loading...
تور ترکیه
arezu بازدید : 25 چهارشنبه 08 بهمن 1393 نظرات (0)

برج الماس دبی

 

برج الماس دبی

این برج یکی از آسمان خراش های دبی می باشد که ارتفاع آن به 360 متر می رسد . ساخت این برج در سال 2005 آغاز شده و تا سال 2009 به اتمام رسیده است . برج الماس یکی از بلندترین برج های دبی و همچنین جهان به شمار می رود و نام آن در فهرست بلندترین برج های جهان نیز به چشم می خورد .

برج الماس دبی

این برج یکی از مکان های دیدنی دبی به شمار می رود و همه ساله عده زیادی از گردشگرانتوردبیرا به سمت خود جذب می کند . برج الماس دبی دارای 74 طبقه و 35 آسانسور می باشد و برای مشاغل اداری بنا شده است .

 

مطالب مرتبط :

arezu بازدید : 26 چهارشنبه 08 بهمن 1393 نظرات (0)
 

 

پیشنهاد می کنیم گردشگران تور مشهد 94 حتما از این مکان دیدن نمایند .این غار در 75 کیلومتری شهر مشهد و جنوب روستای مغان قرار دارد . این غار دارای دو دهنه می باشد یکی رو به شمال و دیگری رو به شرق و در ارتفاع 2910 متری از سطح دریا واقع شده است . این غار دارای پنج تالار مختلف می باشد . کف این غار مرمرین بوده و به دوره دوم زمین شناسی یعنی حدود صد میلیون سال پیش تعلق دارد و در آن نمونه ای از سنگ های آرگونیت و کربنات کلسیم به چشم می خورد و سقف آن دارای ستون های آهکی زیبا می باشد که به سقف آویزان هستند و زیبایی خاصی به این غار بخشیده است . در مسیر این غار چشمه های متعددی وجود دارد .مسافران تور مشهد عید 94 همه ساله از این مکان دیدن می نمایند .مسیر این غار پر پیچ و خم و دارای دهلیزهای متعدد است و دارای پرتگاه های مختلف می باشد که ورود به آن نیازمند راهنما و تجهیزات خاص می باشد .

بازدید از این غار زیبا برای مسافران تور مشهد نوروز 94 خالی از لطف نیست .

 

مطالب مرتبط :

غار مغان مشهد

روستای مج مشهد

سد کارده مشهد

 

arezu بازدید : 27 چهارشنبه 08 بهمن 1393 نظرات (0)
 

 

این پارک آبی یکی از بزرگترین و جذاب ترین پارک های آبی مشهد می باشد . شرکت کانادایی White Water Park که بزرگترین طراح پارک های آبی در دنیا می باشد در سمت مشاور پارک آبیی SIAM PARK را در اسپانیا به عنوان الگو انتخاب کرده است . در این پارک آبی می توانید موج سواری یر روی تخته در استخر موج را تجربه کنید . وسعت این مجموعه به بزرگی 14 زمین فوتبال می باشد . این پارک آبی شامل دو بخش مجزا برای بانوان و آقایان می باشد و در زمستان هم قابل استفاده می باشد . این پارک آبی از پستی و بلندی های طبیعی کوهپایه به عنوان ابزاری برای خلق سرسره ها و تونل های پیچیده متعدد استفاده کرده است . پیشنهاد می کنیم گردشگران تور مشهد 94 حتما از این مکان دیدن نمایند .

 

پارک آبی ایرانیان مشهد

این پارک دارای بازی های متنوع تری نسبت به پارک های آبی در سایر نقاط ایران می باشد . از جمله بازی های این مجموعه می توان به : رودخانه خروشان ، اسکی روی آب ، سرسره های پیچی به طول ۲۵ متر ، چاله فضای ، سرسره های آهسته ، سرسره های سرعتی ، سر سره های رنگین کمان ، استخر موج ، سونا خشک و بخار ، سرسره کودک ، جکوزی ، حوضچه آب سرد . این مجموعه همچنین دارای رستوران ، کافی شاپ ، سالن بدنسازی ، اتاق ماساژ ، سینما 5 بعدی ، حمام ترکی و ... نیز می باشد .مسافران تور مشهد عید 94 همه ساله از این مکان دیدن می نمایند .

 

پارک آبی ایرانیان مشهد

 مسافران تور مشهد نوروز 94 می توانند لحظات شادی را در این پارک زیبا سپری کنند .

 

مطالب مرتبط :

پارک آبی ایرانیان مشهد

پارک کوهسنگی مشهد

arezu بازدید : 32 چهارشنبه 08 بهمن 1393 نظرات (0)
 

این باغ وحش در کنار باغ وکیل آباد مشهد واقع شده است و تنها باغ وحش مشهد می باشد . این باغ وحش در زمینی به مساحت چهر هکتار و در سال 1339 تاسیس شده است که بزرگترین باغ وحش ایران نیز به شمار می رود و انواع گوناگونی از حیوانات را در خود جا داده است .

باغ وحش وکیل آباد مشهد

پیشنهاد می کنیم گردشگران تور مشهد 94 حتما از این مکان دیدن نمایند . در این باغ وحش علاوه بر حیوانات مختلف مانند ببر بنگال ، ببر اندونزی ، اوریکس سفید ، قوچ و میش آئوراد ، تمساح ، لاما ، پلنگ آفریقا ، سیاه گوش و ... گونه های در حال انقراض و گونه های کمیاب مانند تایگون ها نیز وجود دارد . این مجموعه شامل ۱۲۵ گونه جانوری ، ۴۹ گونه از پرندگان ، ۶۱ گونه از پستانداران و جوندگان ، ۵ گونه از خزندگان و ۱۰ گونه از آبزیان می باشد که جمعاً تعداد آنها به ۸۱۲ عدد می‌رسد و همچنین تکثیر گونه‌های درحال انقراض نیز یکی دیگر از فعالیت‌های مهم در این باغ وحش به شمار می‌شود .مسافران تور مشهد عید 94 همه ساله از این مکان دیدن می نمایند .

باغ وحش وکیل آباد مشهد

مسافران تور مشهد نوروز 94 می توانند از این باغ وحش زیبا دیدن نمایند و با انواع حیوانات بی نظیر آن آشنا شوند .

 

مطالب مرتبط :

باغ وحش وکیل آباد مشهد

باغ موزه نادری مشهد

arezu بازدید : 31 چهارشنبه 08 بهمن 1393 نظرات (0)
 

 

شهر قدیمی آنتالیا

این شهر توسط رومی ها ساخته شده است و دارای دیوار های بلندی می باشد که به دریا ختم می شوند و تحت حفاظت بوده است و به همین دلیل امروزه بنام قلعه محله کاله ایچی معروف می باشد . این شهر در دوره سلجوقی توسعه یافت و به بندرگاهی تبدیل شد که از آثار مهم تاریخی به شمار می رود . طرح و ساختارهای باستانی قلعه باز گوی شیوه زندگی ، آداب و رسوم و روابط اجتماعی مردم آن زمان می باشد . خیابان های بندر تنگ و باریک است . پیشنهاد می کنیم گردشگران تور آنتالیا عید 94 حتما از این شهر تاریخی دیدن نمایند

شهر قدیمی آنتالیا

 

شهر قدیمی آنتالیا

 

مسافران تور آنتالیا 94 همه ساله از این مکان دیدن می نمایند .داخل قلعه از خانه های متعددی تشکیل شده است که همگی آنها از سنگ و چوب ساخته شده اند . تمام این خانه ها دارای دو وجه می باشند یکی رو به خیابان با پنجره های کم و دیگری رو به باغ با پنجره های زیاد . در طبقه پایین آشپزخانه و انبار قرار داشته و صاحب خانه در طبقه بالا سکونت داشته است . بندرگاه پایین قلعه دومین بندرگاه مهم ترکیه به شمار می رود که امروزه فقط لنگرگاه قایقهای تفریحی است و بیشترین بعنوان گردشگاه از آن استفاده می شود . گردشگران تور آنتالیا نوروز 94 می توانند از این شهر و بندر زیبا دیدن نمایند .

 

مطالب مرتبط :

شهر قدیمی آنتالیا

شهر باستانی پرگا آنتالیا

غار دامالاش آنتالیا

arezu بازدید : 27 چهارشنبه 08 بهمن 1393 نظرات (0)
 

 

دره عمیق پلدار یا کورپولو کانیون آنتالیا در 92 کیلومتری شمال شرق آنتالیا قرار گرفته است . این منطقه که در طول رودخانه ای کوهستانی واقع شده است دارای گونه های زیبا و متنوعی از گیاهان می باشد . در ادامه این پارک می توانید از دو منطقه دیگر یازدید کنید یک منطقه که به سمت شهر باستانی سلگه منتهی می شود و دیگری مرتفع ترین قله کوهستان دده گول .

پیشنهاد می کنیم گردشگران تور آنتالیا عید 94 حتما از این شهر تاریخی دیدن نمایند .

 

دره عمیق پلدار آنتالیا

در شمال شرقی آنتالیا وقتی به طرف تاشاگیل و بش کوناک می روید یک مسیر زیبا به پارک ملی دره پلدار منتهی می شود . مسافران تور آنتالیا 94 همه ساله از این مکان دیدن می نمایند .
این پارک دارای دو پل می باشد که بر روی رودخانه واقع شده اند این جاده در مسیر خود از میان جنگل های زیبا با آب های خروشان عبور می کند . هنگامی که به پارک می رسید به دره زیبایی برخورد می کنید که دارای گونه های گیاهی و جانوری مختلفی می باشد . این دره تا 14 کیلومتر در امتداد رودخانه پلدار امتداد پیدا می کند و عمق آن در بعضی مناطق به 400 متر می رسد .

در این پارک مکان هایی با لذیذترین ماهی های رودخانه ای آماده پذیرایی از مسافران تور آنتالیا نوروز 94 می باشند .

 

مطالب مرتبط :

دره عمیق پلدار آنتالیا

پاموک کاله (پاموک قلعه)

حمام روميها آنتالیا

arezu بازدید : 28 چهارشنبه 08 بهمن 1393 نظرات (0)
 

این منطقه در 38 کیلومتری جنوب غربی آنتالیا و 15 کیلومتری شهر کمر واقع شده است و یکی از تفریح گاه های آنتالیا به شمار می رود که هر ساله بسیاری از گردشگران تور آنتالیا نوروز 94 را به سمت خود جلب می کند . این منطقه دارای مناظر زیبای کوهستانی و مناظر طبیعی زیبا می باشد که شامل درخت های نارنج و کاج است و مکان مناسبی برای پیاده روی به شمار می رود . مسافران تور آنتالیا 94 همه ساله از این مکان دیدن می نمایند .

بلدیبی آنتالیا

 

بلدیبی آنتالیا

این منطقه جزو یکی از بهترین تفریح گاه های ترکیه نیز به شمار می رود . علاقه مندان به پیاده روی می توانند به این مکان زیبا مراجعه کرده و از طبیعت خوب آنجا لذت ببرند .

پیشنهاد می کنیم گردشگران تور آنتالیا عید 94 حتما از این مکان زیبا دیدن نمایند .

 

مطالب مرتبط :

شهر قدیمی آنتالیا

شهر باستانی پرگا آنتالیا

آسپندوس آنتالیا

arezu بازدید : 30 چهارشنبه 08 بهمن 1393 نظرات (0)
 

شهر تاریخی میسیس آنتالیا

این شهر در حوالی شهر اسکندرون و در نزدیکی یاکاپینار وقع شده است . شهر تاریخی میسیس از جمله جاذبه های آنتالیا به شمار می رود و همه ساله عده زیادی از گردشگران تور آنتالیا نوروز 94 را به سمت خود می کشد . این شهر در سر راه جاده ابریشم واقع شده است و یکی از ویژگی های آن به شمار می رود .پیشنهاد می کنیم گردشگران تور آنتالیا عید 94 حتما از این شهر تاریخی دیدن نمایند .

در داخل شهر و اطراف آن ویرانه هایی از دوران رومیان و سنگ فرش های آن زمان به چشم می خورد که مربوط به قرن چهارم میلادی می باشد . در این سنگفرش ها تصاویری از کشتی نوح و حیوانات آن به چشم می خورد . در امتداد جاده ویرانه های ییلان کاله و کاخ شاهمران بر فراز کوه سنگی بر بالای رودخانه جیحان به چشم می خورد . مسافران تور آنتالیا 94 همه ساله از این مکان دیدن می نمایند .

 

مطالب مرتبط :
شهر تاریخی میسیس آنتالیا

بلدیبی آنتالیا

دره عمیق پلدار آنتالیا

 

 

arezu بازدید : 44 شنبه 27 دی 1393 نظرات (0)

این بازار از بهترین مراکز خرید در استانبول ترکیه است و حدود 256 مغازه دازد و همچنین دارای آبخوری،آرامگاه،کیوسک های توزیع آب آشامیدنی استاین بازار تاریخی بین بازار بزرگ و امینونو واقع شده است و مغازه های گوناگون کوچکی در دو سمت خیابان اصلی است مسجد مجاور آن مسجد محمود پاشا است که به وسیله وزیر اعظم محمود پاشا ساخته شده است در تور استانبول 94 برای خرید های خود می توانیید سری هم به این بازار بزنید.

بازار محمود پاشا استانبول

 

 مطالب مرتبط :

arezu بازدید : 32 شنبه 27 دی 1393 نظرات (0)

هتل گرند مادرید استانبول

هتل گرند مادرید استانبول از جمله هتل های 4 ستاره استانبول به شمار می آید این هتل نمونه ای از تمدن عصر حاظر در دل منطقه ی قدیمی استانبول می باشد و از بام آن می توانید نظاره گر منظره ای از پل بوغاز باشید. فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی آتاتورک با ماشین حدود 30 دقیقه می باشد

در این هتل سیستم وای فای و پارکینگ رایگان وجود خواهد داشت. اتاق های باشکوه این هتل کاملا ضد صدا می باشند و امکاناتی مانند تلویزیون صفحه تخت و سیستم تهویه هوا نیز در اتاق ها وجود دارد. تعدادی از اتاق ها نیز برای افراد حساس در نظر گرفته شده است.

در رستوران این هتل غذاهای سنتی ترکیه ای به همراه گلچینی از غذاهای بین المللی سرو می شوند. میهمانان تور استانبول 94 می توانند در کافه ی پشت بام نوشیدنی میل کنند و شاهد منظره ی زیبای پل بوغاز باشند. هتل گرند مادرید در نزدیکی پردیس دانشگاه و بازار بزرگ استانبول واقع شده است.

هتل گرند مادرید استانبول

هتل گرند مادرید استانبول

 

مطالب مرتبط :

تعداد صفحات : 42

درباره ما
تور ترکیه , بهترین تور های ترکیه , نرخ ویژه تور ترکیه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 415
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 46
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 48
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 95
  • بازدید ماه : 81
  • بازدید سال : 860
  • بازدید کلی : 19,013
  • کدهای اختصاصی
    تور ترکیه , بهترین تور های ترکیه , نرخ ویژه تور ترکیه