خرید مید ولی قرار گرفته است و انواع کالاها با برندهای معروف از قبیل پوشاک،کیف و کفش در این مرکز برای شما مسافران تور مالزی 94 عرضه می گردد.

 

مطالب مرتبط :

arezu بازدید : 24 یکشنبه 26 بهمن 1393 نظرات (0)

 

 

هتل سری پاسیفیک کوالالامپور مالزی

هتل سری پاسیفیک مالزی تا مرکز تجاری شهر کوالالامپور مالزی ده دقیقه فاصله دارد. این هتل تور مالزی 94 مجاور مرکز تجاری پوترا مالزی و مقابل مرکز خرید پوترا مالزی واقع شده است.این هتل نزدیک ایستگاه مترو اتوبوس مالزی است که حمل و نقل را بسیار آسوده کرده است.اتاقهای هتل مجهز به تلویزیون ال سی دی با گیرنده ماهواره ،مینی بار،میز کار و دارای چشم انداز برجهای دوقلوی پتروناسمالزی می باشند.و هتل دارای امکانات رفاهی از قبیل باشگاه بدنسازی،استخر روباز،سونا،خدمات ماساژ،جکوزی برای مسافران تور مالزی می باشد رستوران هتل انواع غذاهای ژاپنی،چینی،غذاهای محلی و کانتونیایی را سرو میکند.

 

 

هتل اینترکنتیننتال نیکو کوالالامپور مالزی

این هتل پنج ستاره و عالی در یک موقعیت و مکان عالی مالزی قرار گرفته است و تا برجهای دوقلوی پتروناس مالزی ده دقیقه فاصله دارد.هتل نیکو در شهر کوالالامپور مالزی و در منطقه ی گلدن تریانگل مالزی واقع شده است.این هتل تور مالزی 94 دارای رستوران ،سالن همایش مجهز ،یک بازار بزرگ و سالن بدنسازی است.این هتل به صورت اختصاصی است و دارای امکانات تفریحی و یک استخر بزرگ است که با باغهای سرسبز پوشیده شده است.

 

مطالب مرتبط :

arezu بازدید : 19 چهارشنبه 08 بهمن 1393 نظرات (0)

منطقه دیدنی دلیجان ارمنستان

 

 

 

ساکنان این شهر آن را سوئس کوچک در ارمنستان مینامند . مسافران تور ارمنستان عید 94 همه ساله از این مکان دیدن می نمایند . این شهر برای استراحت و تعطیلات آسمانی زیبا و پر از ارامش دارد.شهر دلیجان در شمال ارمنستان در منطقه Tavush  واقع شده بین دریاچه seven و Ijeven  . زیبا ترین شهر احاطه شده بین کوه و جنگل در ارمنسات این شهر زیبا و کوچک است. این شهر دارای ساختمانخای قدیمی میباشد.بهترین مسیر برای رسیدن به دلیجان بزرگراه اسون و عبور از تونل اسون میباشد. پیشنهاد می کنیم گردشگران تور ارمنستان نوروز 94 حتما از این مکان دیدن نمایند منظره هایی ک در طول مسیر میبینید باور نکردنی است. گرانترین و سردترین نوشیدنی دنیا در روستای سیمنوکا در کنار چشمه آب را خواهید نوشید.

 

دلیجان ارمنستان

 

دلیجان ارمنستان

 

 

 

 

دلیجان ارمنستان

 

گردشگران تور ارمنستان 94 می توانند از این مکان زیبا دیدن کنند .

تعداد صفحات : 42

درباره ما
تور ترکیه , بهترین تور های ترکیه , نرخ ویژه تور ترکیه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 415
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 55
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 58
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 105
  • بازدید ماه : 91
  • بازدید سال : 870
  • بازدید کلی : 19,023
  • کدهای اختصاصی
    تور ترکیه , بهترین تور های ترکیه , نرخ ویژه تور ترکیه