loading...
تور ترکیه
arezu بازدید : 34 شنبه 27 دی 1393 نظرات (0)

 

هتل گرند جواهر کانونشن سنتر استانبول

هتل گرند جواهر کانونشن سنتر استانبول

هتل Grand Cevahir ، در فاصله ی کمی از میدان "تقسیم" و "مجیدیک لی" واقع شده که است. از سرویس ها و خدمات عرضه شده توسط هتل تور استانبول 94 میتوان به سرویس رایگان اینترنت ، پارکینگ اختصاصی و انبوهی از امکانات دیگر که موجب تسهیل و تسریع گردهمایی های شغلی از قبیل ملاقات ها و کنفرانس ها میشوند ؛ اشاره کرد. 

اتاق های هتل بزرگ بوده و به سبک سنتی مبله و دیزاین شده اند ؛ همچنین هر اتاق مجهز به یک حمام مدرن ، تلویزیون با گیرنده ماهواره و دسترسی به اینترنت میباشد. 
اقامت در هتل شامل صبحانه است که هر روز صبح به صورت سلف سرویس سرو میشود. 2 رستوران هتل نیز به طبخ و سرو انواع و اقسام غذاهای سنتی ترکی می پردازند. 2 تریا و یک قنادی هم در هتل موجود میباشند. 
هتل Grand Cevahir ، در حد فاصل 18 کیلومتری فرودگاه آتاتورک قرار گرفته است

 

 

هتل کرون پلازای استانبول

این هتل 5 ستاره بزرگ و مجلل در یکی از مناطق تاریخی واقع شده است. و دسترسی به مناطق تاریخی این شهر از هتل بسیار راحت است این مناطق تاریخی عبارتند از مسجد ایا صوفیه،مسجد کبود و بازار بزرگ است هتل نزدیک ایستگاه تراموا است رستوران لاله هتل صبحانه را به صورت سلف سرویس ارائه میکند و تا 11 شب سرویس ارائه میدهد.هتل دارای امکاناتی از قبیل حمام ،استخر سرپوشیده ،سالن بدنسازی و استخر آب گرم است.

هتل هیلتون استانبول

این هتل 5 ستاره رو به تنگه بسفر است و در قسمت اروپایی است .اتاقهای هتل بالکن دار ،حمام سنتی،استخر روباز با مکان آفتابگیری است رو به چشم انداز زیبای باغ و تنگه بسفر است.در رستوران هتل انواع غذاهای بین المللی و ترکی در رستوران بسفر سرو می شود.و رستوران اژدها انواع غذاهای بین المللی را ارئه میکند.دارای مراکز ورزشی از قبیل  تنیس ،اسکواش و کلاس ایروبیک است. حمام ترکی با دو اتاق بخار و دو سونا و ماساژ درمانی است.کاخ توپکاپی حدود سه نیم کیلومتر با هتل فاصله دارد و تا مترو حدود ده دقیقه فاصله است و تا فرودگاه سی دقیقه نیز فاصله است.

 

هتل سورملی استانبول

این هتل پنج ستاره در منطقه تفریحی و تجاری شهر استانبول واقع شده است.هتل تور استانبول 94 اقامتی مجلل را در کنار پل بسفر و مرکز خرید مترو سیتی ارائه میدهد.هتل با شاهراهای اصلی به مرکز شهر استانبول متصل می گردد و رستوران هتل انواع غذاهای بین المللی و ترکی را ارائه میکند.
 

هتل آک آگون استانبول

این هتل 5 ستاره در نزدیک منطقه توپکاپی و در مرکز شهر استانبول واقع شده است این هتل تا فرودگاه ده کیلومتر فاصله دارد.هتل دارای امکاناتی از قبیل استخر سرپوشیده،سونا و جکوزی،سالن کنفرانس،استخر روباز ،ماساژ ،حمام ترکی،صرافی،پارکینگ،فروشگاه،سیستم تهویه مطبوع است

 این هتل تا فرودگاه آتاتورک استانبول چهار کیلومتر فاصله دارد و به مراکز خرید باقرکوی،کاروسل و کاپاسیتی نزدیک است.دارای مرکز ورزشی مدرن است اتاقها رو به دریای مرمر هستند و بسای بزرگ و لوکس هستند.اتاقها با صنایع تزیین شده اند و هر کدام داری حمام لوکس و مجهز هستند.

 

سوییس هتل استانبول

این هتل 5 ستاره در منطقه بشیکتاش واقع شده است و تا میدان تقسیم ده دقیقه فاصله دارد.و تا فرودگاه هفده کیلومتر فاصله دارد. این هتل تور استانبول 94 دارای امکاناتی از قبیل سونا ،جکوزی،استخر روباز،سالن بدنسازی،استخر سرپوشیده حمام ترکیفسالن کنفرانس،خدمات پرینت،میز پینگ پنگ ،گلف،زمین تنیس،میز بیلیارد است و اتاقها دارای امکاناتی از قبیل تلویزیون ال سی دی با ماهواره،مینی بار،تلفن،صندوق امانات،سیستم تهویه مطبوع ،گاو صندوق است

 

مطالب مرتبط :

 

arezu بازدید : 30 شنبه 27 دی 1393 نظرات (0)

مسجد سلیمانیه استانبول

مسجد سلیمانیه استانبول جزو مساجد جامع شهر استانبول به شمار می رود ، در سال 1550 تا 1557 ، به دستوربزرگترین ثروتمندترین و قدرتمندترین سلطان عثمانی، سلیمان اول ، توسط معمار زبردست ، سنیان که از معروف ترین معماران آن زمان بوده ساخته شده است و چهارمین مسجد اشرافی استانبول لقب گرفت. سبک معماری این مسجد مانند سایر کارهای او ترکیبی از شیوه معماری اسلامی و بیزانسی می باشد . این مسجد باشکوه از چهار مناره یا گل دسته ساخته شده است که در سنت عثمانی ها ، نماد مساجدی بود که به دستور شاهان احداث می شد. او مسجد سلیمانیه را برای آرامگاهش انتخاب كرد. شاید یکی از دلایلش این باشد که می‌دانست این مسجد جایی خواهد شد كه نامش را بیشتر جاودان می‌كند. آرامگاه او درست بیرون باغ مسجد و نزدیك ساختمان مدرسه واقع شده است.

مسجد سلیمانیه استانبول

مسجد سلیمانیه استانبول دارای ساختمان هایی نظیر مدرسه ، کتابخانه ، حمام ، کاروانسرا ، بیمارستان و آشپزخانه عمومی بوده است. در قسمت داخلی مسجد محراب و منبری از سنگ قرمز کنده کاری شده و پنجره‌ها به شیشه های رنگی مزین است. در باغهای این مجموعه، نزدیك دیوارهای ضلع جنوب شرقی، آرامگاه سلیمان و همسرش خرم سلطان قرار دارد كه كاشیكاری‌های بسیار زیبایی دارند. گردشگران تور استانبول 94 برای بازدید از این مسجد تاریخی و عظیم و همچنین این مقبره ها ، به این مکان مراجعه می کنند .

اگر پله‌های نگارخانه در ضلع شمال‌شرقی، روبروی شاخ طلایی، در هنگام بازدیدتان باز بودند، حتماً بالا بروید و از تراس، شاهد یكی از زیباترین منظره‌ها باشید.

مطالب مرتبط :

 

arezu بازدید : 26 شنبه 27 دی 1393 نظرات (0)
 

هتل شانگری لاس راسا سایانگ پنانگ مالزی

یکی از شیک ترین هتل های مالزی هتل هتل شانگری لاس راسا سایانگ مالزی است که در رده هتل های 5 ستاره مالزی قرار دارد. این هتل در مقابل ساحل Batu Feringgi قرار گرفته و علاوه بر اتاق های وسیع، 122 هزار مترمربع باغ های سرسبز گرمسیری اطراف آن را پوشش داده اند. سرویس رایگان شاتل به مرکز George Town فراهم است که حدود 20 دقیقه طول می کشد. در صورت درخواست، ترانسفر فرودگاهی با لیموزین نیز در دسترس مسافران محترم تور مالزی قرار خواهد گرفت.

هتل شانگری لاس راسا سایانگ پنانگ مالزی
تمامی اتاق ها منظره ای رو به دریا یا تپه های پنانگ دارند. اتاق های وسیع با دکوراسیون چوبی و پارچه های نخی زیبا با بالکن خصوصی، حمام خصوصی و اینترنت رایگان تکمیل شده اند.

رستوران های این هتل تور مالزی برنده ی جایزه شده و با 4 استخر و زمین تنیس تکمیل شده است. رستوران Feringgi Grill ارائه دهنده ی مناظر زیبا از باغ های اطراف می باشد و می توانید انواع نوشیدنی ها را در آن امتحان کنید. در کافه Spice Market و کافه ی مجاور استخر نیز انواع نوشیدنی های خارجی سرو می شوند.

هتل شانگری لاس راسا سایانگ پنانگ مالزی

مهمانان تور مالزی می توانند در سالن ورزشی  این هتل فعالیت کنند یا از سرویس ماساژ استفاده نمایند.. فعالیت های ورزشی مانند موج سواری و شیرجه نیز در دسترس است. زمین بازی گلف و سایر تفریحات در داخل سالن نیز برای سرگرمی مهمانان تدارک دیده شده است. برای علاقه مندان به سکوت و آرامش نیز کتابخانه ای فراهم گردیده است تا تمامی مسافران تور مالزی بتوانند اقامتی راحت و دوست داشتنی را در این هتل تجربه کنند.

هتل شانگری لاس راسا سایانگ پنانگ مالزی

 

مطالب مرتبط :

arezu بازدید : 27 شنبه 27 دی 1393 نظرات (0)
 

معبد بهشت و جهنم چینی ها کوآلالامپور مالزی

معبد بهشت و جهنم و یا معبد چین سو یک معبد بزرگ بر روی کوه با یک مجسمه بودای بزرگ از مهمترین جاذبه های گردشگری تور مالزی به شمار می آید. در بخش پشت آن با مجسمه هایی بسیار زیبا بهشت و جهنم را به تصویر کشیدند و اسم گناهان مخصوص هر عذاب هم در کنار آن نوشته شده است. شستن و غسل های تطهیر و سجده های عجیب و نیز پیشکش کردن های از گل و میوه تا پول و شمع و عود، در سراسر این معبد وجود دارد. تمامی افراد از کوچک و بزرگ در مقابل این خدایان سنگی احترام می گذارند.

معبد بهشت و جهنم چینی ها کوآلالامپور مالزی

این معبد در مالزی به عنوان یکی از عبادتگاه های چینی ها مطرح است و به دلیل نقاشی ها و مجسمه های خاص به بهشت و جهنم چینی ها مشهور گردیده است. این معابد پر از زوج های جوانی است که برای آغاز زندگی مشترک به آنجا رجوع کرده اند و یکی از دیدنیهای تور مالزی به شمار می آید.  

معبد بهشت و جهنم چینی ها کوآلالامپور مالزی

معبد بهشت و جهنم چینی ها کوآلالامپور مالزی

 

مطالب مرتبط :

arezu بازدید : 23 شنبه 27 دی 1393 نظرات (0)

مجتمع برجایا کوالالامپور مالزی

این مجموعه یکی از بزرگترین مراکز خرید جهان است  و دارای یک شهر بازی سرپوشیده است و به دنیای کیهان معروف است.و مساحتی به اندازه چهار میلیون متر مربع دارد و بلندترین مجتمع تجاری محسوب می شود.در این مرکز تفریحی و تجاری استخر،زمین اسکیت و مکان مخصوص بازی کودکان برای گردشگران تور مالزی وجود دارد.این مرکز تجاری دارای هزار مغازه شصت و پنج تریا و رستوران است و فروشگاه این مرکز بهترین لباسهای زنانه را عرضه میکند و نخستین سینمای دو و سه بعدی در این مکان تاسیس گردیده است

 

مطالب مرتبط :

arezu بازدید : 25 شنبه 27 دی 1393 نظرات (0)

هتل سیتروس کوالالامپور مالزی

هتل سیتروس کوالالامپور در یکی از مناطق تجاری در مرکز شهر قرار دارد و تا ایستگاه منوریل Sultan Ismail تنها هشت دقیقه پیاده روی دارد. با ده دقیقه رانندگی نیز می توان به Suria و بوکیت بینتانگ رسید، از این رو دسترسی آسانی به کلیه مناطق شهر دارد. این هتل اتاقها و سوئیت هایی با امکانات و خدماتی سطح بالا و دکوراسیونی مدرن و مناسب برای اقامت مسافرین تور مالزی را دارد، اتاق های هتل چشم اندازی زیبا از برج های دو قلوی پتروناس را به میهمانان خود تقدیم می کند یک گاوصندوق شخصی و همچنین یک دستگاه چای ساز از تجهیزاتی است که در اتاق های این هتل وجود دارد. میهمانان میتوانند در استخر روباز هتل ، به شنا و در مرکز بدنسازی آن به ورزش های خود بپردازند

هتل سیتروس کوالالامپور مالزی

کافه سیتروس با غذاهای بین المللی و محلی خود در تمامی طول روز آماده خدمت رسانی به میهمانان تور مالزی می باشد. شما همچنین می توانید در صورت تمایل غذای خود را در اتاق خود میل نمایید.

این هتل برای کودکان زیر 12 سال در صورتی که به تخت اضافی در اتاق نیاز نداشته باشند و برای یک کودک زیر 2 سال در صورتی که از تخت کودک استفاده کند رایگان می باشد.

 هتل سیتروس کوالالامپور مالزی

 

مطالب مرتبط :

arezu بازدید : 26 شنبه 27 دی 1393 نظرات (0)
 

آب انبار سنتی کیش

يكي از روشهاي ذخيره آب آشاميدني در قديم در جزيره كيش، ساخت آب انبار بوده است زیرا وضعیت حجم بارش در کیش کم و اغلب بارش ها بصورت فصلی است.در سال 1372 جهت جمع آوری آب های سطحی، یك آب انبار دو قلو با پنج بادگیر به سبك معماری سنتی یزدی در محل یك آب انبار باستانی در محدوده شهر حریره کیش در نزدیكی مجموعه درخت سبز ایجاد گردیده است. با توجه به ساخت و سازهای كیش و از بین رفتن مسیر آبهای سطحی منتهی به آب انبارهای سنتی، امروزه از دستگاه های آب شیرین كن برای تهیه آب شیرین استفاده می شود و این آب انبارها كاربرد اصلی خود را از دست دادند اما به عنوان یک مکان گردشی جالب و دیدنی برای گردشگران تور کیش نوروز 94 تبدیل گردیده اند.

روزنه‌های ورودی و بادگیرها هوای داخل این آب انبار را در فصول گرم سال متعادل و حتی خنک می‌ کنند. برخورد باد با آب داخل آب انبار به این موضوع کمک می‌کند. در حال حاضر با توجه به اینکه دیگر آبی در آب انبار کیش نیست خنکی هوا کمتر احساس می‌شود. روزنه های بالای گنبدهای آب‌انبار به تهویه هوا کمک می‌کند. در تور کیش می توانید از این آب انبار تاریخی نیز دیدن نمایید.

آب انبار سنتی کیش

 آب انبار سنتی کیش

 

مطالب مرتبط :

arezu بازدید : 21 شنبه 27 دی 1393 نظرات (0)
 

هتل دریا کیش

هتل دریا کیش از هتل های ساحلی سه ستاره جزیره کیش به حساب می آید این هتل  در زمينى به مساحت 3.850 مترمربع و در سه بلوك مجزا با 3.000 متر زيربناء ساخته شده است كه در بخش مرکزی جزیره کیش قرار گرفته است و هر بلوك به صورت پلكانى در دو طبقه و يك طبقه و همكف مى باشد. موقعيت مكانى هتل در محلى واقع شده  كه بدون نياز به تاكسى ، گردشگران تور کیش مى توانند از بازارها و مراكز تفريحى بازديد نمایند. 

این هتل دارای اتاق های 2 و 3 تخته می باشد . اتاق هایی بسیار تمیز مجهز به کولر گازی ، تلفن ، سرویس فرنگی ، اینترنت وایرلس. این هتل یکی از هتل های قیمت مناسب جزیره کیش به شمار می آید

هتل دريا در كيش مشرف به بلوار بزرگ خليج فارس بوده و مقابل كارتينگ اتومبيلرانى قرار گرفته است  و آماده پذيرايى از شما ميهمان گرامى تور کیش مى باشد . 

هتل دریا کیش

 

مطالب مرتبط :

arezu بازدید : 29 شنبه 27 دی 1393 نظرات (0)
 

هتل قائم كيش

هتل قائم كيش از جمله هتل های 2 ستاره کیش به شمار می آید که در مرکز جزیره واقع گردیده است و از نظر موقعیت مکانی دسترسی بسیار خوبی به دریا و مجتمعهای تجاری دارد و روبروی بازار زیتون قرار گرفته از این رو کار را برای مسافران تور کیش علاقه مند به خرید بسیار آسان نموده است. این هتل تمیز و مناسب خانواده شامل 2 ساختمان قدیمی و نوساز بسیار شیک می باشد. رستوران ایی که در این هتل قرار گرفته برای هر دو ساختمان مورد استفاده می باشد و آماده پذیرایی با انواع غذاهای لذیذ از میهمانان گرامی می باشد از نظر قیمت بسیار ارزان و مناسب است و از نظر کیفیت نیز خوب می باشد.  

امکانات این هتل تور کیش شامل : آسانسور ، صندوق امانات ، تاکسی سرویس هتل ، استقبال فرودگاهی ، موزیک و سرگرمی در لابی ، سرویس بهداشتی ایرانی ، سیستم تصویری ماهواره ای ، کافی نت ، کافی شاپ ، رستوران و ... می باشد

هتل قائم كيش

 

 

مطالب مرتبط :

 

arezu بازدید : 38 شنبه 27 دی 1393 نظرات (0)

هتل عالی قاپو کیش

هتل عالی قاپو کیش در شمار هتل های 2 ستاره کیش به حساب می آید ، این هتل در انتهای بلوار دریا در زمینی به مساحت ۳۴۲۸ متر مربع واقع گردیده است و يكي از هتل آپارتمان های کیش می باشد . هتل عالی قاپو دارای 28 اتاق و 152 تخت خواب است و شامل امكانات رفاهي مورد نياز برای میهمانان تور کیش مي باشد.
معماری هتل آپارتمان عالي قاپو کیش به دلیل رنگ سفید و جالب توجهش و همچنین ظاهر ایرانی اش یکی از زیباترین معماری ها می باشد  به طوریکه از دور بسیار جلب توجه می کند. از امکانات رفاهی هتل عالی قاپو که برای مسافران تور کیش تهییه دیده است می توان به سیستم اعلام حریق، سرویس بهداشتی فرنگی، تلویزیون، یخچال و تلفن اشاره کرد.

اگر شما به دنبال هتلی با قیمتی ارزان و مناسب می گردید ، هتل عالی قاپو می تواند بهترین گزینه برای اقامتتان در جزیره کیش باشد. در ضمن اين هتل به صورت هتل آپارتمان بوده و طبیعتا تهيه غذا و تصميم گيري درباره ي آن به عهده ي ميهمانان گرامي تور کیش است. از طرفي هتل به مرکز جزيره كيش و مراكز خريد و تفريحي نزديك بوده و باعث راحتی گردشگران محترم خواهد بود.

هتل عالی قاپو کیش

 

مطالب مرتبط :

تعداد صفحات : 42

درباره ما
تور ترکیه , بهترین تور های ترکیه , نرخ ویژه تور ترکیه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 415
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 45
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 47
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 94
  • بازدید ماه : 80
  • بازدید سال : 859
  • بازدید کلی : 19,012
  • کدهای اختصاصی
    تور ترکیه , بهترین تور های ترکیه , نرخ ویژه تور ترکیه